|
|
Stanley
|
|
|
Hee Warrior, heb jij dan een mening over Bosz..? Dat was mij in ieder geval nog niet opgevallen.
Maar vertel....?
quote: |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:07 schreef Stanley het volgende:Hee Warrior, heb jij dan een mening over Bosz..? Dat was mij in ieder geval nog niet opgevallen. Maar vertel....? [..] Hahaha wacht de komende wedstrijden maar af! ;-)
Ik ben vanaf dag 1 tegenstander van het aantrekken van Bosz. Overigens vind ik hem op dit moment niet de enige schuldige van de slechte reeks. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor mijn gevoel voor Ajax een kansloze loting..
Celta speelde Barca van de mat met 4-1. En die ploeg is nog vrijwel intact. De andere twee zou je op papier moeten kunnen hebben, maar goed, dit Ajax kan helemaal niemand hebben.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:44 schreef remco k het volgende:Voor mijn gevoel voor Ajax een kansloze loting.. Celta speelde Barca van de mat met 4-1. En die ploeg is nog vrijwel intact. De andere twee zou je op papier moeten kunnen hebben, maar goed, dit Ajax kan helemaal niemand hebben.. Volledig mee eens. Of er moeten nog goede dingen gebeuren op de transfermarkt, maar ik verwacht er niet veel van |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 20:23 schreef Jaccio het volgende:[..] Volledig mee eens. Of er moeten nog goede dingen gebeuren op de transfermarkt, maar ik verwacht er niet veel van Heeft daar niets mee te maken. Zolang Ajax Europees niet gaat spelen met de instelling dat de 0 heilig is wordt het sowieso helemaal niets. Europees is compact staan en dodelijk zijn in de omschakeling. Ajax wordt structureel weggecounterd in Europa. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ohw... Je raadt nooit wiens schuld ik het vind..
hahahahahsha
Maar ik wacht af. Misschien worden jij en Bisz wel new best friends...hahahahaha
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha wacht de komende wedstrijden maar af! ;-) Ik ben vanaf dag 1 tegenstander van het aantrekken van Bosz. Overigens vind ik hem op dit moment niet de enige schuldige van de slechte reeks. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Je hebt het gehoord van de meester himself....
Kwaliteit, balans en een leider om het jeugdige team te sturen en aan te voeren is helemaal niet belangrijk..
De wil om geen tegendoelpunten te krijgen is het geheim..
Shit man. En iedereen tegen Rostov maar zoveel mogelijk tegendoelpunten wensen....
Whahahahahaha Gelukkig neem jij jezelf heel serieus linke loetje, ik even niet meer als je het niet erg vind. Hahahahahaha
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 20:46 schreef Loetje het volgende:[..] Heeft daar niets mee te maken. Zolang Ajax Europees niet gaat spelen met de instelling dat de 0 heilig is wordt het sowieso helemaal niets. Europees is compact staan en dodelijk zijn in de omschakeling. Ajax wordt structureel weggecounterd in Europa. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 21:19 schreef Stanley het volgende:Je hebt het gehoord van de meester himself.... Kwaliteit, balans en een leider om het jeugdige team te sturen en aan te voeren is helemaal niet belangrijk.. De wil om geen tegendoelpunten te krijgen is het geheim.. Shit man. En iedereen tegen Rostov maar zoveel mogelijk tegendoelpunten wensen.... Whahahahahaha Gelukkig neem jij jezelf heel serieus linke loetje, ik even niet meer als je het niet erg vind. Hahahahahaha [..] Rare post aangezien hij helemaal gelijk heeft, het misschien wel een open deur is, maar Ajax speelt in Europa gewoon niet zo. Ajax wil altijd de bal hebben en kan eigenlijk gewoon niet omschakelen.. Terwijl dat in Europa voor Ajax brood nodig is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 21:19 schreef Stanley het volgende:Je hebt het gehoord van de meester himself.... Kwaliteit, balans en een leider om het jeugdige team te sturen en aan te voeren is helemaal niet belangrijk.. De wil om geen tegendoelpunten te krijgen is het geheim.. Shit man. En iedereen tegen Rostov maar zoveel mogelijk tegendoelpunten wensen.... Whahahahahaha Gelukkig neem jij jezelf heel serieus linke loetje, ik even niet meer als je het niet erg vind. Hahahahahaha [..] Je hoeft mij ook niet serieus te nemen, maar dat doe ik jou ook niet, want al je posts zijn lachwekkend en niet voorzien van enige informatie, noch onderbouwing daar van.
Ik zit 8 uur per dag dicht op Ajax dus kan een beter oordeel geven als menig ander hier. Enkel de oude garde is goed op de hoogte van Ajax. Droeftoeters zoals jullie trappen open deuren in en hebben werkelijk niet eens het besef of een bal vierkant of rond is. En dat noemt zich een Ajax fan.... Whahahaha even lachen, als je het niet erg vind... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Nou met je laatste post is het laatste beetje van geloofwaardigheid en basis om ook maar een letter van je serieus te nemen verdwenen.
Maar vertel....
Verdient het een beetje om het schijthuis in de Arena te mogen boenen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 21:25 schreef Loetje het volgende:[..] Je hoeft mij ook niet serieus te nemen, maar dat doe ik jou ook niet, want al je posts zijn lachwekkend en niet voorzien van enige informatie, noch onderbouwing daar van. Ik zit 8 uur per dag dicht op Ajax dus kan een beter oordeel geven als menig ander hier. Enkel de oude garde is goed op de hoogte van Ajax. Droeftoeters zoals jullie trappen open deuren in en hebben werkelijk niet eens het besef of een bal vierkant of rond is. En dat noemt zich een Ajax fan.... Whahahaha even lachen, als je het niet erg vind... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 22:47 schreef Stanley het volgende:Nou met je laatste post is het laatste beetje van geloofwaardigheid en basis om ook maar een letter van je serieus te nemen verdwenen. Maar vertel.... Verdient het een beetje om het schijthuis in de Arena te mogen boenen? [..] Top post man. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 22:47 schreef Stanley het volgende:Nou met je laatste post is het laatste beetje van geloofwaardigheid en basis om ook maar een letter van je serieus te nemen verdwenen. Maar vertel.... Verdient het een beetje om het schijthuis in de Arena te mogen boenen? [..] Redacteur voor een nieuwsplatform en specifiek Ajax die ik en 3 collega's daar voor volgen. Dus Tsja.
