BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Roda JC (zaterdag 13 augustus 2016, 19:45); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het nadeel is dat hij er maar wat graag naar verwijst. Zelf als het doelpunt niet de schuld van de keeper is zal hij het nog zeggen.
Nee hoor. Ik hou wijselijk mijn mond op heel veel meer momenten dan dat ik wat wil zeggen.

Want wees eens eerlijk. Welke debiel van een keeper gaat bij een 2-1 voorsprong in de 84e minuut nou extreem veel haast maken bij een spelhervatting? Die hij vervolgens ook nog eens volkomen verneukt. En niet 1 keer.
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb al direct gezegd dat welke trainer dan ook die na de boer komt zal falen. Zelfde als destijds met van Gaal. En eigenlijk bij iedere andere ploeg die een tijdlang goed presteerd. Meestal is het eerste seizoen met een nieuwe coach daarna niet best.

Ik vind deze selectie meer dan goed.

Overigens hoor ik iedereen ineens over verdedigen met ruimte in de rug. Maar ook met de Boer speelden we met de defensie op de middellijn in balbezit. Dus daar is werkelijk niet zo veel veranderd.
Waar heeft het dan mee te maken ? Ze hebben nu al zoveel tegengoals gekregen terwijl er onder de boer een stuk minder tegengoals vielen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:23 schreef Ajax-Fan020 het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, alleen ben ik bang dat dit geen succes gaat worden!
misschien 4-2-3-1 een optie..
cillessen
tete-veltman-sanches-dijks
riedewald-sinkgraven
el ghazi/cerny - Klaasen - Youness
traore

zo zou riedewald de verdediging kunnen ondersteunen en sinkgraven bij aanval iets mee naar voren schuiven om meer creativiteit te brengen of een goeie steekpass te geven
Geen idee....ik ben van de oude stempel....4-3-3
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb al direct gezegd dat welke trainer dan ook die na de boer komt zal falen. Zelfde als destijds met van Gaal. En eigenlijk bij iedere andere ploeg die een tijdlang goed presteerd. Meestal is het eerste seizoen met een nieuwe coach daarna niet best.

Ik vind deze selectie meer dan goed.

Overigens hoor ik iedereen ineens over verdedigen met ruimte in de rug. Maar ook met de Boer speelden we met de defensie op de middellijn in balbezit. Dus daar is werkelijk niet zo veel veranderd.
Bij de Boer stond de defensie een stuk meer naar achteren vriend, daarom zwalkte het middenveld vaker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door Nenam_tiL --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:31   quote  deeplink  
Ik ga me verder niet meer mengen in deze discussie. Ik heb mijn mening gegeven. Ga nu lekker slapen, over 5 uur gaat de wekker weer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:26 schreef Ajax-Fan020 het volgende:

[..]

Waar heeft het dan mee te maken ? Ze hebben nu al zoveel tegengoals gekregen terwijl er onder de boer een stuk minder tegengoals vielen..
Ik vond dat het druk zetten heel slecht gebeurd. Onder de boer werden er vooral gaten dicht gelopen en de pass eruit gehaald. Nu willen ze snel de bal veroveren. Maar ik heb dat vandaag amper gezien.

Overigens vallen geen van de tegengoals vandaag uit dat soort situaties.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ga me verder niet meer mengen in deze discussie. Ik heb mijn mening gegeven. Ga nu lekker slapen, over 5 uur gaat de wekker weer!
Een wekker als je op vakantie bent....jij spoort niet
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bij de Boer stond de defensie een stuk meer naar achteren vriend, daarom zwalkte het middenveld vaker
Nee hoor. Ga maar terug kijken. In balbezit op de helft van de tegenstander ook gewoon op de middellijn.

Overigens zanikt iedereen over die ruimte. Maar geen van de tegengoals valt daaruit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Een wekker als je op vakantie bent....jij spoort niet
Jawel ouwe. Maar dat leg ik je later wel uit.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik hou wijselijk mijn mond op heel veel meer momenten dan dat ik wat wil zeggen.

