|
|
riveco
|
|
|
quote: Ga toch weg man, een lijn keeper is niets voor Ajax dus die aub niet. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 14:24 schreef schaamluis het volgende:Zal wel weer een hele goedkope sluitpost worden. Mag niet te veel kosten. De achterstand met hun uit eindhoven en hun uit Rotterdam wordt na deze mooie transferzomer alleen nog maar groter. Wanneer worden we een keertje wakker Lekker positief zoals al je post. Dus jij vind dat we achterstand hebben op Feyenoord? Ik weet niet onder welke boom jij hebt gelegen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Heb jij gezien wat er de laatste weken mis is gegaan op de lijn bij Cillissen? Of heb jij onder een boom gelegen de laatste weken? Ik heb die keeper van Rostov dinsdagavond live kunnen beoordelen en hij was de beste man van het veld. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Thanx gap. Conclusie: kost niet de hoofdprijs en zal zeker daar weg willen uit dat wespennest. Ik zeg doen. Maar dan wel woensdagavond na de wedstrijd praten, aanbieding doen en gelijk meenemen op de terugreis naar Amsterdam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 15:02 schreef hjf het volgende:[..] Heb jij gezien wat er de laatste weken mis is gegaan op de lijn bij Cillissen? Of heb jij onder een boom gelegen de laatste weken? Ik heb die keeper van Rostov dinsdagavond live kunnen beoordelen en hij was de beste man van het veld. 2 moeilijke ballen. De rest recht op hem af. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Die moeilijke ballen waren wel cruciaal voor het verdere wedstrijd verloop en zouden er bij Cillissen zeker tot doelpunten hebben geleid. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik zou niet weten welke doelman op dit moment beschikbaar is.
Wel weet ik welke keeper het best zou passen bij het soort voetbal dat Peter Bosz wil spelen. Dat is volgens mij Tim Krul. Jammergenoeg is het een feit dat Krul tamelijk blessuregevoelig is.
Ik laat me graag verrassen door Peter Bosz/Marc Overmars ;) |
|
|
|
|
Abε
|
|
|
Predrag Rajkovic van Maccabi Tel Aviv is in mijn ogen de beste optie. |
|
|
|
|
Abε
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Een filmpje zegt me niet zoveel. Ooit kocht Ajax spits Gabrich op basis van zo'n filmpje "z'n mooiste doelpunten"... Het bleek een regelrechte flop te zijn. |
|
|
|
|
Abε
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 15:44 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Een filmpje zegt me niet zoveel. Ooit kocht Ajax spits Gabrich op basis van zo'n filmpje "z'n mooiste doelpunten"... Het bleek een regelrechte flop te zijn. Dat ben ik met je eens maar als je ziet. Hij is de baas in de lucht, gooit zichzelf er voor no matter wie er voor hem staat. Staat in een record tempo weer op zijn benen. Ik denk dat dit de juiste kandidaat is voor Ajax. |
|
|
|
|
Abε
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Je hoeft me niet te overtuigen, hoor, want ik vond het eerste filmje met z'n reddingen al aardig indrukwekkend. Ik bedoelde het meer in z'n algemeenheid: kopen op basis van een filmpje.
Op een andere site heb ik zojuist gelezen, dat deze doelman inderdaad tot de "mogelijke kandidaten" behoort. We gaan het zien.
Wel hoop ik, dat -mits het uiteraard doorgaat van Cillissen- dat Ajax (Overmars) zeer snel en adequaat gaat reageren met een vervanger. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 15:55 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Je hoeft me niet te overtuigen, hoor, want ik vond het eerste filmje met z'n reddingen al aardig indrukwekkend. Ik bedoelde het meer in z'n algemeenheid: kopen op basis van een filmpje. Op een andere site heb ik zojuist gelezen, dat deze doelman inderdaad tot de "mogelijke kandidaten" behoort. We gaan het zien. Wel hoop ik, dat -mits het uiteraard doorgaat van Cillissen- dat Ajax (Overmars) zeer snel en adequaat gaat reageren met een vervanger. Die hebben we toch al....vd Sar...moet het nog wel kunnen |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: En onze Edwin heeft natuurlijk ook de nodige ervaring... ;) Maar ja... dan moet hij wel z'n stropdas afdoen en die zit hem nou juist als gegoten! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Enrique houdt vertrek Bravo tegen: Cillessen in Catalaanse wachtkamer
De transfer van Claudio Bravo naar Manchester City en dus ook die van Jasper Cillessen naar FC Barcelona loopt vertraging op. Luis Enrique houdt de boel op.
Dat stelt Guillem Balague, journalist van onder meer Sky Sports en AS. Enrique, trainer van Barça, houdt de transfer vooralsnog tegen, omdat Marc-André Ter Stegen met een blessure kampt. De Duitser is door knieproblemen niet op tijd fit voor de Primera División-opener tegen Real Betis en dus moet Bravo nog even in Camp Nou blijven.
"Barça en City zijn het eens over de transfersom en de familie van Bravo heeft bevestigd dat ze naar Manchester gaan. Het enige struikelblok is nu nog Luis Enrique, omdat hij een topkeeper in het doel wil hebben voor het duel met Real Betis", aldus Balague bij Sky Sports.
Ajax-doelman Cillessen is de belangrijkste kandidaat om Bravo op te volgen in Camp Nou. Ook Diego Alves (Valencia) en Pepe Reina (Napoli) worden genoemd. Balague: "Ik denk niet dat het Diego Alves wordt. Het lijkt erop dat Cillessen de voornaamste kandidaat is, zeker ook omdat Enrique de komst van Reina niet ziet zitten. Hij wil een keeper van de hoogste categorie hebben om met Ter Stegen te vechten om het shirt met nummer 1."
bron
Ik vraag me af wanneer die wedstrijd is. Ik hoop niet 30 of 31 augustus... Dan komt Ajax te laat met een vervanger voor Cillissen.
Ik denk dat Ajax een deadline moet inbouwen om dat te voorkomen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die wedstrijd is morgen... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dank, vriend. Ik kan dat allemaal niet bijhouden. Nou dat valt dan nog wel te overzien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik hou dat ook niet allemaal bij( ik heet geen Remco) maar google is zoooo handig ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Stuk minder tegenwoordig. Andere prioriteiten. Kijk nog wel heel veel. Maar houd niks meer bij. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Je hebt gelijk. Misschien ben ik een tikkie lui. ;)
Ja, Remco en Eide, dat zijn onze voetbal-encyclopedieën. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 17:52 schreef remco k het volgende:[..] Stuk minder tegenwoordig. Andere prioriteiten. Kijk nog wel heel veel. Maar houd niks meer bij. Schaam je ;) Geintje hoor... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 17:52 schreef remco k het volgende:[..] Stuk minder tegenwoordig. Andere prioriteiten. Kijk nog wel heel veel. Maar houd niks meer bij. Andere prioriteiten???? Schanduh!!!!
Ik beschouwde jou hier als Ali's opvolger en had je zelfs de naam Remkopedia toebedeeld. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Laat hem is spelen met een achterhoede die 50 meter voor hem staat hij had nog 10 keepers om hem heen staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 15:25 schreef hjf het volgende:[..] Die moeilijke ballen waren wel cruciaal voor het verdere wedstrijd verloop en zouden er bij Cillissen zeker tot doelpunten hebben geleid. Mijn god je doet net of Cillissen niet kan keepen hij heeft gewoon een heel goede tijd gehad en zit nu in een diep dal, die keeper van Rostov is een regelrechte lijn keeper, je moet een alrounder hebben, hij heeft prima gekeept maar allemaal op de lijn. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 18:32 schreef p111 het volgende:[..] Mijn god je doet net of Cillissen niet kan keepen hij heeft gewoon een heel goede tijd gehad en zit nu in een diep dal, die keeper van Rostov is een regelrechte lijn keeper, je moet een alrounder hebben, hij heeft prima gekeept maar allemaal op de lijn. Aan de andere kant is Cilissen ook niet echt all round gebleken. Zijn spelhervattingen zijn ronduit slecht te noemen. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 15:02 schreef hjf het volgende:[..] Heb jij gezien wat er de laatste weken mis is gegaan op de lijn bij Cillissen? Of heb jij onder een boom gelegen de laatste weken? Ik heb die keeper van Rostov dinsdagavond live kunnen beoordelen en hij was de beste man van het veld. Hmmmm, jij hebt m live gezien, en was je alleen in de Arena? Omdat hij een paar leuke reddingen heeft gedaan is het nog geen geschikte voor Ajax hoor. Cillissen wordt er altijd al op aangesproken dat hij niet echt goed is met de bal in het spel te brengen, maar bij hoog druk zetten moet de keeper echt van de achterlijn hoor ( en dat doet Cillissen dan weer wel ) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooi dat er mensen zijn die die keeper op 1 optreden kunnen beoordelen. Ik ben ook zeer benieuwd naar de verklaring waarom deze 28-jarige doelman niet de keeper van Rusland is, of zelfs ook maar bij de Russische selectie zit. Hun eerste keeper, Akinfeev, is bijvoorbeeld een grabbelaar met lachwekkende tegendoelpunten op z'n naam.
De goede man keepte een prima pot maar is echt geen geweldige doelman. Laten we dan Onana gewoon op goal zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 18:23 schreef baco74 het volgende:[..] Andere prioriteiten???? Schanduh!!!! Ik beschouwde jou hier als Ali's opvolger en had je zelfs de naam Remkopedia toebedeeld. Sorry man. Een zoontje gekregen.
Maar weet alles nog haarfijn te vinden hoor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Das knap....ik was altijd alles kwijt, o wacht die van jou loopt nog niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee man. Kruipt sinds een week of twee wat rond in huis |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 19:18 schreef Eide het volgende:Mooi dat er mensen zijn die die keeper op 1 optreden kunnen beoordelen. Ik ben ook zeer benieuwd naar de verklaring waarom deze 28-jarige doelman niet de keeper van Rusland is, of zelfs ook maar bij de Russische selectie zit. Hun eerste keeper, Akinfeev, is bijvoorbeeld een grabbelaar met lachwekkende tegendoelpunten op z'n naam. De goede man keepte een prima pot maar is echt geen geweldige doelman. Laten we dan Onana gewoon op goal zetten. Laten we alsjeblieft niet een onervaren grabbelaar in de goal gaan zetten. Dan weten we zeker dat het een zwaar seizoen gaat worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 20:46 schreef hjf het volgende:[..] Laten we alsjeblieft niet een onervaren grabbelaar in de goal gaan zetten. Dan weten we zeker dat het een zwaar seizoen gaat worden. Laten we dan alsjeblieft ook niet net doen alsof een keeper die één keer iets goeds laat zien een serieuze optie is voor Ajax. Zeker niet als die keeper in 9 seizoenen Russische Premier Liga slechts 122 wedstrijden heeft gekeept. Dat zijn nog geen 14 wedstrijden per seizoen gemiddeld. Het afgelopen seizoen was pas zijn 3e seizoen waar hij eerste keuze was bij een van zijn vorige clubs....
