|
|
Pim
|
|
|
Opstellingen
Ajax: Onana; Veltman, Sanchez, Viergever, Dijks; Klaassen, Riedewald, Gudelj; Ziyech, Traoré en Younes.
Vitesse: Room; Leerdam, Van der Werff, Kashia, Kruijswijk; Baker, Foor, Nakamba; Rashica, Van Wolfswinkel en Nathan.
Op zich lekker dat Kruijswijk niet zon opkomende back is en dat Leerdam geen echte verdediger is. Zal in het voordeel moeten zijn van Younes en Ziyech |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nooit in de kleine ruimte gespeeld en veel te veel druk... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Met 12-11 ben ik eigenlijk ook al tevreden hoor. De grootste overwinning ooit in de ED was toevallig bij Ajax-Vitesse: 12-1. Dat record staat nog steeds. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 15:55 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Maar er zijn ALTIJD en overal afvallers! Dat zou kunnen inhouden dat wanneer er dichter bij huis (vaak al heel snel) een afvaller is, dat jij zijn (of haar) plaats zou kunnen innemen. Maak het bespreekbaar, Loe. Neem contact op met je docent. Ik sta zowel in Den Bosch als in Tilburg nog ingeschreven dus dat heb ik in principe al gedaan. Hopen op een verlossend telefoontje. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 15:57 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Met 12-11 ben ik eigenlijk ook al tevreden hoor. De grootste overwinning ooit in de ED was toevallig bij Ajax-Vitesse: 12-1. Dat record staat nog steeds. Op voor die herhaling! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Hij kan echt wel wat. Ik gun hem (en dus ook ons) veel succes. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 15:57 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Met 12-11 ben ik eigenlijk ook al tevreden hoor. De grootste overwinning ooit in de ED was toevallig bij Ajax-Vitesse: 12-1. Dat record staat nog steeds. Ja ik weet het. Toen kon je het Ajax spel nog in de mond nemen... ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar mensen praten alsof hij de verlosser is. Op basis waarvan is hij dat dan? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 15:57 schreef Loetje het volgende:[..] Ik sta zowel in Den Bosch als in Tilburg nog ingeschreven dus dat heb ik in principe al gedaan. Hopen op een verlossend telefoontje. Ik zal dik voor je duimen, gappie! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ach van mij mag het best wel wat minder zijn. 12-2 vind ik ook best wel te pruimen ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vraag ik me ook af....ik geloof er niet, hij gaat het niet redden bij Ajax |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: 3-0 is ook zat! Haha |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Er is (was) maar één Verlosser... Hij speelde met nummer 14... ;)
Maar Hakim Ziyech vind ik gewoon een prachtige voetballer die gewoon niet misstaat bij Ajax. Z'n techniek, z'n drive en z'n traptechniek. En natuurlijk ook z'n aanvallende kwaliteiten. Laten we hem nou gewoon eens aan het werk zien bij Ajax en hem een eerlijke kans geven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Koop je een speler en zet je hem gelijk niet op zijn normale plaats. Pfffffff |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:02 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Er is (was) maar één Verlosser... Hij speelde met nummer 14... ;) Maar Hakim Ziyech vind ik gewoon een prachtige voetballer die gewoon niet misstaat bij Ajax. Z'n techniek, z'n drive en z'n traptechniek. En natuurlijk ook z'n aanvallende kwaliteiten. Laten we hem nou gewoon eens aan het werk zien bij Ajax en hem een eerlijke kans geven. Waarom ??...ik had hem liever niet bij ons gezien...in januari ben je hem alweer kwijt, Traore ook trouwens |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Wat een kut opstelling.. Gelukkig wel Ziyech. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Misschien wel zelfs, maar zeker niet met wat mensen verwachten. Als je als nummer 10, 10 goals en 10 assists heeft heb je het toch prima gedaan? Wat de meeste verwachten gaat nergens meer over. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:02 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Er is (was) maar één Verlosser... Hij speelde met nummer 14... ;) Maar Hakim Ziyech vind ik gewoon een prachtige voetballer die gewoon niet misstaat bij Ajax. Z'n techniek, z'n drive en z'n traptechniek. En natuurlijk ook z'n aanvallende kwaliteiten. Laten we hem nou gewoon eens aan het werk zien bij Ajax en hem een eerlijke kans geven. Neem van mij aan, iedereen geeft hem een eerlijke kans.
