|
|
Nibke
|
|
|
Wat een gezeur is dat toch de laatste tijd in de media over de "dure bank" van Feyenoord. Als je wat wilt moet je toch wat achter de hand hebben? Meeste wisselspeler zijn nog vrij jong en behouden hun transferwaarde echt wel als Feyenoord goed presteert. En kijk naar PSV en Ajax die waarschijnlijk nog voor meer kapitaal op de bank hebben zitten. Ben dat gezeur ondertussen een beetje zat! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een bank is pas duur als het je niets oplevert. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
beter was dat geld aan ziyech besteed |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: You can't live with it and not without. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 08:57 schreef Nibke het volgende:Wat een gezeur is dat toch de laatste tijd in de media over de "dure bank" van Feyenoord. Als je wat wilt moet je toch wat achter de hand hebben? Meeste wisselspeler zijn nog vrij jong en behouden hun transferwaarde echt wel als Feyenoord goed presteert. En kijk naar PSV en Ajax die waarschijnlijk nog voor meer kapitaal op de bank hebben zitten. Ben dat gezeur ondertussen een beetje zat! Ik denk dat onze bank meer gekost heeft dan van die 2. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Koop een rekenmachine en knock yourself out. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Volgens mij heeft Pereiro alleen al 8 miljoen gekost. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Komt de basis ten goede in de toekomst. Er is ook altijd wat te zeiken %&%&&$$@@@ |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 7 miljoen. Die schommelt een beetje tussen basis/bank. En Maher inderdaad nog, die heeft ook een smak geld gekost. Die zal wel weggaan
Bij ons Kramer, Bilal, Vejinovic, Tapia, Gustafson. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jarenlang was het verhaal dat we tekort kwamen t.o.v. PSV en Ajax door een te smalle selectie. Nu hebben we, sinds vorig jaar, ook een behoorlijke bank en nu krijgen we dit weer.
Ik vind het prima, er komen nog genoeg wedstrijden dit seizoen, we gaan de wissels nog nodig hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 11:08 schreef netsurfer het volgende:Jarenlang was het verhaal dat we tekort kwamen t.o.v. PSV en Ajax door een te smalle selectie. Nu hebben we, sinds vorig jaar, ook een behoorlijke bank en nu krijgen we dit weer. Ik vind het prima, er komen nog genoeg wedstrijden dit seizoen, we gaan de wissels nog nodig hebben. Maar dit zijn spelers, die voor de basis gehaald zijn. Bilal had er inmiddels ook al moeten staan.
En ik vind de praatjes over onze sterke bank ook wat overdreven, valt wel mee. Op het merendeel kan je niet vertrouwen. |
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
Joh ze hebben altijd wat te zeiken laat ze lekker lullen als 020 of pisvee Verliest is het altijd de tegenstander die mazzel had of goed was Maar als wij winnen ligt het altijd aan de tegenstander en niet aan ons Azijnpissen neem nog een slokje pff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is pas een dure bank.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bank is altijd duur. Moet je maandelijks betalen om er geld op mogen te zetten en als geld te weinig op staat betaal je je helemaal scheel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lossen zittingen van leer en aluminium.. Ik schat de waarde van de bank ongeveer op 7000 euro incl montage |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 12:38 schreef VVout het volgende:Bank is altijd duur. Moet je maandelijks betalen om er geld op mogen te zetten en als geld te weinig op staat betaal je je helemaal scheel. Doe je toch iets fout! Bij mij levert het alleen maar op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hij heeft het niet over de spermabank paardenlul! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan zal je het toch moeten beleggen of jaren geleden hebben moeten vast zetten tegen nog aannemelijke rentepercentages. De actuele rentestand zet geen zoden aan de dijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prijs versus kwaliteit verhouding = Duur. |
|
|
|