|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 16:30 schreef remco k het volgende:Iedereen verschil van mening met jou Boudewijn over je ban beleid.. Je hebt destijds zonder enige aanleiding het halve forum een ban gegeven om bij elkaar te posten. Enkel en alleen uit voorzorg waren je eigen woorden.. Ik ga niet weer in herhaling treden over het hoe en waarom, maar alle 3 de stellingen zijn niet correct. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 16:49 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik ga niet weer in herhaling treden over het hoe en waarom, maar alle 3 de stellingen zijn niet correct. Wel grappig aangezien je echt de enige bent die dat vol blijft houden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax heeft volgens velen hier wanbeleid, Boudewijn heeft het banbeleid |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eigenlijk ook gewoon wanbeleid van Bandewijn..
Blijft overeind bij de gratie van de bezoekers..
Neem het PSv forum.. Toen we daar nog mochten posten was het erg druk. Weliswaar flinke discussies, maar ook de PSv supporters waren alle dagen van de partij..
En kijk nu eens na alle bans van Bandewijn..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:24 schreef Pavlov14 het volgende:Helaas zal ik de komende dagen niet kunnen (mee)lezen en/of reageren want ik moet zeer onverwacht naar Ankara, Turkije, mee met m'n minister voor overleg met zijn ambtgenoot a.s. maandag. Je zegt toch wel ff tegen Koenders dat het niet zo'n slappe hap gesprek moet worden zoals hij normalerwijs doet, he? Niemand neemt hem serieus met zijn softe instelling... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 21:37 schreef Boudewijn het volgende:[..] Je zegt toch wel ff tegen Koenders dat het niet zo'n slappe hap gesprek moet worden zoals hij normalerwijs doet, he? Niemand neemt hem serieus met zijn softe instelling... Tuurlijk word het weer een slappe hap gesprek. En ik snap Koenders wel....voor ie het weet heeft ie een ban aan zijn broek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2016 door baco74 -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 01:20 schreef baco74 het volgende:[..] Tuurlijk word het weer een slappe hap gesprek. En ik snap Koenders wel....voor ie het weet heeft ie een ban aan zijn broek. Dat kan niet, volgens iedereen in de regering doet hij goed werk dus dan is het een feit dat het gelijk aan zijn zijde is. Dat de (niet gehoorde) rest van bevolking het er niet mee eens is, is daarom natuurlijk fout en onbegrijpelijk! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Dus wel of geen ban voor Bertjuh? Wel een btje on-topic blijven hoor.
Trakteer jij hem toch even op een ban... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:23 schreef Daarnaast bestaat de optie om een bericht te melden en bij 5 verschillende melders zal het bericht automatisch verwijderd worden. Dus deze vorm van zelfregulatie is er wel degelijk!
Automatisch verwijderd worden.....ook zo iets, dus jij kijkt niet waarom er gemeld wordt, want ze worden toch automatisch verwijderd. Ik heb je een paar keer kunnen betrappen op inleving en menselijkheid wat wel handig is voor een moderator......maar de laatste tijd zit je als een Robocop je splendence te regeren. Boudewijn is de baas en als je het niet bevalt dan donder je maar op.....voor jou tien anderen hoor je dan....klopt maar die tien anderen posten misschien 20x en dan zijn ze weer pleitte. Mag jij me vertellen waar je meer aan heb....er zijn er zat die boven de 1000 post of meer zitten maar daar heb jij gewoon schijt aan....dat zijn wel de mensen die jouw forum overeind houden....het Ajax en Feijenoord forum, de rest is al morsdood.
Het is ook logisch dat Ajax en Feijenoord bij en op elkaar reageren, de meeste kennen elkaar onderling wel na zoveel jaar. Ik vind dat jij daar rekening mee moet houden en een zekere coulance moet hebben.....dus een ban van max 3 weken en als wij het dan zelf nog te bond maken dan kan je altijd nog langere bannen geven....dan kunnen wij ons zelf de schuld geven en dan ben jij van al dat gezeik af......DEAL ???? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 14:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Automatisch verwijderd worden.....ook zo iets, dus jij kijkt niet waarom er gemeld wordt, want ze worden toch automatisch verwijderd. Ik heb je een paar keer kunnen betrappen op inleving en menselijkheid wat wel handig is voor een moderator......maar de laatste tijd zit je als een Robocop je splendence te regeren. Boudewijn is de baas en als je het niet bevalt dan donder je maar op.....voor jou tien anderen hoor je dan....klopt maar die tien anderen posten misschien 20x en dan zijn ze weer pleitte. Mag jij me vertellen waar je meer aan heb....er zijn er zat die boven de 1000 post of meer zitten maar daar heb jij gewoon schijt aan....dat zijn wel de mensen die jouw forum overeind houden....het Ajax en Feijenoord forum, de rest is al morsdood. Het is ook logisch dat Ajax en Feijenoord bij en op elkaar reageren, de meeste kennen elkaar onderling wel na zoveel jaar. Ik vind dat jij daar rekening mee moet houden en een zekere coulance moet hebben.....dus een ban van max 3 weken en als wij het dan zelf nog te bond maken dan kan je altijd nog langere bannen geven....dan kunnen wij ons zelf de schuld geven en dan ben jij van al dat gezeik af......DEAL ???? Ja DEAL! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 14:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Automatisch verwijderd worden.....ook zo iets, dus jij kijkt niet waarom er gemeld wordt, want ze worden toch automatisch verwijderd. Ik heb je een paar keer kunnen betrappen op inleving en menselijkheid wat wel handig is voor een moderator......maar de laatste tijd zit je als een Robocop je splendence te regeren. Boudewijn is de baas en als je het niet bevalt dan donder je maar op.....voor jou tien anderen hoor je dan....klopt maar die tien anderen posten misschien 20x en dan zijn ze weer pleitte. Mag jij me vertellen waar je meer aan heb....er zijn er zat die boven de 1000 post of meer zitten maar daar heb jij gewoon schijt aan....dat zijn wel de mensen die jouw forum overeind houden....het Ajax en Feijenoord forum, de rest is al morsdood. Het is ook logisch dat Ajax en Feijenoord bij en op elkaar reageren, de meeste kennen elkaar onderling wel na zoveel jaar. Ik vind dat jij daar rekening mee moet houden en een zekere coulance moet hebben.....dus een ban van max 3 weken en als wij het dan zelf nog te bond maken dan kan je altijd nog langere bannen geven....dan kunnen wij ons zelf de schuld geven en dan ben jij van al dat gezeik af......DEAL ???? Ik zal je punt wel nooit gaan begrijpen.
Er is een optie om berichten onleesbaar te maken als er echt iets fouts in staat (bijv NAW informatie of misselijke afbeeldingen) zonder dat ik 24u/d aanwezig hoef te zijn en je bent er niet blij mee. Je wilde zelfregulatie maar daarentegen maak je (principieel) geen gebruik van die mogelijkheid en merk je het aan als luiheid van mijn kant. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 14:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] - knip - dus een ban van max 3 weken en als wij het dan zelf nog te bond maken dan kan je altijd nog langere bannen geven....dan kunnen wij ons zelf de schuld geven en dan ben jij van al dat gezeik af......DEAL ???? Je hebt geen ban gekregen, enkel een post-verbodje op een ander forum wat primair niet de jouwe is maar MET de optie om op het algemene voetbal forum lekker met elkaar te ouwehoeren voor diegene die dat WEL op prijs stellen. Dan zorg je ook niet voor overlast voor de andere leden die er WEL moeite mee hebben en OOK forumlid van het eerste uur zijn. Is jouw mening dat je vind dat je meer recht hebt om daar te reageren dan 'even oude' leden die lekker op hun eigen forum willen chatten zonder ajax afbeeldingen telkens te zien? Het 'gezeik' wordt juist dubbel zo erg als er door enkele van jullie daar wordt gepost.
Dus voor mij is het kiezen voor: 1) drammen van enkele leden om bij elkaar te mogen posten TERWIJL het op het voetbal forum gewoon allang kan zonder restricties of 2) zeer ontevreden andere leden die evenveel posten en mij gaan aanspreken of gewoon wegblijven op hun eigen forum
Wat is er moeilijk aan kiezen tussen deze twee optie's?
Ik kan zelfs een prive forum, volledig afgeschermd voor de buitenwereld voor jullie opzetten waarin je mag posten wat je wilt en ik helemaal niets van zal verwijderen hoe bont je het ook maakt (mits legaal uiteraard). Is dat niet een optie? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:56 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik zal je punt wel nooit gaan begrijpen. Er is een optie om berichten onleesbaar te maken als er echt iets fouts in staat (bijv NAW informatie of misselijke afbeeldingen) zonder dat ik 24u/d aanwezig hoef te zijn en je bent er niet blij mee. Je wilde zelfregulatie maar daarentegen maak je (principieel) geen gebruik van die mogelijkheid en merk je het aan als luiheid van mijn kant. Een optie om berichten onleesbaar te maken ??....sorry maar die ken ik niet en ik zit hier al een tijdje....tenzij je die meldknop bedoeld.
Ja en het is luiheid van jouw kant als jij niet leest waarom die meldknop gebruikt word....er wordt gevraag waarom je dit wil melden, dan neem ik aan dat jij leest waarom het wordt gemeld, tsja als het automatisch verwijderd word na 5 meldingen, waarom ZOU je het nog lezen ??.
Maar je hebt gelijk wij gaan elkaar niet begrijpen... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 17:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Een optie om berichten onleesbaar te maken ??....sorry maar die ken ik niet en ik zit hier al een tijdje....tenzij je die meldknop bedoeld. Ja en het is luiheid van jouw kant als jij niet leest waarom die meldknop gebruikt word....er wordt gevraag waarom je dit wil melden, dan neem ik aan dat jij leest waarom het wordt gemeld, tsja als het automatisch verwijderd word na 5 meldingen, waarom ZOU je het nog lezen ??. Elke melding lees ik, het is een hulpmiddel voor regulatie. Het zorgt er inderdaad voor dat ik niet perse alles hoef te lezen, maar het zorgt er des te meer voor dat het door mij (of iemand anders als ik bijv op vakantie ben) eerder wordt opgepikt omdat als ik aan het werk ben ik eerder mijn mail lees dan alles op het forum nalees.
De meldknop is inderdaad wat ik bedoel. Is een bericht door 5 verschillende leden gemeld dan wordt de post verwijderd (eigenlijk onleesbaar gemaakt, aangezien ik het achteraf zelf ook nog kan beoordelen en terugzetten als het vals gemeld is) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:56 schreef Boudewijn het volgende:[..] Je hebt geen ban gekregen, enkel een post-verbodje op een ander forum wat primair niet de jouwe is maar MET de optie om op het algemene voetbal forum lekker met elkaar te ouwehoeren voor diegene die dat WEL op prijs stellen. Dan zorg je ook niet voor overlast voor de andere leden die er WEL moeite mee hebben en OOK forumlid van het eerste uur zijn. Is jouw mening dat je vind dat je meer recht hebt om daar te reageren dan 'even oude' leden die lekker op hun eigen forum willen chatten zonder ajax afbeeldingen telkens te zien? Het 'gezeik' wordt juist dubbel zo erg als er door enkele van jullie daar wordt gepost. Dus voor mij is het kiezen voor: 1) drammen van enkele leden om bij elkaar te mogen posten TERWIJL het op het voetbal forum gewoon allang kan zonder restricties of 2) zeer ontevreden andere leden die evenveel posten en mij gaan aanspreken of gewoon wegblijven op hun eigen forum Wat is er moeilijk aan kiezen tussen deze twee optie's? Ik kan zelfs een prive forum, volledig afgeschermd voor de buitenwereld voor jullie opzetten waarin je mag posten wat je wilt en ik helemaal niets van zal verwijderen hoe bont je het ook maakt (mits legaal uiteraard). Is dat niet een optie? 1)..Dat algemeen voetbal forum werkt niet.....dat is nu wel bewezen. 2)..Daar heb je een punt waar ik niks aan veranderen, die leden zal je altijd hebben....maar ik kan zat leden die door jouw ban beleid ook weg zijn gebleven. Er valt dus niet veel te kiezen.
Zo'n prive forum wil ik wel eens proberen(zet het maar op, ik ga wel kijken en/of reageren)...het is aan mijzelf of ik me daar prettig bij voel, het blijft een openbaar forum maar zal net zoals het algemeen voetbal forum niet werken denk ik.
