|
|
Loetje
|
|
|
quote: Lees nu die van jou. Eindelijk een beest achterin. Verdedigers moeten verdedigen. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Tegen 10 man.. wat een angsthazen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een redding van Onana!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Hiep hoi we winnen weer eens thuis |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Wordt er nog altijd gevoetbald?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Puntjes zijn binnen. Daar is verder alles mee gezegd. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Akkoord met Chelsea; Bosz heeft droomspits binnen. Dit was 11 augustus het bericht. Volgens mij is Dolberg de juiste spits en kan Traore er alleen over dromen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Viergever maakt altijd belangrijke goals ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik zag het op teletekst. Dank.
Het positieve is dat we de eerste thuisoverwinning hebben geboekt, niet verder achterop zijn geraakt bij PSV en Feyenoord en dat we achterin de nul hebben gehouden.
Mannen, een plezierige avond verder! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
1-0, niet goed, wel de punten. Op dit moment gewoon even blij mee zijn maar het mag en moet natuurlijk gewoon beter.
Ik heb genoten van Dolberg. Wat voetbalt die jongen makkelijk. De reactie van Sanchez werd achteraf ook terecht getoond. Het interesseert hem geen reet of het goed of slecht is. Gewoon winnen en je tegenstander uitschakelen. Prima en goed dat Ajax eindelijk eens zo'n verdediger heeft.
Op naar Panatinaikos. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 18:43 schreef Eide het volgende:1-0, niet goed, wel de punten. Op dit moment gewoon even blij mee zijn maar het mag en moet natuurlijk gewoon beter. Ik heb genoten van Dolberg. Wat voetbalt die jongen makkelijk. De reactie van Sanchez werd achteraf ook terecht getoond. Het interesseert hem geen reet of het goed of slecht is. Gewoon winnen en je tegenstander uitschakelen. Prima en goed dat Ajax eindelijk eens zo'n verdediger heeft. Op naar Panatinaikos. Hopelijk geeft het wat vertrouwen voor komende periodes.. Moet nog wel beter inderdaad. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2 zeges op rij moet wel vertrouwen geven. Al regeert op veel te veel momenten de angst. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet de angst....maar het keurslijf daar moet Ajax vanaf, vrijuit voetballen met gochme en durf....maak je actie. Oprotten met dat in je zone spelen.....timmer je verdediging dicht (dus met Tete) Riedewald als slot op je middenveld en de rest als ongeleide projectielen laten voetballen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je zegt wel Tete, maar Veltman doet het gewoon goed op rechts. Het is de omschakeling die zwak is en of je daar met Tete veel wint?
Begrijp me goed, ik vind het zonde dat Tete nu kind van de rekening is, maar het is wel terecht gezien de vorm van Tete bij de wedstrijden die hij gespeeld heeft. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 20:41 schreef Eide het volgende:Je zegt wel Tete, maar Veltman doet het gewoon goed op rechts. Het is de omschakeling die zwak is en of je daar met Tete veel wint? Begrijp me goed, ik vind het zonde dat Tete nu kind van de rekening is, maar het is wel terecht gezien de vorm van Tete bij de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Heeft vorig jaar 1 vol seizoen erop zitten. Die jonge jongens mogen ook geen mindere periode hebben toch? Veltman al jaren bij de selectie van hem verwacht ik gewoon meer stabiliteit maarja de "veltmannetjes" zitten er nog steeds in en je zal zien wnnr hij tegen een redelijke linksbuiten speelt hij dan zwaar tekort komt op de backpositie. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
..Mede dat ajax nog geen 1x met de zelfde heeft gespeel en nu 2 spelers hebben die moeten spelen zowel traore en ziyech is het ook logisch dat er meer afstemming en ritme moet komen ,maar ondanks dat zit er toch weining overleg en het storen wat de bedoeling was in . Veltman speelt redelijk rb. ,maar tegen eu clubs en Pisvee en feye moet tete daar staan . |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 21:11 schreef 3sterren het volgende:[..] Heeft vorig jaar 1 vol seizoen erop zitten. Die jonge jongens mogen ook geen mindere periode hebben toch? Zeg ik dan ergens dat dat niet mag? En zeg ik ergens dat Tete hierdoor een gepasseerd station is?
Tete staat er momenteel gewoon terecht naast. Ook tegen PSV, Feyenoord of Europees. Dat krijg je als de concurrentie groot is. En dus is het aan Tete nu via trainingen en de minuten die hij nog gaat krijgen om z'n plek terug te verdienen. En inderdaad, verdienen. Want op dit moment doet Veltman het daar gewoon goed.
