BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ban..... zin of onzin

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:23 schreef Boudewijn het volgende:
Ben ik het dus totaal niet mee eens.

Notabene Nenam begint in de discussie om zeer op de man te spelen:
http://forum.headliner.nl/topic-29733/#1496345
Daarna nemen Loetje, Baco en Ajax Warrior het over (nadat schaamluis uiteraard er ook tegenin gaat)

Maar nergens zie ik posts dat jullie elkaar (buiten schaamluis) een halt toeroepen om niet meer op de man te spelen of om hem te negeren. Schaamluis zelf zegt zelfs:

[..]

Dat je forumleden die nieuw zijn niet kunnen beinvloeden is logisch, maar zelf maken jullie het in die discussie alleen maar erger door die ene persoon persoonlijk aan te vallen. Daarvoor was de discussie misschien hard, maar niet op de man of persoonlijk kwetsend.
Strict genomen zouden Nenam, schaamluis, Loetje, Baco EN Warrior een waarschuwing/ban moeten krijgen al naar gelang ze eerder al eens een waarschuwing/ban gehad hebben. Maarja... dan ben ik weer een slechte moderator en Feyenoorder ;)

Daarnaast bestaat de optie om een bericht te melden en bij 5 verschillende melders zal het bericht automatisch verwijderd worden. Dus deze vorm van zelfregulatie is er wel degelijk!

Ik laat vandaag de berichten nog staan zodat je het topic zelf kunt nalezen, daarna zal het worden verwijderd.
Je maakt jezelf nu echt belachelijk in mijn ogen. Volgens mij zijn er hier meerdere, die quoten en vervolgens totaal niet op de quote reageren. Sterker nog, sommige worden aangevallen met werkelijk totaal andere dingen. Schaamluis is er daar een van.

Ik reageer net zo hard maar wel op hetgeen wat er gezegd wordt. Volgens mij is Schaamluis degene die met verkeerde praat komt. De post van Nenam was op geen scheldwoord te betrappen, laat staan uitdagend. Gewoon een mening en niets meer. Dit soort gasten vertyfen je hele forum.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:28   quote  deeplink  
En volgens mij is Schaamluisje ook geen onbekende hier! Sterker nog, ik weet het wel zeker.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:28 schreef Loetje het volgende:
En volgens mij is Schaamluisje ook geen onbekende hier! Sterker nog, ik weet het wel zeker.
Ik ben hier nog niet zo lang. Ik heb totaal geen idee!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:23 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Wat een machtig mooi betoog is dit, baco! En helemaal correct.

Ik kwam thuis, even douchen en HL aan om te lezen wat er zoal gebeurd en geschreven is. Dat loog er niet om, vooral in het topic over beleid en dat inmiddels al gesloten is.

Ik erger me groen en geel aan mensen die het steeds over "ECHTE" Ajacieden zijn. In hun ogen zijn "ECHTE" Ajacieden alleen zij die met regelmaat naar de ArenA gaan, of zelfs ook naar uitwedstrijden, dan wel zij die een seizoenskaart hebben.

Kunnen dit soort kleuters zoals "schaamluis" dan in andermans portemonnee kijken of in diens of haar agenda wat voor belangrijke afspraken hij of zij heeft.

"ECHTE" Ajacieden kunnen het druk hebben op hun werk of met hun studie, hun kind(eren) la(a)t(en) prevaleren dan wel door uiterst nare omstandigheden (werkloosheid) geen of onvoldoende geld hebben om Ajax te supporteren, hoe graag zij dat ook zouden willen.

En als ze dan een weerwoord krijgen (van Loetje, Nenam, Brandje, Remco enzovoort) dan gaan ze (hij) met allerlei nare zaken lopen schelden.

Ik vind dat te ziek voor woorden...

Wellicht dat schaamluis zijn nickname kan veranderen in "schaamJE-DIEPluis"

Zo, dat moest ik even kwijt.
Ik zie het dus anders.
Schaamluis begon een discussie en had een mening over wat in zijn ogen een 'echte' ajacied was of niet. (Brandje dus niet). Dat is dus zijn mening en daar is niets mis mee en mag je het eens of oneens mee zijn.
Het 'weerwoord' zoals jij het noemt is het heel specifiek op de man zelf spelen en dat is geen weerwoord maar uitlokken tot vervelende persoonlijke wederreacties.

Wat zelfregulatie voor mij inhoudt is dat in dit geval de discussie hard verder kan gaan ZONDER iemand een mafkees oid te noemen. Een inhoudelijke reactie had kunnen zijn dat je het totaal niet met hem eens bent en dat iedereen voor zichzelf wel bepaalt wat voor soort Ajacied hij is en dat jouw persoonlijke mening is dat mensen die zichzelf de enige echte Ajacied vinden niets snappen van het echte ajax gevoel.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:25 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

De eerste onoirbare scheldpartij kwam volgens mij toch echt van de nieuweling hoor
Kun je me aangeven welk bericht je dan bedoelt? (mogelijk lees ik er over heen omdat ik het niet scheldend vind)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:40   quote  deeplink  
Overigens proberen Jaccio, enough en Bobby1972 nog inhoudelijk te reageren maar die reacties worden helaas ondergesneeuwd door de zinloze jij-bakken posts van de anderen. Zo'n instelling van onzin reactie's negeren kan ik waarderen!

(en nou weer niet over hun beginnen uit eerdere topics of whatever... het is een voorbeeld hoe het wel kan)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:40   quote  deeplink  
quote:

Daarna nemen Loetje, Baco en Ajax Warrior het over (nadat schaamluis uiteraard er ook tegenin gaat)

Maar nergens zie ik posts dat jullie elkaar (buiten schaamluis) een halt toeroepen om niet meer op de man te spelen of om hem te negeren. Schaamluis zelf zegt zelfs:

[..]

Dat je forumleden die nieuw zijn niet kunnen beinvloeden is logisch, maar zelf maken jullie het in die discussie alleen maar erger door die ene persoon persoonlijk aan te vallen. Daarvoor was de discussie misschien hard, maar niet op de man of persoonlijk kwetsend.
Strict genomen zouden Nenam, schaamluis, Loetje, Baco EN Warrior een waarschuwing/ban moeten krijgen al naar gelang ze eerder al eens een waarschuwing/ban gehad hebben. Maarja... dan ben ik weer een slechte moderator en Feyenoorder ;)

Daarnaast bestaat de optie om een bericht te melden en bij 5 verschillende melders zal het bericht automatisch verwijderd worden. Dus deze vorm van zelfregulatie is er wel degelijk!

Ik laat vandaag de berichten nog staan zodat je het topic zelf kunt nalezen, daarna zal het worden verwijderd.
Bullshit Boudewijn ik speel nooit op de man tenzij hij/zij blijft doordrammen en dat weet jij dondersgoed....hij (die luis) valt mij aan en ja dan sla ik terug.
De wet van Godwin is gebaseerd op WO2 maar kan je ook doorvoeren naar iemands geaardheid....ik bedoel win je een discussie niet dan ben je gelijk een homo.
Lees jij maar terug.....

Dat lang gediende hier voor elkaar opkomen is net zo logisch....ons kent ons....maar diezelfde lang gediende kennen onderhand de regels wel en gaan niet meer zo vaak over de rooie....ik wel maar dat is mijn karakter.

Die luis schreef wat over Brandje en reageerde daarop....misschien wat fel maar daar vroeg zijn reactie om....Brandje niet, zal hem zijn reet roesten en ja ik begon heb je helemaal gelijk in....maar na actie krijg je reactie.

Dus regulatie werkt wel degelijk...die luis zal wel 2x nadenken voordat hij wat post.
Je hebt niks te klagen wat 3 jaar geleden zou je hier een dagtaak aan hebben om de boel te sussen cq reguleren want dan zat het hele forum er bovenop

Dus wat is nu jouw punt Boudewijn ??
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:31 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik zie het dus anders.
Schaamluis begon een discussie en had een mening over wat in zijn ogen een 'echte' ajacied was of niet. (Brandje dus niet). Dat is dus zijn mening en daar is niets mis mee en mag je het eens of oneens mee zijn.
Het 'weerwoord' zoals jij het noemt is het heel specifiek op de man zelf spelen en dat is geen weerwoord maar uitlokken tot vervelende persoonlijke wederreacties.

Wat zelfregulatie voor mij inhoudt is dat in dit geval de discussie hard verder kan gaan ZONDER iemand een mafkees oid te noemen. Een inhoudelijke reactie had kunnen zijn dat je het totaal niet met hem eens bent en dat iedereen voor zichzelf wel bepaalt wat voor soort Ajacied hij is en dat jouw persoonlijke mening is dat mensen die zichzelf de enige echte Ajacied vinden niets snappen van het echte ajax gevoel.
Bedankt voor je reactie, Boudewijn.

"Zelfregulering" bij (de meeste) voetbalsupporters is in z'n algemeenheid een vies woord ;) En niet alleen bij voetbalsupporters. Kijk ook maar eens in het verkeer...
Het is dus ijdele hoop.

Op een forum mag iedereen een mening hebben, het is alleen wel hoe je jouw mening verwoordt. En mijn onpartijdige (?) mening is dat "de nieuweling" vanuit stand onmiddellijk respectloos begon te reageren. En ja, dat is koren op de molen van een aantal "oudgedienden" (Loetje, Ajax Warrior en Nenam_tiL). Die weten ook wel van wanten. De volgende fase is dat e.e.a. escalleert.

Maar dan rest de vraag: wie startte het ontoelaatbare schelden?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dan raad ik je aan alle topicstarter terug te lezen want deze schaamteloze luis speelde al eerder op de man. Maakt mij verder geen drol uit. Jij houdt van luis, ik hou ze liever zo ver mogelijk bij me vandaan!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:31 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik zie het dus anders.

Ga dan lekker een forum beginnen a la Magriet en Libelle of Viva....en doek dit forum op
Mafkees is het minst beledigende wat ik kan verzinnen..... Mafkees

Tering ben jij een koorknaap ofzo ??

Ik kom en ben van de straat....niet hoog opgeleid en laat de kaas niet van mijn brood eten....grof gebekt en ben niet bang voor een discussie en ja daar vallen woorden in.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Kun je me aangeven welk bericht je dan bedoelt? (mogelijk lees ik er over heen omdat ik het niet scheldend vind)
Dat bericht over Brandje schoot bij mij in mijn verkeerde keelgat...daar begon het mee
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:49   quote  deeplink  
Dit was volgens mij de aanleiding van de escalatie. Toegegeven, het was (nog) geen schelden.

schaamluis - vrijdag 26 augustus 2016 - 12:46 deeplink

Beste Nenam , baco 74 en Loetje. Die brandje begon toch op te noemen waarom hij zich niet meer druk maakt om ajax. Hij liep eerst te snoeven wat ie allemaal had gezien. Daar hyoor je mij niet over. Voor zulke gasten als jullie heb je een bos. Je hoeft dan ook niet meer naar een voetbalstadion om te laten zien dat je een kerel bent.

En vervolgens...

schaamluis - vrijdag 26 augustus 2016 - 13:08 deeplink

Ik ga niet naar ajax om te laten zien dat ik een kerel ben. Je dr4aait mijn woorden om. Dat doet die brandje en jij bent schijnbaar zijn grote beschermer. Mag van mij hoor. Ieder zijn geaardheid. En ik kijk zeker niet naar filmpjes van beverwijk. Zie ik alleen maar hard weg hollende supporters.

meld dit bericht

schaamluis
stuur prive bericht
sinds 14-08-2014 , 56 posts

schaamluis - vrijdag 26 augustus 2016 - 13:09 deeplink

Waren jullie daar ook?

Dat is wel kanonnenvoer...

En direct daarna:

schaamluis
stuur prive bericht
sinds 14-08-2014 , 56 posts

schaamluis - vrijdag 26 augustus 2016 - 13:17 deeplink

Maar wat wil een jongen die niet eens een seizoenkaart mij nu vertellen. Jij bent het stumpertje achter de computer Nenam_til. Het jochie die lekker stoer wil mee praten. Doe mee aan andere festiviteiten in amsterdam ( iets met boten )maar praat niet over voetbal.

Vooral die laatste twee zinnen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door Pavlov14 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:53   quote  deeplink  
Tsja en dan moet ik me gedeisd houden ??
Kom op Boudewijn...je kent me toch.

Hij(Boudewijn) wil het godverdomme gewoon niet zien
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:53   quote  deeplink  
Ik lach me suf om je reacties Boudewijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik lach me suf om je reacties Boudewijn.
Ik niet....ik vind het triest dat hij niet ziet wat wij bedoelen en waar we voor staan
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:53 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tsja en dan moet ik me gedeisd houden ??
Kom op Boudewijn...je kent me toch.

Hij(Boudewijn) wil het godverdomme gewoon niet zien
Klopt. Op zulke berichten MOET je wel reageren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik niet....ik vind het triest dat hij niet ziet wat wij bedoelen en waar we voor staan
Daarom lach ik me ook suf! Ik lach hem uit! ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je bent een stukkie vergeten Boudewijn...

Maar mij nu negeren hoor. Anders voel ik mij verplicht om er weer op te reageren gays ehhh bedoel guys
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Maar mij nu negeren hoor. Anders voel ik mij verplicht om er weer op te reageren gays ehhh bedoel guys
Whahahaha geweldige reactie Wout! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Doet hij wel vaker....wat Remco zei over de laatste bannen regen....hij leest niet maar flikkerd overal een ban op.

Boudewijn....als je zo doorgaat bestaat zometeen alleen het Feijenoord forum nog.....niet dat die ermee zitten.
Jij laat zien hoe het niet moet maar het dringt niet tot je door.....het feit dat je mij als aanstichter ziet geeft al aan dat je...
1 Niet mee leest
2 Wat je leest als waarheid ziet en de rest niet meeneemt
3 Willekeurig iemand als zondebok aanwijst
4 Totaal geen inleving vermogen hebt
5 Je gedraagt als Erdogan....ben je het er niet mee eens dan ben je tegen me
6 je ons geen duimbreed de ruimte geeft om dingen aan te dragen

Hoe is het trouwens met je todo lijstje ??...zal je wel bijna over struikelen ouwe
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik had dit al eerder gepost, maar nu duidelijker als antwoord op je vraag.

Dit was volgens mij de aanleiding van de escalatie. Toegegeven, het was (nog) geen schelden.

schaamluis - vrijdag 26 augustus 2016 - 12:46 deeplink

Beste Nenam , baco 74 en Loetje. Die brandje begon toch op te noemen waarom hij zich niet meer druk maakt om ajax. Hij liep eerst te snoeven wat ie allemaal had gezien. Daar hyoor je mij niet over. Voor zulke gasten als jullie heb je een bos. Je hoeft dan ook niet meer naar een voetbalstadion om te laten zien dat je een kerel bent.

En vervolgens...

schaamluis - vrijdag 26 augustus 2016 - 13:08 deeplink

Ik ga niet naar ajax om te laten zien dat ik een kerel ben. Je dr4aait mijn woorden om. Dat doet die brandje en jij bent schijnbaar zijn grote beschermer. Mag van mij hoor. Ieder zijn geaardheid. En ik kijk zeker niet naar filmpjes van beverwijk. Zie ik alleen maar hard weg hollende supporters.

en verder...

schaamluis - vrijdag 26 augustus 2016 - 13:09 deeplink

Waren jullie daar ook?

Dat is wel kanonnenvoer...

En direct daarna:

schaamluis - vrijdag 26 augustus 2016 - 13:17 deeplink

Maar wat wil een jongen die niet eens een seizoenkaart mij nu vertellen. Jij bent het stumpertje achter de computer Nenam_til. Het jochie die lekker stoer wil mee praten. Doe mee aan andere festiviteiten in amsterdam ( iets met boten )maar praat niet over voetbal.

Vooral die laatste twee zinnen...

Doe er je voordeel mee, immers: oorzaak en gevolg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door Pavlov14 --
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:31 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ben hier nog niet zo lang. Ik heb totaal geen idee!
Er zijn er hier genoeg die onder een andere nickname verder gaan. Maar ik doelde niet op jou pafke
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:40 schreef Boudewijn het volgende:
Overigens proberen Jaccio, enough en Bobby1972 nog inhoudelijk te reageren maar die reacties worden helaas ondergesneeuwd door de zinloze jij-bakken posts van de anderen. Zo'n instelling van onzin reactie's negeren kan ik waarderen!

(en nou weer niet over hun beginnen uit eerdere topics of whatever... het is een voorbeeld hoe het wel kan)
Whahahahahahahahahahahahaha! Sorry, dacht dat schaamluis al voor genoeg leedvermaak hebben gehad.

Zal ik anders deze reactie bij iedere post van je plaatsen, dat zie je wat met name Bobby uit dat rijtje doen....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:27   quote  deeplink  
Er is geen voordeel....Boudewijn weet(maar dat gaat hij nooit toegeven) dat we gelijk hebben.

Waar is die Luis nou ??.....heeft dus toch wel regulerend gewerkt
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan alle topicstarter terug te lezen want deze schaamteloze luis speelde al eerder op de man. Maakt mij verder geen drol uit. Jij houdt van luis, ik hou ze liever zo ver mogelijk bij me vandaan!
Boudewijn ziet al vanaf het begin alles door de vingers van andere en alles van de ouwe garde wordt 10x uitvergroot. Dat zit gewoon in je...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 18:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er zijn er hier genoeg die onder een andere nickname verder gaan. Maar ik doelde niet op jou pafke
Hehehehe....ik noemde jou altijd Loetje onder je andere nickname
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 18:27 schreef Nenam_tiL het volgende:
Er is geen voordeel....Boudewijn weet(maar dat gaat hij nooit toegeven) dat we gelijk hebben.

Waar is die Luis nou ??.....heeft dus toch wel regulerend gewerkt
Ik heb geen zelfregulatie meer..... pffff, tering hé!
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 18:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe....ik noemde jou altijd Loetje onder je andere nickname
Jep, was dit account trouwens. Boudewijn heeft destijds mijn nickname aangepast. Vind het wel leuker klinken ook. Luis Suarez (luis wil ik eigenlijk vandaag niet meer zeggen) was zo goed, past niet bij mij.... Ghehe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 18:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb geen zelfregulatie meer..... pffff, tering hé!
Heb het niet over jou homo....oeps wat zeg ik nu
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 18:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb het niet over jou homo....oeps wat zeg ik nu
Weet ik.... Sarcasme naar Boudewijn. Ik heb dat topic nu al 6x gelezen met het woord zelfregulatie in mijn hoofd.... Baco sloeg de spijker op zijn kop....

