|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zou zeker een interessante wedstrijd worden met die opstelling Drees. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Tuurlijk, we geven het hele 1ste rust. |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote: Denk je dat we niet van Oss kunnen winnen met deze opstelling? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Geen idee, ik heb ze nooit zien spelen in deze samenstelling, dat is het interessante eraan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het Mourinho effect.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beloftes spelen vaak zo en hebben het ook niet altijd makkelijk in hun competitie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord richt vizier op bekerduel met FC Oss
Na de rustdag van maandag is Feyenoord dinsdag begonnen aan de voorbereiding op de wedstrijd tegen FC Oss. Op een zonnig Varkenoord werkte de selectie de eerste training af in aanloop naar het bekerduel, dat donderdag om 20:45 uur gespeeld wordt in De Kuip.
Voor de spelers die donderdag en zondag aan de aftrap stonden tegen Manchester United en PSV zat de training er na een uurtje op. Karim El Ahmadi, Eric Botteghin en Nicolai Jørgensen verschenen helemaal niet op het veld. Zij werkten binnen aan hun herstel, evenals Eljero Elia die op de weg terug is van zijn schouderblessure.
De overige spelers deden in het laatste half uur nog een afwerkvorm en een partijspel. Onder hen was Sven van Beek, die de volledige training meedeed. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vijf of zes wisselingen tov de basis is al best een aanslag op het systeem. Meer aanpassen is de goden verzoeken denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2016 door MightyAce -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 16:11 schreef MightyAce het volgende:Vijf of zes wisselingen tov de basis is al best een aanslag op het systeem. Meer aanpassen is de goden verzoeken denk ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Precies wat ik bedoel Renato. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eensert..eerst de winst veiligstellen en dan rust gunnen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Video-scheids is ook aanwezig. Misschien kunnen we vragen of ie ook het arbeidsethos van Kraamvogel kan beoordelen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heet Kramer, kop als een vogel, komt bij ado vandaan...maak er wat moois van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dacht ff dat je iets tegen vogels had.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wellicht tegen duiven. Achterlijke beesten...en een herrie! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 16:11 schreef MightyAce het volgende:Vijf of zes wisselingen tov de basis is al best een aanslag op het systeem. Meer aanpassen is de goden verzoeken denk ik. Ben je mal. Dit mag toch geen problemen opleveren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zei Mourinho tegen zijn reserves... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien waren wij gewoon goed? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Een beetje vedette speelt met pijn en/of injecties, vraag maar aan Dirk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha. Ik vindt het volstrekt logisch. |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 16:11 schreef MightyAce het volgende:Vijf of zes wisselingen tov de basis is al best een aanslag op het systeem. Meer aanpassen is de goden verzoeken denk ik. Ben het met je eens. Het is een risico om veel wisselingen in je team te doen. Alleen Zondag is er ook weer een lastige competitie wedstrijd en (sommige) spelers moeten een keer rust hebben.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bekerduel met FC Oss bijna uitverkocht
Feyenoord kan ook dit seizoen rekenen op de steun van een volle Kuip. Het bekerduel tegen FC Oss is bijna uitverkocht, zo laat een woordvoerder van de club weten tegenover het Algemeen Dagblad.
''Er zijn voor de wedstrijd nog maar enkele honderden kaarten te koop. Het gaat echt heel hard, we verwachten dat de wedstrijd uitverkocht zal raken. Hetzelfde geldt voor de competitiewedstrijd tegen Roda JC zondagmiddag. Ook die wedstrijd verwachten we voor een vol stadion (48.000 toeschouwers, red.) te gaan spelen.''
Seizoenkaarthouders hebben gratis toegang tot deze eerste wedstrijd in het bekertoernooi. Zij zullen naar verwachting voornamelijk reservespelers in actie zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gisteren Everton uitgeschakeld door Norwich. Met een B eldtal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Start maar eens met Bilal, Gustafson, Vejinovic en Tapia. En evt in 2e helft repareren met 3 basis spelers terug. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Je kan beter nu spelers rust geven dan straks gedwongen worden reserves in te zetten als het er om gaat... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 14:01 schreef Drees het volgende:[..] haha... Ja, je hebt gelijk, misschien toch maar met z'n elven beginnen. Jones nieuwkoop van Beek van der Heiden Woudenberg Tapia Vejinovic Gustafson Berghuis bilal Kramer Hanson. En Mo er in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou er wel wat sparen inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien scoort Vejinovic wel in de penalty serie. ;) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Jörgensen sowieso laten staan, anders verliezen we. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kramer kan dit wel handelen. Tenminste. .daar ga ik van uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lorenzo Piqué: ''Droom om daar weer te spelen''
Lorenzo Pique speelt aanstaande donderdag met zijn club FC Oss tegen Feyenoord. De 26-jarige verdediger speelde jarenlang in de jeugdopleiding van de Rotterdamse club, maar maakte nooit zijn debuut voor Feyenoord 1. Dimitri Koopman, redacteur van FR12.nl, zocht de Rotterdammer op, blikte met hem terug op zijn periode in de jeugd en keek vooruit richting de bekerwedstrijd.
“Ik denk dat ik op een hele mooie periode mag terugkijken bij Feyenoord”, zegt hij in de reportage van FR12.nl. “Ik heb met heel veel mooie mensen mogen werken en clubiconen leren kennen. Jean-Paul van Gastel was mijn trainer en hij is de trainer waar ik tot nu toe het meeste van heb geleerd in mijn carrière. Onder hem heb ik het beste uit mezelf en als voetballer en als mens gehaald.”
De verdediger kijkt uit naar de wedstrijd tegen de Rotterdamse club. “Ik speel veel vrijer want de club, de jongens en andere mensen zijn bekend. Met ADO Den Haag speelde ik de thuiswedstrijd tegen Feyenoord, niet in de Kuip. Het is altijd lekker om tegen bekende jongens en je oude club te spelen.
De fysio en de verzorger die nu bij het eerste zitten ken ik. En daarnaast ook Jean-Paul van Gastel natuurlijk en Miquel Nelom, die een goede vriend van mij is.”
Bekijk de gehele reportage over Lorenzo Pique hieronder:
(https://youtu.be/VnKbj9xg6oY) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ronald Koeman jr. in de Kuip op het veld, vanavond. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zes keer vissen, leuk voor m. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met FC Oss treft Feyenoord donderdag in de eerste ronde van de KNVB Beker een tegenstander die de laatste jaren weinig gelukkig is in het bekertoernooi. De Brabanders wisten voor het laatst een bekerwedstrijd te winnen in 2011.
Echte cupfighters daar in Oss! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Niet arrogant doen, maar gewoon serieus de wedstrijd ingaan. ManU heeft laten zien waartoe arrogantie kan leiden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Juist, we moeten niet nu juist onderuit gaan tegen Oss. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t dan verkeerd moet gaan, dan maar nu. Verplicht je jezelf meteen om alles op de competitie te zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das waar maar zou het zonde vinden om hem tegen een club als Oss, met alle respect, te laten lopen.. We hebben nu een brede goede selectie dus laten we die beker ook maar proberen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat t bijna onmogelijk is door Oss uitgeschakeld te worden. Dus mis gaan en bijsturen kan altijd in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2016 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat t bijna onmogelijk is door Oss uitgeschakeld te worden. Dus mis gaan en bijsturen kan altijd in deze wedstrijd. Inderdaad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk in 2008 hadden we ook een verlenging tegen ze nodig om verder te komen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en in 1992 wonnen we simpel met 3-1. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Omdat een wedstrijd 8 jaar geleden moeizaam verliep moeten we nu ook oppassen...de logica ontgaat me. |
|
|
|