BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Manchester United (Donderdag 15 september 2016, 19:00 uur) 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
nr 10
 nr 10 - maandag 12 september 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Uit Spanje nog wel.
Barabas
 Barabas - maandag 12 september 2016 - 15:15   quote  deeplink  
Dat zijn de ergste....
netsurfer
 netsurfer - maandag 12 september 2016 - 15:38   quote  deeplink  
Behalve wanneer ze kadootjes meenemen. Discutabele strafschoppen in ons voordeel mogen wel. Wil ik zelfs mijn schoen voor zetten.
Barabas
 Barabas - maandag 12 september 2016 - 15:47   quote  deeplink  
Nederlands clubs en Spaanse arbiters is altijd al een slechte combinatie.

Als ie maar geen Turpinnetje doet....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 september 2016 - 17:01   quote  deeplink  

(https://youtu.be/HKjXaKqGHSM)
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 12 september 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 15:15 schreef Barabas het volgende:
Dat zijn de ergste....
Remember López Nieto, och och.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 16:31   quote  deeplink  
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik begin al aardig de kriebels te krijgen voor donderdag..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 september 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 16:31 schreef RenatoBos het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik begin al aardig de kriebels te krijgen voor donderdag..
Nope. Geen echte Europese wedstrijd, dus ook nul spanning .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 17:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nope. Geen echte Europese wedstrijd, dus ook nul spanning .
Het zal zeker anders zijn..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 september 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het zal zeker anders zijn..
Feyenoord VS ManU b-elftal in een hermetisch afgesloten halfleeg stadion.
Barabas
 Barabas - dinsdag 13 september 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 16:31 schreef RenatoBos het volgende:
Ik heb er zin in! Spanning komt tijdens de wedstrijd wel.... hoop ik!
ar
 ar - dinsdag 13 september 2016 - 18:27   quote  deeplink  
Klinkt gek.
Maar ik heb meer zin in zondag
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 september 2016 - 18:39   quote  deeplink  
De supporters van Manchester United wordt sterk afgeraden om in de clubkleuren door het centrum van Rotterdam te lopen. Dit meldt Manchester Evening News. United heeft de eigen achterban in een brief verzocht om geen shirts en sjaals van de Engelse grootmacht te dragen.
De United-leiding drukt de supporters op het hart om voorzichtig te zijn. Na afloop van de wedstrijd staat er op het station nabij De Kuip een speciale trein klaar, die de supporters naar Rotterdam Centraal en Amsterdam Centraal moet vervoeren. De wedstrijd in De Kuip begint donderdag om 19:00 uur.
Barabas
 Barabas - dinsdag 13 september 2016 - 18:41   quote  deeplink  
Omdat?
Barabas
 Barabas - dinsdag 13 september 2016 - 18:42   quote  deeplink  
Een Engelsman zonder voetbalshirt... alleen in de City misschien.
Barabas
 Barabas - dinsdag 13 september 2016 - 18:48   quote  deeplink  
Zonder shirt zijn ze natuurlijk onherkenbaar.... grote groepen onbekende Engelssprekende mannen tussen de 20 en 50. Komen net die dag allemaal tegelijk naar de Kunsthal....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 19:43   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Gewoon bovenop z'n flikker zitten''

34j6bo1.jpg

De Telegraf blikt vandaag in hun programma Telesport vooruit naar de wedstrijd tussen Feyenoord en Manchester United. Allereerst wordt aan clubiconen Rinus Israël en Willem van Hanegem gevraagd wat ze vinden van de maatregelen om De Kuip niet uit te verkopen. Israël: "Het is jammer dat het maar half gevuld is, maar dat hebben ze toch aan zichzelf te danken."

Van Hanegem is genuanceerder: "Dood- en doodzonde dat er hier maar 26.000 in mogen. In eerste instantie dacht ik dat het vanuit de UEFA was, maar het gaat van de club uit, nou dat is iets dat ik niet begrijp: het is maar eens in de zoveel tijd dat je dat soort spelers in levenden lijve kunt zien."

De vrees dat United niet met het sterkste elftal zal spelen leeft bij Van Hanegem helemaal niet. "Die gasten gaan gewoon allemaal spelen, want die willen ook alles winnen. Wat 'zij' zeggen: 'ja, dat vinden ze niet interessant', dat vinden ze wel heel interessant! Mourinho kennende, die wil alles winnen, Ibrahimovic kennende, die wil alles winnen, Pogba wil alles winnen, dus ze komen gewoon met hun sterkste elftal hier."

Op de vraag of het mooi is om met Ibrahimovic een van de sterkste spelers ter wereld in De Kuip te zien, reageert Israël instemmend: "Ja, en om die uit te schakelen, dat lijkt me ook wel leuk." Hoe dat dan zou moeten? "Ik denk dat daar wel middelen voor zijn." De opmerking dat Israël daar vroeger zelf wel raad mee wist omzeilde hij met 'Het centrum bij Feyenoord is ruim voldoende'.

Tot slot had ook Van Hanegem nog een goede raad over hoe Ibrahimovic uit te schakelen is: "Door 'm gewoon boven op z'n flikker te zitten en gewoon de duels aan te gaan. Niet gaan denken 'hij is fysiek sterk', want dan kun je net zo goed gelijk naar huis gaan."
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 07:16   quote  deeplink  
''Met 26.000 van die goeie, dat móét ook mooi zijn''

2czexqx.jpg

Jon Dahl Tomasson volgt Feyenoord morgen morgen met bovengemiddelde interesse. De assistent-bondscoach van Denemarken heeft door het aantrekken van Nicolai Jorgensen nog een extra reden om vaak in De Kuip te zijn. ''Als ik bij Feyenoord kan zijn, ben ik er altijd bij'', aldus de oud-spits in De Telegraf.

Manchester United lijkt morgen te kiezen voor een B-ploeg. ''De selectie is príma hoor, ook met een paar anderen erin. Het zal afhangen van de fysieke gesteldheid van de spelers, maar ik ben ervan overtuigd dat United direct op kop in de groep wil komen. Het draait voor Feyenoord allemaal om het begin. Geen ploeg wil in ieder geval verliezen en sommige ploegen zijn ook blij met een gelijkspel.''

Een ouderwets Europees avondje zal het niet worden met alle maatregelen. ''Dat is zeker jammer, maar je moet ook aan de lange termijn denken en aan je relatie met de UEFA. Die beslissing is moeilijk, ik baal er zelfs van, maar is wel begrijpelijk. Ik weet als speler als geen ander hoe grote Europese wedstrijden hier zijn. ’s Avonds in een volle Kuip, beter krijg je het gewoon niet. Maar met 26.000 van die goeie (fanatieke fans, red.), dat móét ook mooi zijn.''
MightyAce
 MightyAce - woensdag 14 september 2016 - 07:45   quote  deeplink  
Willem begrijpt de maatregelen vanuit de club niet. Begint langzaamaan de realiteit uit het oog te verliezen.
VVout
 VVout - woensdag 14 september 2016 - 09:31   quote  deeplink  
De UEFA boos over de netten en een groot deel van de fanatieke aanhang zit er toch met zijn streken. Ik vraag me ook af wat dit heeft gebracht dan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2016 - 07:45 schreef MightyAce het volgende:
Willem begrijpt de maatregelen vanuit de club niet. Begint langzaamaan de realiteit uit het oog te verliezen.
Hoezo, ik snap er ook geen reet van, gaat toch ook nergens over dit..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 september 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Ik snap t wel, sterker nog, ik zou ook nog eens nul uitsupporters meenemen naar de uitwedstrijden.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 14 september 2016 - 14:50   quote  deeplink  
Een wedstrijd tegen Uefa United win je toch niet.
Hoogst haalbare is niet verliezen, dus 2e elftal opstellen.

Laat ze de schijt krijgen.
nr 10
 nr 10 - woensdag 14 september 2016 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2016 - 14:32 schreef Stylzz het volgende:
Ik snap t wel, sterker nog, ik zou ook nog eens nul uitsupporters meenemen naar de uitwedstrijden.
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Ik snap wel dat er iets gedaan moet worden, maar deze maatregelen hebben gewoon geen zin. Zoals jezelf al aangaf eerder, als wij die Atkinson als scheidsrechter zouden hebben morgen en dat die net zo floot als tegen PSV is het hek van de dam. Dan maakt het geen reet uit of er 26.000 of 50.000 mensen in het stadion zitten pf of dat er netten hangen want daar gaat een twee euro muntje gewoon doorheen. Ze moeten dat uitschot aanpakken en niet de goedwillende supporters daar is waar het Willem ook overgaat..

