|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax en Chelsea bereiken overeenstemming over Traor (Voetbalcentraal)
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 13:45 schreef Eide het volgende:Bosz is blij: 'Ik hoef Traoré niet naar Ajax te duwen'Traoré en Bosz lijken het prima met elkaar te kunnen vinden. © Pro Shots Ajax is vrijwel rond met een nieuwe spits. Hij luistert naar de naam Bertrand Traoré. Het gaat om versterking op huurbasis en dan luidt de vraag toch altijd: hoe enthousiast is iemand dan om het Ajaxshirt aan te trekken? Nou, volgens Peter Bosz hoeven we ons daar geen zorgen om te maken. Traoré stond al langer bovenaan het lijstje van Ajax en het lijkt er zowaar eens op dat de gewenste kandidaat om iemand te vervangen ook inderdaad naar Amsterdam komt. Bosz benadrukt dat de komst van de Burkinees nog niet officieel is, maar hij geeft wel vast hoog op over de spits. amp;euro;We waren met Vitesse in Abu Dhabi toen Bertrand voor het eerst met ons meetrainde. Nu ben ik al twintig jaar coach en laat ik me niet zo snel verrassen, maar van die training hebben we naderhand de video eens goed teruggekeken. Traoré verraste me in de dingen die hij deed, met de oplossingen die hij vond,amp;euro; aldus Bosz tijdens zijn persgeprek richting het thuisduel van zaterdag met Roda JC. amp;euro;Ik ben weinig spelers tegengekomen die zo compleet zijn als Bertrand. Hij begon als vleugelspits, maar ik zag al snel: hij kan wel eens centrumspits worden. Daar volgde nog een flinke discussie over met Chelsea, want zij zagen dat niet zo. Maar ik werkte bij Vitesse dagelijks met hem en het ging uitstekend. Daarom denk ik ook dat hij geschikt is voor Ajax.amp;euro; Bosz is zelfs zo onder de indruk van Traoré dat hij hem in de winterstop bij Maccabi Tel Aviv probeerde in te lijven, maar dat bleek een kansloze poging. Chelsea beslist immers mee over het sportieve plaatje van zijn spits en de eredivisie staat er blijkbaar beter op dan de Israëlische liga. Dat een speler geschikt lijkt voor Ajax wil nog niet meteen zeggen dat hij ook in de Amsterdam Arena valt te bewonderen, zeker niet als de gewenste kandidaat onder contract staat bij Chelsea. Vandaar dat wij van Ajax Life ons afvragen: heeft Bosz een poging moeten ondernemen om Traoré te overtuigen? Bosz: amp;euro;Bertrand speelde laatst met Chelsea een toernooi in Los Angeles. Toen heb ik hem gebeld. En ik merkte gelijk dat hij Ajax een heel serieuze club vond. Er waren ook clubs uit de Premier League die hem graag wilden hebben, maar hij zei niet van: ik wil niet naar Nederland, ik wil niet naar Ajax. Integendeel! Achter de schermen zijn we daar toen mee aan de aan de slag gegaan.amp;euro; amp;euro;We hadden zo'n goed gesprek met elkaar dat ik daarna gelijk Marc Overmars weer op de hoogte heb gebracht. Ik had hem eerder al gevraagd of Ajax iets voor hem is. Ik vind het zeker belangrijk dat een speler zelf gemotiveerd is om bij Ajax te komen spelen. Als je hem moet duwen, zou ik het niet goed vinden.amp;euro; Bron Wat een leuk stukje is dit. Fijn om te lezen.
Even een vraagje: in diverse berichten zie ik de laatste tijd het begrip "amp;euro;" Zo ook in dit stukje. Wat houdt dat precies in? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 07:31 schreef ZerauS het volgende:Nou das mooi :-) Cilessen Achterin Tete Sanchez Veldman Dijks Midden Riedewald Klaassen Nouri Voor Cassiera Traoré Younes Denk dat dit wel een prima opstelling is zo. Wat denken jullie? Ik denk dat je een heel klein beetje droomt! Nouri die is er nog niet klaar voor hoe graag ik em ook zie voor de rest aardige opstelling al denk ik dat el ghazi ook niet zomaar aan de kant wordt gezet |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 13:51 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Wat een leuk stukje is dit. Fijn om te lezen. Even een vraagje: in diverse berichten zie ik de laatste tijd het begrip "amp;euro;" Zo ook in dit stukje. Wat houdt dat precies in? Simpelweg moet je dat zien als de aanhalingstekens. Blijkbaar neemt hij dit niet goed over. Of dat aan Eide ligt of aan Headliner is kwestie twee. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 14:17 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Simpelweg moet je dat zien als de aanhalingstekens. Blijkbaar neemt hij dit niet goed over. Of dat aan Eide ligt of aan Headliner is kwestie twee. Headliner pakt die karakters niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Na een testje klopt dat inderdaad. Alhoewel dat wel vreemd is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 14:17 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Simpelweg moet je dat zien als de aanhalingstekens. Blijkbaar neemt hij dit niet goed over. Of dat aan Eide ligt of aan Headliner is kwestie twee. Dank je wel, Hasjkoph! Het was niet alleen in dit stukje van Eide. Ik heb het al diverse keren gezien, ook in berichten van anderen. De "kwade genius" is dud Headliner.
Ik had geen idee wat het betekende. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik heb het daar al vaker met Boudewijn over gehad. Bij updates veranderen er wel eens dingen. Ik heb al verschillende keren vergelijkbare andere dingen gezien. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 14:11 schreef 3sterren het volgende:[..] Ik denk dat je een heel klein beetje droomt! Nouri die is er nog niet klaar voor hoe graag ik em ook zie voor de rest aardige opstelling al denk ik dat el ghazi ook niet zomaar aan de kant wordt gezet Zou kunnen dat Nouri er idd nog niet rijp voor is maar ik zeg dat meer omdat ik hem fantastische dingen heb zien doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
geen bazoer?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 07:31 schreef ZerauS het volgende:Nou das mooi :-) Cilessen Achterin Tete Sanchez Veldman Dijks Midden Riedewald Klaassen Nouri Voor Cassiera Traoré Younes Denk dat dit wel een prima opstelling is zo. Wat denken jullie? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 13:37 schreef Brandje het volgende:[..] Ik word echt zo simpel van dat gezeur over het fysiek van Nouri. Kijk eens hoe Eriksen direct in de basis begon en wat voor ventje dat was. Ik had Nouri allang in de basis gezet. Zonder enige twijfel. Ik zou Riedewald gewoon LCV laten staan. Bazoer op zes en Klaassen en Nouri ervoor. He Brandje het ging over die wedstrijd volgende week tegen die russen, dan meteen Nouri opstellen vind ik niet verstandig breng hem langzaam ook Sinkgraven heeft zijn tijd nodig gehad.En dat kan je beter doen in sommige eredivisie wedstrijden en evt Jupiler wedstrijden.Dat is geen gezeur dat is mijn mening sorry |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Overmars voorstanders en de trainer Bosz die belang heeft om op goede voet te staan met Overmars roepen dat het zo knap beraamd en uitgevoerd is...
Maar nu de druk maximaal is opgevoerd kan Overmars in 1x wel de knip trekken en plots is zichtbaar hoe makkelijk het is om een versterking aan te trekken als je bereidt bent hiervoor te betalen...
Overmars is uitgekookt genoeg om te beseffen dat wanneer de aankoop uitblijft en Ajax wordt uitgeschakeld dat zijn dagen waren geteld !!!
Anyway goede aanwinst |
|
|
|
|
Reyes
|
|
|
Bertrand Traore, groot talent met heel veel voetbalcapaciteiten. Is in staat om met weinig tijd en gedoe eenvoudig doelpunten te maken (filmpjes op Youtube zijn absoluut raadzaam). Is daarnaast ook zeer balvast en behendig. Zal het dit seizoen naar mijn verwachting absoluut waar gaan maken.
Nadeel van je een jaartje huren is dat je volgend jaar wellicht met hetzelfde probleem zit als dit jaar. Bertrand Traore is tegen die tijd - na een goed seizoen bij Ajax - onbetaalbaar. Bovendien zal hij dan definitief gaan doorbreken in het eerste team van Chelsea.
