|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goed topic ,veel interesse ook ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
ja en ? wij waren zelfs aangeklaagd voor een banaan ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mogen Palestijnen niet naar Celtic, discriminatie hé. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alle jeauden aan het gas.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waarom mogen niet Palestijnen niet zwaaien met de Palestijnse vlag? En waarom mogen niet Isrealen wel zwaaien met een Israëlische vlag? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Omdat ze minder begaafd zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hem n Nederlandse vlag op m'n kont . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Stond wel een keer in de krant idd... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toch d:-)
Maar inderdaad die joden mogen in de aRENa met Israëlische vlaggen zwaaien maar als ik een Palestijnse vlag mee neemt word ie in beslag genomen, ik kan dat niet verklaren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 - 18:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Toch d:-) Maar inderdaad die joden mogen in de aRENa met Israëlische vlaggen zwaaien maar als ik een Palestijnse vlag mee neemt word ie in beslag genomen, ik kan dat niet verklaren.. Dit is dus hoe de wereld er tegen aankijk...Landje afpakken en onderdrukking mag dus gewoon. Uefa is geen maffia maar Jauds |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Joodse lobby is een krachtige...
Noem het ook wel het Joods juk. Heb ooit een boek gelezen dat De Holocaust Industrie heet; erg interessant om te lezen hoe ze deze zwarte bladzijde in de geschiedenis vermarkten en uitmelken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je zou bijna zeggen dat de Holocaust ze aardig oplevert. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het CIDI leest hier overigens ook mee. Net als op alle andere forums. Moet je op NuJij.nl eens meelezen; wie iets over Israël post krijgt meteen een ban. Ik stelde daar een keer dat ze beter zouden moeten weten dan een deel van de bevolking als tweederangs burger te behandelen. Nou... de rapen waren gaar hoor. Eerst een ban en na protest een permanente ban. Stelletje kamelenneukers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zijn niets anders dan de volgende Arabische (Semitische) Stam. Gewoon onbetrouwbare bedoeïenen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar verder is het een geweldig land. ;-) |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Politiek buiten het voetbal houden, wat in 020 gebeurt is ook niet goed.......Celtic gaat te ver, eerst de IRA nu dit weer. Katholieken nemen het de Joden kwalijk dat ze Christus hebben vermoord....banaal, in die zin lijkt de echte wereld het wel weer op voetbalwereld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Barabas was daardoor vrij man. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik dacht dat we het hier over voetbal wilden hebben. Geef sport een politieke lading en je krijgt gedonder. Kijk maar naar een land als Rusland waar de staat. om de sport als propagandamiddel te gebruiken, zijn eigen dopingprogramma heeft. Verder zou ik al die jodenhaters op dit forum willen aanraden zich wat meer in de zaak van dit volk te verdiepen alvorens op dit forum allerlei onzin uit te kramen. Ja, ik ben er ook op tegen dat die club in Mokum met de Israelische vlag rondsjouwt, vind ik persoonlijk een schande. En de zich Joden noemende 020-aanhang wil ik niet graag vergelijken met het volk Israel. Of moet ik me in Rotterdam, een bijna Moslim-stad, verplicht antisemitisch opstellen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:11 schreef daan limbos het volgende:Ik dacht dat we het hier over voetbal wilden hebben. Geef sport een politieke lading en je krijgt gedonder. Kijk maar naar een land als Rusland waar de staat. om de sport als propagandamiddel te gebruiken, zijn eigen dopingprogramma heeft. Verder zou ik al die jodenhaters op dit forum willen aanraden zich wat meer in de zaak van dit volk te verdiepen alvorens op dit forum allerlei onzin uit te kramen. Ja, ik ben er ook op tegen dat die club in Mokum met de Israelische vlag rondsjouwt, vind ik persoonlijk een schande. En de zich Joden noemende 020-aanhang wil ik niet graag vergelijken met het volk Israel. Of moet ik me in Rotterdam, een bijna Moslim-stad, verplicht antisemitisch opstellen? Jodenhaters? Op dit forum? Welnee.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou willen dat we allemaal jood waren, scheelt n hoop gedoe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gij jij je muil een wassen geile..d:-( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een maand lang op jodenkoeken dieet, Geile gatverpielekes. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:11 schreef daan limbos het volgende:Ik dacht dat we het hier over voetbal wilden hebben. Geef sport een politieke lading en je krijgt gedonder. Kijk maar naar een land als Rusland waar de staat. om de sport als propagandamiddel te gebruiken, zijn eigen dopingprogramma heeft. Verder zou ik al die jodenhaters op dit forum willen aanraden zich wat meer in de zaak van dit volk te verdiepen alvorens op dit forum allerlei onzin uit te kramen. Ja, ik ben er ook op tegen dat die club in Mokum met de Israelische vlag rondsjouwt, vind ik persoonlijk een schande. En de zich Joden noemende 020-aanhang wil ik niet graag vergelijken met het volk Israel. Of moet ik me in Rotterdam, een bijna Moslim-stad, verplicht antisemitisch opstellen? Op welke onzin doel je? Heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat bedoel ik dus ,en niet eens omdat het Ajax is. Kan gewoon niet meten met twee maten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|