Feyenoord doet van alles maar het heeft gewoon geen zin. Nu weer een deel van de netten weggehaald, doeken of de parterre waarom dan..(?) een fanzone opgericht voor die Engelsen waar ze waarschijnlijk toch niet naar toe gaan las ik al. Die gaan naar de stad wat waarschijnlijk ook weer voor,problemen gaat zorgen. Maatregelen prima maar doe dan wel goede maatregelen en niet deze..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 16:15   quote  deeplink  
''De club heeft geprobeerd ons bang te maken''

bgsh2o.jpg

De eerste supporters van Manchter United zijn al in Rotterdam te vinden en hebben vooral veel zin in om te genieten van de stad, ondanks de waarschuwingen van de Engelse club. ''De club heeft geprobeerd ons bang te maken, voor terrorisme, voor de Feyenoordfans en voor de hitte, maar wij zijn nergens bang voor.''

Voor de supporters is er een Fanzone gecreëerd in Rotterdam, maar de vraag is of ze daar wel heen gaan. ''Of we morgen naar de fanzone gaan? We denken het niet. We zitten liever op een terrasje midden in de stad,'' geeft één van de supporters aan tegenover het Algemene Dagblad.

''Deze Europese reisjes gaan eigenlijk ook helemaal niet om de wedstrijd. Die is het minst belangrijk. We willen met elkaar genieten van een leuke stad. En bier drinken. Dat er fans zijn zonder kaartje, ach dat maakt eigenlijk niet uit.''

''We hebben hier goede herinneringen, van de gewonnen Europese finale in 1991 tegen Barcelona, maar ook minder goede. In 1997 bij de wedstrijd tegen Feyenoord ging het echt los bij het stadion.'' Volgens de fans is the Red Army niet uit op wraak. ''Maar als er iets gebeurt, dan blijven we natuurlijk niet toekijken.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Mourinho neemt twintig spelers mee naar Rotterdam

a29ms8.jpg

Jose Mourinho heeft twintig spelers opgenomen in zijn selectie voor het duel tegen Feyenoord in De Kuip. De Engelse topclub reist vandaag af naar Rotterdam met onder andere sterren als Ibrahimovic en Pogba. Rond 17:30 uur geeft de manager van Manchester United een persconferentie in De Kuip. Rooney, Valencia, Mkhitaryan, Linegard en Shaw ontbreken in de selectie.

De volledige selectie
De Gea, Romero, Johnstone; Darmian, Bailly, Dailey Cohen, Fosu-Mensah, Rojo, Smalling; Carrick, Fellaini, Herrera, Mata, Memphis, Pogba, Schneiderlin, Young; Ibrahimovic, Martial, Rashford.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 16:17   quote  deeplink  
5-0.. d:-)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 september 2016 - 16:19   quote  deeplink  
Minstens
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 16:25   quote  deeplink  
Of wa..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 16:25   quote  deeplink  
De tegenstander: Manchester United wil terug naar de absolute top

2ew2rrd.jpg

Treedt Manchester United tegen Feyenoord aan in de sterkste opstelling, met wereldsterren als Zlatan Ibrahimovic, Paul Pogba en Wayne Rooney? Dat is de vraag die veel supporters bezighoudt in aanloop naar de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Europa League, donderdagavond om 19:00 uur in De Kuip.

Geen training in De Kuip

Op die vraag geeft José Mourinho mogelijk later vandaag een antwoord. De coach van Manchester United schuift later vandaag in De Kuip aan voor een persconferentie, waarin hij vooruit zal blikken op het duel met Feyenoord. Van de mogelijkheid om op de avond voor de wedstrijd in het stadion te trainen, maken de Engelsen geen gebruik. Manchester United trainde deze ochtend nog op Engelse bodem en vertrekt vervolgens naar Rotterdam. De ploeg meldt zich in De Kuip met een kleine kater, want afgelopen weekend ging de belangrijke Manchester-derby tegen stadgenoot City met 1-2 verloren. Het was de eerste nederlaag van het seizoen, waardoor United nu derde staat in de Premier League.

Marcus Rashford

Eén ding verklapte Mourinho maandag al wel: Marcus Rashford staat tegen Feyenoord in de basis. De 18-jarige aanvaller viel zaterdag tegen Manchester City in en maakte een goede indruk. ‘De volgende grote wedstrijd is tegen Feyenoord en die wedstrijd zal Rashford gaan spelen,’ vertelde Mourinho maandag aan de Engelse media. Verder weigerde hij te vertellen wie er kans maken op speelminuten, al liet de Portugees eerder al doorschemeren dat hij in de Europa League eventueel rust zal geven aan sommige spelers.

