|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2016 - 22:49 schreef de bluffer het volgende:[..] wat ben jij een nette man, dat vindt mijn jonge vriendin uit Denenmarken ook daarom heeft ze nu voor mij gekozen Eerste aanzet tot een trio? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt wel, pontificaal in het midden heerlijk zo op het einde, het eigeel heel laten en in een keer naar binnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je eet toch geen pizza met mes en vork? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vouwen, trekken en scheuren! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dubbel klappen geeft geen vieze handen en je pizza is in de helft van de tijd op.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Functioneel eten noemen ze dat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Soms best lekker. Hoe is het eten daar Renato? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben gek op de Griekse keuken. Heerlijk gekruid. Eten is echt super. We zijn hier vorig jaar al geweest dus we weten de betere tentjes nu te vinden. Morgen gaan we naar coolpeppers, niet eerder geweest maar die word geroemd om zijn spare ribs. En die schijnen niet klein te zijn d:-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker genieten Renato. Je hebt het verdient. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 - 19:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ben gek op de Griekse keuken. Heerlijk gekruid. Eten is echt super. We zijn hier vorig jaar al geweest dus we weten de betere tentjes nu te vinden. Morgen gaan we naar coolpeppers, niet eerder geweest maar die word geroemd om zijn spare ribs. En die schijnen niet klein te zijn d:-) Dat komt goed over! Ribbetjes.... lekker! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag iedereen bij deze wedstrijd wel naar binnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Waar het hart vol van is Henkert? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Uit past het niet dus zal wel moeten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal een foto maken in Panorama vieuw d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe..alleen de vaste klanten waarschijnlijk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, ooit...Toen ik jong was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat maar Henk er lezen kinderen mee.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgens mij is L. nu aan het tukken hoor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Doe dat vooral! Kan ik die aan m'n slager laten zien. De lamzak. Vroeg ik om grote schnitzels, krijg ik nóg van die kleine rotdingen. Over de rand moeten ze steken! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Op de parkeerplaats! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inhet park. In Eindhoven ervaringsdeskundigen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja maar daar Spooren ze niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 - 21:05 schreef Barabas het volgende:[..] Doe dat vooral! Kan ik die aan m'n slager laten zien. De lamzak. Vroeg ik om grote schnitzels, krijg ik nóg van die kleine rotdingen. Over de rand moeten ze steken! Grrrrrrrrrr vlees moet groot zijn heeeeeeeel groot..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor Luigi Bruins is het niet meer bijzonder om tegen Feyenoord te spelen. De middenvelder won in 2008 de beker met Feyenoord, maar wist nooit echt door te breken in De Kuip. Zaterdag speelt hij met zijn club Excelsior tegen Feyenoord.
"Nee, Feyenoord-uit is voor mij een wedstrijd geworden zoals alle andere," bevestigt Bruins. "In dat stadion spelen, met zoveel supporters, dat blijft speciaal. Maar het feit dat ik er gespeeld heb, dat heb ik wel achter mij gelaten. Met Excelsior heb ik natuurlijk een warmere band. Hier ben ik opgegroeid en heb ik vanaf mijn zesde gespeeld en mijn eerste stappen in het betaald voetbal gezet."
Met zijn jeugdliefde Excelsior staat Bruins momenteel vijfde in de eredivisie. Een ongekende weelde, al hadden de Rotterdammers nóg hoger kunnen staan. "We zijn goed begonnen met zes punten uit twee wedstrijden. Tegen ADO hadden we nog het meeste recht op de overwinning, maar kregen we hem niet. Maar toch, het is niet eerder voorgekomen dat we na drie speelrondes zo hoog stonden. Het zou nog mooier zijn als dat over een paar weken nog steeds zo is." |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Inzicht en een goede techniek ,zijn handelingssnelheid is alleen als dikke poep door een theezeefie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gekker nog het is een theezeeffie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij noemen dat dikke stront door een trechter.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe dan ook iets Bruins door iets smals |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat moet een Lijdensweg zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ROTTERDAMSE DERBY IN UITVERKOCHTE KUIP
Feyenoord speelt ook de derde thuiswedstrijd van dit seizoen in een uitverkocht stadion. De laatste kaarten voor Feyenoord – Excelsior werden donderdagmiddag verkocht. De Rotterdamse derby tussen de nummer één en vijf van de Eredivisie wordt zaterdagavond om 19:45 uur gespeeld.
Ook tijdens de openingswedstrijd tegen Valencia en de eerste thuiswedstrijd in de competitie tegen FC Twente was De Kuip uitverkocht. Vorig seizoen speelde Feyenoord 21 van de 23 thuisduels in een volledig gevuld stadion.
Heb je geen kaarten kunnen bemachtigen voor Feyenoord - Excelsior? De eerstvolgende mogelijkheid om de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst in De Kuip aan het werk te zien, is op zondag 11 september. Op die dag speelt Feyenoord om 12:30 uur tegen ADO Den Haag. Kaarten voor dat duel én de andere thuiswedstrijden uit de eerste seizoenshelft (met uitzondering van Feyenoord - Ajax) zijn te koop via www.feyenoord.nl/ticketshop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een goede klantenkring hebben we toch he.. |
|
|
|