BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke keeper

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 07:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dit is ook een stomme reactie natuurlijk. Waarom kan een keeper niet groeien? Hij is 29. Dus omdat de keeper van Rusland een grabbelaar is is die van Rostov het ook?
Of omdat hij in het verleden niet veel keepte dan is het niets? Slaat ook geen hout hoor.. Hoe vaak komt het niet voor dat spelers op latere leeftijd opbloeien? Waar stond Vardy 3 jaar geleden? Dus kom op misschien heeft je moeder wel een piemeltje en ben je geadopteerd ik sta nergens meer van te kijken twt.
Dat is het punt niet, en dat weet je zelf ook wel. Je bent aan het speculeren terwijl je geen enkele aanleiding hebt om dit te onderbouwen. En dan kan je nog zo vaak allerlei voorbeelden aanhalen, daarmee blijft het speculatief zonder enige onderbouwing terwijl voor de voorgaande prestaties van die keeper van Rostov wel data )en dus een onderbouwing' beschikbaar is.

En als je dus op pure speculatie atlernatieven gaat noemen kan je inderdaad net zo goed Onana of Ter Rouwelaar bij Ajax 1 op goal zetten want wie weet, misschien keepen ze plotseling wel een dijk van een seizoen. Jij staat per slot van rekening nergens van te kijken toch?

Dus nogmaals, kom op man. Jij ziet net zo goed als ik dat dat verhaal over plots opbloeien eigenlijk nergens op slaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 08:00 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik zou toch echt een betere reactie van jou mogen verwachten. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op Eide. Een borrel teveel op? Nee. Dan maar Onana toch Eide? Kom op man. Dit meende je toch niet hé?
Ik merk dat sarcasme aan jou niet besteed is.
schaamluis
 schaamluis - zaterdag 20 augustus 2016 - 10:35   quote  deeplink  
En er wordt gezegd dat ik niet positief ben. Zoals uit mijn berichten blijkt is dat ook zo. Maar moet je als ajax-suporter positief blijven als er derderangs voetballers worden aangetrokken , en als er uit de jeugd eindelijk een pareltje door breekt deze dadelijk weer verkocht wordt. Daarom refereer ik naar Feijenoord en PSV. Die durven wel risico's te nemen in hun transferbeleid. Van Geel natuurlijk wel omdat de druk van de achterban enorm groot is maar een Brand bij PSV neemt ook iedere keer de juiste beslissingen voor zijn club. Dat mis ik toch echt bij ons technisch hart. Ze hadden ook een keer nee kunnen verkopen aan Barcelona. Doet Utrecht ook met Haller.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 10:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is het punt niet, en dat weet je zelf ook wel. Je bent aan het speculeren terwijl je geen enkele aanleiding hebt om dit te onderbouwen. En dan kan je nog zo vaak allerlei voorbeelden aanhalen, daarmee blijft het speculatief zonder enige onderbouwing terwijl voor de voorgaande prestaties van die keeper van Rostov wel data )en dus een onderbouwing' beschikbaar is.

En als je dus op pure speculatie atlernatieven gaat noemen kan je inderdaad net zo goed Onana of Ter Rouwelaar bij Ajax 1 op goal zetten want wie weet, misschien keepen ze plotseling wel een dijk van een seizoen. Jij staat per slot van rekening nergens van te kijken toch?

Dus nogmaals, kom op man. Jij ziet net zo goed als ik dat dat verhaal over plots opbloeien eigenlijk nergens op slaat.
Blijft toch altijd speculeren? Goede keepers die een goed seizoen draaien, goede keepers die een slecht seizoen draaien ect. Zekerheid heb je met een transfer in zekere zin nooit. Het draait uit eindelijk allemaal om de vorm van de dag. Iemand puur afschrijven op basis van statistieken uit het verleden is net zo kolder als hem halen na 1 goede pot. En zo lang hij niet bij ons onder de lat staat valt er zo ie zo niets over te zeggen en kunnen we tot de conclusie komen dat deze hele discussie niet gevoerd had hoeven worden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 10:35 schreef schaamluis het volgende:
En er wordt gezegd dat ik niet positief ben. Zoals uit mijn berichten blijkt is dat ook zo. Maar moet je als ajax-suporter positief blijven als er derderangs voetballers worden aangetrokken , en als er uit de jeugd eindelijk een pareltje door breekt deze dadelijk weer verkocht wordt. Daarom refereer ik naar Feijenoord en PSV. Die durven wel risico's te nemen in hun transferbeleid. Van Geel natuurlijk wel omdat de druk van de achterban enorm groot is maar een Brand bij PSV neemt ook iedere keer de juiste beslissingen voor zijn club. Dat mis ik toch echt bij ons technisch hart. Ze hadden ook een keer nee kunnen verkopen aan Barcelona. Doet Utrecht ook met Haller.
Haller is gewoon weg hoor als ze met een zak geld komen. Enige in jouw post waar ik het mee eens ben is dat Psv steeds de juiste mensen weet te halen die de selectie ook echt versterken. De Jong was een aanwinst, Guardado was een directe versterking, Perereiro lijkt iets toe te kunnen gaan voegen, Pröpper staat er direct, Moreno is nuttig voor ze,van Ginkel was goed, Schwaab lijkt mee te kunnen en Siem en Ramselaar zullen het ook wel weer gaan doen(verwacht ik) voor ze.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 10:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blijft toch altijd speculeren? Goede keepers die een goed seizoen draaien, goede keepers die een slecht seizoen draaien ect. Zekerheid heb je met een transfer in zekere zin nooit. Het draait uit eindelijk allemaal om de vorm van de dag. Iemand puur afschrijven op basis van statistieken uit het verleden is net zo kolder als hem halen na 1 goede pot. En zo lang hij niet bij ons onder de lat staat valt er zo ie zo niets over te zeggen en kunnen we tot de conclusie komen dat deze hele discussie niet gevoerd had hoeven worden.
Natuurlijk kan je wel iets over iemand zeggen op basis van eerdere prestaties en statistieken. Jij was volgens mij (niet nagezocht, kan er naast zitten hoor) een van de mensen die heel kritisch was op het halen van Heitinga omdat hij nauwelijks speelde. Dat was gewoon een terechte constatering van de personen die dat zeiden.

Als je discussie wil voeren moet je dat doen op basis van iets. Argumenten, feiten, statistieken. In het geval van die keeper van Rostov tonen die aan dat de man een minder illuster verleden heeft. Dat is, in mijn optiek, gewoon een terechte constatering. Ik schrijf niemand af, ik zeg alleen wel dat op basis van zijn verleden en de zijn concurrentiepositie in Rusland hij gewoon niet zo'n beste keeper is en dat de man op basis van één optreden de hemel inschrijven onzin is (dat laatste zijn we met elkaar eens).
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:20   quote  deeplink  
Volgens de berichtgeving lijkt Krul de voornaamste kandidaat te zijn Cillessen te gaan opvolgen.

BRON

Ik denk persoonlijk dat Krul de beste optie is op het moment. Room is niet goed genoeg en ik snap dan ook niet waarom hij genoemd wordt. Zelfde geldt eigenlijk voor die Nordtfeld die stond te stuntelen bij Heerenveen en ik heb geen idee hoe hij bij Swansea terecht is gekomen.

Maar goed met Krul hebben we naar mijn idee een ongeveer gelijkwaardige keeper. Sterk bij hoge ballen en we hebben nu in ieder geval de kans dat we ooit een penalty gaan stoppen. ;)
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:22   quote  deeplink  
En als al het andere niet lukt zetten we gewoon onze (aanstaande) Algemeen Directeur op goal :)

183901_2011-08-03_Afscheid_vd_Sar_0719_600x338.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 11:22 schreef Eide het volgende:
En als al het andere niet lukt zetten we gewoon onze (aanstaande) Algemeen Directeur op goal :)

[ afbeelding ]
Ik heb dat al meerdere keren gehoord. Weliswaar als grapje, mag ik toch aannemen.

Maar ik vraag me af hoe groot het vertrouwen is in Diederik Boer danwel Onana om tijdelijke de nummer 1 positie op te pakken. Persoonlijk vind ik Boer een prima keeper voor een tijdje, maar ik weet niet hoever hij is teruggezakt sinds zijn laatste wedstrijd. Wat jij?
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:39   quote  deeplink  
Boer is gehaald als stand-in, niet als 1e keeper. Dat heeft Boer zelf ook regelmatig gezegd. Hij is enorm blij dat hij bij Ajax mag afsluiten. Onana is wel een keeper met potentie. Hij pakt soms hele knappe ballen bij Jong Ajax. Een atletische reflexkeeper die wel zekerder moet worden. Hij laat ook wel eens rare ballen vallen bijvoorbeeld.