Zlatan Ibrahimovic

Mogelijk is Zlatan Ibrahimovic één van hen. Mourinho is zuinig op de 34-jarige Zweed, die tijdens de afgelopen interlandperiode meer dagen vrijaf kreeg dan de andere selectiespelers. Voorlopig betaalt Ibrahimovic, die afgelopen zomer overkwam van Paris Saint-Germain, het vertrouwen van zijn trainer terug. Hij is clubtopscorer met vier goals en maakte de winnende goal in de strijd om de Engelse Supercup.

Duurste speler aller tijden

Manchester United heeft ook de duurste voetballer aller tijden onder contract staan. Paul Pogba werd afgelopen zomer overgenomen van Juventus voor naar verluidt meer dan honderd miljoen euro. Met het aantrekken van Pogba, Ibrahimovic maar ook Eric Bailly (Villarreal) en Henrikh Mkhitaryan (Borussia Dortmund) en het aanstellen van Mourinho maakt Manchester United duidelijk wat de ambitie is: na drie seizoenen zonder landstitel wil de twintigvoudig Engels kampioen weer eens de beste van Engeland worden en zich in ieder geval kwalificeren voor de Champions League.

Lastige groep

De vraag is dan ook welke rol de Europa League gaat spelen in het seizoen van de club die na Real Madrid en FC Barcelona als de rijkste club ter wereld wordt gezien. Mourinho onderkent dat groep A een lastige is voor zijn team. ‘Maar dat is juist goed,’ zei hij. ‘Zowel voor de supporters als voor de spelers worden dit mooie wedstrijden. Het is goed voor ons om wedstrijden te spelen tegen sterke teams als Feyenoord en Fenerbahçe.

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 17:24   quote  deeplink  
Feyenoord speelt morgen haar eerste Europa League-wedstrijd van dit seizoen in De Kuip. Morgen zijn er 30.000 supporters aanwezig. De wedstrijd tegen Manchester United is nog altijd niet uitverkocht. Momenteel zijn er nog enkele passe-partouts beschikbaar.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 17:25   quote  deeplink  
Feyenoord neemt het donderdag met een fitte selectie op tegen Manchester United. Op de langer geblesseerde selectieleden na is de gehele selectie fit. Lucas Woudenberg, Rick Karsdorp en Terence Kongolo waren rondom de wedstrijd tegen ADO Den Haag niet geheel fit, maar zijn tegen de Engelse grootmacht inzetbaar. Dit meldt Giovanni van Bronckhorst, trainer van de Rotterdammers, zojuist op de persconferentie.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 18:27   quote  deeplink  
Mourinho: ''Gio, ik en de spelers worden allemaal gestraft''

3010ymc.jpg

José Mourinho heeft een duidelijk doel voor ogen met Manchester United. De manager wil de Europa League dit seizoen winnen en wil niets weten dat hij de competitie niet serieus neemt.

''Natuurlijk hadden we liever in de Champions League gespeeld. Maar Feyenoord is een Champions League tegenstander. We zijn gekomen met respect voor de tegenstander en de competitie. We willen deze wedstrijd winnen en we willen deze competitie winnen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar dat is wel ons doel. Daar wil ik de spelers voor motiveren.''

De aanwezige journalisten vroegen José Mourinho ook over de veiligheidsmaatregelen in De Kuip. ''Geen enkele speler wil spelen in een halfvol stadion. Maar het is de consequentie van het duel met Roma. Van Bronckhorst, ik en de spelers worden allemaal gestraft hiermee,'' aldus Mourinho, die voor het eerst sinds zijn tijd bij FC Porto weer actief is in de Europa League.
van geil
 van geil - woensdag 14 september 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
??? ben je om.
Daar was je onlangs nog fel op tegen .
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 september 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2016 - 19:22 schreef van geil het volgende:

[..]

??? ben je om.
Daar was je onlangs nog fel op tegen .
Nee, was er niet op tegen, maar denk dat je de op eigen houtje reizers toch op je bord krijgt.
Maar geef dan maar een echt signaal, want buiten Nederland ging t de laatste tijd ook vaker mis dan goed.
van geil
 van geil - woensdag 14 september 2016 - 19:25   quote  deeplink  
Ja vind ik dus ook.
ar
 ar - woensdag 14 september 2016 - 19:44   quote  deeplink  
Zin aan.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 14 september 2016 - 20:34   quote  deeplink  
Mijn verstand zegt we maken geen kans. Maar in mijn gevoel gaan we winnen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Staat ie fier omhoog Piet.(?)
rcrd
 rcrd - donderdag 15 september 2016 - 00:37   quote  deeplink  
Even als opwarmertje voor de liefhebber.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door rcrd --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 september 2016 - 03:13   quote  deeplink  
Geweldig..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 september 2016 - 06:42   quote  deeplink  
Is eigenlijk geen opwarmer, meer een downer.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 15 september 2016 - 07:18   quote  deeplink  
Prachtig, maar in de context van vandaag ook ultiem deprimerend...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door MightyAce --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 september 2016 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2016 - 06:42 schreef Stylzz het volgende:
Is eigenlijk geen opwarmer, meer een downer.
pfffff waarom nou..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 september 2016 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2016 - 07:18 schreef MightyAce het volgende:
Prachtig, maar in de context van vandaag ook ultiem deprimerend...
Die 26.000 gaan gewoon voor twee schreeuwen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 september 2016 - 07:22   quote  deeplink  
Vermoedelijke basiself: Kongolo terug in de basis