Want wees eens eerlijk. Welke debiel van een keeper gaat bij een 2-1 voorsprong in de 84e minuut nou extreem veel haast maken bij een spelhervatting? Die hij vervolgens ook nog eens volkomen verneukt. En niet 1 keer.
Iedere speler moet gewoon snel en zorgvuldig handelen en daar hoort een keeper ook bij.
Ongeacht wat de stand is.

Vaak zie je als het 1 doelpunt verschil is en er word tijdgerekt dat je de deksel op je neus krijgt.
Cillissen is na het WK en of na het vertrek van Vermeer gewoon slechter gaan keepen.
Hij kan zoveel beter keepen. Bij Oranje word het tijd dat hij ernaast gaat staan en bij Ajax wellicht ook al denk ik dat Cillisen bij Ajax te weinig druk van achteren voelt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jawel ouwe. Maar dat leg ik je later wel uit.
Excursie denk ik
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geen idee....ik ben van de oude stempel....4-3-3
Je hoort altijd 4-3-3 maar als je daar niet het gewenste resultaat mee haalt zul je iets anders moeten verzinnen..
je kunt ook bij inzakken 4-2-3-1 gaan spelen en als je druk zet en aanvallend gaat spelen naar 4-3-3 overgaat met riedewald op 6 en sinkgraven doorschuiven naast klaassen en dan weer een voorhoede met el ghazi/cerny - traore - youness
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Iedere speler moet gewoon snel en zorgvuldig handelen en daar hoort een keeper ook bij.
Ongeacht wat de stand is.

Vaak zie je als het 1 doelpunt verschil is en er word tijdgerekt dat je de deksel op je neus krijgt.
Cillissen is na het WK en of na het vertrek van Vermeer gewoon slechter gaan keepen.
Hij kan zoveel beter keepen. Bij Oranje word het tijd dat hij ernaast gaat staan en bij Ajax wellicht ook al denk ik dat Cillisen bij Ajax te weinig druk van achteren voelt.
Groot gelul. 84 minuut als je voor staat moet je het rustig aan doen. Elftal even in positie laten komen en dan pas hervatten. Dat noemt men professioneel. Noem het tijdrekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Excursie denk ik
Nope, maar later ouwe. Ga nu snurken. Het is hier al bijna 00.45 uur en vannacht was het ook 03.00 uur. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Ga maar terug kijken. In balbezit op de helft van de tegenstander ook gewoon op de middellijn.

Overigens zanikt iedereen over die ruimte. Maar geen van de tegengoals valt daaruit.
Nog niet....maar ja Sparta en Roda hebben we nu gehad....Feijenoord en Psv maken daar wel gebruik van
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nog niet....maar ja Sparta en Roda hebben we nu gehad....Feijenoord en Psv maken daar wel gebruik van
En dat hadden gewoon 6 punten moeten wezen.
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zal allemaal best. Maar men neemt dit soort wedstrijden als voorbeeld.

Ik heb overigens op voorhand al geroepen dat dit geen geweldig seizoen ging worden. Ongeacht de trainer. De boer opvolgen is gewoon niet zo makkelijk. Ondanks dat ie er het laatste jaar een zooitje van heeft gemaakt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 20:15 schreef remco k het volgende:
Lekker sfeertje ook daar..
Met dank aan Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sparta en Roda zeker ja. Maar ja. Cilissen he.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Yep... en nu slapen gek
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond dat het druk zetten heel slecht gebeurd. Onder de boer werden er vooral gaten dicht gelopen en de pass eruit gehaald. Nu willen ze snel de bal veroveren. Maar ik heb dat vandaag amper gezien.

Bosz zal moeten accepteren dat ajax geen barca is en dus niet alles kan.. laat de bal snel veroveren maar wat minder worden en gedoseerd druk zetten zodat het wel compact staat tegen een counterploeg.

De goals vallen niet uit dat soort situaties, maar doordat er ruimtes liggen en ze snel willen druk zetten komt zelfs een ploeg als roda er al voetballend uit, laat staan een beter team ?
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Met dank aan Ajax.
Mooi man. Maar het is wel zo. Al veel langer trouwens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Sparta en Roda zeker ja. Maar ja. Cilissen he.
Of Remco!! ;-)

Zorgt met zijn geklaag voor spanning bij onze Jasper! ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:38 schreef Ajax-Fan020 het volgende:

[..]

Bosz zal moeten accepteren dat ajax geen barca is en dus niet alles kan.. laat de bal snel veroveren maar wat minder worden en gedoseerd druk zetten zodat het wel compact staat tegen een counterploeg.

De goals vallen niet uit dat soort situaties, maar doordat er ruimtes liggen en ze snel willen druk zetten komt zelfs een ploeg als roda er al voetballend uit, laat staan een beter team ?
Dat is allemaa speculatie. Tegen een beter team zal Ajax over het algemeen zelf ook uit een ander vaatje tappen.

Men doet alsof het extreem bijzonder is wat bosz wil doen. Maar dit is toch wel echt het Ajax voetbal waar iedereen al jaren om smeekt. Dat de uitvoering niet geweldig is lijkt me een understatement. Maar dit is wel zoals het Ajax spelletje hoort te worden gespeeld.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal allemaal best. Maar men neemt dit soort wedstrijden als voorbeeld.

Ik heb overigens op voorhand al geroepen dat dit geen geweldig seizoen ging worden. Ongeacht de trainer. De boer opvolgen is gewoon niet zo makkelijk. Ondanks dat ie er het laatste jaar een zooitje van heeft gemaakt.
Terwijl we volgens jou een hele goede selectie hebben....hoe was het ook alweer...de trainer is zo goed als zijn selectie ?
Bosz is gewoon ruk en het gaat ook niets worden.
Ik kan het niet hard maken maar ik denk dat vd Brom het beter had gedaan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi man. Maar het is wel zo. Al veel langer trouwens.
Dan nog is het Ajax die Vak410 wilde verhuizen en het organisatorisch niet in orde kreeg. Pas begin september zullen de eerste contouren zichtbaar zijn maar zeker zal het nog tot volgend seizoen duren voor de verhuizing helemaal geëindigd is. Daarnaast is een deel van de huidige Vak410 nu over het stadion verdeeld waar groepen vrienden gewoon uit elkaar zijn getrokken en overal zijn geplaatst.
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of Remco!! ;-)

Zorgt met zijn geklaag voor spanning bij onze Jasper! ;-)
Hahaha. Ja het zou kunnen. Als ie dan toch luisterd. Misschien een andere club zoeken?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Ja het zou kunnen. Als ie dan toch luisterd. Misschien een andere club zoeken?
Welke dan ??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wees nu eens positief, misschien keept hij dinsdag dan de sterren van de hemel! ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Terwijl we volgens jou een hele goede selectie hebben....hoe was het ook alweer...de trainer is zo goed als zijn selectie ?
Bosz is gewoon ruk en het gaat ook niets worden.
Ik kan het niet hard maken maar ik denk dat vd Brom het beter had gedaan
En we hebben ook een hele goede selectie. Dat staat voor mij buiten kijf.

Ik hou niet van die algemene opmerkingen. Een trainer die bij barca niet slaagt. Faalt toch ook niet omdat ie een slechte selectie heeft.

Vd brom had ik ook erg graag gezien.
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Welke dan ??
Rostov?
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wees nu eens positief, misschien keept hij dinsdag dan de sterren van de hemel! ;-)
Ik zeg ook altijd dat ik dat hoop he. Ik zou heel graag willen dat ie de komende weken mijn ongelijk gaat bewijzen. Maar sinds een kleine twee jaar doet ie weinig anders dan helaas mijn gelijk bewijzen.
remco k
 remco k - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:48   quote  deeplink  
Maar ik ga ook slapen. Afgelopen nacht 4 uurtjes gehad en over 6 uur gaat de wekker weer. P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax had Jurjus als tweede keeper moeten halen....helaas is Psv ons voor...die zagen wel het licht
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax had Jurjus als tweede keeper moeten halen....helaas is Psv ons voor...die zagen wel het licht
Das niet zo gek in lampenstad. Daar hangt het vol met gloeilampen! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Das niet zo gek in lampenstad. Daar hangt het vol met gloeilampen! ;-)
Op het moment dat ik het typte dacht ik al....daar komt AW
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 augustus 2016 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:48 schreef remco k het volgende:
Maar ik ga ook slapen. Afgelopen nacht 4 uurtjes gehad en over 6 uur gaat de wekker weer. P
truste