Ik denk dat beide op dit moment niet geschikt zijn om 40+ wedstrijden voor Ajax te keepen. Onana kan dat wel worden maar die heeft gewoon nog 1 of 2 jaar nodig.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:42   quote  deeplink  
Ik bedoel ook meer, hoe sta jij er tegenover als Boer of Onana komende weken/maand de 1e keeper is? Want we hebben nog geen vervanger voor Cilessen en Krul is eerste maand nog geblesseerd mocht hij het worden. Dat Boer en Onana beiden geen eerste keeper worden lijkt me duidelijk.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:51   quote  deeplink  
Goede vraag. Ik neig naar Boer vanwege zijn ervaring en omdat Willem II toch een behoorlijke saaie pot behoort te worden voor onze keeper. Maar misschien moet Ajax juist deze potjes aan Onana geven voor z'n ervaringsopbouw. Ik heb er eigenlijk geen uitgesproken mening over.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 20 augustus 2016 - 12:44   quote  deeplink  
Gewoon André Onana;

Onana, hoho... Onana, hoho ;-)
p111
 p111 - zaterdag 20 augustus 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Voor een keer tegen Ajax uit het zuiden maar hij moet nog veel leren is zeer besilst nog niet constant genoeg.
p111
 p111 - zaterdag 20 augustus 2016 - 12:51   quote  deeplink  
Voor een keer tegen Ajax uit het zuiden maar hij moet nog veel leren is zeer besilst nog niet constant genoeg.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 11:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je wel iets over iemand zeggen op basis van eerdere prestaties en statistieken. Jij was volgens mij (niet nagezocht, kan er naast zitten hoor) een van de mensen die heel kritisch was op het halen van Heitinga omdat hij nauwelijks speelde. Dat was gewoon een terechte constatering van de personen die dat zeiden.

Als je discussie wil voeren moet je dat doen op basis van iets. Argumenten, feiten, statistieken. In het geval van die keeper van Rostov tonen die aan dat de man een minder illuster verleden heeft. Dat is, in mijn optiek, gewoon een terechte constatering. Ik schrijf niemand af, ik zeg alleen wel dat op basis van zijn verleden en de zijn concurrentiepositie in Rusland hij gewoon niet zo'n beste keeper is en dat de man op basis van één optreden de hemel inschrijven onzin is (dat laatste zijn we met elkaar eens).
Heitinga had ik wel gehoopt dat hij meer als een soort Ooijer iets kon toevoegen helaas heeft hij dit alleen buiten het veld kunnen doen. Maar om een mooi voorbeeld te geven Westermann heeft een aardige carrière achter de rug sommige hier (Remco bv.) die hem wel kende vonden hem op basis van verleden een aardige aankoop. En nu? Ik schrijf hem nog niet af maar echt blij kun je er ook niet van worden. Dus die keeper van Rostov kan dan toch prima gegroeid zijn en een stabiele sluitpost zijn als hij in een flow raakt? Statistieken zijn leuk en een prima maatstaaf om een beeld te schetsen maar uiteindelijk zegt het helemaal niets. Vooral niet over wat iemand zal doen bij een bepaalde club. Nu houd ik wel van speculeren en sta ik er dus anders in dan iemand die vooral naar cijfers kijkt. Kijk bv. naar Kaka, Henry, Zlatan enz enz. die hebben bv. bij bepaalde clubs ook niet alle verwachtingen waar kunnen maken. Dus hoe je ook naar iemand kijkt je weet het pas als ze bij een bepaalde club spelen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 11:51 schreef Eide het volgende:
Goede vraag. Ik neig naar Boer vanwege zijn ervaring en omdat Willem II toch een behoorlijke saaie pot behoort te worden voor onze keeper. Maar misschien moet Ajax juist deze potjes aan Onana geven voor z'n ervaringsopbouw. Ik heb er eigenlijk geen uitgesproken mening over.
Boer is stabieler met Eredivie ervaring. Onana is een talent maar vind het nog wel een grabbelaar bij Jong Ajax. Ik denk dat je meer aan rust in je goal hebt op dit moment.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 13:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Boer is stabieler met Eredivie ervaring. Onana is een talent maar vind het nog wel een grabbelaar bij Jong Ajax. Ik denk dat je meer aan rust in je goal hebt op dit moment.
Ik neig daar ook naar hoor, maar een keuze Onana zou ik ook kunnen begrijpen.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 12:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nu houd ik wel van speculeren en sta ik er dus anders in dan iemand die vooral naar cijfers kijkt. Kijk bv. naar Kaka, Henry, Zlatan enz enz. die hebben bv. bij bepaalde clubs ook niet alle verwachtingen waar kunnen maken. Dus hoe je ook naar iemand kijkt je weet het pas als ze bij een bepaalde club spelen.
Er zit wel een wereld van verschil tussen erkende toppers en zelfs erkende toptalenten een iemand die bij een Russische laagvlieger (afgelopen seizoen uitgezonderd) pas z'n 3e volle seizoen beleeft. Ik blijf erbij dat zoiets echt wel veelzeggend is.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 13:48   quote  deeplink  
Eigenlijk best wel raar....stel dat Cillissen halve wege het seizoen zijn been had gebroken....dan hadden ze wel verder gemoeten met Boer of Onana.....trouwens zelfde geld voor de vervanger van Cillissen
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 14:19   quote  deeplink  
Matthew Ryan (2e keeper bij Valencia)
Coen Casteels (2e keeper bij Wolfsburg)
David Ospina (2e keeper bij Arsenal)

