|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben eigenlijk wel benieuwd naar welke elf Gio het veld in gaat sturen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoop die van ons. Maar je moet altijd maar weer afwachten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: waarom niet hoort toch zo |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 - 19:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ben gek op de Griekse keuken. Heerlijk gekruid. Eten is echt super. We zijn hier vorig jaar al geweest dus we weten de betere tentjes nu te vinden. Morgen gaan we naar coolpeppers, niet eerder geweest maar die word geroemd om zijn spare ribs. En die schijnen niet klein te zijn d:-) eet smakelijk toch wel met mes en vork |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Uiteraard ik ben een nette man he d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pizza snij je in punten en eet je uit de hand.
Heaumeaux |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In het midden nog ff een vierkantje er uit snijden met het eitje natuurlijk ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hehe sorry Renato. Verwacht meer van hetzelfde. Het is net van Marwijk, vaste basis ook al draait het niet optimaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 14:20 schreef MightyAce het volgende:[..] Hehe sorry Renato. Verwacht meer van hetzelfde. Het is net van Marwijk, vaste basis ook al draait het niet optimaal. Klopt ar.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 14:20 schreef MightyAce het volgende:[..] Hehe sorry Renato. Verwacht meer van hetzelfde. Het is net van Marwijk, vaste basis ook al draait het niet optimaal. Jij bent nu al dronken Henk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 14:51 schreef RenatoBos het volgende:Voor Luigi Bruins is het niet meer bijzonder om tegen Feyenoord te spelen. De middenvelder won in 2008 de beker met Feyenoord, maar wist nooit echt door te breken in De Kuip. Zaterdag speelt hij met zijn club Excelsior tegen Feyenoord. "Nee, Feyenoord-uit is voor mij een wedstrijd geworden zoals alle andere," bevestigt Bruins. "In dat stadion spelen, met zoveel supporters, dat blijft speciaal. Maar het feit dat ik er gespeeld heb, dat heb ik wel achter mij gelaten. Met Excelsior heb ik natuurlijk een warmere band. Hier ben ik opgegroeid en heb ik vanaf mijn zesde gespeeld en mijn eerste stappen in het betaald voetbal gezet." Met zijn jeugdliefde Excelsior staat Bruins momenteel vijfde in de eredivisie. Een ongekende weelde, al hadden de Rotterdammers nóg hoger kunnen staan. "We zijn goed begonnen met zes punten uit twee wedstrijden. Tegen ADO hadden we nog het meeste recht op de overwinning, maar kregen we hem niet. Maar toch, het is niet eerder voorgekomen dat we na drie speelrondes zo hoog stonden. Het zou nog mooier zijn als dat over een paar weken nog steeds zo is." Dat interesseert niemand Luigi. Jij bent al helemaal niet bijzonder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Moet jij niet vissen tomson? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hulp komt eraan ar!!! HOU VOL! HOU VOL!
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die zot is aan het bbqen..
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha.. Grillmaster eej..:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ze zijn gek geworden hier stylzz. Kunnen we al komen reserveren btw..barrels?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door ar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Was bij de bluffert toch? ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zei daar iemand forum-BBQ :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ben voor maar dat is moeilijk te regelen Ace, kunnen we ook een paar snavels uitnodigen scheelt in de kosten want dan hebben we geen houtskool nodig.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als barrels nu reageert is het zo geregeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Barrels is opeens verdwenen.
ik heb een deja-vu :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 15:22 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ben voor maar dat is moeilijk te regelen Ace, kunnen we ook een paar snavels uitnodigen scheelt in de kosten want dan hebben we geen houtskool nodig.. Brad Jones uitnodigen, want Aussies en BBQ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Komt goed. Jij ook hé! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Behalve vanwege dat feit schijnt het bovenal een hele toffe gast te zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstellingen: Feyenoord: Jones; Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Woudenberg; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis, Jørgensen en Toornstra. Excelsior: Muyters; Karami, Mattheij, Drost, Kuipers; Bruins, Vermeulen, Koolwijk; Elbers, Ribeiro en Hasselbaink.
Wisselspelers: Feyenoord: Hansson, Bijlow, Vejinovic, Van der Heijden, Basaçikoglu, Tapia, Nieuwkoop, Gustafson, Kramer en El Hankouri. Excelsior: Kurto, Havekotte, Owusu, Hadouir, Ondaan, Badjeck, Massop, Haspolat en Bordignon. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Never change a winning team Gio.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vilhena op de vleugel. Jippie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoeft niet, Gio hintte naar dezelfde spelers, maar een andere tactische invulling. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verwacht Toornstra daar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan ook, hoop wat wisselingen te zien. Kan voorin met zat mogelijkheden spelen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wisselingen? Bilal voor Toornstra toch? Of Kramer voor Jorgensen? |
|
|
|