Ik hoop dat Tete sterker terug komt maar hij zal eerst de trainer moeten overtuigen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Een beest hoor die Sanchez!! Lekker hoor zo'n echte verdediger. Nu Tete centraal ernaast en we hebben de achterhoede dichtgetimmerd. ..... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
lekker hoor, iedereen waar ik wat op te zeiken had hebben goed gespeeld. Hahaha nu heb ik niks te zeiken ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 22:18 schreef Stanley het volgende:lekker hoor, iedereen waar ik wat op te zeiken had hebben goed gespeeld. Hahaha nu heb ik niks te zeiken ... Respect! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 21:46 schreef Eide het volgende:[..] Zeg ik dan ergens dat dat niet mag? En zeg ik ergens dat Tete hierdoor een gepasseerd station is? Tete staat er momenteel gewoon terecht naast. Ook tegen PSV, Feyenoord of Europees. Dat krijg je als de concurrentie groot is. En dus is het aan Tete nu via trainingen en de minuten die hij nog gaat krijgen om z'n plek terug te verdienen. En inderdaad, verdienen. Want op dit moment doet Veltman het daar gewoon goed. Ik hoop dat Tete sterker terug komt maar hij zal eerst de trainer moeten overtuigen. Daar heb je gelijk in ..ik bedoelde ook tete in goeie doen . Dan veltman weer terug rcv ..sanchez.. dijks . ,maar laten ze eu nu eerst maar eens de nul houden .(mits in vorm tete)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2016 door enough -- |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Kan die megafoon voortaan thuis blijven? Wat vind ik dat irritant zeg als je een wedstrijd aan het kijken bent. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Welke megafoon ?? Laat ie jongen toch ...is al eerder verteld ...moet je bij het bestuur zijn die het verplaatst heeft . |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Dit had je natuurlijk zien aankomen.
Al heel lang zijn spelers van Ajax niet in vorm.
Ziyech maakt daar niet opeens een draaiend elftal van.
Ajax heeft gewoon spelers die best goed zijn maar niet in de juiste vorm steken en daar zijn er te veel van. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2016 - 00:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Dit had je natuurlijk zien aankomen. Al heel lang zijn spelers van Ajax niet in vorm. Ziyech maakt daar niet opeens een draaiend elftal van. Ajax heeft gewoon spelers die best goed zijn maar niet in de juiste vorm steken en daar zijn er te veel van. Het zijn er momenteel wel veel ja . Tete ,Bazoer ,el Ghazi ed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2016 - 00:08 schreef enough het volgende:Welke megafoon ?? Laat ie jongen toch ...is al eerder verteld ...moet je bij het bestuur zijn die het verplaatst heeft . Inderdaad die zit er al jaren. Nu hij verplaatst is hoor je hem op tv stuk beter. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 22:18 schreef Stanley het volgende:lekker hoor, iedereen waar ik wat op te zeiken had hebben goed gespeeld. Hahaha nu heb ik niks te zeiken ... Ook snel tevreden dan.. Dat Sanchez man van de wedstrijd was zegt eigenlijk alles. 3 punten is lekker maar er was nog genoeg niet goed genoeg. Nu weet ik wel dat het team en de trainer nog tijd nodig hebben en ook gewoon moeten krijgen maar tevreden nee nog niet. Als Vitesse sommige delen van de wedstrijd scherper was had je niet eens gewonnen. Viergever scoort maar blijft een bangerik, Dijks zal geen topper worden, Younes dreigend maar slap, Traore moet zijn draai nog vinden Dolberg vind ik niet minder. Kortom er valt nog iets te verbeteren. Zal ook prettig zijn als het team weer vertrouwen heeft. Kortom het is nog altijd niet goed maar denk dat het over een maandje wel kan gaan lopen als er meer ritme is. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Misschien nu ook eens een paar wedstrijden spelen in een vaste formatie. Hoe kun je anders vaste patronen erin krijgen en groeien als team. Denk dat Bosz het nu onderhand wel gezien heeft en klaar is met experimenteren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is Gudelj eigenlijk al gearresteerd? Heeft volgens mij gister 8 man doodgeschoten op de tribune |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Politie krijgt de zaak niet rond ..Bij gebrek aan getuigen Bij elke balcontact naar Gudelj zat iedereen al met z'n handen voor der ogen .
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wat een vuurpijlen hè, Bosz had hem uitgedaagd of dat hij ze het stadion uit kon krijgen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vanaf gister mag Ziyech ze nemen mag ik hopen. |
|
|
|