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2016 door Nenam_tiL --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 14 augustus 2016 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Groot gelul. 84 minuut als je voor staat moet je het rustig aan doen. Elftal even in positie laten komen en dan pas hervatten. Dat noemt men professioneel. Noem het tijdrekken.
Het is geen gelul. Jij begrijpt het niet, wat ik bedoel.
Stanley
 Stanley - zondag 14 augustus 2016 - 01:27   quote  deeplink  
Hi jungs, niet zo negatief hoor. We hebben een geweldige selectie...
Komt allemaal goed... Nu nog even Gudelj vervangen en we zijn kampioen!
enough
 enough - zondag 14 augustus 2016 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in en het Ajax spel behoord ook op de helft v/d tegenstander te zijn ..dus ik vind die 40 m
in de rug ook onzin en je zei het ook al het druk zetten gebeurd niet zo effectief als bij de Boer.
Die 5sec komt er geheel niet uit .
We zagen ook als Ajax wat sneller speelde kwamen de mogelijkheden /kansen ,maar te weinig helaas .
Daar ligt ook nog steeds het probleem.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 14 augustus 2016 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij MOET die voorzet er gewoon uit halen....
Hij was ter hoogte van de penalty stip. Gewoon slecht verdedigd hoor. Zeiden ze op tv ook allemaal. Dat jouw Cillissen haat ervoor zorgt dat het alleen zijn fout is kan ik verder niks aan doen.
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2016 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 08:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij was ter hoogte van de penalty stip. Gewoon slecht verdedigd hoor. Zeiden ze op tv ook allemaal. Dat jouw Cillissen haat ervoor zorgt dat het alleen zijn fout is kan ik verder niks aan doen.
Die bal wordt pas gekopt in de 5 meter man. Hij moet gewoon komen. Daarnaast is ook de kopbal zelf niet onhoudbaar. Evenals de eerste goal trouwens.

En rot op met je haat. Ik haat helemaal niemand en heb het liefst dat hij de sterren van de hemel speelt. Maar op dit moment de zwakste schakel in het elftal met zijn fouten
Peter1956
 Peter1956 - zondag 14 augustus 2016 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 09:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Die bal wordt pas gekopt in de 5 meter man. Hij moet gewoon komen. Daarnaast is ook de kopbal zelf niet onhoudbaar. Evenals de eerste goal trouwens.

En rot op met je haat. Ik haat helemaal niemand en heb het liefst dat hij de sterren van de hemel speelt. Maar op dit moment de zwakste schakel in het elftal met zijn fouten
Onze doelman straalt niet uit dat er in zijn doelgebied niets te halen valt. Het tweede doelpunt is daar een goed voorbeeld van. Dat hij daarnaast de uitstraling heeft van een juffrouw kan hij natuurlijk niet helpen. Blijft het dus een feit dat we een matige keeper hebben. Wat mij opvalt is dat zijn positie in de selectie onaantastbaar is.
p111
 p111 - zondag 14 augustus 2016 - 11:39   quote  deeplink  
Dit mannetje remco heeft alleen oog voor zijn vijand Cillissen die in zijn ogen schuld heeft aan alle doelpunten al zegt heel Nederland dat het slecht verdedigd is.Zoals Stevens zei je bent in de 90ste minuut en krijgt een vrije trap tegen waar ze uit kunnen scooren, Ajax laat gewoon 3 man voor staan en er staan gewoon 5 Roda spelers helemaal vrij bij de tweede paal belachelijk verdedigd.Maar nee ons keeper hatertje vind alles de schuld van onze keeper ha ha wat een lachwekkend mannetje is hij toch t/o Cillissen.
hjf
 hjf - zondag 14 augustus 2016 - 11:45   quote  deeplink  
Ha Peet. Ja. Van den Brom was ook mijn eerste keus. Maar we zullen het ermee moeten doen, dat Bosz nu de trainer is. Overigens is Bosz zelf ook ontevreden hoe zijn ideeën worden uitgevoerd. We hebben jarenlang het Ajax spelletje moeten ontberen en dat krijg je in een paar er ook niet even zo maar in. Daarom, en dat is een herhaling, vrees ik dat we met de winterstop op een onoverbrugbare achterstand staan. Dus wat willen we nu. Het Ajax spelletje weer terug of het oersaaie spel van de afgelopen terug, waar je de laatste 2 keer ook geen kampioen mee geworden bent.
Hé Remco. Heb je in die 6 uur goed geslapen? Wie moet er volgens jou dan Cillissen gaan vervangen? Onana? Boer? Aaankoop (wie)? De prioriteit ligt bij het bestuur bij het aantrekken van een andere keeper. Bovendien vind ik ook, dat je kritisch moet kijken wat er fout gaat in het veld. Bovendien komt de laatste goal van Roda voort uit een blunder van Nijhuis. Tete maakte geen overtreding, waardoor we de counter niet konden inzetten. De overtreding van Riedewald, kort na de hieruit voortvloeiende vrije trap was er wel 1. Maar die had nooit gekomen als de balverovering van Tete niet als een overtreding was gezien.
Tot slot vind ik het gebrek aan creativiteit op het middenveld beangstigend. Toch maar een echte nummer 10 aantrekken voor de deadline?
hjf
 hjf - zondag 14 augustus 2016 - 11:47   quote  deeplink  
Ik bedoelde de prioriteit ligt niet bij het bestuur om een andere keeper aan te trekken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 augustus 2016 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 11:45 schreef hjf het volgende:
Ha Peet. Ja. Van den Brom was ook mijn eerste keus. Maar we zullen het ermee moeten doen, dat Bosz nu de trainer is. Overigens is Bosz zelf ook ontevreden hoe zijn ideeën worden uitgevoerd. We hebben jarenlang het Ajax spelletje moeten ontberen en dat krijg je in een paar er ook niet even zo maar in. Daarom, en dat is een herhaling, vrees ik dat we met de winterstop op een onoverbrugbare achterstand staan. Dus wat willen we nu. Het Ajax spelletje weer terug of het oersaaie spel van de afgelopen terug, waar je de laatste 2 keer ook geen kampioen mee geworden bent.
Hé Remco. Heb je in die 6 uur goed geslapen? Wie moet er volgens jou dan Cillissen gaan vervangen? Onana? Boer? Aaankoop (wie)? De prioriteit ligt bij het bestuur bij het aantrekken van een andere keeper. Bovendien vind ik ook, dat je kritisch moet kijken wat er fout gaat in het veld. Bovendien komt de laatste goal van Roda voort uit een blunder van Nijhuis. Tete maakte geen overtreding, waardoor we de counter niet konden inzetten. De overtreding van Riedewald, kort na de hieruit voortvloeiende vrije trap was er wel 1. Maar die had nooit gekomen als de balverovering van Tete niet als een overtreding was gezien.
Tot slot vind ik het gebrek aan creativiteit op het middenveld beangstigend. Toch maar een echte nummer 10 aantrekken voor de deadline?
Van den Brom was mijn tweede keus.....mijn eerste keus was Hein Vanhaezebrouck.
Zeker geen Bosz
hjf
 hjf - zondag 14 augustus 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 11:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Van den Brom was mijn tweede keus.....mijn eerste keus was Hein Vanhaezebrouck.
Zeker geen Bosz
Ok. Dat eerste wist ik niet, omdat ik door herstel van een langdurige ziekte er uit ben geweest. Bosz stond niet op mijn lijstje, omdat die maar uit 2 namen bestond. Te weten: Van den Brom en Michael Laudrup.
JOOD
 JOOD - zondag 14 augustus 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond Riedewald dat super uitvoeren toen hij op 6 stond. Bazoer was gruwelijk onzichtbaar gisteren, zit daar het knelpunt? De 6 is het belangrijkste pionnetje in druk zetten naar voren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 augustus 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 12:04 schreef hjf het volgende:

[..]

Ok. Dat eerste wist ik niet, omdat ik door herstel van een langdurige ziekte er uit ben geweest. Bosz stond niet op mijn lijstje, omdat die maar uit 2 namen bestond. Te weten: Van den Brom en Michael Laudrup.
Ik ben bij dat je dan weer terug bent...teken dat het beter met je gaat.
Laudrup ken ik niet als trainer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Roda JC (zaterdag 13 augustus 2016, 19:45); 2 - 2

0.0099258