Het verdiend goed in dat schijthuis, genoeg wc's om jou doorheen te spoelen met een lading diarree erachteraan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dat noemt zich Ajax supporter.... Dacht meer aan een internethooligan of een randdebiel. Nja het wijkt niet ver af van elkaar. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
ik en 3 collega's.....
Een echte redacteur zou zeggen 3 collega's en ik...
Maar eerlijk is eerlijk. Ik ben nu echt onder de indruk... hahahahha
Weltrusten subsidiekindje |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 21:25 schreef Loetje het volgende:[..] Je hoeft mij ook niet serieus te nemen, maar dat doe ik jou ook niet, want al je posts zijn lachwekkend en niet voorzien van enige informatie, noch onderbouwing daar van. Ik zit 8 uur per dag dicht op Ajax dus kan een beter oordeel geven als menig ander hier. Enkel de oude garde is goed op de hoogte van Ajax. Droeftoeters zoals jullie trappen open deuren in en hebben werkelijk niet eens het besef of een bal vierkant of rond is. En dat noemt zich een Ajax fan.... Whahahaha even lachen, als je het niet erg vind... Beetje borstklopperige post. Vertel gewoon wat jij van Ajax vind en weet (wat in mijn ogen een hoop is), dat is de manier hier. Verlaag je niet tot het betitelen van de persoon of hem in een hokje te plaatsen. Zo'n reactie krijg je terug....en tsja dan gaat het niet meer over ons Ajax, maar over jullie, wij en hun. Wie dat in dit geval ook mogen zijn ouwe garde, droeftoeters of namaaksupporters het schiet voor de discussie niet echt op.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 22:47 schreef Stanley het volgende:Nou met je laatste post is het laatste beetje van geloofwaardigheid en basis om ook maar een letter van je serieus te nemen verdwenen. Maar vertel.... Verdient het een beetje om het schijthuis in de Arena te mogen boenen? En zie hier!!! Ook zo'n post om wat van te vinden. En jaja, je reageert alleen maar op......, want als hij gewoon......,dan zal ik......maar hij.
Ik ga me speen in doen, misschien tot morgen. Lief zijn voor elkaar stelletje trutten!!!!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Weltrusten Baco ;-)
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 23:18 schreef baco74 het volgende:[..] Beetje borstklopperige post. Vertel gewoon wat jij van Ajax vind en weet (wat in mijn ogen een hoop is), dat is de manier hier. Verlaag je niet tot het betitelen van de persoon of hem in een hokje te plaatsen. Zo'n reactie krijg je terug....en tsja dan gaat het niet meer over ons Ajax, maar over jullie, wij en hun. Wie dat in dit geval ook mogen zijn ouwe garde, droeftoeters of namaaksupporters het schiet voor de discussie niet echt op. [..] En zie hier!!! Ook zo'n post om wat van te vinden. En jaja, je reageert alleen maar op......, want als hij gewoon......,dan zal ik......maar hij. Ik ga me speen in doen, misschien tot morgen. Lief zijn voor elkaar stelletje trutten!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 23:18 schreef baco74 het volgende:[..] Beetje borstklopperige post. Vertel gewoon wat jij van Ajax vind en weet (wat in mijn ogen een hoop is), dat is de manier hier. Verlaag je niet tot het betitelen van de persoon of hem in een hokje te plaatsen. Zo'n reactie krijg je terug....en tsja dan gaat het niet meer over ons Ajax, maar over jullie, wij en hun. Wie dat in dit geval ook mogen zijn ouwe garde, droeftoeters of namaaksupporters het schiet voor de discussie niet echt op. [..] En zie hier!!! Ook zo'n post om wat van te vinden. En jaja, je reageert alleen maar op......, want als hij gewoon......,dan zal ik......maar hij. Ik ga me speen in doen, misschien tot morgen. Lief zijn voor elkaar stelletje trutten!!!!! Mijn post is alles behalve mezelf op de borst kloppen, dat heb ik nooit gedaan en zal ik nooit doen, ook niet in het leven buiten het forum.
Ik maak deze opmerkingen ter aanleiding van opmerkingen die op mij geheel overkomen alsof ik niks van Ajax weet en daarop antwoord dat ik zelf werk rondom Ajax. Daar is helemaal geen ene achterliggende gedachte bij en aan bestemd.
Verschil van interpretatie en hoe het daadwerkelijk is. Maar nogmaals, daar zat niks achter gap, zou je van mij toch moeten weten. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 23:58 schreef Loetje het volgende:[..] Mijn post is alles behalve mezelf op de borst kloppen, dat heb ik nooit gedaan en zal ik nooit doen, ook niet in het leven buiten het forum. Ik maak deze opmerkingen ter aanleiding van opmerkingen die op mij geheel overkomen alsof ik niks van Ajax weet en daarop antwoord dat ik zelf werk rondom Ajax. Daar is helemaal geen ene achterliggende gedachte bij en aan bestemd. Verschil van interpretatie en hoe het daadwerkelijk is. Maar nogmaals, daar zat niks achter gap, zou je van mij toch moeten weten. Sorry, maar zo kwam jou post op mij over. Maar geef toe (of weerleg) wanneer jij zegt
quote:Ik zit 8 uur per dag dicht op Ajax dus kan een beter oordeel geven als menig ander hier komt dat op mij over alsof je jezelf boven een ander plaatst. Ik denk ook dat jij gemiddeld meer weet van Ajax dan het gros hier, maar daar gaat het niet om.