Op basis van één optreden dus wat roepen over zo'n vent slaat helemaal nergens op, zeker niet als je vervolgens iets dieper op z'n keeper graaft. Die vent zit niet bij het bijna failliete Rostov omdat hij beter is als de keepers van de Russische steenrijke topclubs hoor. Het is een middelmatige keeper van een middelmatige ploeg die toevallig een keer een goede avond had. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 21:22 schreef Eide het volgende:[..] Laten we dan alsjeblieft ook niet net doen alsof een keeper die één keer iets goeds laat zien een serieuze optie is voor Ajax. Zeker niet als die keeper in 9 seizoenen Russische Premier Liga slechts 122 wedstrijden heeft gekeept. Dat zijn nog geen 14 wedstrijden per seizoen gemiddeld. Het afgelopen seizoen was pas zijn 3e seizoen waar hij eerste keuze was bij een van zijn vorige clubs.... Op basis van één optreden dus wat roepen over zo'n vent slaat helemaal nergens op, zeker niet als je vervolgens iets dieper op z'n keeper graaft. Die vent zit niet bij het bijna failliete Rostov omdat hij beter is als de keepers van de Russische steenrijke topclubs hoor. Het is een middelmatige keeper van een middelmatige ploeg die toevallig een keer een goede avond had. Maar wel 2e van Rusland wordt met een aantal clubs in de competitie waar we nog nooit van gewonnen hebben. En toeval bestaat niet Eide. Of geloof jij in sprookjes. Jij doet nu geloven alsof je de Russische competitie regelmatig op TV ziet en precies weet hoe deze keeper het gedaan heeft de afgelopen jaren. Eide. Ik geloof hier niets van. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 22:15 schreef hjf het volgende:[..] Maar wel 2e van Rusland wordt met een aantal clubs in de competitie waar we nog nooit van gewonnen hebben. Een uitzonderlijk jaar, van een club die nagenoeg failliet is en het jaar ervoor streed tegen degradatie. Een club waarvan iedereen het eens is dat de hand van de trainer de doorslag geeft.
Je hoeft het niet te geloven hoor, het is een vrij land. Maar feiten spreken meestal voor zichzelf. In het geval van deze keeper is dat dus dat hij nergens onbesproken is geweest, overal lange periode bankzitter was of niet eens bij de selectie zat en in een land dat niet bol staat van topkeepers (want zelfs Akinfeev staat te boek als een grabbelaar) is hij geen 1e, 2e of 3e keuze.
Ik pretendeer zeker niet de Russische competitie te volgen. Ik zoek wel dingen uit voordat ik iets roep. Ik zoek verschillende sites na over een dergelijke man en baseer dan een oordeel op feiten die ik zie. Via sites als transfermarkt en whoscored kan je heel veel uitzoeken, gewoon objectieve statistische informatie. Zo moeilijk is dat allemaal niet. Ik vind dat persoonlijk een wat gezondere onderbouwing als een oordeel op basis van 90 minuten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 22:24 schreef Eide het volgende:[..] Een uitzonderlijk jaar, van een club die nagenoeg failliet is en het jaar ervoor streed tegen degradatie. Een club waarvan iedereen het eens is dat de hand van de trainer de doorslag geeft. Je hoeft het niet te geloven hoor, het is een vrij land. Maar feiten spreken meestal voor zichzelf. In het geval van deze keeper is dat dus dat hij nergens onbesproken is geweest, overal lange periode bankzitter was of niet eens bij de selectie zat en in een land dat niet bol staat van topkeepers (want zelfs Akinfeev staat te boek als een grabbelaar) is hij geen 1e, 2e of 3e keuze. Ik pretendeer zeker niet de Russische competitie te volgen. Ik zoek wel dingen uit voordat ik iets roep. Ik zoek verschillende sites na over een dergelijke man en baseer dan een oordeel op feiten die ik zie. Via sites als transfermarkt en whoscored kan je heel veel uitzoeken, gewoon objectieve statistische informatie. Zo moeilijk is dat allemaal niet. Ik vind dat persoonlijk een wat gezondere onderbouwing als een oordeel op basis van 90 minuten. Hij gaat het ook niet worden.