|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: Kritisch blijf ik altijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Kritiek is van harte welkom zolang het terecht is. Stelselmatig bijna alles afzeiken wat Feyenoord is, gaat vervelen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Kritiek is van harte welkom zolang het terecht is. Stelselmatig bijna alles afzeiken wat Feyenoord is, gaat vervelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 10:15 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Kritiek is van harte welkom zolang het terecht is. Stelselmatig bijna alles afzeiken wat Feyenoord is, gaat vervelen. Had m'n post aangepast, beetje te direct vond ik sorry. Aangepast naar kritisch blijf ik altijd.
Wat goed is, is goed. Wat slecht is, is slecht. Zo geef ik altijd mijn mening. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nu niet doen alsof Van der Heijden een centrale verdediger is. Nog niet zo heel erg lang geleden liet hij een paar keer per wedstrijd een man uit zijn rug lopen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
En Rashford had waarschijnlijk een mindere dag... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aardstralen, paar wedstrijden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
even hoot wat is die Botteghin een goede verdediger, hij heeft zijn beperkingen maar tjonge ik heb genoten van dit soort spelers, trouwens Karsdorp weer kramp ??????????? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 10:59 schreef piet de paler het volgende:even hoot wat is die Botteghin een goede verdediger, hij heeft zijn beperkingen maar tjonge ik heb genoten van dit soort spelers, trouwens Karsdorp weer kramp ??????????? "Tijdrekkramp" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KRANTEN: ‘FEYENOORD VERRAST’
De 1-0 overwinning van Feyenoord op Manchester United is vrijdag voorpaginanieuws in de Nederlandse kranten. Een overzicht.
De Volkskrant constateert dat er geen enkel ontzag werd getoond voor de Engelse tegenstander. ‘Dat was ook niet bijzonder nodig. United-manager Mourinho had een dag eerder nauwelijks moeite gedaan zijn desinteresse voor de Europa League te verbloemen en gunde acht basisspelers rust, waaronder Blind, Mkhitaryan en Rooney. Desondanks stond er nog een elftal in het veld dat zo'n 370 miljoen euro had gekost, ongeveer achttien keer zoveel als de basis van Feyenoord.’
Dagblad Metro zag vlag voor het begin van de tweede helft een onderonsje tussen Dirk Kuyt en Paul Pogba. ‘Maar wat zei Pogba tegen de aanvoerder van Feyenoord, tijdens dat onderonsje naast de middencirkel? De 36-jarige Kuyt begint te lachen. “Hij zei dat het ongelooflijk is dat ik hier nog steeds rondren en rondvlieg, alsof het me geen moeite kost. Het is mooi dat hij respect voor mij heeft, zeker omdat het een van de beste spelers van Europa is.”’
De Telegraaf kopt op de voorpagina dat Feyenoord verrast. In het sportkatern is aandacht voor de maatregelen die de club voor de wedstrijd had genomen. ‘De maatregelen […] maakten diepe indruk op de afvaardiging van de Europese voetbalbond. Het zag dat de top van de club er alles aan heeft gedaan om nieuwe incidenten te voorkomen.’
Het AD citeert in het sportkatern doelpuntenmaker Tonny Vilhena, die na afloop sprak van ‘een dag om nooit meer te vergeten’. In het wedstrijdverslag wordt ingezoomd op het feest in het stadion na het laatste fluitsignaal. ‘Toen de Rotterdammers in de slotfase standhielden, klonk er een oorverdovend gejuich in De Kuip. Het grote Manchester United, dat er een haastklusje van had willen maken in Nederland, werd getrakteerd op een gevoelige nederlaag.
De Britse krant The Guardian citeert Manchester United-trainer José Mourinho, die stelt dat zijn ploeg niet had hoeven verliezen in De Kuip. ‘In de eerste helft hebben we niet bovenmatig veel ambitie getoond. […] We probeerden niet om te winnen, maar we hadden controle en wachtten op de mogelijkheid om te winnen of niet te winnen. De tweede helft was anders, toen probeerden wij te winnen en Feyenoord probeerde om niet te verliezen.’
The Mirror gaat niet alleen dieper in op de nederlaag van Manchester United, maar geeft ook de complimenten aan Giovanni van Bronckhorst. ‘Hij heeft een hecht team gebouwd, op de traditionele Nederlandse wijze: 4-3-3, vleugelspelers en de bedoeling om de tegenstander met korte passes uit elkaar te spelen. Zijn team stond tegenover een extreem duur elftal van United. Het lijkt erop dat de carrière van de 41-jarige coach in een opwaartse stroom zit, met name gezien de vijf overwinningen in vijf Eredivisiewedstrijden tot nu toe.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo maar eens een paar kranten gaan aanschaffen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''De Eredivisie is zo slecht nog niet''
i]De Nederlandse kranten zijn vandaag vol lof over de prestatie van Feyenoord. 'Pure magie', 'Gouden Europese start' en 'Vuurwerk in De Kuip' koppen de drie grote landelijke kranten. De overwinning op Manchester United komt voor velen als een complete verrassing.
''Weinig mensen hadden ons vandaag een kans gegeven tegen Manchester United, maar we hebben het toch gedaan'', weet ook middenvelder Karim El Ahmadi. ''Ik denk dat de eredivisie zo slecht nog niet is. Dat heeft ook PSV vorig jaar laten zien'', stelt hij verder in De Telegraf.
Doelpuntenmaker Tonny Vilhena komt in het Algemeen Dagblad aan het woord. ''Ik ben zo blij. Dit was een geweldige avond. We winnen van Manchester United. Dit is bijzonder. Om nooit meer te vergeten. We stonden zo goed. Dit smaakt gewoon naar meer. Maar ik zal niet de enige zijn die dat vindt toch?'' |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Heb er net 3 gelezen. Vermakelijk en een paar mooie knipsels voor het archief! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies zat er aan te denken om er een collage van te maken.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heb zo'n oude archiefkast die ik wekelijks een update geef ;-)
1 hele la voor Feyenoord, 2 voor de rest van de wereld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Smalling baalt nog steeds: "We begonnen dat in de tweede helft door te hebben"
Chris Smalling baalt nog steeds als een stekker dat zijn Manchester United donderdagavond niet kon winnen van Feyenoord. De centrale verdediger van de Engelsen had gehoopt op een beter resultaat.
"Ik denk dat we vol zelfvertrouwen aan deze wedstrijd begonnen en overtuigd waren dat we een goed resultaat konden behalen", vertelt Smalling op de clubsite van United. "Zij hebben niet veel kansen gecreëerd maar wij hebben er ook onvoldoende aan gedaan om deze wedstrijd te winnen. We begonnen dat in de tweede helft door te hebben, maar dat hadden we al in de eerste helft moeten doen."
Een wijze les voor Smalling. "In de tweede helft konden we ons meer meten met Feyenoord, maar dat moet je veel eerder doen om aanspraak te maken op de overwinning", aldus Smalling. Door de 1-0 overwinning in Rotterdam staat Feyenoord aan kop in Groep A. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Mooie uitspraak. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N nieuw stukje geschiedenis. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iedereen lovend..geweldig. Ik had een zeer prettige werkdag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooie reacties uit Engeland..
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit net effe na te genieten met commentaar van die ras ajaxied Leo Driessen. Die man moet een verbod krijgen om commentaar te geven bij de wedstrijden van Feyenoord bah bah bah |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn er ook pillen tegen n erectie ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk..
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joodse neuzensoep met matzebalken..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee, maar iets zit hem dwars. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze worden al op marktplaats aangeboden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was iets met die Zatlap op de vorige page en was te lui om te quoten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kut internet, post alles dubbel omdat er niet gebeurt en als ik opnieuw laad staat het er twee keer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Genoeg is enough he.. |
|
|
|