|
|
Pim
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Mooi binnengewerkt door Viergever. Dolberg nu warmlopen omdat Traore last heeft van zijn hamstring. Dolberg gaat nog op voor de hattrick! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Mooi binnengewerkt door Viergever. Dolberg nu warmlopen omdat Traore last heeft van zijn hamstring. Thx. Ik baal als een stekker dat ik niets kan zien... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:03 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik doelde niet zo zeer op jou, gap, maar meer in z'n algemeenheid, dat nieuwe spelers bij ons vaak geen kans krijgen van de suopporters/fans. Er is per direct al een zee aan commentaar en negatieve berichten. Tja ik ben het gezeur om Westermann ook niet vergeten. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Toch de 12-2? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:03 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik doelde niet zo zeer op jou, gap, maar meer in z'n algemeenheid, dat nieuwe spelers bij ons vaak geen kans krijgen van de suopporters/fans. Er is per direct al een zee aan commentaar en negatieve berichten. Je mag gerust mijn naam noemen hoor....ben zowat de enige hier, even goede vrienden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dolberg, Bazoer en Cassiera lopen nu warm. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: En jij niet alleen, Peet. Nogmaals ik doelde in z'n algemeenheid. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Vind traore veel beter op rechtsbuiten. Hoe denken jullie erover? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vind het eigenlijk niet zoveel....was bij Vitesse beter, nu vind ik hem ehm matig zie liever Dolberg |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Traore komt eindelikk een keer door. Helaas goede redding van room |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vind het eigenlijk niet zoveel....was bij Vitesse beter, nu vind ik hem ehm matig zie liever Dolberg Die schijnt niet alles te kunnen spelen |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Geen idee. Dat zeggen ze. Ze moeten er voorzichtig mee zijn ofzo. Zullen er wel een reden voor hebben |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Is licht geblesseerd teruggekeerd van de wedstrijd van Jong Denemarken, had ik eerder gelezen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:14 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Is licht geblesseerd teruggekeerd van de wedstrijd van Jong Denemarken, had ik eerder gelezen. Oke duidelijk... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:13 schreef Pim het volgende:[..] Geen idee. Dat zeggen ze. Ze moeten er voorzichtig mee zijn ofzo. Zullen er wel een reden voor hebben Bullshit ,omdat een training al gelijk staat als een wedstrijd ..(volgens Bosz dan hè) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Waar is Tete eigenlijk ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bosz moet oprotten......... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Die Nakamba is toch zoveel beter dan gudelj... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is Sinkgraven ook....Gudelj is bagger, zwaar bagger |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Die zijn we de volgende transfer periode kwijt ....yep door Bosz
Die paar aanvallende actie's van veltman wordt duur betaald. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ah mijn vriend Schöne.....;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:21 schreef enough het volgende:[..] Die zijn we de volgende transfer periode kwijt ....yep door Bosz Die paar aanvallende actie's van veltman wordt duur betaald. Fuck Bosz... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar ik zie voortaan toch liever Dolberg dan Traore starten! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zeg ik ouwe.....wel bij de les blijven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel wordt er weer met 2 maten gemeten... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe was even druk. Dochter verzorgen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat Dolberg goed presteert en amper kansen krijgt en Traore blijft staan. Die mag op zijn minst naar rechts. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wel nee man...Warrior en ik zijn nog geen 100 kilo bij elkaar |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:26 schreef Loetje het volgende:[..] Dat Dolberg goed presteert en amper kansen krijgt en Traore blijft staan. Die mag op zijn minst naar rechts. Ik dacht dat je de scheidsrechter bedoelde... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:26 schreef Loetje het volgende:[..] Dat Dolberg goed presteert en amper kansen krijgt en Traore blijft staan. Die mag op zijn minst naar rechts. .....en Ziyech op de tribune ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Tuurlijk niet, want anders had het nog 0-0 gestaan... ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:26 schreef Loetje het volgende:[..] Dat Dolberg goed presteert en amper kansen krijgt en Traore blijft staan. Die mag op zijn minst naar rechts. Tja ......... kut Bosz!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje