BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Chelsea bereiken overeenstemming over Traore!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 11 augustus 2016 - 03:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax en Chelsea bereiken overeenstemming over Traor (Voetbalcentraal)

Peterhs
 Peterhs - vrijdag 12 augustus 2016 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Bosz zag alle meningen voorbijkomen. "Daarom vond ik het mooi achter de schermen mee te kijken en mijn mond te houden, terwijl ik juist wist hoe druk Marc met deze transfer is geweest.
Ok bevestigd dan. Bosz leest mee op dit forum ;-) hahaha

Bosz als je dit leest. Zend me ff een pm. Ik zoek een leukere baan dan mijn huidige. Ik ben niet duur :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door Peterhs --
Eide
 Eide - vrijdag 12 augustus 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Ik vind Ziyech een geweldige voetballer die niet zou misstaan op het middenveld van Ajax. Ik denk echter dat Ajax z'n creatieve middenvelder al heeft in Abdelhak Nouri. Die is fysiek niets groots maar dat is Ziyech ook niet. Op een middenveld waar verder powervoetballers lopen als Klaassen, Bazoer, Gudelj en Riedewald moet dat makkelijk kunnen.

Als Bosz en het TH echt vinden dat Ziyech Ajax op een hoger plan brengt sta ik achter zijn komst, maar liever zie ik de doorstroom van Nouri.
046afca
 046afca - vrijdag 12 augustus 2016 - 12:57   quote  deeplink  
Ik zie trouwens ook dat muric wss verhuurd wordt met een optie tot koop? Zonde.. heb hem echt goede wedstrijden zien spelen bij jong ajax
p111
 p111 - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:27   quote  deeplink  
Ja het is zonde van Muric maar toch mis ik wat bij die jongen mentaal !!
always Ajax
 always Ajax - vrijdag 12 augustus 2016 - 14:16   quote  deeplink  
Is er al bekend of Traoré al in Nederland is om e.e.a. in orde te maken ? ben pas gerust als die op het veld staat ,
en maar hopen dat die dinsdag speelt
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:27 schreef p111 het volgende:
Ja het is zonde van Muric maar toch mis ik wat bij die jongen mentaal !!
En wat mis je dan?

Het enige dat ik namelijk mis is dat ie niet wordt opgesteld.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 12 augustus 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 14:16 schreef always Ajax het volgende:
Is er al bekend of Traoré al in Nederland is om e.e.a. in orde te maken ? ben pas gerust als die op het veld staat ,
en maar hopen dat die dinsdag speelt
Ja, is op dit moment in de ArenA. Kreeg net n foto via de app. Hij staat nog niet op het veld maar ernaast.....dat komt in de buurt dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door bertus bikkel --
always Ajax
 always Ajax - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:32   quote  deeplink  
ja ik zie het , maar is die dan ook gelijk speel gerechtigd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door always Ajax --
always Ajax
 always Ajax - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Alle papieren Traoré inmiddels rond, aanvaller speelgerechtigd voor duel tegen Rostov

12 augustus 2016 - Ajax.nl

Bertrand Traoré zal tegen Roda JC nog niet in actie komen. het is de bedoeling dat hij dinsdag tegen Rostov wel bij de wedstrijdselectie zit. Overmars: 'Het is ons de afgelopen dagen ook gelukt om alle papieren op tijd in orde te hebben, waardoor hij aanstaande dinsdag al speelgerechtigd is, als wij de belangrijke thuiswedstrijd spelen tegen Rostov. En hij heeft in de voorbereiding veel minuten gemaakt bij Chelsea, dus hij is wedstrijdfit. Ook daar zijn we uiteraard blij mee.'
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:46   quote  deeplink  
Echt ontzettend blij met dit nieuws. En binnen en speelgerechtig voor dinsdag. Super!
Peter1956
 Peter1956 - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:58   quote  deeplink  
Stel je staat tegen Roda met 2 a 3 nul voor dan kan je hem toch inbrengen, lijkt mij. of mis ik iets?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 augustus 2016 - 22:36   quote  deeplink  
Kan iemand mij vertellen waarmee we hem qua speelstijl een beetje kunnen vergelijken? Ik.ken hem wat dat betreft alleen van wedstrijden tegen Ajax en toen heb ik hem nooit echt goed bekeken. Is het een type Bony of toch echt anders??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 augustus 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 22:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarmee we hem qua speelstijl een beetje kunnen vergelijken? Ik.ken hem wat dat betreft alleen van wedstrijden tegen Ajax en toen heb ik hem nooit echt goed bekeken. Is het een type Bony of toch echt anders??
Babangida.....alleen 3x doelteffender
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2016 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 22:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heel ander type.

Snel wendbaar. Goede techniek. Prima actie goed schot. Voetballend de beste spits sinds Suarez. Vond hem voetballend wel wat weg hebben van een Raúl of een David villa. Puur wat bewegen en type speler betreft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door remco k --
p111
 p111 - vrijdag 12 augustus 2016 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat mis je dan?

Het enige dat ik namelijk mis is dat ie niet wordt opgesteld.
Is moeilijk uit te leggen hij is zo,n geweldige voetballer maar ik had steeds het idee dat hij er niet voor 100 % voor gaat,misschien is dat de reden waarom hij geen kans krijgt in het eerste.
Stanley
 Stanley - zaterdag 13 augustus 2016 - 08:54   quote  deeplink  
Traoré direct speelgerechtigd. Daar ben ik nou gelukkig mee.
Doortastend handelen van Ajax, top gedaan! Zo ken ik mijn
club weer!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 augustus 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel ander type.

Snel wendbaar. Goede techniek. Prima actie goed schot. Voetballend de beste spits sinds Suarez. Vond hem voetballend wel wat weg hebben van een Raúl of een David villa. Puur wat bewegen en type speler betreft.
Klopt, blij met hem!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Chelsea bereiken overeenstemming over Traore!

0.0075650