Hoop ondanks de komst van Cassierra nog wel op een goede buitenspeler. Als dit nog gefinancierd wordt - met al het grote geld dat er op de plank ligt na de verkoop van Milik - is de selectie voor dit seizoen volgens mij compleet. In ieder geval om de concurrentie met Feyenoord en PSV aan te gaan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Zou het niet te maken hebben met de database. tekens als: " of ' sluiten een string, oftewel een lap tekst af. Misbruik maken van deze tekens is dan ook een veel voorkomend probleem. Toch vreemd dat wij deze tekens dan wel kunnen gebruiken in onze posts. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 14:11 schreef 3sterren het volgende:[..] Ik denk dat je een heel klein beetje droomt! Nouri die is er nog niet klaar voor hoe graag ik em ook zie voor de rest aardige opstelling al denk ik dat el ghazi ook niet zomaar aan de kant wordt gezet Waarom is Nouri er nog niet klaar voor en was Eriksen dat destijds wel? Nouri was minimaal gelijkwaardig aan Eriksen toen ze beide 18 jaren. In mijn ogen is Nouri al een jaar ontwikkeling kwijt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 14:58 schreef p111 het volgende:[..] He Brandje het ging over die wedstrijd volgende week tegen die russen, dan meteen Nouri opstellen vind ik niet verstandig breng hem langzaam ook Sinkgraven heeft zijn tijd nodig gehad.En dat kan je beter doen in sommige eredivisie wedstrijden en evt Jupiler wedstrijden.Dat is geen gezeur dat is mijn mening sorry Had niet gelezen dat het om die wedstrijd ging, dus excuus, maar ik vind Nouri ook beter dan Sinkgraven en zo lang iedereen maar blijft roepen dat hij fysiek er nog niet klaar voor is krijgt hij dus ook geen kans. Doodzonde. Verhuur hem dan maar laat hem aub niet verpieteren met van die kutwedstrijden op een lege Toekomst op maandagavond. Deze jongen verdient en kan meer!! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 14:59 schreef Stanley het volgende:Overmars voorstanders en de trainer Bosz die belang heeft om op goede voet te staan met Overmars roepen dat het zo knap beraamd en uitgevoerd is... Maar nu de druk maximaal is opgevoerd kan Overmars in 1x wel de knip trekken en plots is zichtbaar hoe makkelijk het is om een versterking aan te trekken als je bereidt bent hiervoor te betalen... Overmars is uitgekookt genoeg om te beseffen dat wanneer de aankoop uitblijft en Ajax wordt uitgeschakeld dat zijn dagen waren geteld !!! Anyway goede aanwinst Het is maar € 2 mln. Dus hoezo de knip trekken? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 15:05 schreef Reyes het volgende:Bertrand Traore, groot talent met heel veel voetbalcapaciteiten. Is in staat om met weinig tijd en gedoe eenvoudig doelpunten te maken (filmpjes op Youtube zijn absoluut raadzaam). Is daarnaast ook zeer balvast en behendig. Zal het dit seizoen naar mijn verwachting absoluut waar gaan maken. Nadeel van je een jaartje huren is dat je volgend jaar wellicht met hetzelfde probleem zit als dit jaar. Bertrand Traore is tegen die tijd - na een goed seizoen bij Ajax - onbetaalbaar. Bovendien zal hij dan definitief gaan doorbreken in het eerste team van Chelsea. Hoop ondanks de komst van Cassierra nog wel op een goede buitenspeler. Als dit nog gefinancierd wordt - met al het grote geld dat er op de plank ligt na de verkoop van Milik - is de selectie voor dit seizoen volgens mij compleet. In ieder geval om de concurrentie met Feyenoord en PSV aan te gaan. Ik vind dat wij aan de buitenkant meer dan genoeg mogelijkheden hebben. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Is een fors bedrag voor een jaartje huur. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ik had begrepen dat Frank die naar Inter wilde halen dus ik heb hem er niet bij gezet omdat ik er vanuit ga dat ie vertrekt |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Ik bedoel naar de financiële mogelijkheden die we hebben (EV nu circa € 120 mln.!!). Dan is een uitgave van € 2 mln. pinots. Ik ben het wel met je eens dat dit bedrag veel geld is voor een jaartje huur. Zeker ook nog vanwege het feit, dat Chelsea er straks beter van gaat worden als Traore veel wedstrijden gaat spelen en zich verder gaat door ontwikkelen. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
