|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wow! Ik voel me echt trots man! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jaaaaaaaa!! Die is binnen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De tering , in 10 minuten n pond zweet kwijt. FANTASTISCHE PRESTATIE |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad een fantastische prestatie.
Het mag gezegd worden! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nu Eindhoven naar de klote spelen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Knappe overwinning hoor, hard voor gevochten. Gefeliciteerd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je zou er geil van worden he geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Man.... ik kan het bijna niet geloven |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Veel meer sfeer dan ik had verwacht, en alle spelers een dikke, dikke voldoende! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Knap hoor. Een uitslag die in vele opzichten telt. Goede wedstrijd, en veel karakter getoond. Prima stel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Complimenten voor het team. En complimenten voor Gudde. De spelers van MANU voelden zich gevangen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben ineens 10 jaar jonger :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We staan er weer ff positief op |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooi he Voetbal en Feyenoord! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Engelse commentatoren erg enthousiast over Feyenoord. Vilhena en Botteghin in het bijzonder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze gaan niet minder spelen door het netje langs het veld Ar |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Terecht. Vilhena was niet zonder fouten maar speelde wel een hele sterke wedstrijd. Botteghin was ook zeer sterk. @mem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Joh! Slechte voortekens voor Ojoks |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:04 schreef Barabas het volgende:Terecht. Vilhena was niet zonder fouten maar speelde wel een hele sterke wedstrijd. Botteghin was ook zeer sterk. @mem Vond Toornstra ook goed,en ook van der Heijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens mij ook ,was het eerste wat ik zag zojuist...1908 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van der Heijden viel me 100% mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die speelden ook geweldig . Vilhena overigens de 2de helft veel beter als de 1e Vooral zonder bal. Botteghin vond ik echt n beest. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Toornstra en El.... Invalbeurt Bassie.... Allemaal sterk hoor! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bassie matig hoor..kon geen bal aannemen. Maar goed, ik ga niet zeiken vanavond. Dit gaat de wereld over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wij zijn blij he geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij was tactisch heel belangrijk vond ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:07 schreef van geil het volgende:[..] Die speelden ook geweldig . Vilhena overigens de 2de helft veel beter als de 1e Vooral zonder bal. Botteghin vond ik echt n beest. Vond ik ook ja. Vilhena vond ik een stuk scherpen ogen tweede helft. Toornstra juist minder.
Compliment aan ons blok van 3 achterin. (Botteghin, Van der Heijden en El Ahmadi. Zij hebben heel veel voorkomen.
Mindere spelers aan onze kant vond ik Karsdorp, Kuyt en Berghuis. Bilal viel ook niet goed in, ondanks dat hij aan de basis van de goal stond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal de rest van je vingers ook breken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ben echt gelukkig nu. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ga jij nou maar feestvieren daar in De Kuip :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vond ik ook ja. Vilhena vond ik een stuk scherpen ogen tweede helft. Toornstra juist minder. Compliment aan ons blok van 3 achterin. (Botteghin, Van der Heijden en El Ahmadi. Zij hebben heel veel voorkomen. Mindere spelers aan onze kant vond ik Karsdorp, Kuyt en Berghuis. Bilal viel ook niet goed in, ondanks dat hij aan de basis van de goal stond. Eens, al was die wissel tactisch wel heel goed, hij hield wel de verdedigers bezig. En was n aanspeelpunt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"Leg spek in een pan en bak het tot het vet uitgesmolten is. Doe kleine stukken meeuwenvlees erbij (het liefst van de borst) en bak het bruin. Uitje erbij, glazig bakken en ook nog wat kerrie en meel. Daarna water of bouillon erbij en alles twintig minuten laten pruttelen. Peper en zout toevoegen naar smaak en aan het eind wat slagroom toevoegen. Smakelijk." |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Thanks Ace! Kom je t ook ff maken? Schieten wordt al lastig genoeg, laat staan koken. |
|
|
|