Het is ook niet zo dat ik alleen loop te drammen, hoewel ik dat gevoel wel heb maar ik spreek hier namens meerdere forummers van welke kant dan ook....feit is gewoon dat het Ajacieden en Feijenoordes zijn, de rest zal je niet horen er schijnen wat verdwaalde Psv'rs en wat Twentigers rond te dwalen maar die zijn voor ons Ajacieden en Feijenoorders minder belangrijk....het feit dat het juist Ajacieden en Feijenoorders zijn krijg jij die jeuk van en dat is nergens voor nodig.
Wedstrijdtopics van Feijenoord reageer ik niet op....beetje een gentleman agrement maar zo'n cafe topic of de muziek topic van Sevillana doe ik niemand kwaad mee en andersom bij ons ook niet.
Misschien een idee om allen het Cafe topic van Feijenoord en die van ons te ontzien....iedereen weet waar hij aan toe is en die ontevreden andere leden kunnen die links laten liggen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:56 schreef Boudewijn het volgende:[..] Je hebt geen ban gekregen, enkel een post-verbodje op een ander forum wat primair niet de jouwe is maar MET de optie om op het algemene voetbal forum lekker met elkaar te ouwehoeren voor diegene die dat WEL op prijs stellen. Dan zorg je ook niet voor overlast voor de andere leden die er WEL moeite mee hebben en OOK forumlid van het eerste uur zijn. Is jouw mening dat je vind dat je meer recht hebt om daar te reageren dan 'even oude' leden die lekker op hun eigen forum willen chatten zonder ajax afbeeldingen telkens te zien? Het 'gezeik' wordt juist dubbel zo erg als er door enkele van jullie daar wordt gepost. Dus voor mij is het kiezen voor: 1) drammen van enkele leden om bij elkaar te mogen posten TERWIJL het op het voetbal forum gewoon allang kan zonder restricties of 2) zeer ontevreden andere leden die evenveel posten en mij gaan aanspreken of gewoon wegblijven op hun eigen forum Wat is er moeilijk aan kiezen tussen deze twee optie's? Ik kan zelfs een prive forum, volledig afgeschermd voor de buitenwereld voor jullie opzetten waarin je mag posten wat je wilt en ik helemaal niets van zal verwijderen hoe bont je het ook maakt (mits legaal uiteraard). Is dat niet een optie? Zoals je voorheen zelf ook aangaf.
Het is een forumdeel over bijvoorbeeld Ajax. Niet voor Ajacieden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 19:28 schreef remco k het volgende:[..] Zoals je voorheen zelf ook aangaf. Het is een forumdeel over bijvoorbeeld Ajax. Niet voor Ajacieden.. Laat maar Remco....we komen er toch niet uit met hem...het is een stijfkop |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dat kun je zelf werkend maken.
quote: Zo'n prive forum wil ik wel eens proberen(zet het maar op, ik ga wel kijken en/of reageren)...het is aan mijzelf of ik me daar prettig bij voel, het blijft een openbaar forum maar zal net zoals het algemeen voetbal forum niet werken denk ik.
Ook dit zal je zelf werkend moeten maken. Ik heb dan wel de namen van iedereen nodig die er op wil, want ik moet elk lid dus handmatig toegang geven. Dus ga ff na of anderen hier ook zin in hebben of niet. Maar in principe is het hetzelfde als het algemeen forum, alleen dan met minder regels van mij omdat er toch iemand anders meeleest. En dat is dan ook meteen het voordeel, je kan toch met andere leden discussieren over wat je maar wil maar niemand die niet wil heeft er last van.
Ik wil voorstellen om dit te proberen bij genoeg animo van meerdere club forumleden en als dat goed werkt kan ik de postverbodjes er weer afhalen op andere forums. Maar zorg dan wel voor een groot genoeg aantal in dat priveforum. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Open een topic en laat mensen die willen daar JA zeggen. Tis geen aanzoek maar dan weet Boudewijn wie erin wil ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 19:47 schreef Loetje het volgende:Open een topic en laat mensen die willen daar JA zeggen. Tis geen aanzoek maar dan weet Boudewijn wie erin wil ;-) Nog meer van die rare topics? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 19:47 schreef Loetje het volgende:Open een topic en laat mensen die willen daar JA zeggen. Tis geen aanzoek maar dan weet Boudewijn wie erin wil ;-) Heeft weinig zin want mensen met een ban kunnen geen ja zeggen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Mij boeit het eigenlijk niet. Als ik iets wil bespreken met iemand stuur ik diegene een pb. Verder heb ik niet zoveel te zoeken op het clubforum van de ander. Wanneer het slecht gaat bij de 1 zit de ander er toch niet op te wachten. En er zijn er altijd die zich niet kunnen gedragen en dan gaan etteren. Dus zoals gebruikelijk zullen de goeden weer onder de kwaden lijden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geven zij het via pb door. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 21:37 schreef Boudewijn het volgende:[..] Je zegt toch wel ff tegen Koenders dat het niet zo'n slappe hap gesprek moet worden zoals hij normalerwijs doet, he? Niemand neemt hem serieus met zijn softe instelling... Ik heb het tegen Bert Koenders gezegd hoor ;)
Overigens hij is bepaald geen softie! Hij knalt er over het algemeen alles uit wat hem dwarszit, zonder aanziens des persoons en vaak ook weinig diplomatiek. Zo ook vanmorgen tegen Mevlut Cavusoglu, zijn Turkse ambtgenoot. Ook Bert Koenders' voorganger, Frans Timmermans, kon er wat van. Beide mannen lagen en liggen goed bij hun ambtenaren, die toch vaak het vuile werk moeten opknappen.
Diens voorganger, Uri Rosenthal was een ettertje met erg veel kapsones, die zijn ambtenaren vaak, ook in letterlijke zin, voorbijliep. De vlag ging uit toen hij moest verdwijnen bij de kabinetsformatie van destijds.
Zo, je bent weer bij ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 16:44 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik heb het tegen Bert Koenders gezegd hoor ;) Overigens hij is bepaald geen softie! Hij knalt er over het algemeen alles uit wat hem dwarszit, zonder aanziens des persoons en vaak ook weinig diplomatiek. Zo ook vanmorgen tegen Mevlut Cavusoglu, zijn Turkse ambtgenoot. Ook Bert Koenders' voorganger, Frans Timmermans, kon er wat van. Beide mannen lagen en liggen goed bij hun ambtenaren, die toch vaak het vuile werk moeten opknappen. Diens voorganger, Uri Rosenthal was een ettertje met erg veel kapsones, die zijn ambtenaren vaak, ook in letterlijke zin, voorbijliep. De vlag ging uit toen hij moest verdwijnen bij de kabinetsformatie van destijds. Zo, je bent weer bij ;) Deze uitleg kan ik wel waarderen. Blijven dezelfde ambtenaren aan het werk bij wisseling van minister of neemt elke partij zijn eigen ambtenaren of eigen vertrouwelingen mee? (zoals Arib dat deed) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 18:22 schreef Boudewijn het volgende:[..] Deze uitleg kan ik wel waarderen. Blijven dezelfde ambtenaren aan het werk bij wisseling van minister of neemt elke partij zijn eigen ambtenaren of eigen vertrouwelingen mee? (zoals Arib dat deed) Ja, in pricipe blijven dezelfde ambtenaren op hun plek zitten en gaan dus voor een volgende minister werken. Ministers (en staatssecretarissen) zijn -net als voetballers en trainers- passanten.
In een enkel geval kan een minister ervoor kiezen om zijn of haar ambtenaar "mee te nemen", dan wordt de "oude" ambtenaar overgeplaatst maar niet ontslagen. Ikzelf heb dat als leidinggevende op mijn ministerie (nog) niet meegemaakt. BuZa is een vrij hechte en trouwe groep, waarbij "diplomatie" de boventoon voert.