m7gysy.jpg

Giovanni van Bronckhorst houdt tegen Manchester United vermoedelijk vast aan zijn basiself. Het Algemeen Dagblad verwacht althans geen tactische aanpassingen. Terence Kongolo keert wél weer terug in de basis. De verdediger begon tegen ADO Den Haag nog op de bank. Jan-Arie van der Heijden verving hem toen.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Jones; Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Woudenberg; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis, Jorgensen en Toornstra.

Vermoedelijke opstelling United: Romero; Fosu-Mensah, Smalling, Bailly, Rojo; Carrick, Herrera, Mata; Memphis, Rashford en Martial.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door RenatoBos --
MightyAce
 MightyAce - donderdag 15 september 2016 - 07:35   quote  deeplink  
Voor deze wedstrijd gunstig dat Baco niet start, ManU zal op de omschakeling willen spelen. Dan kun je beter een snellere verdediger hebben staan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 september 2016 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2016 - 07:35 schreef MightyAce het volgende:
Voor deze wedstrijd gunstig dat Baco niet start, ManU zal op de omschakeling willen spelen. Dan kun je beter een snellere verdediger hebben staan.
En zeker naast Botteghin die ook niet de snelste is..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 september 2016 - 07:44   quote  deeplink  
Engelse media zien kansen voor Feyenoord

(https://youtu.be/MK11aGEFKrI)

Manchester United gaat het donderdag in de eerste groepswedstrijd van de Europa League tegen Feyenoord niet makkelijk krijgen, zo verwachten twee gerenommeerde journalisten die de Engelse topclub van nabij volgen. "Feyenoord doet het goed, dus het wordt een interessante test voor United."

"Het wordt moeilijk voor Manchester United, want de Europa League is een competitie waar ze liever niet in spelen. Ze spelen liever in de Champions League", zegt James Cooper van Sky Sports. "Toch zal José Mourinho het toernooi graag nog een keer willen winnen. Hij kan bovendien de eerste trainer worden die met United de Europa League verovert."

David McDonnell van de Daily Mirror is het eens met zijn collega. "Manchester United zal in een ongebruikelijke samenstelling spelen. Dat wordt niet makkelijk. Ik voorspel een gelijkspel of zelfs een overwinning voor Feyenoord. United benadert de Europa League met zoveel mogelijk respect, maar het winnen van de Premier League is veel belangrijker."

Sterren
Namens de recordkampioen van Engeland zal Wayne Rooney niet in actie komen tegen Feyenoord. Het is de vraag of topspelers als Zlatan Ibrahimovic en Paul Pogba wel minuten krijgen. "Mourinho heeft veel opties, maar ik denk dat het publiek alsnog veel sterren in actie gaat zien. United heeft namelijk iets goed te maken na de nederlaag tegen Manchester City van afgelopen zaterdag. Dat kan weleens nadelig zijn voor Feyenoord", vervolgt Cooper.

McDonnell ziet het iets anders wat betreft de opstelling. "Het zou Manchester United goed uitkomen als ze Zlatan Ibrahimovic niet hoeven te gebruiken. Hij is een speler op leeftijd en heeft net als Rooney ook zijn rust nodig. Ik verwacht ook dat Pogba op de bank begint. Mourinho zal spelers de kans geven die nog niet veel gespeeld hebben dit seizoen."

De reporters weten een klein beetje van het huidige Feyenoord. "We kennen allemaal Dirk Kuyt en Brad Jones, die bij Liverpool hebben gespeeld. Kuyt is natuurlijk geen fan van Manchester United", weet Cooper. "Feyenoord is koploper en heeft nog maar twee tegendoelpunten, dus het zal geen gemakkelijke opgave worden voor United."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Manchester United (Donderdag 15 september 2016, 19:00 uur) 1-0

0.0074779