BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 augustus 2016 - 01:42   quote  deeplink  
Speciaal voor Baco, die vond zo'n topic wel wat voer voor discussie, maar ik eigenlijk ook.

Ajax blijkt er nu weer voor te gaan al is Fenerbache ook bijna akkoord. Ook zit er aan vast dat andere spelers nog zouden moeten vertrekken.

Om de discussie maar te starten zal ik 3 stellingen doen.

Hakim Ziyech is de missing link in het elftal van Ajax?
Eens/oneens en waarom?

Hakim Ziyech gaat toptalent Abdelhak Nouri weerhouden van een doorbraak bij Ajax?
Eens/oneens en waarom?

Hakim Ziyech is ruim 10 miljoen waard voor Ajax?
Eens/oneens en waarom?

Barst los

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 augustus 2016 - 01:47   quote  deeplink  
Ik denk als eerste dat hij voor Turkije kiest.

Eerste stelling ben ik oneens. Het kan wel maar we hebben meerdere spelers om de eindpass te geven maar die worden niet opgesteld

Tweede stelling ben ik eens. Tenzij Ziyech zou komen voor de vleugel. Nouri zou hierdoor waarschijnlijk buiten de boot vallen en dat zou echt krankzinnig zijn. Op de vleugel zie ik liever iemand anders komen.

Derde stelling ben ik oneens. Niks laten zien in de topwedstrijden, eist teveel en heeft nog niets laten zien in de kleine ruimte.

Kortom, ik ben tegen de komst van Ziyech.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door Loetje --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 27 augustus 2016 - 02:55   quote  deeplink  
Zo vreemd. Ajax laat zich zelf ook wel heel erg kennen op deze manier.

Dit maakt het ook zo laat. Dit had je erg geholpen als je hem eerder had gehaald. Bovendien vraag ik me af of ze óók nog voor een buitenspeler gaan na afzegging Bailey.
Brank de Foer
 Brank de Foer - zaterdag 27 augustus 2016 - 03:04   quote  deeplink  
Stelling 1: Zowel eens als oneens. Ziyech is niet de enige missing link want we komen gewoon op te veel posities kwaliteit te kort. Zowel in de breedte als bij de eerste 11. Maar hij is zeker te weten de missing link op het middenveld. Eindelijk eens wat creativiteit! Dat is lang geleden zeg.

Stelling 2: Oneens. Alsof Nouri en Ziyech niet samen in 1 team kunnen spelen. Bovendien hebben we nu al kwaliteit nodig op t middenveld. En blijkbaar kan Nouri dat nu nog niet brengen want hij heeft nog geen minuut gespeeld in Ajax 1.

Stelling 3: Eens, we moeten gewoon eens meer geld uitgeven. Ziyech is gewoon de beste voetballer van de eredivisie en daar moet je nu eenmaal flink voor dokken. Bovendien zou er wel s wat meer geld op t veld mogen staan en wat minder op de bank.

Kortom: Ziyech zou absoluut een welkome aanvulling zijn. Ben alleen benieuwd wie van de middenvelders plaats moet gaan maken. Wel raar dat ze t toch weer op een paniekaankoop laten lijken. Dit had natuurlijk ook veel eerder gekund, dan had je misschien wel champions league gespeeld. Maar gelukkig is t dit keer dan wel een goede paniekaankoop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door Brank de Foer --
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zaterdag 27 augustus 2016 - 07:23   quote  deeplink  
Wat een raar gedoe, maar het verbaasd volgens mij niemand meer je krijgt echt
het gevoel dat ze niet rusten tot dat niemand meer naar de Arena gaat.
El Salvador
 El Salvador - zaterdag 27 augustus 2016 - 07:37   quote  deeplink  
Nou mannen, zo warrig is het beleid van Ajax nu!
Natuurlijk is Ziyech een topaankoop maar we kunnen stellen dat deze eventuele aankoop niet voortkomt uit visie maar pure paniek.
Sterker nog, wie gaat wijken in de opstelling om deze man een plek te geven?
Ik denk dat een topverdediger op dit moment meer prioriteiten heeft.
Elke bal richting ons doel is potentieel gevaarlijk. Onze achterhoede is duidelijk ondermaats.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 augustus 2016 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 07:37 schreef El Salvador het volgende:
Nou mannen, zo warrig is het beleid van Ajax nu!
Natuurlijk is Ziyech een topaankoop maar we kunnen stellen dat deze eventuele aankoop niet voortkomt uit visie maar pure paniek.
Sterker nog, wie gaat wijken in de opstelling om deze man een plek te geven?
Ik denk dat een topverdediger op dit moment meer prioriteiten heeft.
Elke bal richting ons doel is potentieel gevaarlijk. Onze achterhoede is duidelijk ondermaats.
1 topverdediger gaat dat niet veranderen. Echt niet.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 27 augustus 2016 - 07:42   quote  deeplink  
Paniekaankoop weer.
Geweldige voetballer, maar Ajax laat zichzelf hier vreselijk kennen.
Paniekaankoop.

Ik denk en hoop dat hij toch voor Fener kiest. Misschien worden ze dan wakker bij Ajax.

En al komt hij toch naar Ajax, veel zal het niet uitmaken. Had liever ingezet op ervaring en routine.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 augustus 2016 - 07:46   quote  deeplink  
Overigens schijnt de interesse te komen door de interesse van clubs in Bazoer, Schone en Sinkgraven. Ik betwijfel het en zie het op dit moment meer als een paniekreactie. Daarnaast lijkt Fenerbahce de beste papieren te hebben. Er schijnt al een persoonlijk akkoord te wezen met de speler. Ach ja, kunnen ze in ieder geval zeggen dat ze het geprobeerd hebben.
El Salvador
 El Salvador - zaterdag 27 augustus 2016 - 08:55   quote  deeplink  
Nog even een opmerking betreffende Overmars. Deze man doet geweldig werk voor Ajax.
Zakelijk en een kenner in de markt. Overmars handelt in opdracht. Zal zelf niet de keuze maken wie verkocht of gekocht gaan worden.
De echte sukkels zitten in het RVC of bij de technische bepalers.
Ik zou echt wel eens willen weten hoe die Westerman in beeld is gekomen.
Komt echt niet uit de hoed van Overmars.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door El Salvador --
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 27 augustus 2016 - 09:24   quote  deeplink  
Wel paniek, geen paniek, wel paniek, geen paniek, wel paniek, geen paniek bij onze beleidsverantwoordelijke. Wie dat ook mogen zijn!!!
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 09:27   quote  deeplink  
Wat doet het er toe of het paniek zou zijn.

De halve wereld wil hem graag bij Ajax zien. Als ie dan komt is het toch mooi.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 27 augustus 2016 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 09:27 schreef remco k het volgende:

Ik hoor bij die andere helft.
p111
 p111 - zaterdag 27 augustus 2016 - 09:54   quote  deeplink  
Gezicht verlies en dat hadden we kunnen voorkomen Marcje, het is een goede voetballer maar ik heb ergens nog mijn twijfels over zijn inbreng tegen de top.Als ik moest kiezen dan zou ik toch de gok nemen Gudelj of Bazoer wordt het slachtoffer.
Brandje
 Brandje - zaterdag 27 augustus 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:

Juist. Overal lees je dat Ziyech de missing link voor Ajax zou zijn. Nu proberen ze hem te halen en is het ineens weer een paniekaankoop.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Nouri maar dit middenveld werkt ook gewoon niet
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zaterdag 27 augustus 2016 - 10:18   quote  deeplink  
Ik vermoed dat Overmars en consorten in de peiling hebben dat Ziyech bijna rond is met
Advocaat en dan voor de supporters net doen alsof ze interesse hebben.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 27 augustus 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Ik kan me steeds moeilijker voorstellen dat Overmars degene is die dit soort beslissingen maakt.
En als het echt zo is dat mensen van bovenaf met weinig verstand van voetbalzaken bepalen wie er wel en niet gekocht moeten worden en wanneer, waarom laat Overmars zich dan zo piepelen? vraag ik me dan af.
De club waar hij zo van houdt ziet hij kapotgemaakt worden.
Waarom dan niet de eer aan zichzelf houden, maar zich jaar in jaar uit laten misbruiken? Aangezien hij overal de schuld van krijgt.
Voor de centen hoeft hij het niet meer te doen..

