|
|
jackyvw
|
|
|
1987-1988 KNVB-Beker 29-11-1987 TOP-Feyenoord 0-2 (0-2) 1992-1993 KNVB-Beker 02-12-1992 Feyenoord-TOP 3-1 (2-0) 1997-1998 Amstel-Cup 12-11-1997 Feyenoord-TOP Oss 2-0 (1-0) 2008-2009 KNVB Beker 24-09-2008 Feyenoord-TOP Oss 0-0 (0-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2016 - 14:00 schreef MightyAce het volgende:[..] Omdat een wedstrijd 8 jaar geleden moeizaam verliep moeten we nu ook oppassen...de logica ontgaat me. Nee dan lees je het verkeerd. Ik bedoel alleen aan te geven dat we er niet te makkelijk over moeten denken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2016 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee dan lees je het verkeerd. Ik bedoel alleen aan te geven dat we er niet te makkelijk over moeten denken.. Wanneer moet je dat dan wel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En als je door te verliezen zorgt dat de neuzen geen kampioen worden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2016 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee dan lees je het verkeerd. Ik bedoel alleen aan te geven dat we er niet te makkelijk over moeten denken.. Normaliter heb je met 11 wissels zeer gemotiveerde spelers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Las bvb dat Gustafsson erg ongelukkig is |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mag toch hopen dat hij vanavond speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat was hij al na een maand.
Het houdt niet op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Hansson; Karsdorp, Van der Heijden, Nieuwkoop, Woudenberg; Vejinovic, Gustafson, Vilhena; Berghuis, Kramer, Basacikoglu |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En hoe ziet de bank eruit.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: daar moetje blij mee zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2016 - 17:25 schreef RenatoBos het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Hansson; Karsdorp, Van der Heijden, Nieuwkoop, Woudenberg; Vejinovic, Gustafson, Vilhena; Berghuis, Kramer, Basacikoglu Karsdorp lekker rust geven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar wie er in dan ? Dammers ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tegen Oss moet het nog wel lukken, al is zelfs dat misschien nog afwachten.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 13:30 schreef netsurfer het volgende:[..] Kom kom, we hebben het over Top Oss he? Dat moet deze ex-Premier League speler best alleen af kunnen. 1 tegen 11 dus en ook nog winnen dat gaat de hele wereld rond als dat lukt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2016 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee dan lees je het verkeerd. Ik bedoel alleen aan te geven dat we er niet te makkelijk over moeten denken.. alle wedstrijden moet je makkelijk opvatten Grote Kenner ben jij er bij vanavond ik niet moet weer oppassen in D K veel succes |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik denk heel en mooi schoon |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik denk heel en mooi schoon |
|
|
|
|
ar
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2016 door ar -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: het is geen bank ze zitten in luxe stoelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Van die grote pilaren buiten. Grote balie binnen. En gevuld met graaiers. |
|
|
|
|
Kort
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker, Fox, kost wat per jaar, maar dan heb je ook wat :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Misschien firstrowsportes.com |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Kort
|
|
|
Bedankt, heb fox, kan nu alleen niet op tv kijken, moet op laptop. Zal die link proberen. Veel plezier iedereen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jones; Karsdorp, Kongolo, Van der Heijden, Woudenberg, Vejinovic, Gustafson, Vilhena ; Berghuis, Kramer, Bilal
Mag hopen dat Karsdorp toch wat eerder rust krijgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2016 - 19:22 schreef Kort het volgende:Bedankt, heb fox, kan nu alleen niet op tv kijken, moet op laptop. Zal die link proberen. Veel plezier iedereen! Als je Fox heb, kan je toch gewoon Fox kijken op de laptop? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En weer geen Tapia, veelzeggend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2016 - 19:24 schreef MMM het volgende:Jones; Karsdorp, Kongolo, Van der Heijden, Woudenberg, Vejinovic, Gustafson, Vilhena ; Berghuis, Kramer, Bilal Mag hopen dat Karsdorp toch wat eerder rust krijgt. Jones dus d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena speelt, dus blijkbaar zijn dit de vervangers voor El Ahmadi en Kuyt. Vilhena wisselt voor Tapia? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vilhena wordt nooit gewisseld. Je weet toch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wel als het gespeeld is natuurlijk Alhoewel. . |
|
|
|
|
Kort
|
|
|
quote: Ik moet koppelen met m'n provider, maar online.nl staat er niet bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zie t, wat ruk zeg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2016 - 19:24 schreef MMM het volgende:Jones; Karsdorp, Kongolo, Van der Heijden, Woudenberg, Vejinovic, Gustafson, Vilhena ; Berghuis, Kramer, Bilal Mag hopen dat Karsdorp toch wat eerder rust krijgt. Aardige opstelling. Iets dergelijks zou ik ook gedaan hebben. Niet 11 nieuwe spelers, maar 1-2 per linie. Had alleen misschien ook Tapia verwacht. |
|
|
|
|
Kort
|
|
|
quote: Heel ruk! Maaarrrrr.... niks waar een biertje niet tegen helpt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja die Tapia bakt er schijnbaar weinig van op de training. Anders zou ik niet weten waarom hij niet mee mag doen vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2016 - 19:51 schreef MightyAce het volgende:Ja die Tapia bakt er schijnbaar weinig van op de training. Anders zou ik niet weten waarom hij niet mee mag doen vandaag. Het enige, naast jouw optie, is dat Gio vaste wissels heeft voor bepaalde posities. |
|
|
|