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 22:24 schreef Eide het volgende:[..] Een uitzonderlijk jaar, van een club die nagenoeg failliet is en het jaar ervoor streed tegen degradatie. Een club waarvan iedereen het eens is dat de hand van de trainer de doorslag geeft. Je hoeft het niet te geloven hoor, het is een vrij land. Maar feiten spreken meestal voor zichzelf. In het geval van deze keeper is dat dus dat hij nergens onbesproken is geweest, overal lange periode bankzitter was of niet eens bij de selectie zat en in een land dat niet bol staat van topkeepers (want zelfs Akinfeev staat te boek als een grabbelaar) is hij geen 1e, 2e of 3e keuze. Ik pretendeer zeker niet de Russische competitie te volgen. Ik zoek wel dingen uit voordat ik iets roep. Ik zoek verschillende sites na over een dergelijke man en baseer dan een oordeel op feiten die ik zie. Via sites als transfermarkt en whoscored kan je heel veel uitzoeken, gewoon objectieve statistische informatie. Zo moeilijk is dat allemaal niet. Ik vind dat persoonlijk een wat gezondere onderbouwing als een oordeel op basis van 90 minuten. Pelle zijn cijfers waren waren ook niet best voor Feyenoord. Hij keept laatste 3 seizoenen vaker dan kan hij toch ook gegroeid zijn? Cijfers zijn leuk maar wat zeggen ze eigenlijk? Cillissen heeft lang goed gekeept kijk wat hij dit seizoen aan het doen is. Welke garantie heb je dat hij weer ballen gaat pakken? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kan Ajax nu niet gewoon al een akkoord sluiten met een club en speler onder de voorwaarde dat Cillessen verkocht wordt? Dan kunnen ze die een minuut na de verkoop presenteren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 22:44 schreef Hummel10 het volgende:[..] Pelle zijn cijfers waren waren ook niet best voor Feyenoord. Hij keept laatste 3 seizoenen vaker dan kan hij toch ook gegroeid zijn? Cijfers zijn leuk maar wat zeggen ze eigenlijk? Cillissen heeft lang goed gekeept kijk wat hij dit seizoen aan het doen is. Welke garantie heb je dat hij weer ballen gaat pakken? En als mijn moeder een piemeltje had gehad was het mijn vader geweest. Dit is een reactie waar je helemaal niets mee kan natuurlijk. Laten we dan Jelle ten Rouwelaar ophalen, misschien dat die nog wel een topjaar in de vingers heeft....
Kom op man. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 23:46 schreef Eide het volgende:[..] En als mijn moeder een piemeltje had gehad was het mijn vader geweest. Dit is een reactie waar je helemaal niets mee kan natuurlijk. Laten we dan Jelle ten Rouwelaar ophalen, misschien dat die nog wel een topjaar in de vingers heeft.... Kom op man. Dit is ook een stomme reactie natuurlijk. Waarom kan een keeper niet groeien? Hij is 29. Dus omdat de keeper van Rusland een grabbelaar is is die van Rostov het ook? Of omdat hij in het verleden niet veel keepte dan is het niets? Slaat ook geen hout hoor.. Hoe vaak komt het niet voor dat spelers op latere leeftijd opbloeien? Waar stond Vardy 3 jaar geleden? Dus kom op misschien heeft je moeder wel een piemeltje en ben je geadopteerd ik sta nergens meer van te kijken twt. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 23:46 schreef Eide het volgende:[..] En als mijn moeder een piemeltje had gehad was het mijn vader geweest. Dit is een reactie waar je helemaal niets mee kan natuurlijk. Laten we dan Jelle ten Rouwelaar ophalen, misschien dat die nog wel een topjaar in de vingers heeft.... Kom op man. Ik zou toch echt een betere reactie van jou mogen verwachten. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op Eide. Een borrel teveel op? Nee. Dan maar Onana toch Eide? Kom op man. Dit meende je toch niet hé? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 22:44 schreef Hummel10 het volgende:[..] Pelle zijn cijfers waren waren ook niet best voor Feyenoord. Hij keept laatste 3 seizoenen vaker dan kan hij toch ook gegroeid zijn? Cijfers zijn leuk maar wat zeggen ze eigenlijk? Cillissen heeft lang goed gekeept kijk wat hij dit seizoen aan het doen is. Welke garantie heb je dat hij weer ballen gaat pakken? Ach kere. Als je de competitie niet kent. En de speler in kwestie al helemaal niet. Oordee dan niet op 1 pot. Het is gewoon een middelmatige keeper die nogal wat grabbelt. En totaal niet interessant voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 - 07:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dit is ook een stomme reactie natuurlijk. Waarom kan een keeper niet groeien? Hij is 29. Dus omdat de keeper van Rusland een grabbelaar is is die van Rostov het ook? Of omdat hij in het verleden niet veel keepte dan is het niets? Slaat ook geen hout hoor.. Hoe vaak komt het niet voor dat spelers op latere leeftijd opbloeien? Waar stond Vardy 3 jaar geleden? Dus kom op misschien heeft je moeder wel een piemeltje en ben je geadopteerd ik sta nergens meer van te kijken twt. Laten we het omdraaien. Op basis waarvan zou het voor Ajax een aanwinst zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 - 08:00 schreef hjf het volgende:[..] Ik zou toch echt een betere reactie van jou mogen verwachten. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op Eide. Een borrel teveel op? Nee. Dan maar Onana toch Eide? Kom op man. Dit meende je toch niet hé? En toch heeft ie volkomen gelijk. Pelle aanhalen als voorbeeld om je punt te maken dat spelers nog beter kunnen worden. Kom op zeg. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 - 08:37 schreef remco k het volgende:[..] Ach kere. Als je de competitie niet kent. En de speler in kwestie al helemaal niet. Oordee dan niet op 1 pot. Het is gewoon een middelmatige keeper die nogal wat grabbelt. En totaal niet interessant voor Ajax. Wat boeit die vent mij nou joh? Stond een leuke pot te keepen en totaal niet in beeld bij Ajax dus waar zouden we ons druk om maken? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 - 08:39 schreef remco k het volgende:[..] En toch heeft ie volkomen gelijk. Pelle aanhalen als voorbeeld om je punt te maken dat spelers nog beter kunnen worden. Kom op zeg. Vardy ook nog.. Er zijn zat voorbeelden van laatbloeiers die prima rendeerden op hoger niveau(heb het trouwens niet direct over die keeper). Maar voorbeelden genoeg. Van Nistelrooy, Galasek, Stam(?) ga jij als man van de cijfertjes maar eens graven in het verleden. Je kan het gewoon niet gebruiken als argument dat iemand faalt op zijn statistieken van seizoenen terug. Maar nogmaals die hele russische vent boeit me niet. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 - 08:39 schreef remco k het volgende:[..] En toch heeft ie volkomen gelijk. Pelle aanhalen als voorbeeld om je punt te maken dat spelers nog beter kunnen worden. Kom op zeg. Volgens mij heb jij een kater Remco. Ik haal Pelle niet als voorbeeld aan. Of je bent in de war. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Er wordt maar gesuggereert, dat die Russische keeper 1 goede wedstrijd heeft gekeept en een grabbelaar is. Waar halen jullie dat toch allemaal vandaan. Die jongen heeft laten zien dat hij heel goed kan keepen. Hij heeft vorig seizoen met zijn club de 2e plaats gehaald in een competitie die momenteel beter is als de onze. Ik heb ook veel liever een Tim Krul. Maar die is gewoon te duur voor ons. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
schaamluis
|
|
|
Wat een bende zo langzamerhand. Als ik al die ingezonden stukjes lees is alles te duur of alles net niet goed genoeg. Er liggen toch altijd schaduwlijsten klaar bij vertrek van een speler wordt er gezegd . Ik geloof daar niks meer van. Die Overmars passeert straks weer de gehele scouting en komt met een derderangs uitgebluste keeper aan zetten. Totaal geen vertrouwen meer in dat hele technische hart |
|
|
|