Is er iemand die me serieus kan uitleggen hoe het zit daarboven?
Is het onkunde van Overmars of zit er meer achter? En als er meer achter zit, waarom laat Overmars zich dan zo gebruiken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 27 augustus 2016 - 10:44   quote  deeplink  
En dan lees ik dit ook nog eens. Van de directeur..
Alsof het niet al duidelijk was dat dit elftal gewoon tekort komt.
Zien ze het dan gewoon echt niet??

De uitschakeling van Ajax in de Champions League is extra pijnlijk voor directeur Edwin van der Sar. De voormalig doelman laat dat weten in zijn column voor De Telegraaf.

'Laat ik met iets positiefs beginnen in deze column. De komst van Tim Krul naar Ajax is een goede zet. Er is snel en goed gehandeld op het moment dat Barcelona bij ons aanklopte voor Jasper Cillessen', start Van der Sar. De positieve vibe verandert snel in een negatieve. 'De uitschakeling voor de Champions League is keihard aangekomen.' Van der Sar was als vertegenwoordiger van de ECA wel aanwezig bij de loting in Monaco, waar Ajax dat niet was.

'De spelers van Rostov waren agressiever en feller. Het gevoel bekroop mij dat niet bij iedereen in het veld doordrong wat er voor de club Ajax en voor Nederland op het spel stond', vervolgt de voormalig international. 'Na de eerdere faalbeurt bij De Graafschap op de slotdag van de competitie is dat een pijnlijke constatering. Het is voor mij voorlopig een ongrijpbaar fenomeen.'

Van der Sar is nog niet klaar met zijn relaas. 'Ik weet dat er in Rostov na de wedstrijd tot diep in de nacht heel lang is nagepraat door de staf en de spelers. Het is ook nodig dat er harde noten worden gekraakt.'

Bron: http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/684124/van-der-sar-kraakt-harde-noten-en-spaart-ajax-spelers-niet-na-eerdere-faalbeurt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:

Haha top beleid toch?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 10:18 schreef Danielson 1448 het volgende:
Ik vermoed dat Overmars en consorten in de peiling hebben dat Ziyech bijna rond is met
Advocaat en dan voor de supporters net doen alsof ze interesse hebben.
Zal ook nog kunnen van ja maar hij wilde niet wel hebben het geprobeerd!
El Salvador
 El Salvador - zaterdag 27 augustus 2016 - 11:39   quote  deeplink  
Conspiracy theorie:
Dit wanbeleid is bewust. Zo zakt de koers van het aandeel Ajax en kost het minder geld om de club van de beurs te halen.
Zodra de club van de beurs is zal het echte gezicht van de beleidbepalers zichtbaar worden. Talenten zullen worden door geselecteerd en het ene kampioenschap na het andere zal worden bijgeschreven. Het plan is om 2020 weer een finale om een europesche prijs te behalen om vervolgens niet meer uit de Wereld top te verdwijnen.
Ajax zal nummer 1 worden in de recreatie industrie. Het stadion zal medio 2025 worden uitgebreid tot 110.000 plaatsen om enigszins aan de vraag te kunnen voldoen.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Het "spelletje" rond Ziyech heeft ook te maken met het feit, dat er concrete belangstelling zou zijn (heb ik ergens gelezen) voor Schöne, Bazoer en Sinkgraven. Vandaar dat Ziyech ineens toch weer in beel is bij Ajax.

