|
|
ar
|
|
|
Exact. Er moet echt wat bij, mits mogelijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Berghuis op links, Toornstra op rechts. En das niet zo vreemd gezien de prestaties van Bilal. Onvoldoende rendement. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t allemaal zo moeilijk is doe je Dirk links, Jens op tien en de man met t natte haar op rechts |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Doe maar lekker 0-1 of 1-2 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
In zijn kracht.... wat een onzin zeg. Getuigt van visie..... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Frank was ook een goede voetballer maar heel anders zijn broer Tristan is ook goed speelt bij Vitesse in de belofte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2016 - 11:19 schreef de bluffer het volgende:[..] Frank was ook een goede voetballer maar heel anders zijn broer Tristan is ook goed speelt bij Vitesse in de belofte Tristan is lang niet zo goed als Steven, maar dat terzijde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ons licht zet Vilhena straks linksbuiten |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dé topper in de Eredivisie van dit weekend.... hoorde ik net. ZE weten het wel te brengen he.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En Toornstra op 10, Berghuis rechtsbuiten. Kuijt dan op de plek van Vilhena? Wat nou zo min mogelijk veranderen bij een blessure? Nu 2 spelers op een voor hun compleet vreemde positie. Ik volg het niet meer! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zet Tapia maar linksbuiten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Doe dan Dammers hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena voorin las ik net.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena voorin las ik net.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, Bilal nu in de verkoop Martin. Gio heeft er toch geen vertrouwen in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Is geen speler voor de basis. Ik vind hem wel soms nuttig voor de laatste 20 minuten. Denk dat Gio er hetzelfde over denkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik niet gelukkig ook Mo er bij gehaald. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zou toch geweldig zijn als hij dit seizoen aan kan sluiten bij het eerste! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar Bilal is ook geen linksbuiten toch? Dat is dan hetzelfde als Berghuis op links zetten. De rechterkant wil Gio nu juist in tact laten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2016 - 16:10 schreef Stylzz het volgende:Maar Bilal is ook geen linksbuiten toch? Dat is dan hetzelfde als Berghuis op links zetten. De rechterkant wil Gio nu juist in tact laten? Toornstra is gewoon belangrijk voor dit team. Alleen moet er wel gewaakt worden dat de buitenspelers niet weer continu naar binnen trekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Toornstra op die plek juist net niet wat we nodig hebben. Tegen Twente gebeurde vanaf rechts nooit iets op snelheid. Ze worden wel anders gevaarlijk, maar tegen een heel verdedigende ploeg loop je zo aldoor de drukte in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2016 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:Ik vind Toornstra op die plek juist net niet wat we nodig hebben. Tegen Twente gebeurde vanaf rechts nooit iets op snelheid. Ze worden wel anders gevaarlijk, maar tegen een heel verdedigende ploeg loop je zo aldoor de drukte in. Volgens mij zei ik dat ook ;) alleen kun je toornstra nergens anders kwijt. Op 10 is geprobeerd, dat was verschrikkelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De laatste keren rendeerde hij beter op tien dan Kuyt. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Fijne wedstrijd straks Feyenoord vrienden |
|
|
|
|
Yannick-FR
|
|
|
Iemand een goeie stream voor deze vakantieganger? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hmm in mijn herinnering kwam hij handelingssnelheid tekort. Niet behendig genoeg. Maar is überhaupt geen discussie omdat Dirk fit is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jij ook. Ook al is het niet op een voetbalveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2016 - 16:30 schreef MightyAce het volgende:[..] Hmm in mijn herinnering kwam hij handelingssnelheid tekort. Niet behendig genoeg. Maar is überhaupt geen discussie omdat Dirk fit is Ik bedoel afgelopen wedstrijden na Dirk gewisseld was. Scheelde een stuk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ZIN AAN..
Aardig wat Feyenoorders hier gekomen om te kijken, gezellige boel.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM!? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Denk dat dat meer aan Dirk lag dan dat toornstra het veel beter invulde. Benieuwd of Kuijt oneindig krediet heeft... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz