|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen idee....is tactiek...ben ik niet goed in, ik zou hem lekker rechtsback zetten, daar is hij goed in |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Meteen onderuit trappen voordat ze kan gaan rennen ... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 15:58 schreef baco74 het volgende:[..] Vond het al zo vreemd: thuis met 0-3 achter en tijdrekken met het voorwenden van blessures? Ik snap um nu....doktertje spelen!!!! Hehehehe,na de wedstrijd hebben ze allemaal kramp! Even massage met happy end! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:02 schreef Eide het volgende:[..] En toch, als Onana die pingel niet stopt... Daarna gelukkig een beter Ajax maar toch. Voor mij Onana sowieso MotM omdat hij met die gestopte pingel de wedstrijd kantelt. Het is wel GAE hé..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vermaakt je prima? Ik vind het nog vrij flets. Vooral de eerste 20 tot 30 minuten was Ajax erg zwak. Verder is het voetballende nog niet om over naar huis te schrijven. En dat zeg ik niet vanwege mijn antipathie voor Bosz. Het kan allemaal nog stukken beter. Dat het stukken beter kan lijkt me duidelijk..
Maar zit wel zonder zorgen op de bank.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Vind Traore trouwens nog steeds vrij flets. Kan er nog niet van genieten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehe,na de wedstrijd hebben ze allemaal kramp! Even massage met happy end! ;-) Go Ahead Cumshots |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Het is allemaal nog uiterst kwetsbaar, het is te hopen dat nu niet meteen weer de indruk ontstaat dat het allemaal wel goed komt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Riedewald moet gewoon permanent op dat middenveld komen. Hij is absoluut de beste op 6. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan kan je ook niet meer spelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: maar wie gaat er dan af voor Zyech.. Gudelj vind ik vandaag misschien wel de beste man.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: De eerste 30 minuten niet. Of in ieder geval tot het eerste doelpunt van Ajax niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tja. Vorige week was het 'maar' Willem II |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: nee hoog. Zelfde idee. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha vanaf de winter op dvd in de winkel! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:02 schreef Eide het volgende:[..] En toch, als Onana die pingel niet stopt... Daarna gelukkig een beter Ajax maar toch. Voor mij Onana sowieso MotM omdat hij met die gestopte pingel de wedstrijd kantelt. Een puntenpakker... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eens, echter sta je anders 1-0 achter terwijl het al voor geen meter loopt met Ajax. Dat werkt doorgaans niet echt prettig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom hebben ze die gehaald als je Dolberg hebt ??? Vind het wel een goede speler hoor.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hoog is zeker uitdrukking van jou. Heb ik nog nooit gehoord. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Waarom hebben ze die gehaald als je Dolberg hebt ??? Vind het wel een goede speler hoor.... Dat ontken ik niet maar tot op heden maakt hij het nog niet waar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:04 schreef remco k het volgende:[..] maar wie gaat er dan af voor Zyech.. Gudelj vind ik vandaag misschien wel de beste man.. Voor Ziyech mag Bazoer weg. Die centraal. En dan afhankelijk van de tegenstander Gudelj en Riedewald afwisselen. Gudelj tegen de stugge en Riedewald tegen die compacte kutploegen. Die kan tenminste tempo maken aan de bal en het spel in hoog tempo verleggen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:04 schreef remco k het volgende:[..] maar wie gaat er dan af voor Zyech.. Gudelj vind ik vandaag misschien wel de beste man.. Gudelj.....je geeft het antwoord al, overigens is hij er nog niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vooral die van De Kogel... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie overigens de 0-4 ook nog wel vallen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Mag niet klagen na alle ellende van de laatste tijd, maar Ajax verzuimt hier toch echt om weg te lopen naar 0-6. Dat GAE kan er echt helemaal geen ruk van, er zijn legio amateurclubs die meer kunnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik kan wel degelijk van genieten. Balaannam, het gemak hoe hij passeert. Heerlijke voetballer. Vind het trouwens sowieso leuk ok naar te kijken. Eindelijk een Ajax wat door blijft gaan en meer wil scoren. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hahahaha van Boekel. Wat opzichtig dit zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan je als club regelen dat een scheids je nooit meer mag fluiten? Dit is echt een oprechte vraag... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Geen overtreding volgens van Boekel ... hoe blind kan je zijn. Volgens de FOX lul met microfoon: een beetje aan het marchanderen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Van Boekel laat duidelijk zien erg warrig te fluiten. Wel pingel eerste helft incluis geel en nu niet eens een vrije trap. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:13 schreef Loetje het volgende:Kan je als club regelen dat een scheids je nooit meer mag fluiten? Dit is echt een oprechte vraag... Alleen Twente volgens mij....Kuypers mag die niet fluiten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:13 schreef Loetje het volgende:Kan je als club regelen dat een scheids je nooit meer mag fluiten? Dit is echt een oprechte vraag... Volgens mij niet,maar is in verleden wel eens gebeurd dat een scheidsrechter een tijd een bepaalde club niet floot omdat er blunders waren gemaakt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Op de Paralympics hebben ze ook nog scheidsrechters voor het blinde voetbal nodig. Iets voor Boekeltje? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat heeft met woonplaats en dergelijke te maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kuipers en Nijhuis willen dat beide zelf niet. Van Boekel fluit ook VVV terwijl die uit Vierlingsbeek komt, net als Ed Janssen (Meijel) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Volgens mij niet,maar is in verleden wel eens gebeurd dat een scheidsrechter een tijd een bepaalde club niet floot omdat er blunders waren gemaakt. Vandaar ook die vraag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax verzuimd echt om uit te lopen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:09 schreef Brandje het volgende:[..] Ik kan wel degelijk van genieten. Balaannam, het gemak hoe hij passeert. Heerlijke voetballer. Vind het trouwens sowieso leuk ok naar te kijken. Eindelijk een Ajax wat door blijft gaan en meer wil scoren. Nou ik ben een andere mening toegedaan. Vind dat hij er veel meer moet kunnen uithalen! Tot nog toe veel te weinig. Ook gezien zijn verleden bij Vitesse. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Overmarsje zal toch wel al onderweg zijn met zijn spaarvarkentje om nog wat aankoopjes te doen. Viel vanmiddag niet tegen, maar er moet echt nog wel iets gebeuren. Nee, hij is er nog niet zeker van of dit goed gaat komen, zit nog op de tribune ... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Vraag me echt af of Bazoer gepasseerd is vanwege zijn spel de laatste weken of vanwege de mogelijk naderende transfer?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nou ik ben een andere mening toegedaan. Vind dat hij er veel meer moet kunnen uithalen! Tot nog toe veel te weinig. Ook gezien zijn verleden bij Vitesse. Hij is net 3 wedstrijden bezig Ippie....geef hem tijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:Vraag me echt af of Bazoer gepasseerd is vanwege zijn spel de laatste weken of vanwege de mogelijk naderende transfer?? Er zouden er 3 weg kunnen gaan. Alleen over Serero hoor ik niks. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:Vraag me echt af of Bazoer gepasseerd is vanwege zijn spel de laatste weken of vanwege de mogelijk naderende transfer?? Zal mij de bout hachelen... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:Vraag me echt af of Bazoer gepasseerd is vanwege zijn spel de laatste weken of vanwege de mogelijk naderende transfer?? Er gaan geruchten over een transfer, maar kan er helemaal niets concreets over terug vinden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dus??? Westermann werd er na 1 al de grond in geboord! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Puntjes binnen. Even met een schuin oog gekeken naar Standard uit bij landskampioen Club Brugge. Maar die spelen wel goed hoor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Beide erg belangrijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En dat doel ik merk extreem negatief. Wat er toen met Heiko gebeurde sloeg echt helemaal nergens op. |
|
|
|