.....en toch juich ik nog niet, zolang het met Traore nog niet helemaal rond is.....prima spits hoor overigens. Daarnaast verwacht ik eerlijk gezegd nog wel een uitgaande transfer van bijvoorbeeld Bazoer of el Ghazi. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 13:45 schreef Eide het volgende:Bosz is blij: 'Ik hoef Traoré niet naar Ajax te duwen'Traoré en Bosz lijken het prima met elkaar te kunnen vinden. © Pro Shots Ajax is vrijwel rond met een nieuwe spits. Hij luistert naar de naam Bertrand Traoré. Het gaat om versterking op huurbasis en dan luidt de vraag toch altijd: hoe enthousiast is iemand dan om het Ajaxshirt aan te trekken? Nou, volgens Peter Bosz hoeven we ons daar geen zorgen om te maken. Traoré stond al langer bovenaan het lijstje van Ajax en het lijkt er zowaar eens op dat de gewenste kandidaat om iemand te vervangen ook inderdaad naar Amsterdam komt. Bosz benadrukt dat de komst van de Burkinees nog niet officieel is, maar hij geeft wel vast hoog op over de spits. amp;euro;We waren met Vitesse in Abu Dhabi toen Bertrand voor het eerst met ons meetrainde. Nu ben ik al twintig jaar coach en laat ik me niet zo snel verrassen, maar van die training hebben we naderhand de video eens goed teruggekeken. Traoré verraste me in de dingen die hij deed, met de oplossingen die hij vond,amp;euro; aldus Bosz tijdens zijn persgeprek richting het thuisduel van zaterdag met Roda JC. amp;euro;Ik ben weinig spelers tegengekomen die zo compleet zijn als Bertrand. Hij begon als vleugelspits, maar ik zag al snel: hij kan wel eens centrumspits worden. Daar volgde nog een flinke discussie over met Chelsea, want zij zagen dat niet zo. Maar ik werkte bij Vitesse dagelijks met hem en het ging uitstekend. Daarom denk ik ook dat hij geschikt is voor Ajax.amp;euro; Bosz is zelfs zo onder de indruk van Traoré dat hij hem in de winterstop bij Maccabi Tel Aviv probeerde in te lijven, maar dat bleek een kansloze poging. Chelsea beslist immers mee over het sportieve plaatje van zijn spits en de eredivisie staat er blijkbaar beter op dan de Israëlische liga. Dat een speler geschikt lijkt voor Ajax wil nog niet meteen zeggen dat hij ook in de Amsterdam Arena valt te bewonderen, zeker niet als de gewenste kandidaat onder contract staat bij Chelsea. Vandaar dat wij van Ajax Life ons afvragen: heeft Bosz een poging moeten ondernemen om Traoré te overtuigen? Bosz: amp;euro;Bertrand speelde laatst met Chelsea een toernooi in Los Angeles. Toen heb ik hem gebeld. En ik merkte gelijk dat hij Ajax een heel serieuze club vond. Er waren ook clubs uit de Premier League die hem graag wilden hebben, maar hij zei niet van: ik wil niet naar Nederland, ik wil niet naar Ajax. Integendeel! Achter de schermen zijn we daar toen mee aan de aan de slag gegaan.amp;euro; amp;euro;We hadden zo'n goed gesprek met elkaar dat ik daarna gelijk Marc Overmars weer op de hoogte heb gebracht. Ik had hem eerder al gevraagd of Ajax iets voor hem is. Ik vind het zeker belangrijk dat een speler zelf gemotiveerd is om bij Ajax te komen spelen. Als je hem moet duwen, zou ik het niet goed vinden.amp;euro; Bron Volgens mij verdient Bosz hier de credits ipv Overmars.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 14:59 schreef Stanley het volgende:Overmars voorstanders en de trainer Bosz die belang heeft om op goede voet te staan met Overmars roepen dat het zo knap beraamd en uitgevoerd is... Maar nu de druk maximaal is opgevoerd kan Overmars in 1x wel de knip trekken en plots is zichtbaar hoe makkelijk het is om een versterking aan te trekken als je bereidt bent hiervoor te betalen... Overmars is uitgekookt genoeg om te beseffen dat wanneer de aankoop uitblijft en Ajax wordt uitgeschakeld dat zijn dagen waren geteld !!! Anyway goede aanwinst Of gewoon een speler die wel erg graag zelf ook naar Ajax wil.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 11:16 schreef Jaccio het volgende:[..] Daar hebben ze toch scouts voor (mag ik hopen) om dat uit te zoeken. Hebben ze voldoende tijd voor gehad lijkt me Als het allemaal zekerheidjes zouden moeten zijn waarom flippen er wereldwijd dan zoveel spelers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 13:37 schreef Brandje het volgende:[..] Ik word echt zo simpel van dat gezeur over het fysiek van Nouri. Kijk eens hoe Eriksen direct in de basis begon en wat voor ventje dat was. Ik had Nouri allang in de basis gezet. Zonder enige twijfel. Ik zou Riedewald gewoon LCV laten staan. Bazoer op zes en Klaassen en Nouri ervoor. Mijn idee. En Nouri en sinkgraven lekker laten uitmaken wie de linker aanvallende middenvelder wordt. Dat za Nouri op ten duur met gemak gaan winnen. Maar voor nu kan Nouri toch niet alles spelen. Maar heb je we creativiteit in de ploeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 16:24 schreef ZerauS het volgende:[..] Ik had begrepen dat Frank die naar Inter wilde halen dus ik heb hem er niet bij gezet omdat ik er vanuit ga dat ie vertrekt Die gaat helemaal niet weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee want hij stond al op het lijstje van Ajax voordat bosz er was.
En daarnaast. Als alles volgens jullie verkeerd gaat is het de schuld van overmars. Maar gaat het goed zijn het de credits van een ander. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Zou een prima zet zijn denk ik!! Maar moeten we deze Traoré niet missen tijdens de Afrika cup ??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 19:31 schreef remco k het volgende:[..] En daarnaast. Als alles volgens jullie verkeerd gaat is het de schuld van overmars. Maar gaat het goed zijn het de credits van een ander. Beetje wat jij bij Cillissen doet?
Flauwe opmerking en meteen mijn excuses, maar dat is wel zoals er regelmatig wordt gesproken op dit forum.
Natuurlijk is dit zeker de verdienste van Overmars. Dit is nu precies zijn verantwoordelijkheidsgebied. Het TH geeft aan wat en wie ze willen en Overmars onderhandeld dat uit. Keurig gedaan dus door de man die daarvoor verantwoordelijk is.
Natuurlijk speelt Bosz daar ook een rol in. Het zou verdomme vreemd zijn als de trainer niet betrokken wordt bij transfers en de trainer is belangrijk bij het aantrekken van spelers. Maar de credits gaan naar Overmars. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 21:48 schreef bertus bikkel het volgende:Zou een prima zet zijn denk ik!! Maar moeten we deze Traoré niet missen tijdens de Afrika cup ??? Als Burkina Faso zich kwalificeert zou dat mogelijk kunnen zijn. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 19:31 schreef remco k het volgende:[..] Nee want hij stond al op het lijstje van Ajax voordat bosz er was. En daarnaast. Als alles volgens jullie verkeerd gaat is het de schuld van overmars. Maar gaat het goed zijn het de credits van een ander. Heb je dat stuk niet gelezen dan? |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Hij hoeft van mij ook niet weg,maar meestal als een club met genoeg centen komt en het is ook nog sportief gezien een uitdaging voor de speler, dan gaan ze overstag. Er zijn al tig voorbeelden van spelers die hadden toegezegd te blijven maar nog geen 2 weken later toch gingen omdat ze een niet te weigeren aanbod hadden gekregen. Dus als Inter 25 miljoen neerlegd is ie gewoon gevlogen hoor. Neem dat maar van mij aan. En ik zou het nog begrijpen ook van beide kanten. Daarbij ga ik er dan wel vanuit dat de interesse niet uit de lucht is gegrepen en ik geloof best dat FdB Bazoer graag mee wil nemen. Klinkt mij niet heel onrealistisch iig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Zeker Eide.
Volgens mij wel een teken ook dat de paniek een beetje zijn intrede heeft gedaan bij Marcie Overmars. Helemaal omdat zijn huren wel heel erg snel publiekelijk is gedeeld terwijl Bosz laat blijken dat nog niet alles rond is... En dat zijn beschikbaarheid komende dinsdag nog geen garantie is....
Zogenaamd minitieus voorbereid en nu in het zicht van de haven plotseling voortijdig out in the open...
Een grote komedie...
quote: |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je maakt er nu wel een heel dramatisch verhaal van. De komst is door Bosz bevestigd mits de nodige vergunningen afkomen. Twee miljoen is een fors bedrag, maar tegelijkertijd wordt juist door veel Ajaxfans geroepen dat kwaliteit geld mag kosten. Dan moet dit muziek in de oren zijn van de mensen die Ajax van gierigheid hebben beticht.
Er is zeker geen sprake van paniek. Dan was wel iemand als Haller gehaald. Ajax heeft juist heel veel geduld gehad inzake Traore. |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 23:29 schreef Eide het volgende:Je maakt er nu wel een heel dramatisch verhaal van. De komst is door Bosz bevestigd mits de nodige vergunningen afkomen. Twee miljoen is een fors bedrag, maar tegelijkertijd wordt juist door veel Ajaxfans geroepen dat kwaliteit geld mag kosten. Dan moet dit muziek in de oren zijn van de mensen die Ajax van gierigheid hebben beticht. Er is zeker geen sprake van paniek. Dan was wel iemand als Haller gehaald. Ajax heeft juist heel veel geduld gehad inzake Traore. eenss
goededag transfernieuws ajax traore en emmen cas peters |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Traore is een topper...jammer is dat ze geen optie tot koop hebben afgedwongen want ze hadden in een later stadium aan hem kunnen verdienen....
Is overigens geen ervaren spits wat voorheen naar buiten werd gebracht dat ze die zouden halen, Traore is namelijk 20 jaar...desalniettemin gaan we van hem genieten! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Zelfs Overmars kon zien dat Haller voor dat geld een van de slechts denkbare opties was.
Ik kan het niet bewijzen, net zo min als andersom, maar paniek was er wel degelijk.
Zonder paniek vanwege de opgevoerde druk had het nieuws pas naar buiten gekomen als alles echt afgerond was.
Maar goed er zouden minimaal 2 kanonnen aangetrokken worden. Traore is een talentvolle speler die bij Ajax mooi tot bloei kan komen...Maar is geen kanon.
Maar voor sommigen kan hij niets fout doen. Deze blinde clubliefde heb ik niet meer. En daarvoor heeft Overmars te weinig gepresteerd in deze functie om hem telkens weer het voordeel van de twijfel te geven.
Hij heeft gewoon last van verkeerde zuinigheid en hiermee benadeeld hij alles en iedereen die van Ajax houdt!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 23:29 schreef Eide het volgende:Je maakt er nu wel een heel dramatisch verhaal van. De komst is door Bosz bevestigd mits de nodige vergunningen afkomen. Twee miljoen is een fors bedrag, maar tegelijkertijd wordt juist door veel Ajaxfans geroepen dat kwaliteit geld mag kosten. Dan moet dit muziek in de oren zijn van de mensen die Ajax van gierigheid hebben beticht. Er is zeker geen sprake van paniek. Dan was wel iemand als Haller gehaald. Ajax heeft juist heel veel geduld gehad inzake Traore. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Zekerheid hierover heb je pas op 1 september. Daarvoor kan er van alles gebeuren. Vergeet niet dat Juventus op zoek is naar een opvolger voor Pogba. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 07:03 schreef hjf het volgende:[..] Zekerheid hierover heb je pas op 1 september. Daarvoor kan er van alles gebeuren. Vergeet niet dat Juventus op zoek is naar een opvolger voor Pogba. Dat bedoel ik ook. Wij zijn gewoon supporters en zijn totaal niet in staat om te oordelen over wie er wel of niet weggaan. We hebben daar geen enkele invloed op. Zolang de transferperiode nog open is kan er nog van alles gebeuren. Ze denken bij Ajax echt niet van ow..Tommy of Remco hebben toegezegd dat we blijven dus laten we dat maar doen dan :-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
En ik bedoel dat absoluut niet als een sneer naar jou toe Remco want als er 1 is die verstand van voetbal heeft en van Ajax in het bijzonder dan ben jij het wel. Maar sommige dingen kunnen we gewoon niet met zekerheid zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door ZerauS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 21:52 schreef Eide het volgende:[..] Beetje wat jij bij Cillissen doet? Flauwe opmerking en meteen mijn excuses, maar dat is wel zoals er regelmatig wordt gesproken op dit forum. Natuurlijk is dit zeker de verdienste van Overmars. Dit is nu precies zijn verantwoordelijkheidsgebied. Het TH geeft aan wat en wie ze willen en Overmars onderhandeld dat uit. Keurig gedaan dus door de man die daarvoor verantwoordelijk is. Natuurlijk speelt Bosz daar ook een rol in. Het zou verdomme vreemd zijn als de trainer niet betrokken wordt bij transfers en de trainer is belangrijk bij het aantrekken van spelers. Maar de credits gaan naar Overmars. Klopt ook helemaal niet.. Als Jasper namelijk wel goed speelt of een belangrijke redding heeft, dan post ik dat dus ook..
