|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij is wel ok denk ik. Ruiter vond ik ook altijd wel goed. Room ook prima als we een Nederlandse keeper halen. Krul is ook niet slecht maar niet fit. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
De Telegraaf meldt dat het rond is:
quote:Tim Krul (28) speelt dit seizoen definitief op huurbasis voor Ajax. De Amsterdammers bereikten in de aanloop naar het uitduel met FK Rostov van woensdagavond overeenstemming met Newcastle United over de overstap van de doelman. Hij volgt in de Amsterdam ArenA de naar FC Barcelona vertrekkende Jasper Cillessen op.
Op zijn beurt kwam Krul een contractverlenging van een jaar overeen met de Magpies, tot de zomer van 2018. Dat was een voorwaarde voor de Engelsen, omdat de Hagenaar anders volgend jaar transfervrij St. James’ Park zou uitlopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is goed nieuws. En een goalie die keepend beter is dan cilissen. Voetballend helaas geen geweldenaar. Maar door de lucht ijzersterk. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 11:53 schreef remco k het volgende:Dat is goed nieuws. En een goalie die keepend beter is dan cilissen. Voetballend helaas geen geweldenaar. Maar door de lucht ijzersterk. Nadeel vind ik wel dat hij nog niet direct inzetbaar is. Had een Padt of Room geen betere optie geweest? Direct inzetbaar en concurrent voor Onana voor volgend seizoen. Krul niet fit en volgend jaar weer weg. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik vind het totaal geen probleem dat Krul geen voetballende keeper is. Ik denk niet dat hij daarom in de problemen gaat komen hier. Heb Cillessen nou ook niet geweldige passes zien geven.
Denk dat we met Krul een hele goede vervanger hebben gehaald. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 12:35 schreef NatjosFC het volgende:Ik vind het totaal geen probleem dat Krul geen voetballende keeper is. Ik denk niet dat hij daarom in de problemen gaat komen hier. Heb Cillessen nou ook niet geweldige passes zien geven. Denk dat we met Krul een hele goede vervanger hebben gehaald. Moet hij wel snel fit zijn |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 12:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nadeel vind ik wel dat hij nog niet direct inzetbaar is. Had een Padt of Room geen betere optie geweest? Direct inzetbaar en concurrent voor Onana voor volgend seizoen. Krul niet fit en volgend jaar weer weg. Newcastle raakt zijn beste spelers kwijt. Ajax mag hem overnemen wanneer Newcastle niet promoveert. Het aantal clubs dat terugvalt naar de Championship en direct weer promoveert is niet zo heel groot. Hull City deed het dit jaar toevallig. Ik zie dat wel met vetrouwen tegemoet. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Het seizoen is nog lang. Laat hem rustig herstellen. Die zal er over 2-3 weken wel klaar voor zijn. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik vind het aantrekken van Tim Krul een bijzonder knap staaltje werk van onze beleidsmakers. Ik had niet verwacht dat zij dit voor elkaar zouden krijgen. Laat die penalties maar komen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 12:41 schreef NatjosFC het volgende:[..] Het seizoen is nog lang. Laat hem rustig herstellen. Die zal er over 2-3 weken wel klaar voor zijn. Misschien zelfs korter want ik heb juist begrepen dat hij al hersteld zou zijn. Alleen nog wat wedstrijdritme opdoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 12:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nadeel vind ik wel dat hij nog niet direct inzetbaar is. Had een Padt of Room geen betere optie geweest? Direct inzetbaar en concurrent voor Onana voor volgend seizoen. Krul niet fit en volgend jaar weer weg. Hij is fit. Alleen niet wedstrijdfit. Nu vind ik dat voor een keeper anders. 1 potje is ie er denk ik niet bij. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Easy life. Eagles mag ik toch hopen dat we hem kunnen missen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Onana speelde niet eens slecht afgelopen weekend... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Een goede deal niet zo goed als Cillissen in de basis, maar beter als de Cillissen van de laatste weken, hopelijk kan hij snel keepen ben nog niet zo gecharmeerd van Onana. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 17:12 schreef p111 het volgende:Een goede deal niet zo goed als Cillissen in de basis, maar beter als de Cillissen van de laatste weken, hopelijk kan hij snel keepen ben nog niet zo gecharmeerd van Onana. Voetballend gelijkwaardig. Verder op vrijwel ieder gebied beter dan Jasper. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik denk dat Barcelona ook niet meer de hoofdprijs wil betalen voor Cillissen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die zal het daar niet veel makkelijker krijgen in de zeldzame potjes dat ie mag opdraven. Daar spelen ze nog verder van de goal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi hoe de media werkt..