Maar wellicht is het te laat, want die zou al rond zijn met het Turkse Fenerbahce...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:36 schreef Pavlov14 het volgende:
Het "spelletje" rond Ziyech heeft ook te maken met het feit, dat er concrete belangstelling zou zijn (heb ik ergens gelezen) voor Schöne, Bazoer en Sinkgraven. Vandaar dat Ziyech ineens toch weer in beel is bij Ajax.

Maar wellicht is het te laat, want die zou al rond zijn met het Turkse Fenerbahce...
En jij gelooft deze smoesjes?
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 10:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha top beleid toch?
Ik heb zelf het vermoeden, en het is echt niks meer dan een vermoeden.

Dat Overmars vd Sar Bosz Bergkamp en Quaali echt niet gek zijn en prima weten welke spelers wel goed zijn en welke niet..

Maar de RVC is nu dusdanig geschrokken van de reacties overal dat ze nu alsnog toestemming geven om wat te doen..
barry78
 barry78 - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
Wat mij betreft is het gauw 1 september, dan weten wij met ons allen wie er wel en niet spelen bij ajax, ben wel weer klaar met het transfer gekloot.
RUKBOOR
 RUKBOOR - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:27   quote  deeplink  
Vind je het gek dat een trainer binnen dit beleid niet kan functioneren?
Volgens mij moet hij uit de media vernemen wie er morgen weg gaan en wat er bij komt?1
welke trainer je ook haalt wil zo niet aan een team werken.
Nog even en geen trainer wil nog naar dit wespennest.
Bijna alle aankopen mislukken bij Ajax, ik weet nog dat we de winnaar van de gouden schoen en topscorer van Europa binnen haalden, Nikos Machlas !
Na een paar maanden kon hij er niets meer van, hetzelde geldt voor Sinkgraven, Gudelj, Fischer, Rob Wielaert, Cvitanich, Sonck, Olequer, Bakircioglu ,Sana, Sikora, Gabrich, Suleijmai ( 16 miljoen!) enz.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat Overmars vd Sar Bosz Bergkamp en Quaali echt niet gek zijn en prima weten welke spelers wel goed zijn en welke niet..

Maar de RVC is nu dusdanig geschrokken van de reacties overal dat ze nu alsnog toestemming geven om wat te doen..
Tja dat er een paar geschrokken zijn is duidelijk ja..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:27 schreef RUKBOOR het volgende:
Volgens mij moet hij uit de media vernemen wie er morgen weg gaan en wat er bij komt?1
Bijna alle aankopen mislukken bij Ajax, ik weet nog dat we de winnaar van de gouden schoen en topscorer van Europa binnen haalden, Nikos Machlas !
Na een paar maanden kon hij er niets meer van, hetzelde geldt voor Sinkgraven, Gudelj, Fischer, Rob Wielaert, Cvitanich, Sonck, Olequer, Bakircioglu ,Sana, Sikora, Gabrich, Suleijmai ( 16 miljoen!) enz.
Suarez, Huntelaar, Millik al vergeten?
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja dat er een paar geschrokken zijn is duidelijk ja..
Is dat zo duidelijk. Ik heb nog geen reactie gezien vanuit Ajax anders dan die van vd Sar. En die lijkt meer boos dan geschrokken.

Verder is Zyech niets meer dan een gerucht...
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Suarez, Huntelaar, Millik al vergeten?
Snap deze post niet in relatie tot die van Rijkboor..
Brank de Foer
 Brank de Foer - zaterdag 27 augustus 2016 - 14:59   quote  deeplink  
Ziyech gaat niet naar Fenerbahce.
Stanley
 Stanley - zaterdag 27 augustus 2016 - 15:03   quote  deeplink  
Als dat waar is...dan is het maar goed dat er van die klootzakken als ik rondlopen die laten weten dat het beleid kut is en het team te jeugdig is om te kunnen presteren op het gewenste niveau!

quote:

[..]

remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 15:03 schreef Stanley het volgende:
Als dat waar is...dan is het maar goed dat er van die klootzakken als ik rondlopen die laten weten dat het beleid kut is en het team te jeugdig is om te kunnen presteren op het gewenste niveau!

[..]

En jij denkt dat ze dit forum doorlezen? Kom op kerel....

Overigens is er geen mens hier positief over het beleid en schrijft iedereen daar zeer kritisch over. Je steekt jezelf nu een veer in je reet die nergens op slaat.

Jij klaagt overigens over Overmars, maar daar zit echt het probleem niet...

Maar net net als jij hoopt iedereen op verandering, laten we daar op voortborduren en hopen dat dit ook echt gaat gebeuren...

Laten we de poging om Zyech te halen dan ook niet zien als een paniek aankoop. Maar als een eerste teken dat ze het licht hebben gezien.. Ik zeg overigens niet dat ze Zyech moeten kopen..
Brandje
 Brandje - zaterdag 27 augustus 2016 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat zo duidelijk. Ik heb nog geen reactie gezien vanuit Ajax anders dan die van vd Sar. En die lijkt meer boos dan geschrokken.

Nee is geen gerucht want Verweij zit er nooit naast met dit soort dingen. Dus reken er maar op dat Ajax hem wil
Brandje
 Brandje - zaterdag 27 augustus 2016 - 15:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volgens mij werd na de transfer van Milik al gezegd dat ze een groot gedeelte van zijn transfersom zouden mogen gebruiken voor andere aankopen want ze hadden ook al flink op Bailey geboden. Dus dat groene licht was er
Brandje
 Brandje - zaterdag 27 augustus 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:27 schreef RUKBOOR het volgende:
Je schrijft een hoop maar zegt eigenlijk niks
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou denk dat er wel geschrokken is van het niveau afgelopen weken. Woede kwam daarna.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Snap deze post niet in relatie tot die van Rijkboor..
Snap je wel eens iets wat ik post?
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 15:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee is geen gerucht want Verweij zit er nooit naast met dit soort dingen. Dus reken er maar op dat Ajax hem wil
Begrijp ik. Maar ik zie en dat post ik ook altijd, alles als een gerucht zolang Ajax er niet zelf mee komt..

Dat VErwij er zelden naast zit heb ik ook wel aangegeven..
Pittbull
 Pittbull - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:06   quote  deeplink  
Laten we nou stoppen met het gelul van Overmars over 8 middenvelders zet Zyech in een vrije rol
net als Messi rechtsbuiten kun je alle middenvelders gebruiken die je wil
Verkoop je El Ghazi in Italie voor 10 milj is de investering er weer uit
Zyech is een bal artiest heeft een geweldige dribbel scoort veel uit een vrije trap
Hij heeft heel veel assists (dus Traore komt ook tot zijn recht)
Hoeveel assists of bruikbare voorzetten heeft El Ghazi tot nu toe gebracht, hij
heeft heel veel moeite om een bal aan te nemen
Dus nu zaken doen
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 15:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Volgens mij werd na de transfer van Milik al gezegd dat ze een groot gedeelte van zijn transfersom zouden mogen gebruiken voor andere aankopen want ze hadden ook al flink op Bailey geboden. Dus dat groene licht was er
Klopt inderdaad, dan denk ik dat het meer in de naam zit.. Dat ze hem nu wel mogen halen..
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 16:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Snap je wel eens iets wat ik post?
Ja hoor. het merendeel prima.. Maar dit niet, dus ben dan ook echt benieuwd..
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 16:06 schreef Pittbull het volgende:
Laten we nou stoppen met het gelul van Overmars over 8 middenvelders zet Zyech in een vrije rol
net als Messi rechtsbuiten kun je alle middenvelders gebruiken die je wil
Verkoop je El Ghazi in Italie voor 10 milj is de investering er weer uit
Zyech is een bal artiest heeft een geweldige dribbel scoort veel uit een vrije trap
Hij heeft heel veel assists (dus Traore komt ook tot zijn recht)
Hoeveel assists of bruikbare voorzetten heeft El Ghazi tot nu toe gebracht, hij
heeft heel veel moeite om een bal aan te nemen
Dus nu zaken doen
En dan ga je een echte 10 pure sang dus weer op een andere positie neerzetten.. Zinloos en Ajax is daar nog lang niet aan toe.. Als je hem haalt, moet ie gewoon naast Klaassen gaan spelen..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 15:17 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij denkt dat ze dit forum doorlezen? Kom op kerel....

