|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Precies. Hoop dat we ze vast gaan zetten op hun helft. Brengt risico's met zich mee, maar als je ze tegen je eigen strafschopgebied gaat opvangen red je het niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t wel spannend eigenlijk. Al heb ik weinig met Europees voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb het pas vandaag eigenlijk. Het begint nu te kriebelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel ontspannen, omdat verlies in te calculeren is, normaal gesproken. Hoop meer op verrassende tegenstand. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens mij zijn we de favoriet in deze wedstrijd! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar dat vind ik dan weer niet. Jij wel? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vanuit DK allemaal veel succes en gedraag je als een echte FEYENOORDER |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben gespannen. Ik heb zomaar het gevoel dat we gaan winnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: begin je nou al weer |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik werd al zenuwachtig wakker hahaha |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Laat ik het niet proeven, hè. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben zo even offline. Voor de mensen die gaan, veel plezier geen gekke dingen doen en succes. En voor de thuiskijkers zoals ik toi toi toi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens in de CL wedstrijden ook veel lege plekken gezien op de tribune. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet zo gek ook. In sommige landen vragen ze een godsvermogen voor de kaartjes terwijl de mensen al niet meer weten hoe de rekeningen betaald moeten worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ging ooit naar ManU tegen Fenerbahce; kaartje kostte 120 pond. Is nu een jaar of 12 geleden en die kaartjes zullen niet goedkoper zijn geworden. Idioot veel geld voor een potje voetbal, maar gelukkig was het een spectaculaire wedstrijd. Ook wel eens eenzelfde bedrag betaald voor een bloedeloze 0-0.... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 07:35 schreef MightyAce het volgende:Voor deze wedstrijd gunstig dat Baco niet start, ManU zal op de omschakeling willen spelen. Dan kun je beter een snellere verdediger hebben staan. Ik zie best een goede voetballer in Jan Arie, maar moet eerlijk toegeven dat ik hem in deze wedstrijd ook niet centraal achterin neer zou zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Iemand al een groep A sjaaltje gescoord?
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=288634
Dat ze daar in Engeland fijn hun muil houden over onze marketing! Gaan lopen met al het televisiegeld en dan een beetje lopen nuilen over hoodies en sjaaltjes?! Trieste lui. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Iedereen wil geld verdienen, gaat meer om merchandise van andere clubs verkopen... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo wat biertjes in de mik geooid , en nu even wat eten en dan de poort van het stadion in. Op hoop van zegen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waaaaattt? Van der Heijden centraal en Kongolo linksback.
Wtf |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Fock'm lekker dat stelletje hypocrieten. Ga je zelf schamen dat je als (1 van de ) rijkste club(s ) ter wereld in de EL moet opereren en niet eens in de CL staat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De engelse media meldt dit toch? Komt niet bij MANU vandaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bier staat koud. De vrouw is werken..klaar voor! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: gewoon van mn cluppie afblijven :p we zitten nu een uur voor de wedstrijd he, misschien iets te snel uit de bocht gevlogen hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Net of er wen rouwrand rond het veld ligt..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Deze kreeg je bij binnenkomst..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: zullen ze ook wel weer kut vinden die zeikerts :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar is toch kut ook, doen ze er zo'n klein touwtje aan dat je hem niet rond de spiegel van m'n auto krijg natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat centrum wordt er finaal uit gecounterd vanavond :( |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi verhaal van de snor, hoe dat ging met besturen , media en spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Logisch dat Woudenberg niet speelt. Die was stuk, en speelde slecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nou... daar gaan we dan... Als we de nul houden dan eet ik een gegrilde meeuw. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lijkt vooral dat Gio heel erg zijn best doet om Nelom niet op te stellen ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelt United met 2 of 3 spitsen ? |
|
|
|