|
|
baco74
|
|
|
quote: Hahaha....aaibaar tot ie gaat spugen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vooral als ik Baco's gedronken heb.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 16:56 schreef baco74 het volgende:[..] Ik denk ook dat hij beter kan, net als Dolberg.....evengoed een voldoende. Halverwege het seizoen ruimvoldoende om tijdens de climax in wereldvorm te verkeren. Vraag is of we dan nog mee doen om de titelstrijd. Zal toch wel? Wat is nog meedoen om de titel? We hebben hem van de 4 keer 2 keer gewonnen met meer dan 10 punten achterstand.. het is heel moeilijk te zeggen wanneer je nog meedoet..
Feyenoord gaat dit in geen geval volhouden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 17:55 schreef Eide het volgende:Het wordt wel tijd voor uitgespeelde goals. Goed hoor, die afstandschoten en pingel maar ik hoop volgende week toch wel op een goal van een aanvaller uit een mooie combinatie of actie. Ik dacht vandaag hetzelfde. Bosz gaf het ook aan lang niet tevreden te zijn..
Ik was dat vandaag overigens wel, zeker na de laatste weken.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 19:30 schreef remco k het volgende:[..] Wat is nog meedoen om de titel? We hebben hem van de 4 keer 2 keer gewonnen met meer dan 10 punten achterstand.. het is heel moeilijk te zeggen wanneer je nog meedoet.. Feyenoord gaat dit in geen geval volhouden.. Zeg toch, hopen dat we dan nog meedoen, dus fijn als we dan pas pieken.
Die winnen altijd een serietje en wanen zich dan in de titelstrijd. Voorspelbaar dat ze altijd weer ver terugvallen na zo een periode, al heb ik het gevoel dat ze ieder jaar steeds dichter op het punt komen, om om het kampioenschap mee te strijden. Van mij mag het, maakt het hier in de Nederlandse competitie toch wat leuker, lijkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2016 door baco74 -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Dank jullie wel voor al het commentaar hier. Ik ben weer helemaal op de hoogte.
Maar één ding is mij niet geheel duidelijk: hoe was het scoreverloop? Ik zag hier allerlei verschillende scores voorbijkomen van Loetje. Wat klopt ervan? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 16:47 schreef Pavlov14 het volgende:Dank jullie wel voor al het commentaar hier. Ik ben weer helemaal op de hoogte. Maar één ding is mij niet geheel duidelijk: hoe was het scoreverloop? Ik zag hier allerlei verschillende scores voorbijkomen van Loetje. Wat klopt ervan? Alles klopt....
behalve die van Loetje :) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Dank je, baco. Ik las zelfs dat we met Onana een heuse penalty-killer in huis hebben. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 17:01 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Dank je, baco. Ik las zelfs dat we met Onana een heuse penalty-killer in huis hebben. Yep deed ie knap....jammer van zijn gele kaart, vond ik een domme onnodige aktie van hem. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik heb het niet gezien. Wat heeft hij gedaan? Ik las overigens in dit topic dat de scheidsrechter bepaald niet anti Go Ahead was? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 17:14 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik heb het niet gezien. Wat heeft hij gedaan? Ik las overigens in dit topic dat de scheidsrechter bepaald niet anti Go Ahead was?
Dat mag niet hé.... |
|
|
|