Vanochtend kwam een Spaanse krant met het nieuws dat Cilissen niet bij de wedstrijd selectie zit..
Dat werd al snel door alle grote kranten in NL overgenomen.. Met de melding dat ie niet door Enrique in de selectie was opgenomen..
Ga je even snel naar Marca om het daadwerkelijk bericht te bekijken. Staat erbij dat ie gewoon nog niet speelgerechtigd is. Langzaam aan nemen de websites dat nu weer over...
Man man man, je zou maar journalist zijn op sport gebied, wat heb je dan een makkelijk leventje zeg.. Gewoon kopie paste in google translate en klaar ben je.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 14:13 schreef remco k het volgende:Mooi hoe de media werkt.. Vanochtend kwam een Spaanse krant met het nieuws dat Cilissen niet bij de wedstrijd selectie zit.. Dat werd al snel door alle grote kranten in NL overgenomen.. Met de melding dat ie niet door Enrique in de selectie was opgenomen.. Ga je even snel naar Marca om het daadwerkelijk bericht te bekijken. Staat erbij dat ie gewoon nog niet speelgerechtigd is. Langzaam aan nemen de websites dat nu weer over... Man man man, je zou maar journalist zijn op sport gebied, wat heb je dan een makkelijk leventje zeg.. Gewoon kopie paste in google translate en klaar ben je.. En af en toe wat zelf verzinnen of een negatief persoon om zijn mening vragen en daar een verhaal omheen schrijven. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 14:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En af en toe wat zelf verzinnen of een negatief persoon om zijn mening vragen en daar een verhaal omheen schrijven. ;-) Erg bijzonder.. Echt alle grote kranten van Nederland namen dit verhaal direct over.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Krul is met de training begonnen, benieuwd wanneer die fit genoeg is om in het doel te staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wellicht speelt Ajax nog een besloten oefenduel. Dan wellicht erna nog een wedstrijdje Jong Ajax. Keepers hebben niet veel nodig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:11 schreef Loetje het volgende:[..] Wellicht speelt Ajax nog een besloten oefenduel. Dan wellicht erna nog een wedstrijdje Jong Ajax. Keepers hebben niet veel nodig. Ik vind dat ie er gewoon de eerstvolgende wedstrijd moet staan.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik weet niet van hoever ie komt, dus moeten? Maar het liefst zo snel mogelijk en door de interlands heeft ie nog even. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:27 schreef baco74 het volgende:[..] Ik weet niet van hoever ie komt, dus moeten? Maar het liefst zo snel mogelijk en door de interlands heeft ie nog even. Hij is fit verklaard. En wat Loetje zegt, het is een keeper, die hebben minder conditie nodig dan een speler..
Daarnaast 6 weken geleden al fit verklaard.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:36 schreef remco k het volgende:[..] Hij is fit verklaard. En wat Loetje zegt, het is een keeper, die hebben minder conditie nodig dan een speler.. Daarnaast 6 weken geleden al fit verklaard.. Kunnen we op rekenen dus....mooi. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou zeker mooi zijn..
Of hij direct zijn Newcastle vorm weer heeft is natuurlijk even afwachten.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:52 schreef remco k het volgende:[..] Zou zeker mooi zijn.. Of hij direct zijn Newcastle vorm weer heeft is natuurlijk even afwachten.. Hoop dat ie de eerste tig wedstrijden niets te doen krijgt, zodat dat gissen blijft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:52 schreef remco k het volgende:[..] Zou zeker mooi zijn.. Of hij direct zijn Newcastle vorm weer heeft is natuurlijk even afwachten.. Vind ons er met hem niet op achteruit gaan. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat hij zou komen! Ben eigenlijk wel verbaasd dat het toch rond kwam. Voor Tim een mooie kans om zich weer in de kijker te spelen bij Oranje en Onanna kan zich optrekken aan een keeper zoals hij. Wordt hij alleen maar beter van.
Hoe langer ik er over na denk, hoe beter deze zet begint te landen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cillisen gaat bij Barca gewoon verder waar die gebleven was. NIks tegenhouden.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Wel een gatenkaas ook hoor die verdediging.... |
|
|
|