3 waanzinnig goede keepers waarbij de laatste denk ik niet haalbaar zal zijn.

Als we een Nederlandse keeper willen zou ik sowieso voor Padt gaan.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 20 augustus 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 13:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
Eigenlijk best wel raar....stel dat Cillissen halve wege het seizoen zijn been had gebroken....dan hadden ze wel verder gemoeten met Boer of Onana.....trouwens zelfde geld voor de vervanger van Cillissen
Dat is absoluut waar. Maar dan zou het een soort van overval zijn geweest, nu kan, nee nu MOET Ajax anticiperen en een volwaardige opvolger gaan halen. Met alle miljoenen die uit de recente transfers zijn binnen gekomen, moet Ajax maar niet op één miljoentje meer of minder kijken. Er zal tochg echt een echte "nummer één" keeper moeten komen.

Ik vind het goed om te lezen dat Ajax nu al inderdaad met Tim Krul bezig is. Hopen dat het lukt en dat Krul snel wedstrijdfit zal zijn.
p111
 p111 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:06   quote  deeplink  
Padt heeft in iedergeval zijn lengte en uitstraling en doet het niet slecht bij Groningen alleen moet nog wat sterker worden met hoge ballen van de zijkant, maar ik zou er mee kunnen leven.
p111
 p111 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:07   quote  deeplink  
En is een echte jeugdspeler van Ajax ook niet onbelangrijk.
enough
 enough - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:10   quote  deeplink  
Keeper komt al naar Ajax toe
Mark kan vanavond gelijk Lamprou vast leggen ;-)
Ineens naar een foutloze keeper is ook wennen ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 09:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vardy ook nog.. Er zijn zat voorbeelden van laatbloeiers die prima rendeerden op hoger niveau(heb het trouwens niet direct over die keeper). Maar voorbeelden genoeg.
Van Nistelrooy, Galasek, Stam(?) ga jij als man van de cijfertjes maar eens graven in het verleden. Je kan het gewoon niet gebruiken als argument dat iemand faalt op zijn statistieken van seizoenen terug. Maar nogmaals die hele russische vent boeit me niet.
Van Nistelrooy. Op zijn 21e al fantastisch bij Heerenveen en daarna direct geweldig bij PSV.

Jaap stam idem vanaf zijn 23 e. Dus waar heb je het over.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 10:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een kater Remco. Ik haal Pelle niet als voorbeeld aan. Of je bent in de war.
Niet jij. Een ander
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 10:35 schreef schaamluis het volgende:
Maher. Berg Matavz om er maar een paar te noemen. Juiste beslissingen?
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 10:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Iemand afschrijven op slechte statistieken is gewoon heel reëel en gebeurt dagelijks en echt niet alleen in de sport. Als iemand een structureel slecht trackrecord heeft. Op basis waarvan zou die jongen dan wel een meerwaarde voor jouw organisatie zijn.