Homo, ooit uitgeprobeerd slome? Aanrader?
baco74
 baco74 - vrijdag 26 augustus 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ben het bijna geheel met je oneens.

quote:
Notabene Nenam begint in de discussie om zeer op de man te spelen.
Neman speelt niet zeer op de man, en al helemaal niet in de post die jij aanhaalt.
Puur een opmerking over zijn nickname, wel een beschimpende maar gezien de naam....

quote:
nergens zie ik posts dat jullie elkaar (buiten schaamluis) een halt toeroepen om niet meer op de man te spelen of om hem te negeren.
Ik ben hier niet om iemand te negeren.
Ben hier om te lezen en eventueel te reageren.
Ik reageer op leuke gesprekken en geef ook mijn mening.
Ook zal ik het niet nalaten te reageren op posts en meningen,
waarvan ik vind dat dat hier niet horen.
Dat heb ik gedaan en volgens mij zonder op de man te spelen.

Je geeft zelf in je post aan:
quote:
Schaamluis zelf zegt zelfs:Maar mij nu negeren hoor. Anders voel ik mij verplicht om er weer op te reageren
En dat gebruik jij als excuus of wat? Is toch een forum.
Of ik ff me bek wil houden, want meneer kan het zelf niet?

quote:
Dat je forumleden die nieuw zijn niet kunnen beinvloeden is logisch, maar zelf maken jullie het in die discussie alleen maar erger door die ene persoon persoonlijk aan te vallen.
Erger door wat?
Tuurlijk persoonlijk, over de manier waarop hij zijn mening uit. Hij persoonlijk ja.

quote:
Strict genomen zouden Nenam, schaamluis, Loetje, Baco EN Warrior een waarschuwing/ban moeten krijgen al naar gelang ze eerder al eens een waarschuwing/ban gehad hebben.
Wat is strict dan? Jouw opvatting? Wees maar strict, ik zie het wel.
Ben me van geen kwaad bewust en heb in volgens mij nette bewoordingen mijn zegje naar hem gedaan.

quote:
Maarja... dan ben ik weer een slechte moderator en Feyenoorder ;)
Jee wat een minderwaardigsheidsgevoel zeg....Hoe kan ik hier op reageren zonder dat jij je als persoon persoonlijk aangevallen voelt.
Laat ik het zo zeggen: Het één sluit het ander niet uit.

quote:
Wat op zich goed is, maar geen zelf-regulatie meer mag heten.
Ik vond zijn post over incest het punt om die knop te gebruiken,
echter toen zat er al een slot op het topic. Maar waarom?
Verwijder die post, ban de plaatser en laat ons lekker doorgaan in betreffende topic.

quote:
Met als doel?
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 19:31   quote  deeplink  
Goede verhalen man. Lekker leesvoer..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:31 schreef remco k het volgende:
Met een rosé en een stokbroodje kaviaar erbij? ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Met een rosé en een stokbroodje kaviaar erbij? ;-)
Kaviaar is wat duur.. Maar ga zo lekker zelf pizza maken. En heb een HJtje open getrokken..

mannelijk toch..
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 26 augustus 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Oh, haha ik voelde me eerlijk gezegd ook niet aangesproken hoor. Het was meer een normale vraag en dat geldt nog steeds, want ik heb geen idee wie je op het oog hebt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:42 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Oh, haha ik voelde me eerlijk gezegd ook niet aangesproken hoor. Het was meer een normale vraag en dat geldt nog steeds, want ik heb geen idee wie je op het oog hebt.
Wie niet ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:31 schreef remco k het volgende:
Achteruit leunen noemen ze dat....en de anderen de kastanjes uit het vuur laten halen....Mafkees (sorry Boudewijn)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 20:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahaha Pafke...die houden we erin
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 20:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Achteruit leunen noemen ze dat....en de anderen de kastanjes uit het vuur laten halen....Mafkees (sorry Boudewijn)
Nee man, vandaag op het water gezeten.. Kwam daarna terug en zag een ontploft forum...

Wel weer eens lekker man..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee man, vandaag op het water gezeten.. Kwam daarna terug en zag een ontploft forum...

Ja dat wel...maar gelijk een slot en ik ben de aanstichter volgens Boudogan
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 26 augustus 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond jesus al een held dat hij op water kon lopen, maar jij kan er serieus op zitten??