Het gaat om de mening die je vormt van wat jij weet en ziet van Ajax, net zoals dat voor Stanley geldt. Wil alleen maar zeggen: stel dat (in dit geval) Wesley, hetzelfde als jou zou weten en meemaken(wat Ajax betreft) dan kunnen jullie het nog oneens zijn. Als je kunde gelijk is hoeft je mening niet hetzelfde te zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door baco74 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 00:36 schreef baco74 het volgende:[..] Sorry, maar zo kwam jou post op mij over. Maar geef toe (of weerleg) wanneer jij zegt [..] komt dat op mij over alsof je jezelf boven een ander plaatst. Ik denk ook dat jij gemiddeld meer weet van Ajax dan het gros hier, maar daar gaat het niet om. Het gaat om de mening die je vormt van wat jij weet en ziet van Ajax, net zoals dat voor Stanley geldt. Wil alleen maar zeggen: stel dat (in dit geval) Wesley, hetzelfde als jou zou weten en meemaken(wat Ajax betreft) dan kunnen jullie het nog oneens zijn. Als je kunde gelijk is hoeft je mening niet hetzelfde te zijn. Die eerste zin doel ik bewust op zijn antwoord door te zeggen dat ik er niks van zou weten. Het enige waar ik me aan irriteer bij hem is dat er amper onderbouwing is en dingen gewoon complexer zijn dan ze zijn. Dat is geen mening meer maar echt zoals het is. Dat probeer ik hem ook uit te leggen en dan gaat hij op de man, tsja dan krijg je het terug. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar wat mij betreft is het nu klaar. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Prima.. Maar uh gooi jij dat primeurtje van Ziyech even in een mooi topicje. Weer voer voor discussie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door baco74 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:50 schreef Stanley het volgende:Geen slechte loting, hoewel in de huidige situatie iedere club een uitdaging vormt. Vroeger zouden we dit een makkelijke loting vinden...maarja tegenwoordig hebben we Marc Overmars die niet of nergens verantwoordelijk is... Vraag me af wie dan de benodigde versterkingen gaat halen... Dost, Virgil van Dijk en Ziyech..:-) Ik denk dat helaas veel mensen weinig binnen Ajax zich verantwoordelijk voelen voor hun werkzaamheden. En dat de vergoeding hun motivatie is. Deels betaald door supporters.
Wanneer Willem II in de Arena wint kan ook iedere andere club uit welke Europees land van je winnen.
Eigenlijk krijgt het affiche van een wedstrijd een hele andere lading. Omdat de kwaliteit van Ajax en daarmee de waarde minder wordt.
Over een paar jaar kan het zo maar zijn dat je dankbaar mag zijn dat je aan de groepsfase van de El mag meedoen. En dat je niks in je hoofd haalt dat je ver kunt komen.
Hiermee wordt de waarde van mensen die naar Ajax kleiner. Geloof zeker dat de Die Hards tot de dood Ajacied blijven. Maar het aantal toeschouwers in de Arena zie ik wel dalen in de komende jaren.
Aansluiting in Europa was 'ooit' nog een doelstelling. De werkelijkheid leert dat Ajax nog veel verder achterop is gekomen dan men had kunnen indenken.
En is dat dan te wijten aan feit dat er meer geld voor handen ligt in andere landen? Dit heeft Ajax gewoon aan zichzelf te danken. Maar bij Ajax is bijna niemand verantwoordelijk voor de prestaties en resultaten.
Wat gaan we zien, dat Bosz waarschijnlijk niet lang trainer zal zijn bij Ajax. Zodra hij weg is, gaan dezelfde 'falende' mensen gewoon weer verder met het opnieuw maken van verkeerde keuzes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Speciaal gedaan voor jou! Lust van jou nu wel een bacootje |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Beste man Loetje,
Verspreid over de jaren en verschillende topics heb ik van alles onderbouwd en soms is het geen kwestie van onderbouwen maar gewoon herhalen, letterlijk herhalen wat mensen zoals Cruijff beoogt hebben. Dit ruime interview heb ik namelijk letter voor letter tot mij genomen destijds bij Pauw en Witteman!
Journalisten worden bewust gevoerd met informatie die op dat moment handig is. Ik ga er even vanuit dat mensen niet dicht op Ajax, maar werkzaam binnen ajax of werkzaam geweest, of collega trainers donders goed weten wie waar aan de touwtjes trekt.
Zo vaak heb ik inhoudelijk gepost maar dat werd dan door metname Remco en ongetwijfeld ook door jou vervolgens genegeerd en werd er ingegaan op een ander aspect.
Dat jij dicht bij ajax zit, zegt mij geen ene moer. Vooral omdat types zoals jij bewust en gedoseerd met informatie worden gevoerd, door hen die de macht in handen hebben en willen houden.
Via een heel andere wijze heb ik ook mijn ingangen binnen Ajax. Maar dan op een rauwe en niet politiek correcte wijze.
Misschien minder sjiek in jouw ogen, maar des te betrouwbaarder !
Natuurlijk is Overmars geen alleenheerser wat betreft de aan en verkopen van spelers. Maar zijn rol is vele malen omvangrijker dan jij en sommige andere hier willen doen geloven.
Ik weet en vind dat Overmars totaal ongeschikt voor zijn functie is en over een tijdje barst de bom en zal alle shit naar buiten komen!
En van der Sar, topkeeper is ook een gluipert!
En als jij je houding tussen de regels van ik weet het allemaal beter laat varen en het handjeklap met Remco stopt en fatsoenlijk reageert op inhoudelijke posts van anderen en dus niet negeren...
Zal je van mij altijd een fatsoenlijke reactie ontvangen ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 01:51 schreef Stanley het volgende:Beste man Loetje, Verspreid over de jaren en verschillende topics heb ik van alles onderbouwd en soms is het geen kwestie van onderbouwen maar gewoon herhalen, letterlijk herhalen wat mensen zoals Cruijff beoogt hebben. Dit ruime interview heb ik namelijk letter voor letter tot mij genomen destijds bij Pauw en Witteman! Journalisten worden bewust gevoerd met informatie die op dat moment handig is. Ik ga er even vanuit dat mensen niet dicht op Ajax, maar werkzaam binnen ajax of werkzaam geweest, of collega trainers donders goed weten wie waar aan de touwtjes trekt. Zo vaak heb ik inhoudelijk gepost maar dat werd dan door metname Remco en ongetwijfeld ook door jou vervolgens genegeerd en werd er ingegaan op een ander aspect. Dat jij dicht bij ajax zit, zegt mij geen ene moer. Vooral omdat types zoals jij bewust en gedoseerd met informatie worden gevoerd, door hen die de macht in handen hebben en willen houden. Via een heel andere wijze heb ik ook mijn ingangen binnen Ajax. Maar dan op een rauwe en niet politiek correcte wijze. Misschien minder sjiek in jouw ogen, maar des te betrouwbaarder ! Natuurlijk is Overmars geen alleenheerser wat betreft de aan en verkopen van spelers. Maar zijn rol is vele malen omvangrijker dan jij en sommige andere hier willen doen geloven. Ik weet en vind dat Overmars totaal ongeschikt voor zijn functie is en over een tijdje barst de bom en zal alle shit naar buiten komen! En van der Sar, topkeeper is ook een gluipert! En als jij je houding tussen de regels van ik weet het allemaal beter laat varen en het handjeklap met Remco stopt en fatsoenlijk reageert op inhoudelijke posts van anderen en dus niet negeren... Zal je van mij altijd een fatsoenlijke reactie ontvangen ! Voorheen onderbouwde je inderdaad erg goed, vind het inderdaad nu stukken minder en zie bij iedere post je frustraties terugkomen. Dat snap ik overigens maar het lost de situatie niet op.
Ik doe het werk pas 2 maanden. Daarvoor was het zelf ook enkel alles volgen dus wees niet bang dat ik je zomaar wat voorschotel, zo ben ik niet.
Verder zeg ik op dit alles maar een ding, Ajax moet van de beurs, dan zal alles beter worden en de identiteit terugkeren. Tot die tijd gaat de club verder kapot en zal niemand slagen bij Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bovendien span ik nergens samen met Remco en hij niet met mij. Enkel zijn we het over bepaalde dingen eens, net als jij het ook wel eens met iemand eens bent. Verder helemaal niets. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Oja... op slinkse wijze mensen hun gelijk de kop in drukken, wat gebeurd irriteert mij ook matenloos.
Er zijn vieze gore spelletjes gaande binnen ajax en er wordt verdomd slecht gefunctioneerd door onqgeschikte mensen.
Overmars is hier 1 van. Maar het is moeilijk hard te maken. Maar soms zijn er zaken die toevallig de vinger op de zere plek leggen.
Westermann bijvoorbeeld. Dit is het ultieme bewijs dat er maar aangeprutst wordt door onze vriend Overmars en kornuiten...
Maar als je dit aanhaalt is er weer zo'n wijsneus die roept, nou weten we het wel hoor met Westermann... Wat goedkoop om dit telkens aan te halen...
Man wat een kortzichtige eikel ben je dan.
Ipv de kop indrukken, zouden je ogen moeten open gaan. Vooral als je zo een fantastisch goede supporter claimt te zijn...
Na alle miskopen van de laatste jaren met stilstand of zelfs teruggang als gevolg zouden Overmars en co toch wel enige zorgvuldigheid mogen betrachten!
Hoe bestaat het dat ze Westermann zo maar naar binnen trekken!
Tete eindelijk een sterke verdediger. Een tijger! Maar past niet in het spelletje van Bosz... Maar hey volgens mij is er net een rechtsback afgedankt die hier wel in paste maar klein detail, minder kon verdedigen....
Hebben ze dan niet vooraf de speelstijl besproken en gekeken welke spelers hier bij passen???
En al hebben we 20 middenvelders...als je specifieke kwaliteiten ontbeerd, moet je deze volgens Cruijff aantrekken en de knip trekken. Bewijs is dat je verkeerd heb gescout of aangekocht in het verleden...
Wij, supporters hebben recht op een compleet en attractief spelend Ajax!
Koop een makkelijk scorende spits en voer beleid!
Of kies voor 1 of 2 overgangsjaren en investeer in Dolberg! We zitten toch al 5 jaar in een overgangsjaar !!!!
...........Dolberg............
Younes..................Traore
.....Sinkgraven...Klaassen.....
............Bazoer.............
Dijks......................Tete
......Riedewald...Sanchez......
...........Krul................
Veltman is een leuke reserve. Virgil van Dijk, Bas Dost en Ziyech mooie aankopen...
Colombiaanse aanvaller.. misschien een spits maar geen buitenspeler... Ik hoop dat hij zich nog kan ontwikkelen.. mis explosiviteit bij hem.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 02:14 schreef Stanley het volgende:Oja... op slinkse wijze mensen hun gelijk de kop in drukken, wat gebeurd irriteert mij ook matenloos. Er zijn vieze gore spelletjes gaande binnen ajax en er wordt verdomd slecht gefunctioneerd door onqgeschikte mensen. Overmars is hier 1 van. Maar het is moeilijk hard te maken. Maar soms zijn er zaken die toevallig de vinger op de zere plek leggen. Westermann bijvoorbeeld. Dit is het ultieme bewijs dat er maar aangeprutst wordt door onze vriend Overmars en kornuiten... Maar als je dit aanhaalt is er weer zo'n wijsneus die roept, nou weten we het wel hoor met Westermann... Wat goedkoop om dit telkens aan te halen... Man wat een kortzichtige eikel ben je dan. Ipv de kop indrukken, zouden je ogen moeten open gaan. Vooral als je zo een fantastisch goede supporter claimt te zijn... Na alle miskopen van de laatste jaren met stilstand of zelfs teruggang als gevolg zouden Overmars en co toch wel enige zorgvuldigheid mogen betrachten! Hoe bestaat het dat ze Westermann zo maar naar binnen trekken! Tete eindelijk een sterke verdediger. Een tijger! Maar past niet in het spelletje van Bosz... Maar hey volgens mij is er net een rechtsback afgedankt die hier wel in paste maar klein detail, minder kon verdedigen.... Hebben ze dan niet vooraf de speelstijl besproken en gekeken welke spelers hier bij passen??? En al hebben we 20 middenvelders...als je specifieke kwaliteiten ontbeerd, moet je deze volgens Cruijff aantrekken en de knip trekken. Bewijs is dat je verkeerd heb gescout of aangekocht in het verleden... Wij, supporters hebben recht op een compleet en attractief spelend Ajax! Koop een makkelijk scorende spits en voer beleid! Of kies voor 1 of 2 overgangsjaren en investeer in Dolberg! We zitten toch al 5 jaar in een overgangsjaar !!!! ...........Dolberg............ Younes..................Traore .....Sinkgraven...Klaassen..... ............Bazoer............. Dijks......................Tete ......Riedewald...Sanchez...... ...........Krul................ Veltman is een leuke reserve. Virgil van Dijk, Bas Dost en Ziyech mooie aankopen... Colombiaanse aanvaller.. misschien een spits maar geen buitenspeler... Ik hoop dat hij zich nog kan ontwikkelen.. mis explosiviteit bij hem.. Ik snap zeker wel wat je bedoeld, maar ik denk echt dat alles met die beurs te maken heeft. De RvC moet nu toezicht houden op dingen waarop je dat normaal niet hebt. Is bij Feyenoord ook. Ajax is niet vrij in wat met kan en wil doen. Van die beurs af en Ajax kan wel eens heel ver terug gaan komen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Oja Loetje... wat mij betreft schud ik je de hand en zand erover. Ik heb bewust lopen rellen of zoals andere aangaven op oorlogspad gegaan. Wanneer ik mijn mening ventileer ben ik niet bezig om deze discussie te winnen of te bloedzuigen en net zolang doorschakelen naar onderwerpen totdat ik iemand zogenaamd klem heb... nee ik uit een oprechte emotie..
En als iemand dan mij uit de tent lokt met suggestieve opmerkingen en bloezuigende vragen en je reageert inhoudelijk en dusdanig dat die bewuste persoon zou kunnen zeggen....ok je hebt een punt... dan is het goed. Maar als je dergelijke onderbouwingen1 negeert en doorschakelt word ik op gegeven moment pissig en dwars en is het maar goed dat ik niet door de pc of dergelijke kan kruipen ;-)
Ik kan me nog een tijd heeinneren dat een zekere heer Remco door een groot deel op het forum werd uitgekotst. voor zijn geluk hielden er een hoop het snel voor gezien...
Tegenwoordig heeft hij een aantal gelijkgestemden hier. Maar een bloedzuiger blijft het !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door Stanley -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 02:14 schreef Stanley het volgende:Oja... op slinkse wijze mensen hun gelijk de kop in drukken, wat gebeurd irriteert mij ook matenloos. Er zijn vieze gore spelletjes gaande binnen ajax en er wordt verdomd slecht gefunctioneerd door onqgeschikte mensen. Overmars is hier 1 van. Maar het is moeilijk hard te maken. Maar soms zijn er zaken die toevallig de vinger op de zere plek leggen. Westermann bijvoorbeeld. Dit is het ultieme bewijs dat er maar aangeprutst wordt door onze vriend Overmars en kornuiten... Maar als je dit aanhaalt is er weer zo'n wijsneus die roept, nou weten we het wel hoor met Westermann... Wat goedkoop om dit telkens aan te halen... Man wat een kortzichtige eikel ben je dan. Ipv de kop indrukken, zouden je ogen moeten open gaan. Vooral als je zo een fantastisch goede supporter claimt te zijn... Na alle miskopen van de laatste jaren met stilstand of zelfs teruggang als gevolg zouden Overmars en co toch wel enige zorgvuldigheid mogen betrachten! Hoe bestaat het dat ze Westermann zo maar naar binnen trekken! Tete eindelijk een sterke verdediger. Een tijger! Maar past niet in het spelletje van Bosz... Maar hey volgens mij is er net een rechtsback afgedankt die hier wel in paste maar klein detail, minder kon verdedigen.... Hebben ze dan niet vooraf de speelstijl besproken en gekeken welke spelers hier bij passen??? En al hebben we 20 middenvelders...als je specifieke kwaliteiten ontbeerd, moet je deze volgens Cruijff aantrekken en de knip trekken. Bewijs is dat je verkeerd heb gescout of aangekocht in het verleden... Wij, supporters hebben recht op een compleet en attractief spelend Ajax! Koop een makkelijk scorende spits en voer beleid! Of kies voor 1 of 2 overgangsjaren en investeer in Dolberg! We zitten toch al 5 jaar in een overgangsjaar !!!! ...........Dolberg............ Younes..................Traore .....Sinkgraven...Klaassen..... ............Bazoer............. Dijks......................Tete ......Riedewald...Sanchez...... ...........Krul................ Veltman is een leuke reserve. Virgil van Dijk, Bas Dost en Ziyech mooie aankopen... Colombiaanse aanvaller.. misschien een spits maar geen buitenspeler... Ik hoop dat hij zich nog kan ontwikkelen.. mis explosiviteit bij hem.. Bedankt voor je compliment beste Stanley. Laat ik er maar even vanuit gaan dat je mij dus een kortzichtige eikel vind? Gelukkig pretendeer ik geen fantastisch goede supporter te zijn maar dat terzijde.
Laten we de nieuwe aankopen even als voorbeeld nemen. Als Westermann al wordt afgekraakt vanwege zijn 2 wedstrijden is Traore dus ook een mishuur eerste klas. Die heb ik tot nog toe ook helemaal niets goed zien doen. Ballen die van zijn voet springen en dergelijke. Ik luister niet naar wat media over spelers roepen, media is er namelijk als de kippen bij als het gaat om een speler af te schrijven en zwart te maken. Bij 2 goede wedstrijden is het ineens een topper en krijgen mensen het woord die het altijd in hem hebben gezien. Ik ken Westermann ook van jaren geleden. In Duitsland was hij in het laatste 2 seizoenen bij HSV inderdaad erg ongelukkig, maar dat waren alle spelers, zelfs de hier graag geziene Van der Vaart. Ik ken een Westermann daarvoor als een betrouwbare en goede verdediger en geef hem in deze het voordeel van de twijfel. Ik ga niet aan de hand van 1 of 2 slechte wedstrijden of blunders een oordeel vellen want dan kan na Willem II thuis en Rostov uit iedereen wel zijn biezen pakken.
Daarnaast is het eventueel aantrekken van Westermann niet alleen de fout van Overmars maar ook van Bosz. Het lijkt mij dat Bosz aangeeft welke spelers hij geschikt acht voor de manier die hij wil spelen met Ajax. Daarnaast is het aantrekken van Bosz op zich natuurlijk al raar als je als bestuur weet dat je het elftal verder niet aanpast. De spelers bij het huidige Ajax zijn geschikt voor het spel zoals De Boer dat speelde. Vanuit defensieve zekerheid. Bosz wil veel attractiever en aanvallender spelen. Als bestuur had je moeten weten dat het gros van de selectie hieraan niet zou kunnen voldoen. Ik vind het dus zeker zowel een fout van het bestuur alsmede van Bosz zelf. Die denkt te gemakkelijk dat de nieuwe speelstijl erin te slepen is. Bosz is uiteindelijk eindverantwoordelijke voor de resultaten op het veld. En blijkbaar zag hij in Rostov al snel (zijn eigen woorden) dat het fout zat? Waarom heeft hij dan niet gelijk ingegrepen? Uiteindelijk telt maar 1 doel op zulke podia en dat is het resultaat.
Overigens zeg ik nergens dat ik genoot van het spel onder De Boer of dat Westermann tijdens de wedstrijd tegen Rostov had moeten spelen. Achteraf is het altijd makkelijk praten. Ik denk dat we allebei het beste voor hebben met onze club en dat we allebei willen dat onze club snel weer positieve resultaten boekt. Maar om direct iemand een kortzichtige eikel te noemen vind ik erg ver gaan. Daarnaast bleef ik vorig jaar continu achter het spel van Milik staan, ook al speelde hij niet altijd voortreffelijk en riepen sommigen dat het een miskoop was en dat er nieuwe spitsen geprobeerd of gehaald diende te worden. Kort daarna werd hij in een fase heel beslissend en nu heeft hij ons als club 32 miljoen opgeleverd! Is dat kortzichtig of heet het gewoon "spelers de kans geven het tegendeel te bewijzen"?
Eerlijk, als Westermann straks nog vaker blunders maakt of slechte wedstrijden speelt zal ik ook roepen dat het slecht is maar geef spelers de tijd om te acclimatiseren en te wennen. Dat wordt bij jeugdige aankopen wel altijd gedaan maar als het een speler op leeftijd is wordt altijd maar verwacht dat hij er direct staat. Zo ging het met Poulsen ook, werd ook als miskoop bestempeld door velen en zwartgemaakt door de media. Toen hij uiteindelijk vertrok riepen diezelfde mensen ineens dat ze hem misten en wat het dom was dat Ajax hem liet lopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
ohw was jij dat Warrior... hahaha ik mag jou wel. dacht dat het iemand anders was...had ieder geval iemand anders voor ogen.
Ajax gaat vol voor Zyech in ieder geval. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 01:51 schreef Stanley het volgende:Beste man Loetje, Verspreid over de jaren en verschillende topics heb ik van alles onderbouwd en soms is het geen kwestie van onderbouwen maar gewoon herhalen, letterlijk herhalen wat mensen zoals Cruijff beoogt hebben. Dit ruime interview heb ik namelijk letter voor letter tot mij genomen destijds bij Pauw en Witteman! Journalisten worden bewust gevoerd met informatie die op dat moment handig is. Ik ga er even vanuit dat mensen niet dicht op Ajax, maar werkzaam binnen ajax of werkzaam geweest, of collega trainers donders goed weten wie waar aan de touwtjes trekt. Zo vaak heb ik inhoudelijk gepost maar dat werd dan door metname Remco en ongetwijfeld ook door jou vervolgens genegeerd en werd er ingegaan op een ander aspect. Dat jij dicht bij ajax zit, zegt mij geen ene moer. Vooral omdat types zoals jij bewust en gedoseerd met informatie worden gevoerd, door hen die de macht in handen hebben en willen houden. Via een heel andere wijze heb ik ook mijn ingangen binnen Ajax. Maar dan op een rauwe en niet politiek correcte wijze. Misschien minder sjiek in jouw ogen, maar des te betrouwbaarder ! Natuurlijk is Overmars geen alleenheerser wat betreft de aan en verkopen van spelers. Maar zijn rol is vele malen omvangrijker dan jij en sommige andere hier willen doen geloven. Ik weet en vind dat Overmars totaal ongeschikt voor zijn functie is en over een tijdje barst de bom en zal alle shit naar buiten komen! En van der Sar, topkeeper is ook een gluipert! En als jij je houding tussen de regels van ik weet het allemaal beter laat varen en het handjeklap met Remco stopt en fatsoenlijk reageert op inhoudelijke posts van anderen en dus niet negeren... Zal je van mij altijd een fatsoenlijke reactie ontvangen ! Waarom duurt het dan 20 vragen voordat je inhoudelijk reageert op de vragen over Overmars.
En ik negeer nooit iets dat ik gelezen heb en wat aan mij gericht is. Dat is gewon niet zo.
Veel plezier verder. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Warrior, ik vind dat je een gedeeltelijk goed punt maakt over Traore. in ieder geval waar ik me gedeeltelijk kan vinden. Hij is vooralsnog geen makkelijk scorende spits gebleken waar we allemaal op wachten en met suggestie ons was voorgehouden.
Wel is hij voetballend het niveau dat we zoeken en nodig hebben. Dus een versterking voor mij.
Ik vind je best verdedigend in je commentaar overigens...
Wat Westermann betreft is mijn punt dat hij zonder enig overleg door iemand die mandaat heeft binnen ajax zonder overleg met scouting en zonder enig onderzoek naar zijn kwaliteiten binnengetrokken.
Daarnaast zijn er Nederlandse trainers die hem kennen en of wel research naar hem pleegden niet bepaald positief zijn over zijn kwaliteiten heden ten dagen en zeker niet in de combi met Ajax.
Maar hij is de zoveelste in rij die binnenkomt zonder overleg en de route die gevolgd zou moeten worden en kwalitatief niets toevoegd en ons niet op een hoger plan brengt.
Wie zou dit kunnen doen binnen Ajax? De rvc? Ik weet zeker van niet. Ik weet dat dit door Overmars gebeurd. Maar goed...
Ik heb volgens mij een inhoudelijk beargumenteerde post gedropt en jij hebt hier op gereageerd. Met jouw inhoud.
Laten we zien wat er komende week nog gaat gebeuren...?
Marc hals over kop Overmars trekt vast nog wel een konijn uit de hoge hoed...samen met het TH :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door Stanley -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 02:28 schreef Stanley het volgende:Oja Loetje... wat mij betreft schud ik je de hand en zand erover. Ik heb bewust lopen rellen of zoals andere aangaven op oorlogspad gegaan. Wanneer ik mijn mening ventileer ben ik niet bezig om deze discussie te winnen of te bloedzuigen en net zolang doorschakelen naar onderwerpen totdat ik iemand zogenaamd klem heb... nee ik uit een oprechte emotie.. En als iemand dan mij uit de tent lokt met suggestieve opmerkingen en bloezuigende vragen en je reageert inhoudelijk en dusdanig dat die bewuste persoon zou kunnen zeggen....ok je hebt een punt... dan is het goed. Maar als je dergelijke onderbouwingen1 negeert en doorschakelt word ik op gegeven moment pissig en dwars en is het maar goed dat ik niet door de pc of dergelijke kan kruipen ;-) Ik kan me nog een tijd heeinneren dat een zekere heer Remco door een groot deel op het forum werd uitgekotst. voor zijn geluk hielden er een hoop het snel voor gezien... Tegenwoordig heeft hij een aantal gelijkgestemden hier. Maar een bloedzuiger blijft het ! Ik ben er niet voor anderen. Nooit geweest. De mensen waar ik nu trouwens prima mee door 1 deur kan heb ik dat altijd al mee gehad.
Had trouwens niet verwacht dat jij zo makkelijk de kast op te krijgen bent.
Ik zal er mee ophouden. Ik denk namelijk niet dat onze mening heel erg verschilt. Alleen de exacte plek van de problemen verschillen we over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 07:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Bedankt voor je compliment beste Stanley. Laat ik er maar even vanuit gaan dat je mij dus een kortzichtige eikel vind? Gelukkig pretendeer ik geen fantastisch goede supporter te zijn maar dat terzijde. Laten we de nieuwe aankopen even als voorbeeld nemen. Als Westermann al wordt afgekraakt vanwege zijn 2 wedstrijden is Traore dus ook een mishuur eerste klas. Die heb ik tot nog toe ook helemaal niets goed zien doen. Ballen die van zijn voet springen en dergelijke. Ik luister niet naar wat media over spelers roepen, media is er namelijk als de kippen bij als het gaat om een speler af te schrijven en zwart te maken. Bij 2 goede wedstrijden is het ineens een topper en krijgen mensen het woord die het altijd in hem hebben gezien. Ik ken Westermann ook van jaren geleden. In Duitsland was hij in het laatste 2 seizoenen bij HSV inderdaad erg ongelukkig, maar dat waren alle spelers, zelfs de hier graag geziene Van der Vaart. Ik ken een Westermann daarvoor als een betrouwbare en goede verdediger en geef hem in deze het voordeel van de twijfel. Ik ga niet aan de hand van 1 of 2 slechte wedstrijden of blunders een oordeel vellen want dan kan na Willem II thuis en Rostov uit iedereen wel zijn biezen pakken. Daarnaast is het eventueel aantrekken van Westermann niet alleen de fout van Overmars maar ook van Bosz. Het lijkt mij dat Bosz aangeeft welke spelers hij geschikt acht voor de manier die hij wil spelen met Ajax. Daarnaast is het aantrekken van Bosz op zich natuurlijk al raar als je als bestuur weet dat je het elftal verder niet aanpast. De spelers bij het huidige Ajax zijn geschikt voor het spel zoals De Boer dat speelde. Vanuit defensieve zekerheid. Bosz wil veel attractiever en aanvallender spelen. Als bestuur had je moeten weten dat het gros van de selectie hieraan niet zou kunnen voldoen. Ik vind het dus zeker zowel een fout van het bestuur alsmede van Bosz zelf. Die denkt te gemakkelijk dat de nieuwe speelstijl erin te slepen is. Bosz is uiteindelijk eindverantwoordelijke voor de resultaten op het veld. En blijkbaar zag hij in Rostov al snel (zijn eigen woorden) dat het fout zat? Waarom heeft hij dan niet gelijk ingegrepen? Uiteindelijk telt maar 1 doel op zulke podia en dat is het resultaat. Overigens zeg ik nergens dat ik genoot van het spel onder De Boer of dat Westermann tijdens de wedstrijd tegen Rostov had moeten spelen. Achteraf is het altijd makkelijk praten. Ik denk dat we allebei het beste voor hebben met onze club en dat we allebei willen dat onze club snel weer positieve resultaten boekt. Maar om direct iemand een kortzichtige eikel te noemen vind ik erg ver gaan. Daarnaast bleef ik vorig jaar continu achter het spel van Milik staan, ook al speelde hij niet altijd voortreffelijk en riepen sommigen dat het een miskoop was en dat er nieuwe spitsen geprobeerd of gehaald diende te worden. Kort daarna werd hij in een fase heel beslissend en nu heeft hij ons als club 32 miljoen opgeleverd! Is dat kortzichtig of heet het gewoon "spelers de kans geven het tegendeel te bewijzen"? Eerlijk, als Westermann straks nog vaker blunders maakt of slechte wedstrijden speelt zal ik ook roepen dat het slecht is maar geef spelers de tijd om te acclimatiseren en te wennen. Dat wordt bij jeugdige aankopen wel altijd gedaan maar als het een speler op leeftijd is wordt altijd maar verwacht dat hij er direct staat. Zo ging het met Poulsen ook, werd ook als miskoop bestempeld door velen en zwartgemaakt door de media. Toen hij uiteindelijk vertrok riepen diezelfde mensen ineens dat ze hem misten en wat het dom was dat Ajax hem liet lopen. Goed post kerel. Helemaal eens. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
ik op de kast, jij uit de kast. Prima.
Ik ben er ook niet voor anderen. ik zie het forum als uitlaatklep voor mijn plezier, enthousiasme en of woede en frustratie.
Jij bent gewoon bloed irritant naar mijn maatstaf en ik wil dit best inhoudelijk onderbouwen. Hiervoor wil ik je verwijzen naar een post van jezelf.waarin je met een zuigende toon een opmerking maakte op mijn post over Ziyech. Een slimme opmerking om gesprekstechnisch de discussie naar je hand te zetten. Maar het gaat om de inhoud. Natuurlijk speelt Twente een ander spelletje en kan hij niet wekelijks bewijzen dat hij in kleine ruimtes uit de voeten kan. Maar hoeveel clubs spelen zo en zijn er spelers behalve Barca en Bayern die hier wekelijks ervaring in hebben.
Dus moet je kijken welke specifieke kwaliteiten zijn er nodig om in de kleine ruimte te kunnen presteren. Als ik dit inhoudelijk vermeld en de specifieke kwaliteiten opsom, reageer je niet eens en haak je in op een bijzaak uit diezelfde post om weer lekker verder te zuigen.
Dit geeft mij het bewijs dat jij een gefrustreerd mannetje bent die het leuk vind om te sarren en ik kom dan op een punt dat ik ga happen.
Discussiƫren is communiceren als je dit respectvol wilt doen, geef de ander dan ook een bevestiging van zijn of haar inbreng op een positieve manier. Doe je dat, krijg je dit van mij ook terug..!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 09:41 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben er niet voor anderen. Nooit geweest. De mensen waar ik nu trouwens prima mee door 1 deur kan heb ik dat altijd al mee gehad. Had trouwens niet verwacht dat jij zo makkelijk de kast op te krijgen bent. Ik zal er mee ophouden. Ik denk namelijk niet dat onze mening heel erg verschilt. Alleen de exacte plek van de problemen verschillen we over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 09:58 schreef Stanley het volgende:ik op de kast, jij uit de kast. Prima. Ik ben er ook niet voor anderen. ik zie het forum als uitlaatklep voor mijn plezier, enthousiasme en of woede en frustratie. Jij bent gewoon bloed irritant naar mijn maatstaf en ik wil dit best inhoudelijk onderbouwen. Hiervoor wil ik je verwijzen naar een post van jezelf.waarin je met een zuigende toon een opmerking maakte op mijn post over Ziyech. Een slimme opmerking om gesprekstechnisch de discussie naar je hand te zetten. Maar het gaat om de inhoud. Natuurlijk speelt Twente een ander spelletje en kan hij niet wekelijks bewijzen dat hij in kleine ruimtes uit de voeten kan. Maar hoeveel clubs spelen zo en zijn er spelers behalve Barca en Bayern die hier wekelijks ervaring in hebben. Dus moet je kijken welke specifieke kwaliteiten zijn er nodig om in de kleine ruimte te kunnen presteren. Als ik dit inhoudelijk vermeld en de specifieke kwaliteiten opsom, reageer je niet eens en haak je in op een bijzaak uit diezelfde post om weer lekker verder te zuigen. Dit geeft mij het bewijs dat jij een gefrustreerd mannetje bent die het leuk vind om te sarren en ik kom dan op een punt dat ik ga happen. Discussiƫren is communiceren als je dit respectvol wilt doen, geef de ander dan ook een bevestiging van zijn of haar inbreng op een positieve manier. Doe je dat, krijg je dit van mij ook terug..! [..] Ok. Dus ik moet eerst geven terwijl jij sinds je er weer bent vanaf de eerste minuut alleen maar aan het aanvallen bent?
Prima joh. Moet je mijn pincode ook toppertje. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Volgens mij worden jullie geen vrienden whaa |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Dit is nu precies wat ik bedoel. Ga je weer niet inhoudelijk in wat mijn punt is en verleg je de aandacht. Meestal laat ik mij meeslepen door hier dan oo in te gaan. Nu niet. Reageer eens op het onderbouwde argument Niet mijn aanvallen ervoor of erna... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:23 schreef Stanley het volgende:Dit is nu precies wat ik bedoel. Ga je weer niet inhoudelijk in wat mijn punt is en verleg je de aandacht. Meestal laat ik mij meeslepen door hier dan oo in te gaan. Nu niet. Reageer eens op het onderbouwde argument Niet mijn aanvallen ervoor of erna... Ik lees niet eens verder als je al zo begint.. Dan krijg je daar een reactie op, want ben je het niet waard om verder je post te lezen..
Eerst normaal reageren, daarna krijg je fatsoenlijke reacties terug..
Zo werkt de grote mensen wereld meneer.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Weer een kijkje in hoe jij bent...Alsof het belangrijk is dat jij reageert. Het gaat erom hoe jij je discussies voert en uitlokt.
Dat je niet reageert zal mij worst wezen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:42 schreef remco k het volgende:[..] Ik lees niet eens verder als je al zo begint.. Dan krijg je daar een reactie op, want ben je het niet waard om verder je post te lezen.. Eerst normaal reageren, daarna krijg je fatsoenlijke reacties terug.. Zo werkt de grote mensen wereld meneer.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Als het kalf verdronken is demd men de put Ze hadden hem beter dieper moeten graven ..zodat je zyech er ook gelijk in kan pleuren!! (of dempen ze nu met zyech de put)
Goed nieuws voor Hummel 10 dat dan wel weer .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Geen vriend van Ziyech zo lijkt het? Hoe komt dat zo enoug?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 21:18 schreef enough het volgende:Als het kalf verdronken is demd men de put Ze hadden hem beter dieper moeten graven ..zodat je zyech er ook gelijk in kan pleuren!! (of dempen ze nu met zyech de put) Goed nieuws voor Hummel 10 dat dan wel weer . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 18:48 schreef Stanley het volgende:Weer een kijkje in hoe jij bent...Alsof het belangrijk is dat jij reageert. Het gaat erom hoe jij je discussies voert en uitlokt. Dat je niet reageert zal mij worst wezen. [..] Je hoeft het niet te zeggen dat ik zo ben. Dat doe ik zelf wel hoor geen probleem.
En als het je worst is. Waarom vermeld je het dan weer? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Celta gezien tegen Real Madrid we zijn kansloos Madrid had het poepie moeilijk en scoorde 2-1 vlak voor tijd.Maar Celta is een stuk beter als ik verwachte met die imbeciel Gudetti er bij hij is nog steeds zo gek als een deur wat een debiel. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Nouja niet mogen als je op het persoontje met z"n maniertjes afgaat dan kan je de halve ere divisie wel wegstrepen. ..Als sinkgraven op "10" de kans zou krijgen en Riedewald vast op 6 dan Bazoer links en klaassen op rechts in een soort ruit krijg je sowieso meer voetbal en creativiteit op het middenveld. Dan wordt het wel een 3-4-3 formatie. NU hebben we steeds een andere opstelling en spelers op de verkeerde plek of bank gezet. Ga me ook om het beleid ..eerst niet nodig en dan worden er noodgrepen uitgevoerd als de cl al uit zicht is. Btw deze opstelling gaat niet op tegen elke tegenstander..,tegen bv pisvee speel je weer 4-3-3 ,maar tegen een rodajc willem ll en rostov kan dat goed. (sorry had in een ander topic gekund,maar er worden zoveel topic's geopend de laatste tijd)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2016 door enough -- |
|
|
|