En wat jij doet zijn voorbeelden noemen die de regel bevestigd. Niets meer of minder. Ik kan misschien wel een 100.000 (oud) spelers noemen die niet op latere leeftijd die extra stap nog hebben kunnen maken.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 12:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heitinga had ik wel gehoopt dat hij meer als een soort Ooijer iets kon toevoegen helaas heeft hij dit alleen buiten het veld kunnen doen. Maar om een mooi voorbeeld te geven Westermann heeft een aardige carrière achter de rug sommige hier (Remco bv.) die hem wel kende vonden hem op basis van verleden een aardige aankoop. En nu? Ik schrijf hem nog niet af maar echt blij kun je er ook niet van worden. Dus die keeper van Rostov kan dan toch prima gegroeid zijn en een stabiele sluitpost zijn als hij in een flow raakt? Statistieken zijn leuk en een prima maatstaaf om een beeld te schetsen maar uiteindelijk zegt het helemaal niets. Vooral niet over wat iemand zal doen bij een bepaalde club. Nu houd ik wel van speculeren en sta ik er dus anders in dan iemand die vooral naar cijfers kijkt. Kijk bv. naar Kaka, Henry, Zlatan enz enz. die hebben bv. bij bepaalde clubs ook niet alle verwachtingen waar kunnen maken. Dus hoe je ook naar iemand kijkt je weet het pas als ze bij een bepaalde club spelen.
Westerman moet nog blijken of die het aan kan of niet. De wedstrijden die hij afgelopen seizoen speelde waren gewoon goed.

En Henry en Zlatan zal je barca waarschijnlijk mee bedoelen. Die hebben daar echt beiden fantastische prestaties geleverd. Alleen is er geen mens op deze wereld die uit de schaduw van Messi kan stappen. Dus ook deze twee niet. Maar die zijn beiden gewoon goed geweest daar.

En natuurlijk zijn er legio voorbeelden van spelers waar dat niet het geval is en die wel mislukt zijn bij andere clubs.

Maar je moet een speler halen op basis van bepaalde zaken. Niet omdat je een vermoeden hebt dat ie nog veel beter zou kunnen dan dat wat ie de afgelopen 10 jaar heeft laten zien.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Nistelrooy. Op zijn 21e al fantastisch bij Heerenveen en daarna direct geweldig bij PSV.

Jaap stam idem vanaf zijn 23 e. Dus waar heb je het over.
Sorry dacht dat van Nistelrooy ouder was toen hij doorbrak. Al vind ik 13 doelpunten nog niet echt geweldig bij Heerenveen.

Jaap Stam ging met 24 naar Psv misschien niet de ideale voorbeelden gebruikt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 14:19 schreef Loetje het volgende:

Ik vermoed dat Padt het alternatief is voor krul.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 15:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sorry dacht dat van Nistelrooy ouder was toen hij doorbrak. Al vind ik 13 doelpunten nog niet echt geweldig bij Heerenveen.

Jaap Stam ging met 24 naar Psv misschien niet de ideale voorbeelden gebruikt..
Scorend misschien niet geweldig. Maar speelde echt heel goed dat seizoen. Stam idem voordat ie naar PSV ging. Op zijn 23e dus.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 13:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Er zit wel een wereld van verschil tussen erkende toppers en zelfs erkende toptalenten een iemand die bij een Russische laagvlieger (afgelopen seizoen uitgezonderd) pas z'n 3e volle seizoen beleeft. Ik blijf erbij dat zoiets echt wel veelzeggend is.
Heb je ook wel gelijk in hoor maar toch kun je het nooit helemaal uitsluiten.
Maar goed het gaat waarschijnlijk toch niet gebeuren dus hoeven we ons daar geen zorgen over te maken.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Padt het alternatief is voor krul.
Klopt. Hij heeft ook nog eens een Ajax-verleden. Daarnaast schijnt Krul ernstig te twijfelen over een "stap terug" naar de eredivisie.

Bovendien is Padt wedstrijdfit en Krul (nog) niet.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 15:35 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Klopt. Hij heeft ook nog eens een Ajax-verleden. Daarnaast schijnt Krul ernstig te twijfelen over een "stap terug" naar de eredivisie.

