|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Doelde op de publieke opinie, niet het vermogen van Feyenoord om dit soort potjes te verkloten. Die vaardigheid bevat deze selectie vast nog wel ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Komt die brede selectie ineens toch van pas ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat gaat blijken of hij breed is . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kongolo en El zijn geblesseerd... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De een trainde binnen, de ander is nog onduidelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kongolo trainde individueel verder. Zal tricky worden. Moet Baco t doen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Spelers genoeg gewoon verdelen maar de competitie blijft nummer 1 dan de beker en dan EL |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Broodje wos glasie bier en het is zo 4-1 hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies, iets wat we al tijden aangeven. Er word teveel kracht verspeeld, VOETBAL moet de basis zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat lag niet aan Gio toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee dat ligt aan de spelers Als je te weinig kwaliteit hebt dan moet je dat compenseren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar dat is met d huidige selectie niet nodig. Maar daar verschillen veel mensen van opvatting. Er zit meer voetbal dan Gio opstelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben ik wel met je eens. Maar die hebben de negatieve eigenschap als t niet gaat volledig door het ijs te gaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 07 september 2016 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar dat is met d huidige selectie niet nodig. Maar daar verschillen veel mensen van opvatting. Er zit meer voetbal dan Gio opstelt. Exact. Het meeste voetbal (hoe gek ook) zit op de bank of tribune. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gustafson en Vejinovic bijvoorbeeld moeten enorme stappen maken om stabiel te worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens, maar dan moet je ze wel laten spelen, anders wordt t een catch22 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben van mening dat Gio tot nu het stabielste team opstelt. Uiteraard moet hij wel inpassen als het daarom vraagt, en tot nu doet hij dat ook. Vind ik dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is een keuZe tussen resultaat en toekomst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, maar ja , hoe doe je dat? Misschien breekt nu n periode aan dat je dat moet gaan doen, ik bedoel er komen dacht ik 6 wedstrijden aan in 19 dagen. Daar zou Gio logischerwijs af en toe kunnen switchen. Al moet dat ook weer niet te veel denk ik , anders ontregel je het ritme van een team . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk daarbij het meest aan de middenvelders, die smijten met krachten. Zeker Toornstra en EL. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad een geweldig initiatief zeg!
Hagenezen.... ik mag ze wel! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nelom niet in de basis mag ik hopen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zou me toch niets verbazen van Gio ... reserve-aanvoerder hè! Maar het blijft natuurlijk de schuld van Martin hè hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2016 - 18:10 schreef JanM het volgende:[..] Zou me toch niets verbazen van Gio ... reserve-aanvoerder hè! Maar het blijft natuurlijk de schuld van Martin hè hahaha Deels wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft Nelom al weer gespeeld met de beloften ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan speelt hij niet lijkt me. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lijkt mij ook niet inderdaad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ben benieuwd inderdaad.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je speelt deze dagen wel veel wedstrijden ik verwacht na een 2-0 voorsprong wissels van Kuijt en dat Tapia er in gaat komen heeft een goede interland gespeeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik verwacht niet zo makkelijk een voorsprong van 2-0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja Piet, je krijgt het niet kADO |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eindscore die op het bord behoort te staan: 3-1. Bij minder is het niet goed gedaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Net gewoon 5-0 in de PoolerT genoteerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik kijk uit naar deze wedstrijd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als we met z'n allen duimen komt het vast goed.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb toch een beetje vertrouwen, ADO kom op, deze gaan stormen en dan lopen ze in het mes. |
|
|
|