|
|
VVout
|
|
|
Dit zijn jongens die verder geen ziel kwaad doen, het gaat puur en alleen om de gein factor. Zouden meer mensen moeten doen, lol trappen zonder verder schade te berokkenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Reputatieschade breng je zo, plus je brengt anderen op ideeën, noem het maar geen schade. Wanneer ze het eerst bij Feyenoord gemeld hadden en even later online gezet, dan was het ethisch geweest. Nu is t allemaal voor de clicks. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die jongens in Zaandam maakten ook alleen maar een geintje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoor ik daar 2 forumleden ons uitnodigen voor een bezoekje?
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 17:17 schreef Stylzz het volgende:Reputatieschade breng je zo, plus je brengt anderen op ideeën, noem het maar geen schade. Wanneer ze het eerst bij Feyenoord gemeld hadden en even later online gezet, dan was het ethisch geweest. Nu is t allemaal voor de clicks. Nou nou, wat een reputatieschade, hooguit wat ego's gekrenkt die dit nu op z'n manier willen vergruizen. Nou dan ben je echt een held hoor. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het mag niet, dat is in elk geval duidelijk. Als je dan de publiciteit opzoekt, loop je de kans dat je actie opgemerkt wordt en consequenties heeft. En dat zal het nu waarschijnlijk gaan hebben. Volgens mij piepen ze zelf niet, moeten anderen dan ook maar niet doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bepaalde mensen bij Feyenoord piepen anders maar hard zat, je kan dit gewoon anders oplossen. Dit vind ik persoonlijk gewoon eng op deze manier je rechten te profileren naar de buitenwereld. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2016 - 07:39 schreef Els het volgende:Het mag niet, dat is in elk geval duidelijk. Als je dan de publiciteit opzoekt, loop je de kans dat je actie opgemerkt wordt en consequenties heeft. En dat zal het nu waarschijnlijk gaan hebben. Volgens mij piepen ze zelf niet, moeten anderen dan ook maar niet doen. Eens en onderneem je geen actie dan loop je het risico dat er steeds meer van dit soort idioten op af komen. Of nog erger, echte idioten. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2016 - 07:39 schreef Els het volgende:Het mag niet, dat is in elk geval duidelijk. Als je dan de publiciteit opzoekt, loop je de kans dat je actie opgemerkt wordt en consequenties heeft. En dat zal het nu waarschijnlijk gaan hebben. Volgens mij piepen ze zelf niet, moeten anderen dan ook maar niet doen. oops.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vaak de beste remedie. Hij is overigens niet zo flink nu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aanpakken...niet toekijken.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Grappig is dat hij aangifte heeft gedaan bij de politie....Persoonlijk vind ik eigenrichting en lynchpartijen meer beangstigend....een'tik'op de vingers bij wijze van sociale controle heb ik geen moeite mee... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2016 - 18:35 schreef CobusIII het volgende:Grappig is dat hij aangifte heeft gedaan bij de politie....Persoonlijk vind ik eigenrichting en lynchpartijen meer beangstigend....een'tik'op de vingers bij wijze van sociale controle heb ik geen moeite mee... Eigen rechter spelen, en piepen als een ander dat doet. En als die jongen gepakt wordt en aan 1 oog blind wordt geslagen is het ineens weer fout. De spruitjesnorm....Fuck off. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
die Turk die er nu achteraan rent is net zo'n aandachtsgeile mafkees als die gasten zelf. lood om oud ijzer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2016 - 19:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eigen rechter spelen, en piepen als een ander dat doet. En als die jongen gepakt wordt en aan 1 oog blind wordt geslagen is het ineens weer fout. De spruitjesnorm....Fuck off. Beide ogen had beter geweest natuurlijk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, als jij de jungle verkiest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alles beter dan Zaandam.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Allang rustig daar, man. Werd ook wel groter gemaakt dan het was. Ben het veel erger gewend, in ieder geval. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doen ze die in Zeeland dan nog? In Noord-Holland mag dat al heel lang niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos