|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
tja de arrogantie van sommige mensen uit 020 blijft aan dus niks bijzonders haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Teveel 020 titels nu op dit forum. Sluiten. |
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
quote: agreed zo weinig mogelijk aub elke zondag hun moeten zien op studio sport is al erg genoeg haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eens.. oninteressant |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. Soms leuk maar vaak ook calimero gezeur. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zakt van zelf weg en je hoeft er zelf niet op te klikken aps je niet wilt toch, laat gaan.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik distansieer mijzelf van alle antismitsche uitingen op het forum |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar zodra het om negers of Marokkanen gaat vind je het prima. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mmmm is dat zo? Ik heb aanmerkingen op het gedrag van noord afrikanen. Maar van Isrealisch hebben wij in het westen geen last toch, en wat negers betreft heb ik geen problemen mee alleen in Afrika is er een klein berschil tussen leven en dood. En dat merk je als je daar bent
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als ik een scheet laat is het ook een klein verschil tussen leven en dood eej. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: O je bent ook in tsjaad, niger, botswana, en tussen de hootsies en de tootsies in Rwanda gestaan?????!!?????!?!!!! Laat eens horen wat is jou afgewogen mening dan. Of stuur me even een PB
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 19:29 schreef piet de paler het volgende:[..] O je bent ook in tsjaad, niger, botswana, en tussen de hootsies en de tootsies in Rwanda gestaan?????!!?????!?!!!! Laat eens horen wat is jou afgewogen mening dan. Of stuur me even een PB |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat maar mij kwaal speelt op, laten we het maar over voetbal hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het begin van alle ellende die zionisten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens komen de ratten uit Breda .. Slotje |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 19:29 schreef piet de paler het volgende:[..] O je bent ook in tsjaad, niger, botswana, en tussen de hootsies en de tootsies in Rwanda gestaan?????!!?????!?!!!! Laat eens horen wat is jou afgewogen mening dan. Of stuur me even een PB Wow piet..niet zo opgefokt man. Ik bedoel er niets mee. Helemaal niet gerelateerd naar jou of zo..neem een pilletje |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pierre zit in de aanloop naar het politiek correct herschrijven van een paar hoofdstukken en zit helemaal in zijn rol.... laat m maar ff... ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jullie heben gelijk ik moet ven stoppen ik heb wel eens periodes ?.. Mijn fout sorry Ik ga een wijntje drinken tot schrijfs
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Er is verschil tussen politieke correctheid en door een ondergrens zakken....Wat mij betreft ging dit topic door de ondergrens....Just my two cents... |
|
|
|