|
|
RenatoBos
|
|
|
YouTubers 'breken in' bij Feyenoord - Manchester United
Twee YouTubers hebben de Europa League-wedstrijd tussen Feyenoord en Manchester United bijgewoond. ''Wat een ervaring was dit zeg!,'' laten Teun en Willem weten op Youtube. ''Met een nep pasje die ik op Photoshop heb gemaakt en een FOX SPORTS hesje kun je dus heeeeel ver komen.'' Na afloop van de wedstrijd liepen ze zelfs door de catacombe van De Kuip en feliciteerde Terence Kongolo met de overwinning.
INBREKEN BIJ FEYENOORD - MANCHESTER UNITED! - WILLEM #16
([url]https://youtu.be/bTREFulY_hs[/url |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha wilde m net posten.. stelletje kut Brabanders:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die ballenjongen ... kicke |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die viert het feestje wel mee d:-)) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Geruststellende gedachte dat de beveiliging top is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ontwikkelde jongens he :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gave beleving, stel je voor man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat heb toby money raar haar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tony anders ben ik weer een rascist toby is uit roots. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kan me niet herinneren dat je voor racist bent uitgemaakt piet. Misschien wil je het te graag? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja deels wel eens, maar als mensen 'kwaad' willen is dat moeilijk tegen te houden Vin.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ruim 20.000 plaatsen afgedekt met plastic ivm veiligheidsmaatregelen, overdosis netten ophangen. Twee jochies met een amateuristische pas worden begeleid naar het veld. Dit vind ik dus echt een enorme blunder. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Behoorlijk ja. Van de andere kant; mensen die per sé kwaad willen doen die houd je toch niet tegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2016 - 13:59 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Ruim 20.000 plaatsen afgedekt met plastic ivm veiligheidsmaatregelen, overdosis netten ophangen. Twee jochies met een amateuristische pas worden begeleid naar het veld. Dit vind ik dus echt een enorme blunder. Is het ook zeker maar de brutaalsten slagen meestal. Tis op dat moment stervensdruk en vliezen ze het overzicht uit het oog. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2016 - 14:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Is het ook zeker maar de brutaalsten slagen meestal. Tis op dat moment stervensdruk en vliezen ze het overzicht uit het oog. Als ze dit al niet kunnen filteren, wie houden ze dan wel tegen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet te zwaar aan tillen Vincent.... ook al heb je een goed punt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zeg ik niemand, mensen met een doel voor ogen gaan ervoor..is haast niet tegen te houden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ook waar hoor. Begeleiding naar het veld was ook attent, anders moesten ze nog zoeken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die uitgesmeerde inkt op die pasjes... manman man man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aardig toch om twee studentjes die stage lopen de weg te wijzen, die zijn er natuurlijk nog nooit geweest. Ik was ook blij dat ik vroeger begeleid werd bij mijn stage.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat was zeker wel een punt van aandacht voor de beveiliging maar een telefoontje was genoeg blijkbaar d:-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ook mooi gebaar van Kongolo om die jongens de catacombe te laten zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman: ''M'n oude club speelde echt Europees''
Feyenoord heeft donderdagavond tijdens Feyenoord - Manchester United indruk gemaakt op Ronald Koeman. De oud-trainer van de Rotterdamse club zag hoe Feyenoord met 1-0 won in de Europa League van de Engelse topclub.
''Donderdagavond heb ik met plezier naar Feyenoord gekeken. M’n oude club speelde echt Europees'', schrijft de manager van Everton in zijn column in De Telegraf. ''Mensen zeuren over de vele wisselingen van Mourinho, maar er stonden allemaal internationals in het veld. Feyenoord stond tactisch goed en verdedigde uitstekend.''
''Hij kreeg een paar kleine kansen en benutte er daar één uitstekend van,'' vervolgt Ronald Koeman over Tonny Vilhena, die verantwoordelijk was voor de 1-0. ''Dan zie je dat je toch een goed resultaat kan halen tegen een club met veel grotere mogelijkheden.'' |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prachtig he. Even refereren naar zijn oude club. Held! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zou Koeman nog steeds Monny willen kopen? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Denk dat hij genoeg money heeft uitgegeven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ach 10-15 m is kleingeld aan de andere kant van het Kanaal. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Met Watford ruilen voor Berghuis. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Denk dat Tonny een stuk meer waarde vertegenwoordigd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2016 - 03:21 schreef RenatoBos het volgende:YouTubers 'breken in' bij Feyenoord - Manchester United[ afbeelding ] Twee YouTubers hebben de Europa League-wedstrijd tussen Feyenoord en Manchester United bijgewoond. ''Wat een ervaring was dit zeg!,'' laten Teun en Willem weten op Youtube. ''Met een nep pasje die ik op Photoshop heb gemaakt en een FOX SPORTS hesje kun je dus heeeeel ver komen.'' Na afloop van de wedstrijd liepen ze zelfs door de catacombe van De Kuip en feliciteerde Terence Kongolo met de overwinning.INBREKEN BIJ FEYENOORD - MANCHESTER UNITED! - WILLEM #16[ filmpje ] ([url]https://youtu.be/bTREFulY_hs[/url Feyenoord en FOX Sports gaan aangifte doen van 'huisvredebreuk' tegen de vloggers die illegaal het stadion in kwamen tegen Manchester United. Dit meldt RTV Rijnmond zojuist. Feyenoord gaat ook met het ingehuurde beveiligingsbedrijf bespreken hoe de vloggers überhaupt binnen konden komen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zielig, kijk gewoon hoe het kan dat je beveiliging zo lek is als een mandje en klaar. Die gasten hebben verder niemand kwaad gedaan, je zou zelfs nog eens met ze kunnen praten hoe ze het hebben gedaan. Verder een super filmpje toch, goedkoop om daar nu zo achteraan te gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 14:38 schreef VVout het volgende:Zielig, kijk gewoon hoe het kan dat je beveiliging zo lek is als een mandje en klaar. Die gasten hebben verder niemand kwaad gedaan, je zou zelfs nog eens met ze kunnen praten hoe ze het hebben gedaan. Verder een super filmpje toch, goedkoop om daar nu zo achteraan te gaan. Eens trek het boetekleed zelf aan en kijk hoe je dit in de toekomst kan tegenhouden..ik spreek uit ervaring..d:-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 14:43 schreef RenatoBos het volgende:[..] Eens trek het boetekleed zelf aan en kijk hoe je dit in de toekomst kan tegenhouden..ik spreek uit ervaring..d:-) Eén van de manieren om het te voorkomen is dus aangifte doen. En terecht, ze hebben geen kaartje, zijn geen medewerker van Fox. Nemen het ook nog eens lekker op om te pochen overn hun 'verdiensten'. Gelijk goed de kop indrukken, ben je misschien van dat geneuzel af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 15:46 schreef Els het volgende:[..] Eén van de manieren om het te voorkomen is dus aangifte doen. En terecht, ze hebben geen kaartje, zijn geen medewerker van Fox. Nemen het ook nog eens lekker op om te pochen overn hun 'verdiensten'. Gelijk goed de kop indrukken, ben je misschien van dat geneuzel af. In de informatica heel gewoon de hacker te raadplegen en later zelfs bij professionele bedrijven in dienst genomen om de veiligheid van de netwerken te vergroten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dit topic is volgens mij ook gehackt, nog geen een keer normaal kunnen posten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 16:18 schreef VVout het volgende:[..] In de informatica heel gewoon de hacker te raadplegen en later zelfs bij professionele bedrijven in dienst genomen om de veiligheid van de netwerken te vergroten. Klopt, dat zijn ethical hackers, die melden het eerst bij de organisatie, niet de media |
|
|
|