Overigens ben ik partijloos, althans ik ben geen lid van een bepaalde partij. Misschien dat dat heeft geholpen ;)
Voor wie ik ook met veel plezier heb gewerkt is Jaap de Hoop Scheffer (CDA) die destijds tussentijds opstapte als minister om Secretaris-Generaal bij de NAVO te worden. Een bijzonder kundige (en zeer sympathieke) man met een enorme dossierkennis. Hij was altijd erg geïnteresseerd in zijn collega's.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 18:45 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ja, in pricipe blijven dezelfde ambtenaren op hun plek zitten en gaan dus voor een volgende minister werken. Ministers (en staatssecretarissen) zijn -net als voetballers en trainers- passanten. In een enkel geval kan een minister ervoor kiezen om zijn of haar ambtenaar "mee te nemen", dan wordt de "oude" ambtenaar overgeplaatst maar niet ontslagen. Ikzelf heb dat als leidinggevende op mijn ministerie (nog) niet meegemaakt. BuZa is een vrij hechte en trouwe groep, waarbij "diplomatie" de boventoon voert. Overigens ben ik partijloos, althans ik ben geen lid van een bepaalde partij. Misschien dat dat heeft geholpen ;) Voor wie ik ook met veel plezier heb gewerkt is Jaap de Hoop Scheffer (CDA) die destijds tussentijds opstapte als minister om Secretaris-Generaal bij de NAVO te worden. Een bijzonder kundige (en zeer sympathieke) man met een enorme dossierkennis. Hij was altijd erg geïnteresseerd in zijn collega's. Oeps politiek...ik ga niet reageren maar mijn hart zegt ja...mijn verstand nee |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 18:46 schreef Pavlov14 het volgende:quote: Ik weet niet of het volgende ook jouw 'probleem'is maar, bij me hapert deze site zo nu en dan, waardoor ook ik heel gauw dubbel post. Lijkt bij het reageren op topics met veel pagina's het meest te gebeuren. Heeft nog iemand hier last van? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Beschik jij over én een hart én verstand? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en Ja....maar daar jaag ik mensen mee weg |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 18:45 schreef Pavlov14 het volgende:In een enkel geval kan een minister ervoor kiezen om zijn of haar ambtenaar "mee te nemen", dan wordt de "oude" ambtenaar overgeplaatst maar niet ontslagen. Ikzelf heb dat als leidinggevende op mijn ministerie (nog) niet meegemaakt. BuZa is een vrij hechte en trouwe groep, waarbij "diplomatie" de boventoon voert. Tot er een keer een PVV'er minister van BuZa wordt, dan verwacht ik dat de medewerkers geen 'stempel' willen hebben en dat de PVV'er de zittende medewerkers minder vertrouwt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik niet, maar als hij heeft gehapert, zou je dan eens helemaal onderin links naar de getallen willen kijken? Dat is de rendertijd in seconden, zolang dat onder de halve seconde blijft (maar waarschijnlijk veel lager) dan ligt het of aan je computer of aan de verbinding naar deze server toe (thuis/provider/mijn server provider). |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 19:28 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik niet, maar als hij heeft gehapert, zou je dan eens helemaal onderin links naar de getallen willen kijken? Dat is de rendertijd in seconden, zolang dat onder de halve seconde blijft (maar waarschijnlijk veel lager) dan ligt het of aan je computer of aan de verbinding naar deze server toe (thuis/provider/mijn server provider). Ik word elke dag van HL geflikkerd met de mededeling dat de pagina niet gevonden word....ook is het cafetopic veel trager als normaal. Verder heb ik daar bij andere sites geen last van...integendeel die openen als een speer.
Moet wel zeggen dat HL bij mij altijd openstaat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Onderin staat bij mij ....0.0163478 |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 19:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik word elke dag van HL geflikkerd met de mededeling dat de pagina niet gevonden word....ook is het cafetopic veel trager als normaal. Verder heb ik daar bij andere sites geen last van...integendeel die openen als een speer. Moet wel zeggen dat HL bij mij altijd openstaat. Ja, het cafetopic is inderdaad traag omdat een database niet efficient werkt met zoveel berichten onder 1 topic. Normalerwijs wordt er na x pagina's het topic gesloten en verder gegaan in 'Cafe Topic - nummer 2' maar toen ik dat probeerde werd iedereen boos omdat verandering en posten in een ander cafe topic eng is ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 19:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ja, het cafetopic is inderdaad traag omdat een database niet efficient werkt met zoveel berichten onder 1 topic. Normalerwijs wordt er na x pagina's het topic gesloten en verder gegaan in 'Cafe Topic - nummer 2' maar toen ik dat probeerde werd iedereen boos omdat verandering en posten in een ander cafe topic eng is ;) ....en terecht het cafe topic moet je intact laten....dan maar trager. Het cafe topic was en is mijn ding...niks deel 2....en ik weet 100% zeker dat jij ook verbaasd bent dat het over de 100.000 post is gekomen(ik ook). Lekker zo laten Boudewijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 18:22 schreef Boudewijn het volgende:[..] Deze uitleg kan ik wel waarderen. Blijven dezelfde ambtenaren aan het werk bij wisseling van minister of neemt elke partij zijn eigen ambtenaren of eigen vertrouwelingen mee? (zoals Arib dat deed) De ambtenaren blijven zitten.
