|
|
Loetje
|
|
|
quote: Westermann was vorig jaar buiten zijn blessure uitstekend in Spanje en is dus net zo simpel om te zeggen. Mensen lullen elkaar feilloos na wat ook nergens op gebasseerd was. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Was een aardige voorzet van ziyech |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee mijn gappie.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Gudelj was t ook niet eens met de beslissing van liesveld. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Omdat? Zijn gewoon feiten! En jij zeker nieuw hier??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:58 schreef Loetje het volgende:[..] Westermann was vorig jaar buiten zijn blessure uitstekend in Spanje en is dus net zo simpel om te zeggen. Mensen lullen elkaar feilloos na wat ook nergens op gebasseerd was. Vooral de media en zogenaamde kenners zonder de speler te hebben zien voetballen of de feiten te kennen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 17:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vooral de media en zogenaamde kenners zonder de speler te hebben zien voetballen of de feiten te kennen. Doet 80% van de mensen. Hier op dit forum ook een aantal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee klopt. Ballen springen gelijk weer van zijn voet. Daarom zie je ook geen balaannames. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:56 schreef Loetje het volgende:Kansen genoeg al. Maar even wat anders, Westermann was bij zijn eerste fout een miskoop. Ziyech nu dus ook want dat was enorm dom balverlies. Klopt. Gelijk op de tribune ermee. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Yep, al zo vaak geroepen hier. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarom kots ik die mensen ook uit. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Haha oke. Niet nieuw. Eerder terug van weggeweest |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Hoe is t spel? Mijn stream hier in de UK knalde eruit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
10 minuten goed en erna niks. Heel kwetsbaar achterin bij Ajax. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Hmmm.. van wat ik heb gezien krijgt vitesse grote kansen meteen nadat ajax er een heeft gemist. Beetje weggecounterd aan t worden? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan ga je de negatievere mensen nog wel ontmoeten. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee, de mensen zonder eigen mening.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Gudelj zowaar steeds dieplopende middenvelder. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee onze sportschool dweiler.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 17:21 schreef Pim het volgende:[..] Hmmm.. van wat ik heb gezien krijgt vitesse grote kansen meteen nadat ajax er een heeft gemist. Beetje weggecounterd aan t worden? Counteren valt wel mee. Zijn momenteel gewoon minimaal gelijkwaardig. Vooral het druk zetten is hopeloos bij Ajax en de passing wordt niet begrepen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zegt genoeg dat hij dat is... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gudelj met zijn kromme rug....heeft als 3 dakpanelen en 6 supporters geraakt....LUL |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Kunnen jullie mij op de hoogte houden? Mijn livestream is eruit geknald. :( |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als je alles zo goed weet hoeft hij niks te vertellen toch... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Goede 10 minuten en de rest ruk. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Huh? Hoe kom je daarbij? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Gudejl hoort echt niet op die aanvallende positie, wordt tijd dat Sinkgraven eens een kans krijgt op dit slechte middenveld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eigen reacties terug lezen.... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Het lijkt erop dat er maar wat aangeklooid wordt. Hoop op wat meer idee in de tweede helft |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech naar het midden en El Ghazi of Dolberg erbij. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Volgens mij heb ik die dan gemist ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vitesse momenteel gewoon beter. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je wist toch om wie het ging.... Al zit je daar naast. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit was gewoon een pingel. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Het was een vraag hoor. Deed een gokje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Voor wie? Ik kan snotverdrie de wedstrijd niet zien. Livestream laat het afweten! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Ik weet het niet. Hij wordt er wel vaak voor gegeven maar hij kan er wel verdomd weinig aan doen en ging ook niet met de hand naar de bal |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Slecht, slechter, slechtst!!! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Mogelijk hamds van van der werff |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 17:33 schreef Pim het volgende:[..] Ik weet het niet. Hij wordt er wel vaak voor gegeven maar hij kan er wel verdomd weinig aan doen en ging ook niet met de hand naar de bal Zijn hand trekt hij niet in of weg dus is het op dat moment gewoon een pingel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vond het ook wel kunnen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zie die Ziyech alleen op de helft van de tegenstander, hij komt de middenlijn niet over....verdedigd hij wel mee ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|