|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komaan zeg. Zo goed is ie niet hoor. Vooral een momentenvoetballer.
Ik geef graag toe dat er een paar leuke momenten tussen zitten, maar hij is niet van het niveau dat Feyenoord na moet streven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee. Doe die ünal maar. Spitsje naar m,n hart. Kan Kramer naar die tukkers, die houden ook niet van voetbal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2016 - 20:23 schreef Barabas het volgende:Komaan zeg. Zo goed is ie niet hoor. Vooral een momentenvoetballer. Ik geef graag toe dat er een paar leuke momenten tussen zitten, maar hij is niet van het niveau dat Feyenoord na moet streven. Beetje een Elia zeg maar? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2016 - 20:47 schreef ar het volgende:Nee. Doe die ünal maar. Spitsje naar m,n hart. Kan Kramer naar die tukkers, die houden ook niet van voetbal. Elke club mag een hatrick maken bij Groningen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vol verthongen op z'n smoel /// HELD |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feit is alleen dat Idrissi niet minder is dan Berghuis en Bilal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet minder dan berghuis.(?) l Bilal snap ik wel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Let maar eens op hem de komende wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik wilde eigenlijk die feiten van je horen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zal vermoedelijk gister nog wel naar decibel geweest zijn |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hebben we de afgelopen wedstrijden al gedaan.
Moet je eens kijken waar Grûnn staat... hij lijkt de enige die niet slecht is. Dan lijkt het ten opzichte van de anderen al snel goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij speelt gewoon meerdere keren een dubbele dekking uit met kracht en techniek.. Kan Berghuis ook maar vergeet niet dat ze hem vorig jaar de deur hebben gewezen bij ons. En vorig jaar had hij ook best wat aardige wedstrijden gespeeld. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... laat m zich maar revancheren.
Maar moet ie wel wekelijks en structureel de beste zijn.
Mag ie van mij ook terug komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vond hem zeker niet verkeerd spelen maar of tie het bij ons zou redden dat betwijfel ik. Maar ik zal eens wat meer op hem letten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jooooo weer terug naar af.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft het kwa spelers bij ons toen niet slecht gedaan . Alleen de schulden die het met zich meebracht was iets minder. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De spelers brachten niet wat verwacht werd |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind Bosz ok en een Held...Als TD weet ik het niet, maar als trainer houd ik wel van zijn stijl... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Brrrr..... Enge gedachte.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zijn fout was om Gertjan verbeek als trainer te nemen..Terwijl Verbeek juist nu goed bij Feyenoord zou passen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Koeman. En het kampioenschap is een feit |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2016 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zijn fout was om Gertjan verbeek als trainer te nemen..Terwijl Verbeek juist nu goed bij Feyenoord zou passen. Verbeek werd genaaid door de oudere garde in de selectie, de jonkies liepen met hem weg...De oudere garde (hofland, makaaij etc) wonnen de machtstrijd en voetbalde daarna een kutseizoen..Feyenoord had moeten kiezen voor de toekomst en Verbeek moeten steunen... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2016 - 22:00 schreef CobusIII het volgende:[..] Verbeek werd genaaid door de oudere garde in de selectie, de jonkies liepen met hem weg...De oudere garde (hofland, makaaij etc) wonnen de machtstrijd en voetbalde daarna een kutseizoen..Feyenoord had moeten kiezen voor de toekomst en Verbeek moeten steunen... Het is maar hoe je het bekijkt. |
|
|
|