Mijn ervaring als ambtenaar (militair bij Defensie) met ervaring in de samenwerking met voornamelijk BuZa en V&J is dat de ambtenaren geen eigen koers varen. De wensen van de politieke leiding zijn zeer sterk richtinggevend voor het ambtelijke apparaat. Als de "eigen koers" al ter tafel komt zijn dat mogelijke opties die via beleidsstukken worden aangeboden.
Wel is het zo dat bepaalde benoemingen binnen ministeries politieke benoemingen zijn. Daar kunnen partijachtergronden zeker een rol spelen. Dat betekent echter niet dat dergelijke functies bij nieuw aantredende ministers ook opnieuw gevuld worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 19:27 schreef Boudewijn het volgende:[..] Tot er een keer een PVV'er minister van BuZa wordt, dan verwacht ik dat de medewerkers geen 'stempel' willen hebben en dat de PVV'er de zittende medewerkers minder vertrouwt. Dit is een lastige casus omdat de premisse is dat er vanwege de politieke achtergrond van de potentiële minister geen sprake is van een vetrouwensband. Ik durf die uitspraak niet zomaar aan eerlijk gezegd.
Als ambtenaar vervul je een dienend beroep waarbij je weet, zeker als je wat hoger in de boom zit, dat er elke 4 jaar dingen veranderen. Je zit niet ter meerdere glorie van jezelf. Dat is, naar mijn ervaring, iets waar men zich terdege van bewust is. De band met bewindslieden is er meestal één gebaseerd op respect voor het functioneren van de persoon "de minister" waarbij partijachtergronden nauwelijks van belang zijn.
Wat Pavlov over Rosenthal schreef herken ik met Middelkoop. Die man deed niets, kon niets en heeft Defensie als een wrak achter gelaten. Als ie dat vergelijkt met Kamp is dat verschil enorm. Kamp (destijds minister van Defensie) moest ook grof bezuinigingen maar had aanhoudend de steun van zijn personeel door de manier waarop hij dat deed en de beslissingen die hij nam. Daar was met Middelkoop geen sprake van. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Volg je hart. Dat is vaak het beste, maar of dat altijd verstandig is... ;) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 18:57 schreef baco74 het volgende:[..] Ik weet niet of het volgende ook jouw 'probleem'is maar, bij me hapert deze site zo nu en dan, waardoor ook ik heel gauw dubbel post. Lijkt bij het reageren op topics met veel pagina's het meest te gebeuren. Heeft nog iemand hier last van? Yep. Met name in het "Café topic", inderdaad met heel veel pagina's. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 05:24 schreef Eide het volgende:[..] De ambtenaren blijven zitten. Mijn ervaring als ambtenaar (militair bij Defensie) met ervaring in de samenwerking met voornamelijk BuZa en V&J is dat de ambtenaren geen eigen koers varen. De wensen van de politieke leiding zijn zeer sterk richtinggevend voor het ambtelijke apparaat. Als de "eigen koers" al ter tafel komt zijn dat mogelijke opties die via beleidsstukken worden aangeboden. Wel is het zo dat bepaalde benoemingen binnen ministeries politieke benoemingen zijn. Daar kunnen partijachtergronden zeker een rol spelen. Dat betekent echter niet dat dergelijke functies bij nieuw aantredende ministers ook opnieuw gevuld worden. Hier hoef ik niks aan toe te voegen ;) |
|
|
|