Overigens is er geen mens hier positief over het beleid en schrijft iedereen daar zeer kritisch over. Je steekt jezelf nu een veer in je reet die nergens op slaat.

Jij klaagt overigens over Overmars, maar daar zit echt het probleem niet...

Maar net net als jij hoopt iedereen op verandering, laten we daar op voortborduren en hopen dat dit ook echt gaat gebeuren...

Laten we de poging om Zyech te halen dan ook niet zien als een paniek aankoop. Maar als een eerste teken dat ze het licht hebben gezien.. Ik zeg overigens niet dat ze Zyech moeten kopen..
Geen paniek aankoop maar het licht gezien? Dus als ze van Willem en Rostov gewonnen hadden dan was hij ook gehaald? Overmars zei laatst dat hij hem niet nodig had..

Als Ziyech halen het lucht zien is waarom hoeven ze hem niet te kopen dan?
Pittbull
 Pittbull - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:18   quote  deeplink  
Beste Remco
Zyech heeft bij Heerenveen en Twente altijd vanaf rechtsvoor gespeeld
Wat bedoel je met Ajax er niet klaar voor
Ajax hunkert naar een creatieve speler
En waarschijnlijk komen er dan mensen met Nouri
Maar die is er NOG NIET klaar voor
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 16:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geen paniek aankoop maar het licht gezien? Dus als ze van Willem en Rostov gewonnen hadden dan was hij ook gehaald? Overmars zei laatst dat hij hem niet nodig had..

Overmars zei ook iets over milik, dat ze hem niet verkopen.
Brank de Foer
 Brank de Foer - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:21   quote  deeplink  
Wat maakt t nou uit of dit nou een paniekaankoop is of niet?
Bovendien is er genoeg rede tot paniek dus kan daar ook wel een paniekaankoop bij.
We komen kwaliteit te kort en Ziyech heeft kwaliteit. Gelukkig ziet Overmars of de RVC of wie dan ook die er verantwoordelijk is dit nu ook in.
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 16:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ken je de uitspraak van het licht zien??

Dat gaat vaak van de ene op de andere dag he? Dus soms wil je eerst iets niet, dat spreek je dan ook uit, zie je vervolgens het licht, en dan wil je hem wel..

Snappie..

En als Ajax met goed voetbal van Rostov en Roda had gewonnen zou het inderdaad ook gewoon kunnen zijn dat ie echt niet nodig zou zijn..
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 16:18 schreef Pittbull het volgende:
Beste Remco
Zyech heeft bij Heerenveen en Twente altijd vanaf rechtsvoor gespeeld
Wat bedoel je met Ajax er niet klaar voor
Ajax hunkert naar een creatieve speler
En waarschijnlijk komen er dan mensen met Nouri
Maar die is er NOG NIET klaar voor
Hij heeft altijd als 10 gespeeld. Bij uitzondering als flank speler. Niet voor niets was zijn eis die 10 positie bij Feyenoord toen die transfer destijds speelde..

Ajax smacht naar vastigheid, niet naar spelers in een vrije rol. men moet weten waar men loopt en pas later kan je gaan werken aan dat soort zaken als een vrije rol voor spelers...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ken je de uitspraak van het licht zien??

Dat gaat vaak van de ene op de andere dag he? Dus soms wil je eerst iets niet, dat spreek je dan ook uit, zie je vervolgens het licht, en dan wil je hem wel..

Snappie..

En als Ajax met goed voetbal van Rostov en Roda had gewonnen zou het inderdaad ook gewoon kunnen zijn dat ie echt niet nodig zou zijn..
Snap het maar wel zorgelijk dat mensen met zulke belangrijke posities dat pas na zulke wedstrijden zien. Daarom lijkt de interesse in Ziyech meer op paniek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!

0.0090448