Bovendien is Padt wedstrijdfit en Krul (nog) niet.
Wat je leest over krul is het niet de stap terug. Maar het salaris wat ongeveer de helft zal bedragen.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:36   quote  deeplink  
Overigens mag Ajax ze van mij echt beiden halen. Niet gelijktijdig uiteraard.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 13:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik neig daar ook naar hoor, maar een keuze Onana zou ik ook kunnen begrijpen.
Ik ook wel groot talent vertrouwen geven misschien pakt het goed uit. Boer heeft toch geen toekomst maar (mogelijk) stabieler door ervaring. In het beleid van Ajax moet het talent eigenlijk voorrang hebben.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat je leest over krul is het niet de stap terug. Maar het salaris wat ongeveer de helft zal bedragen.
Ik meen beide gelezen (of gehoord?) te hebben: zowel het salaris als de stap terug. Ik ben van mening dat Ajax niet te lang moet wachten en Krul een deadline moet geven met de mededeling dat het "graag" is of anders niet en vervolgens voor Sergi Padt moet gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Pavlov14 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 15:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Westerman moet nog blijken of die het aan kan of niet. De wedstrijden die hij afgelopen seizoen speelde waren gewoon goed.

En Henry en Zlatan zal je barca waarschijnlijk mee bedoelen. Die hebben daar echt beiden fantastische prestaties geleverd. Alleen is er geen mens op deze wereld die uit de schaduw van Messi kan stappen. Dus ook deze twee niet. Maar die zijn beiden gewoon goed geweest daar.

En natuurlijk zijn er legio voorbeelden van spelers waar dat niet het geval is en die wel mislukt zijn bij andere clubs.

Maar je moet een speler halen op basis van bepaalde zaken. Niet omdat je een vermoeden hebt dat ie nog veel beter zou kunnen dan dat wat ie de afgelopen 10 jaar heeft laten zien.
We zullen zie wat Westermann nog kan gaan brengen..

Kaka van Milan was beter dan erna. Henry van Arsenal vond ik veel beter, Zlatan past niet in ieder team enz. Enz. Of een speler slaagt hangt van zoveel meer af dan alleen een kwaliteiten van een speler. Maar ik houd erover op. Uiteindelijk hebben we het nergens over.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 20 augustus 2016 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 14:19 schreef Loetje het volgende:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik Casteels niet ken. Maar Matthew Ryan en Ospina zouden zeer goede aankopen voor Ajax zijn. Ospina mag denk ik niet vertrekken, maar ik denk dat hij dat wel graag wil. Ryan is vorig jaar gehaald voor 7 miljoen. Ajax zal dat waarschijnlijk moeten overtreffen willen ze hem aantrekken.

Maar Ajax gaf al aan voor de juiste speler veel geld te willen betalen, met die keepers ga je er niet op achteruit, zijn jonger of evenoud als Cillessen en kosten minder qua transfersom.
baco74
 baco74 - zaterdag 20 augustus 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
André Onana zal naar verwachting in het doel staan tegen Willem II. Dat meldt althans Fox Sports zojuist. De keuze voor de talentvolle doelman zou betekenen dat Onana waarschijnlijk ook in het cruciale duel tegen Rostov onder de lat zal staan. Een eventueel nieuw aan te trekken keeper is niet meer speelgerechtigd voor dat duel.
Ben benieuwd, denk als het met krul niet rond komt, dat Ajax het met Onana gaat doen dit seizoen.
Ik vind Boer ook echt een invalkeeper, maar dat is mijn gevoel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door baco74 --
RoodWit81
 RoodWit81 - zaterdag 20 augustus 2016 - 18:35   quote  deeplink  
lk vind Krul weer zo makkelijk... Is dat nou echt een Ajax keeper? Komt net terug van een blessure... Volgens mij komt ie sowieso niet want hij keept al zo lang bij Newcastle. Misschien dat je z'n salaris kan matchen met extra tekengeld, maar of het echt een haalbare kaart is... Ik verwacht een blauwtje voor Ajax eerlijk gezegd.

