|
|
enough
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zit daar trouwens wel leuk Overmarsje, kan gewoon over het randje kijken, het interesseert ze geen reet of er gewonnen wordt, wordt nauwelijks geld uitgegeven ... misschien meteen maar blijven? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voor dat er 1 wedstrijd was gespeeld boorde ik Bosz ook de grond in....en nog steeds |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:23 schreef Loetje het volgende:[..] En dat doel ik merk extreem negatief. Wat er toen met Heiko gebeurde sloeg echt helemaal nergens op. Klopt. Heeft het vandaag gewoon goed gedaan. Maar ik wil meer zien van Traore. Vind hem nog niet erg overtuigend. Hij kan beter en dat bedoel ik positief! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Soms heb je dat. Die Westerman is en blijft gewoon een prut voetballer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Serero zou ik bij Jong Ajax laten spelen. Is gewoon goede jongen die echt wel strijd voor elke bal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij doelt op Bazoer, Schone en Sinkgraven. De namen die gisteren werden genoemd? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Was een vraag, niets meer ouwe! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar dat is op andere gronden! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bazour brengt niks extra's (meer)....dat bedoel ik |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: O ja? Ben wel benieuwd waarop gemeten? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voor jou en mij wel....voor de meeste hier niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat speelde er trouwens vandaag vanuit de jeugd wat Ajax zelf heeft opgeleid en wat echt bij Ajax is doorgebroken..
Veltman Riedewald en Klaassen.. De rest is gekocht gehuurd of terug gekocht.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klopt. Heeft het vandaag gewoon goed gedaan. Maar ik wil meer zien van Traore. Vind hem nog niet erg overtuigend. Hij kan beter en dat bedoel ik positief! Nee, maar ook niet veel bruikbare ballen gehad. Vind hem sterk in balbezit en heel balvast. Loopacties goed dus daar heb ik wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: van Marwijk en Verbeek plus eerste wedstrijd.....althans dat lees ik hier, niet namens mij want ik ken die hele vent niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En jij een droeftoeter om dat na 1 wedstrijd te zeggen. Slaat werkelijk echt helemaal nergens op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Serero zou ik bij Jong Ajax laten spelen. Is gewoon goede jongen die echt wel strijd voor elke bal. Ik vind sowieso dat hij een mooi afscheid verdiend. Nooit geklaagd en mentaal een voorbeeld. En ook hij is verkeerd gebruikt, vind ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja en Bazoer is zelf aangeboden. Napoli hapte ook toe maar besluit nu voor een andere middenvelder te gaan. Verder Roma en Inter |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] van Marwijk en Verbeek plus eerste wedstrijd.....althans dat lees ik hier, niet namens mij want ik ken die hele vent niet Verbeek die zijn eigen elftal niet eens in balans heeft. Van Marwijk die concludeert over een speler bij een elftal wat in totale crisis was. En de forummers hier die bij de ene speler roepen dat hij tijd nodig heeft maar de ander na 1 wedstrijd al afkraken en betitelen als de allergrootste miskoop. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:31 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind sowieso dat hij een mooi afscheid verdiend. Nooit geklaagd en mentaal een voorbeeld. En ook hij is verkeerd gebruikt, vind ik. Ik ook! Serero is een voorbeeldprof. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Net nog even de pingel teruggekeken van Kowet. Wat een belachelijke strafschop zeg |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:32 schreef Loetje het volgende:[..] Ja en Bazoer is zelf aangeboden. Napoli hapte ook toe maar besluit nu voor een andere middenvelder te gaan. Verder Roma en Inter Ok verder wist ik dat niet. Maar heeft Ajax Bazoer aangeboden of de zaakwaarnemer? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Heb ik in de eerste helft al meerdere keren benoemd. ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Over dat laatste stukje van mij, dat hij verkeerd is gebruikt, er staan bij Ajax vaak spelers stil vind ik. Beginnen goed en zakken volledig in elkaar. Dat is toch gênant te noemen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ok verder wist ik dat niet. Maar heeft Ajax Bazoer aangeboden of de zaakwaarnemer? Ik denk Ajax zelf. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Traore doet het prima op rechts en dat gaat niet ten kosten van Dolberg. Nu is elGhazi gedegradeerd tot invaller, wat ook weer lastig is. Maar concurrentie is ook iets wat een team nodig heeft en hopelijk beter maakt. Vond het het proberen waard en heeft me niet tegen gevallen. Niet dat ik wat tegen elGhazi heb, maar heb een fijner gevoel bij eerder genoemde twee.
Ik krijg bij Dolberg een beetje een Pettersson-gevoel. Goed aanspeelbaar in het centrum en kan de bal goed kaatsen (of even vast houden voor inkomende collega's). Zag dat slechts alleen in de eerste helft. Vermoeidheid zal hierbij een rol gespeeld. Wat ik bij elGhazi nooit merk. Als hij na een goede start terugvalt, lijkt het meer aan teleurstelling dan aan enig vermoeidheid te liggen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:13 schreef Loetje het volgende:Kan je als club regelen dat een scheids je nooit meer mag fluiten? Dit is echt een oprechte vraag... Tuurlijk niet. Kan me niet voorstellen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:41 schreef baco74 het volgende:[..] Traore doet het prima op rechts en dat gaat niet ten kosten van Dolberg. Nu is elGhazi gedegradeerd tot invaller, wat ook weer lastig is. Maar concurrentie is ook iets wat een team nodig heeft en hopelijk beter maakt. Vond het het proberen waard en heeft me niet tegen gevallen. Niet dat ik wat tegen elGhazi heb, maar heb een fijner gevoel bij eerder genoemde twee. Ik krijg bij Dolberg een beetje een Pettersson-gevoel. Goed aanspeelbaar in het centrum en kan de bal goed kaatsen (of even vast houden voor inkomende collega's). Zag dat slechts alleen in de eerste helft. Vermoeidheid zal hierbij een rol gespeeld. Wat ik bij elGhazi nooit merk. Als hij na een goede start terugvalt, lijkt het meer aan teleurstelling dan aan enig vermoeidheid te liggen. Over Dolberg ben ik ook tevreden maar wil meer zien van Traore. Ik weet dat hij beter kan. Dat bedoel ik eigenlijk. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nee hoor. Is slechts zelfbescherming om de schijn niet tegen te krijgen. Als je een bepaald niveau mag fluiten, kan je voor iedere wedstrijd op dat niveau ingezet worden.
KNVB bepaald wie wat fluit, niet de clubs,fans of de achtergrond van de scheidsrechter. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:Vraag me echt af of Bazoer gepasseerd is vanwege zijn spel de laatste weken of vanwege de mogelijk naderende transfer?? Dat vraag ik me(ook) af bij elGhazi... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:46 schreef baco74 het volgende:[..] Nee hoor. Is slechts zelfbescherming om de schijn niet tegen te krijgen. Als je een bepaald niveau mag fluiten, kan je voor iedere wedstrijd op dat niveau ingezet worden. KNVB bepaald wie wat fluit, niet de clubs,fans of de achtergrond van de scheidsrechter. Ik heb toch echt ergens meegekregen dat Kuijpers geen Twente fluit... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:41 schreef baco74 het volgende:[..] Traore doet het prima op rechts en dat gaat niet ten kosten van Dolberg. Nu is elGhazi gedegradeerd tot invaller, wat ook weer lastig is. Maar concurrentie is ook iets wat een team nodig heeft en hopelijk beter maakt. Vond het het proberen waard en heeft me niet tegen gevallen. Niet dat ik wat tegen elGhazi heb, maar heb een fijner gevoel bij eerder genoemde twee. Ik krijg bij Dolberg een beetje een Pettersson-gevoel. Goed aanspeelbaar in het centrum en kan de bal goed kaatsen (of even vast houden voor inkomende collega's). Zag dat slechts alleen in de eerste helft. Vermoeidheid zal hierbij een rol gespeeld. Wat ik bij elGhazi nooit merk. Als hij na een goede start terugvalt, lijkt het meer aan teleurstelling dan aan enig vermoeidheid te liggen. Ik vond hem helemaal niet zo goed spelen. Alleen maar voor zichzelf en geen enkel rendement.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Over Dolberg ben ik ook tevreden maar wil meer zien van Traore. Ik weet dat hij beter kan. Dat bedoel ik eigenlijk. Ik denk ook dat hij beter kan, net als Dolberg.....evengoed een voldoende. Halverwege het seizoen ruimvoldoende om tijdens de climax in wereldvorm te verkeren. Vraag is of we dan nog mee doen om de titelstrijd. Zal toch wel? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Om alle schijn voor te zijn. Als hij daar fouten maakt zal heel Nederland roepen dat ie partijdig is. Veel scheidsrechters zullen als mens, een voorkeur voor een club hebben of iets met een club 'te maken' hebben. Dat kan zijn: uit die stad komen tot zijn schoonmoeder die koffiejuf bij een bepaalde club is. Waar trekt men de streep. Een goede scheids mag dat onderscheidt niet beleven op het veld. Doet dat volgens mij ook niet, anders kom je niet op het hoogste niveau te fluiten.
Maar de beginvraag was: mag een club een scheids weigeren? Ik zeg nee, dan zou men weigeren tot tevredenheid. Dat noemt men kiezen. Btw er zijn altijd twee teams te leiden. Als die dan ook nog zegt: die scheids wil ik niet....
Stel ik ben Ajaxfan en ik schop het als scheidsrechter tot de eredivisie. Zou ik dan als scheids nooit het grote Ajax mogen fluiten. Ook als ik Ajax fluit moet ik diezelfde goede scheids zijn die mij zover gebracht heeft. Zou me eigen ramen in gooien. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond hem helemaal niet zo goed spelen. Alleen maar voor zichzelf en geen enkel rendement.. Traore bedoel je?
Werd halverwege tweede helft nogal egoïstisch. Maar heb een paar leuke acties gezien van hem en vind hem toch een mooie balcontrole hebben. Beetje met zijn lichaam eroverheen hangen waardoor het nog moeilijker te verdedigen is.
En ja rendement ontbrak het ondanks de 0-3 toch wel aan. Had 0-6 of 0-7 moeten worden, dat is ook hem te verwijten. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: In dit geval heeft hij het dus zelf aangegeven niet te willen. Hij mocht trouwens wel Twente fluiten, want hij komt niet uit Enschede.
Maar blijkt dus dat de KNVB een regel heeft, dat een scheids niet mag fluiten voor de club uit de stad waar hij vandaan komt.
Belachelijk en volgens mij wettelijk nog geen eens toegestaan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 17:27 schreef baco74 het volgende:[..] In dit geval heeft hij het dus zelf aangegeven niet te willen. Hij mocht trouwens wel Twente fluiten, want hij komt niet uit Enschede. Maar blijkt dus dat de KNVB een regel heeft, dat een scheids niet mag fluiten voor de club uit de stad waar hij vandaan komt. Belachelijk en volgens mij wettelijk nog geen eens toegestaan. KNVB heeft zijn eigen wetten Barry....hebben we wel de laatste maanden mogen ondervinden maar je hebt groot gelijk, ben het ook met je eens |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 17:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] KNVB heeft zijn eigen wetten Barry....hebben we wel de laatste maanden mogen ondervinden maar je hebt groot gelijk, ben het ook met je eens Denk als je het hoogste als scheids wilt en dat niveau ook bereikt, dat je je aardig benadeeld voelt als je een topwedstrijd niet mag fluiten om dat je wieg ook in die stad heeft gestaan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 17:40 schreef baco74 het volgende:[..] Denk als je het hoogste als scheids wilt en dat niveau ook bereikt, dat je je aardig benadeeld voelt als je een topwedstrijd niet mag fluiten om dat je wieg ook in die stad heeft gestaan. Jouw wieg stond in de pijp(zuid)....Ajax komt uit Oost....van mij mag jij die fluiten vriend ;-) |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Hij verdedigd gewoon en dat is iets wat bazoer gewoon nalaat. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:04 schreef remco k het volgende:[..] maar wie gaat er dan af voor Zyech.. Gudelj vind ik vandaag misschien wel de beste man.. Ik zou toch gudelj weghalen hij speelde goed maar man man man handelingssnelheid exht te laag! Voor de eredivisie kan et nog net |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:30 schreef Loetje het volgende:[..] Nee, maar ook niet veel bruikbare ballen gehad. Vind hem sterk in balbezit en heel balvast. Loopacties goed dus daar heb ik wel vertrouwen in. Het gaat hem ook heeel makkelijk af lijkt het maar daar maakt hij slecht gebruik van |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het wordt wel tijd voor uitgespeelde goals. Goed hoor, die afstandschoten en pingel maar ik hoop volgende week toch wel op een goal van een aanvaller uit een mooie combinatie of actie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 17:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jouw wieg stond in de pijp(zuid)....Ajax komt uit Oost....van mij mag jij die fluiten vriend ;-) Foutje vriend....Mijn wieg stond in de Dapperbuurt hoor. Als ik vanaf 3 hoog over het spoor keek, waar we aan woonde, keek ik de slaapkamer van Wim kieft. Die woonde daar nog bij zijn moeder,randje Indische buurt. Als klein jochie menig keer aangebeld voor foto's en handtekenigen, Wim liet dat zijn moeder meestal opknappen.
Jij kwam toch uit zuid? Overtoom e.o. Of waren dat je ouders en ben jij geboren Weespermop? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 18:00 schreef baco74 het volgende:[..] Foutje vriend....Mijn wieg stond in de Dapperbuurt hoor. Als ik vanaf 3 hoog over het spoor keek, waar we aan woonde, keek ik de slaapkamer van Wim kieft. Die woonde daar nog bij zijn moeder,randje Indische buurt. Als klein jochie menig keer aangebeld voor foto's en handtekenigen, Wim liet dat zijn moeder meestal opknappen. Jij kwam toch uit zuid? Overtoom e.o. Of waren dat je ouders en ben jij geboren Weespermop? Overtoom mijn vader...van Wou mijn moeder. In de van Wou had mijn opa een slagerij... hoek van Wou Kuiperstraat. Ik ben geboren in Hilversum maar zaten altijd in de van Woustraat, mijn broetje en ik werden gebruikt als slaven om die kolere slagerij schoon te maken...tegenover cafe tapmarin. Jij kent mijn nichtje Berna Brinkhof |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 18:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Overtoom mijn vader...van Wou mijn moeder. In de van Wou had mijn opa een slagerij... hoek van Wou Kuiperstraat. Ik ben geboren in Hilversum maar zaten altijd in de van Woustraat, mijn broetje en ik werden gebruikt als slaven om die kolere slagerij schoon te maken...tegenover cafe tapmarin. Jij kent mijn nichtje Berna Brinkhof Ohja stom van me. Jij komt uit Hilversum (van over het spoor), net als Hasjkoppie. Waar moet ik haar van kennen. Naam zegt mij niet veel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 18:43 schreef baco74 het volgende:[..] Ohja stom van me. Jij komt uit Hilversum (van over het spoor), net als Hasjkoppie. Waar moet ik haar van kennen. Naam zegt mij niet veel. Zij woonde in de kuiperstraat op 3 hoog....maar laat maar, maakt niet uit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hasjkoppie komt uit noord Hilversum (tuig)...ik uit zuid (aaibaar) |
|
|
|