Ik zeg alleen door middel van voorbeelden waarom ik denk dat het ook mis kan gaan. Marrokanen zijn gevoelige mensen, dat weet iedereen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wat is hier kut aan op Viergever na? |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Heb t idee dat sommige hier zeiken om t zeiken. Eerst schreeuwen wat een matige selectie ajax heeft, koopt ajax de beste speler van de Eredivisie. Is t weer niet goed. Maar goed we zullen zien. Ik heb er alle vertrouwen in dat Ziyech Ajax naar een hoger niveau tilt. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Viergever dus, Traore in de spits, Gudelj, Ziyech rechtsbuiten. Geen dolberg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2016 door Brank de Foer -- |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Ik zie het liefst: Onana Veltman/Tete Sanchez Riedewald Dijks Bazoer/Gudelj Klaassen Ziyech El Ghazi Dolberg/Traore Younes |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:19 schreef Loetje het volgende:[..] Neem van mij aan, iedereen geeft hem een eerlijke kans. Ik zeg alleen door middel van voorbeelden waarom ik denk dat het ook mis kan gaan. Marrokanen zijn gevoelige mensen, dat weet iedereen. Maar dat schrijf ik ook nergens, Loetje. Uiteraard kan het net zo goed misgaan. Maar met een "eerlijke kans" bedoelde ik vooral ook een aantal wedstrijden, en niet maar één wedstrijd (vandaag). Ziyech zal moeten wennen aan zijn teamgenoten, een andere trainer en een totaal andere ambiance. Vandaag zou het zomaar kunnen tegenvallen. Maar je weet maar nooit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:21 schreef Pim het volgende:[..] Ik zie het liefst: Onana Veltman/Tete Sanchez Riedewald Dijks Bazoer/Gudelj Klaassen Ziyech El Ghazi Dolberg/Traore Younes Riedewald op 6 is niet weg te denken in dit systeem |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:23 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Maar dat schrijf ik ook nergens, Loetje. Uiteraard kan het net zo goed misgaan. Maar met een "eerlijke kans" bedoelde ik vooral ook een aantal wedstrijden, en niet maar één wedstrijd (vandaag). Ziyech zal moeten wennen aan zijn teamgenoten, een andere trainer en een totaal andere ambiance. Vandaag zou het zomaar kunnen tegenvallen. Maar je weet maar nooit. Mensen moeten de druk iets bijstellen en zo iemand laten groeien. En dat zie ik zeker bij Ajax niet gebeuren. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Riedewald mag ook op 6 en dan speel je met Veltman en Tete in plaats van Gudelj/Bazoer |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Younes-Dolberg-Traore -Ziyech-----Klaassen- ------Riedewald------ -Dijks----------Tete- ---Veltman-Sanchez--- --------Krul--------- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Alweer veranderingen in de opstelling. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:25 schreef Loetje het volgende:[..] Mensen moeten de druk iets bijstellen en zo iemand laten groeien. En dat zie ik zeker bij Ajax niet gebeuren. Oké, maar van de beste speler van de eredivisie (en dat is Ziyech nadrukkelijk) mag je wel iets extra's verwachten.
Kijk ook eens naar PSV, hoe zij moeiteloos nieuwe spelers inpassen. Gisteren weer met Ramselaar. Ik vind dat best knap. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:19 schreef Brank de Foer het volgende:Heb t idee dat sommige hier zeiken om t zeiken. Eerst schreeuwen wat een matige selectie ajax heeft, koopt ajax de beste speler van de Eredivisie. Is t weer niet goed. Maar goed we zullen zien. Ik heb er alle vertrouwen in dat Ziyech Ajax naar een hoger niveau tilt. Mag jij vinden, ik ben vanaf het begin af aan tegen FC Ziyech.....nu ze hem gehaald hebben ga ik mijn mening niet veranderen, zelfde geld voor Bosz |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Tete zou bij mij ook altijd spelen. Maar Veltman centraal is toch anders dan op back. En heel anders. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:30 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Oké, maar van de beste speler van de eredivisie (en dat is Ziyech nadrukkelijk) mag je wel iets extra's verwachten. Kijk ook eens naar PSV, hoe zij moeiteloos nieuwe spelers inpassen. Gisteren weer met Ramselaar. Ik vind dat best knap. Je kan niet zeggen dat iemand de beste speler is bij een ploeg die voor degradatie stond te vechten. Als hij ook bij een topclub zo speelt mag je dat in mijn ogen pas zeggen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Lijkt wel een autist die Bosz |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mag jij vinden, ik ben vanaf het begin af aan tegen FC Ziyech.....nu ze hem gehaald hebben ga ik mijn mening niet veranderen, zelfde geld voor Bosz Maar waarom ben je tegen Ziyech dan? Alleen omdat ie voor 1 maandje naar Afrika moet? |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Die kunnen juist niet tegen veranderingen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:35 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Maar waarom ben je tegen Ziyech dan? Alleen omdat ie voor 1 maandje naar Afrika moet? Onder andere maar ik heb genoeg aangegeven waarom ik tegen ben....lees maar terug, ik blijf niet aan de gang |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
....gewoon Ajax geworden, nu al een droplul die commentator |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Onder andere maar ik heb genoeg aangegeven waarom ik tegen ben....lees maar terug, ik blijf niet aan de gang Inderdaad ouwe! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En sommige juist wel omdat ze niet snel aarden. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Foutje van Ziyech maar waar de fack was de verdediging. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Ohh dat wist ik niet. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die balaannames van Traore zijn nog beroerder als die van Milik vorig seizoen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja .......... Bosz he! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Ben ik dan blind? Ik zie het niet hoor |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Is Ajax Warrior hier onze beroepspessimist :-P? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kansen genoeg al. Maar even wat anders, Westermann was bij zijn eerste fout een miskoop. Ziyech nu dus ook want dat was enorm dom balverlies. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:56 schreef Loetje het volgende:Kansen genoeg al. Maar even wat anders, Westermann was bij zijn eerste fout een miskoop. Ziyech nu dus ook want dat was enorm dom balverlies. Hoop toch wel dat je verschil ziet tussen Ziyech en Westermann. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:56 schreef Loetje het volgende:Kansen genoeg al. Maar even wat anders, Westermann was bij zijn eerste fout een miskoop. Ziyech nu dus ook want dat was enorm dom balverlies. Haha zeker wel! 11 miljoen nu al weggegooid geld!!! |
|
|
|