Ik heb hem al een keer ergens voorbij zien komen, maar is zo'n Ochoa is die niet haalbaar? Wordt volgens mij verhuurd aan Granada door Malaga.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door RoodWit81 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 18:35 schreef RoodWit81 het volgende:
lk vind Krul weer zo makkelijk... Is dat nou echt een Ajax keeper? Komt net terug van een blessure... Volgens mij komt ie sowieso niet want hij keept al zo lang bij Newcastle. Misschien dat je z'n salaris kan matchen met extra tekengeld, maar of het echt een haalbare kaart is... Ik verwacht een blauwtje voor Ajax eerlijk gezegd.

Ik heb hem al een keer ergens voorbij zien komen, maar is zo'n Ochoa is die niet haalbaar? Wordt volgens mij verhuurd aan Granada door Malaga.
Schijnt nog maar een schim te zijn voor wat hij was...
baco74
 baco74 - maandag 22 augustus 2016 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 18:35 schreef RoodWit81 het volgende:
Lees net op Ajax-netwerk;

quote:
'Krul verlengt contract bij Newcastle met een jaar en wordt verhuurd aan Ajax'

De kans dat Tim Krul naar Ajax komt lijkt inmiddels een stuk groter geworden te zijn. Volgens Daily Mail zal Krul zijn contract bij Newcastle United met een jaar verlengen. De Engelse club verzekerd zich daarmee van de transferrechten van de keeper die nog slechts een eenjarig contract heeft. Tegelijkertijd is de club dan bereid hem aan Ajax te verhuren en een deel van het salaris van de keeper van naar verluidt 3,5 miljoen euro te blijven betalen.
Gezien het feit dat ie nog terugkomende van een blessure is, logische huurconstructie.
Maar ben echt benieuwd wanneer deze jongen weer wedstrijdfit is. Dan pas zal blijken of het een goede oplossing is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2016 door baco74 --
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 23 augustus 2016 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 17:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Schijnt nog maar een schim te zijn voor wat hij was...
Krul of Ochoa? Laatste heb ik ook niet echt meer gevolgd, maar ik heb hem toen een geweldig wk zien keepen en dat is bij mij blijven hangen haha.

quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 09:34 schreef baco74 het volgende:

[..]

Lees net op Ajax-netwerk;

[..]

Gezien het feit dat ie nog terugkomende van een blessure is, logische huurconstructie.
Maar ben echt benieuwd wanneer deze jongen weer wedstrijdfit is. Dan pas zal blijken of het een goede oplossing is.
Het is dus niet echt een directe versterking lijkt me, terwijl je dat nu wel echt nodig hebt. Misschien zetten ze wel heel erg in op Onnana, maar in mijn ogen is die er nog niet echt klaar voor. Die heeft gewoon tijd en vertrouwen nodig onder de lat, maar dat krijg je bij Ajax natuurlijk amper. Naar mijn mening was het ook een betere keuze geweest om Boer in het doel te zetten tegen Willem II.

Jammer dat Steek bij Everton zit nu.
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 10:41   quote  deeplink  
Everton zou in de markt zijn voor Joe hart. As dat het geval is komt Stekelenburg weer op de bank.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 10:41 schreef remco k het volgende:
Everton zou in de markt zijn voor Joe hart. As dat het geval is komt Stekelenburg weer op de bank.
Kon dat allemaal niet een maand eerder....ik zie liever Stekelenburg dan Krul, maar goed Krul is geen pipo, gewoon een goede keeper
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 16:38   quote  deeplink  
Ik was nooit geen fan van steek. Maar heb hem vorig seizoen veel zien spelen. En het lijkt wel een andere keeper geworden.

Hij pakt tegenwoordig ook ballen die niet net naast hem komen. Zag hem vorige week een banuit de kruising halen waar Jasper maar gewoon vast het net in was gelopen.

Beiden overigens prima opties. Ook Room of Padt zijn prima opties.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 16:38 schreef remco k het volgende:
Ik was nooit geen fan van steek. Maar heb hem vorig seizoen veel zien spelen. En het lijkt wel een andere keeper geworden.

Hij pakt tegenwoordig ook ballen die niet net naast hem komen. Zag hem vorige week een banuit de kruising halen waar Jasper maar gewoon vast het net in was gelopen.

Beiden overigens prima opties. Ook Room of Padt zijn prima opties.
Mwah Padt....oke hij heeft geen verdediging voor zich staan en vorig seizoen wel aardig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke keeper

0.0078120