Verder helemaal eens met je post..
En als Overmars andere mensen en middelen kan inzetten om resultaat te halen in zijn acties, dan moet ie dat zeker doen.. Hij zou wel gek zijn als ie dat niet doet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja wel degelijk gelezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 23:07 schreef Stanley het volgende:Zeker Eide. Volgens mij wel een teken ook dat de paniek een beetje zijn intrede heeft gedaan bij Marcie Overmars. Helemaal omdat zijn huren wel heel erg snel publiekelijk is gedeeld terwijl Bosz laat blijken dat nog niet alles rond is... En dat zijn beschikbaarheid komende dinsdag nog geen garantie is.... Zogenaamd minitieus voorbereid en nu in het zicht van de haven plotseling voortijdig out in the open... Een grote komedie... [..] Ongelooflijk, zelfs de positieve dingen weet jij nog naar het negatieve te draaien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 23:29 schreef Eide het volgende:Je maakt er nu wel een heel dramatisch verhaal van. De komst is door Bosz bevestigd mits de nodige vergunningen afkomen. Twee miljoen is een fors bedrag, maar tegelijkertijd wordt juist door veel Ajaxfans geroepen dat kwaliteit geld mag kosten. Dan moet dit muziek in de oren zijn van de mensen die Ajax van gierigheid hebben beticht. Er is zeker geen sprake van paniek. Dan was wel iemand als Haller gehaald. Ajax heeft juist heel veel geduld gehad inzake Traore. En zo is het.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 06:43 schreef Stanley het volgende:Zelfs Overmars kon zien dat Haller voor dat geld een van de slechts denkbare opties was. Ik kan het niet bewijzen, net zo min als andersom, maar paniek was er wel degelijk. Zonder paniek vanwege de opgevoerde druk had het nieuws pas naar buiten gekomen als alles echt afgerond was. Maar goed er zouden minimaal 2 kanonnen aangetrokken worden. Traore is een talentvolle speler die bij Ajax mooi tot bloei kan komen...Maar is geen kanon. Maar voor sommigen kan hij niets fout doen. Deze blinde clubliefde heb ik niet meer. En daarvoor heeft Overmars te weinig gepresteerd in deze functie om hem telkens weer het voordeel van de twijfel te geven. Hij heeft gewoon last van verkeerde zuinigheid en hiermee benadeeld hij alles en iedereen die van Ajax houdt! [..] Opgevoerde druk? Vanuit waar? Die paar forumpjes waar wat mensen lopen te zeuren? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 06:43 schreef Stanley het volgende:Hij heeft gewoon last van verkeerde zuinigheid en hiermee benadeeld hij alles en iedereen die van Ajax houdt! [..] Hij benadeeld jou in jouw ogen... Mij benadeeld ie totaal niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 07:03 schreef hjf het volgende:[..] Zekerheid hierover heb je pas op 1 september. Daarvoor kan er van alles gebeuren. Vergeet niet dat Juventus op zoek is naar een opvolger voor Pogba. Die jongen wil zelf nog niet weg. Die geeft zelf aan helemaal nog niet klaar te zijn voor een stap... Dat je geen zekerheid hebt begrijp ik ook.. Maar ik verwacht van hem niet dat ie weggaat.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
'Kritiek op Overmars grappig'
De kritiek die Marc Overmars na het vertrek van Arek Milik over zich kreeg uitgestort, ontging trainer Peter Bosz ook niet. Niet slagvaardig, te beroerd om geld uit te geven, luidde het. "Ik vind dat hij dit heel knap heeft gedaanamp;euro;, complimenteerde de trainer de directeur na het binnenhalen van spits Bertrand Traoré (20).
Bosz zag alle meningen voorbijkomen. "Daarom vond ik het mooi achter de schermen mee te kijken en mijn mond te houden, terwijl ik juist wist hoe druk Marc met deze transfer is geweest. Je hoorde dan: waarom niet onmiddellijk een spits erbij? Maar op dat moment was hij daar heel zorgvuldig mee bezig. Dus dat is wel grappigamp;euro;, aldus Bosz, die aangaf dat er ook veel Premier Leagueclubs voor Traoré in de markt waren.
Sentiment "Ik kon me voorstellen dat de supporters, toen ze een goede spits als Milik zagen weggaan en in de kranten het bedrag lazen dat binnenkwam (34 miljoen euro, red.), dachten: nu moet er snel een spits komen. Dat sentiment snap ik, maar als Marc van de kritiek af had willen zijn, had hij de eerste de beste spits die misschien nog wel een grote naam was ook, moeten pakken. Los van: past het? Is dit wel de juiste keuze voor Ajax? Maar hij durfde toch te wachten en echt zorgvuldig te werk te gaan." Bron
---------------------------
Okay, een trainer zal niet snel z'n werkgever afzeiken, maar zowel uit de journalistieke hoek als de hoek van Bosz nu het bericht dat Overmars dit gewoon heel goed heeft gedaan. Is het dan, voor deze ene keer, mogelijk dat we gewoon met z'n allen accepteren dat Overmars dit heel goed heeft gedaan? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 08:17 schreef remco k het volgende:[..] Die jongen wil zelf nog niet weg. Die geeft zelf aan helemaal nog niet klaar te zijn voor een stap... Dat je geen zekerheid hebt begrijp ik ook.. Maar ik verwacht van hem niet dat ie weggaat.. Ik hoop het kerel. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:14 schreef Eide het volgende:'Kritiek op Overmars grappig'De kritiek die Marc Overmars na het vertrek van Arek Milik over zich kreeg uitgestort, ontging trainer Peter Bosz ook niet. Niet slagvaardig, te beroerd om geld uit te geven, luidde het. "Ik vind dat hij dit heel knap heeft gedaanamp;euro;, complimenteerde de trainer de directeur na het binnenhalen van spits Bertrand Traoré (20). Bosz zag alle meningen voorbijkomen. "Daarom vond ik het mooi achter de schermen mee te kijken en mijn mond te houden, terwijl ik juist wist hoe druk Marc met deze transfer is geweest. Je hoorde dan: waarom niet onmiddellijk een spits erbij? Maar op dat moment was hij daar heel zorgvuldig mee bezig. Dus dat is wel grappigamp;euro;, aldus Bosz, die aangaf dat er ook veel Premier Leagueclubs voor Traoré in de markt waren. Sentiment"Ik kon me voorstellen dat de supporters, toen ze een goede spits als Milik zagen weggaan en in de kranten het bedrag lazen dat binnenkwam (34 miljoen euro, red.), dachten: nu moet er snel een spits komen. Dat sentiment snap ik, maar als Marc van de kritiek af had willen zijn, had hij de eerste de beste spits die misschien nog wel een grote naam was ook, moeten pakken. Los van: past het? Is dit wel de juiste keuze voor Ajax? Maar hij durfde toch te wachten en echt zorgvuldig te werk te gaan." Bron--------------------------- Okay, een trainer zal niet snel z'n werkgever afzeiken, maar zowel uit de journalistieke hoek als de hoek van Bosz nu het bericht dat Overmars dit gewoon heel goed heeft gedaan. Is het dan, voor deze ene keer, mogelijk dat we gewoon met z'n allen accepteren dat Overmars dit heel goed heeft gedaan? Laten we met z'n allen iedere wedstrijd achter de ploeg gaan staan. De laatste 2 jaar zijn er gewoon weg goeie spelers aangetrokken en daar is het TH incl. Marc Overmars verantwoordelijk voor. Ik lees nu wel dat de geruchten hardnekkiger worden omtrent Ziyech. Wat vind jij hiervan Eide? Hebben we hem überhaupt wel nodig? Het middenveld is al overbevolkt. |
|
|
|