Respect ouwe!

Is zoiets te leren? Ik hou me aanbevolen!
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 22:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik vond jesus al een held dat hij op water kon lopen, maar jij kan er serieus op zitten??

Respect ouwe!

Is zoiets te leren? Ik hou me aanbevolen!
Is niet te leren. Alleen voor de special gifted ones
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 26 augustus 2016 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Is niet te leren. Alleen voor de special gifted ones
I AM Moffokka!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 27 augustus 2016 - 05:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:49 schreef Pavlov14 het volgende:

-knip-
Dat waren reactie's allemaal na die van Nenam.

Maargoed, we komen er samen niet uit. Zelfregulatie werkt niet en zal dus ook nooit gebruikt gaan worden als hoofdvorm van de moderatie.

Om op de beginvraag nogmaals terug te komen: daarin zijn we het wel eens; iedereen mag overal reageren totdat (naar mijn mening) de regels in werking gesteld moeten worden.
baco74
 baco74 - zaterdag 27 augustus 2016 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 05:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Is dat je ijkpunt? De post waar jij naar verwijst zet volgens mij helemaal niet zo'n kwaad bloed,domweg omdat hij niets grofs zegt.

quote:
Maargoed, we komen er samen niet uit. Zelfregulatie werkt niet en zal dus ook nooit gebruikt gaan worden als hoofdvorm van de moderatie.
Twee foute conclussies en een mededeling die alreeds vast stond.
Doe nou niet alsof je het een kans hebt gegeven.

quote:
Om op de beginvraag nogmaals terug te komen: daarin zijn we het wel eens; iedereen mag overal reageren totdat (naar mijn mening) de regels in werking gesteld moeten worden.
Vage alinea dit.
Eerst afwachten wat je mening over een bepaalde verhitte discussie hier is,dan de regels in werking stellen.
Geef ons dan even een hintje als je mening daar is, kunnen we ons vanaf dat moment aan de jouw opgestelde regels houden.
Regels liggen vast, jouw mening daaraan voorafgaand niet.
Maar maak het jezelf makkelijk,
Is jouw forum,dus zwaaien zal je dan wel moeten met je scepter.
Jammer dat het op mij overkomt als willekeur.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 20:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wie niet ;-)
Haha. Humor! ;)
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 20:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahaha Pafke...die houden we erin
En ik rook niet eens. ;) Nooit gedaan overigens... Maar drinken....
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 05:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Waar het mij om ging, beste Boudewijn, is het feit dat "schaamlip" meer dan voldoende reden gaf aan anderen om "enerverende" reacties te geven. Hij was de oorzaak en de anderen waren het gevolg. Dat kun je toch niet ontkennen?

Maar goed, Headliner is jouw bezit en jij beslist, dat respecteert iedereen, althans ik, maar of je de juiste beslissing hebt genomen..?

Helaas zal ik de komende dagen niet kunnen (mee)lezen en/of reageren want ik moet zeer onverwacht naar Ankara, Turkije, mee met m'n minister voor overleg met zijn ambtgenoot a.s. maandag. Kan ik ook weer niet kijken naar Ajax. Gezien de vorm is dat misschien maar beter ook ;)

Denk er nog eens over na, Boudewijn.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:24 schreef Pavlov14 het volgende:
Waar het mij om ging, beste Boudewijn, is het feit dat "schaamlip" meer dan voldoende reden gaf aan anderen om "enerverende" reacties te geven. Hij was de oorzaak en de anderen waren het gevolg. Dat kun je toch niet ontkennen?
Hierin verschillen wij van mening.
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:30   quote  deeplink  
Iedereen verschil van mening met jou Boudewijn over je ban beleid..

Je hebt destijds zonder enige aanleiding het halve forum een ban gegeven om bij elkaar te posten. Enkel en alleen uit voorzorg waren je eigen woorden..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ban..... zin of onzin

0.0078971