|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij kijk nooit wedstrijd Ajax thuis zeker? Hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Tis gewoon sneu aan het worden. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2016 - 13:20 schreef ar het volgende:We gaan toch niet de calimero uithangen, kom op. Vertrouwen hebben in ons eigen team. De verheerlijking is vreselijk op dit moment. Daarom mag je nog wel zeggen dat hun de beste speler van de Eredivisie gehaald hebben. Wees gewoon realistisch.
Dat Nelom hem welgeteld 1 keer in de baas was zegt mij helemaal niets. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 10:42 schreef MMM het volgende:[..] Daarom mag je nog wel zeggen dat hun de beste speler van de Eredivisie gehaald hebben. Wees gewoon realistisch. Dat Nelom hem welgeteld 1 keer in de baas was zegt mij helemaal niets. Eens. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 10:42 schreef MMM het volgende:[..] Daarom mag je nog wel zeggen dat hun de beste speler van de Eredivisie gehaald hebben. Wees gewoon realistisch. Dat Nelom hem welgeteld 1 keer in de baas was zegt mij helemaal niets. Een volgens jou niets kunnende clown die Ziyech de baas is zegt jou niks? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 10:42 schreef MMM het volgende:[..] Daarom mag je nog wel zeggen dat hun de beste speler van de Eredivisie gehaald hebben. Wees gewoon realistisch. Dat Nelom hem welgeteld 1 keer in de baas was zegt mij helemaal niets. Ik vind hem aan de bal goed. Maar mentaal zwak. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Boateng heeft Zidane wel eens uit de wedstrijd gespeeld....toch is Zidane wel een aardige speler gebleken.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Iedereen heeft weleens een slechte dag? Zelfs de aller aller aller beste a la Messi en Ronaldo. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Naar dat laatste ben ik ook benieuwd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Moeilijk te zeggen...vind hem geen sympathieke uitstraling hebben, maar in de twente periode met al het gezeik er om heen, bleef hij als enige wel overeind.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 10:42 schreef MMM het volgende:[..] Daarom mag je nog wel zeggen dat hun de beste speler van de Eredivisie gehaald hebben. Wees gewoon realistisch. Dat Nelom hem welgeteld 1 keer in de baas was zegt mij helemaal niets. Ik vindt hem niet de beste, maar dat is persoonlijk. Maar soms doen we net of Feyenoord op sterven na dood is omdat hij niet bij ons speelt. Heus wel een aardige speler, maar het wordt enorm gehypet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mij interesseert die gast echt HELEMAAL NIKS.
Heeft zijn loyaliteit aan een ander land uitgesproken, kiest twee keer overduidelijk NIET voor Feyenoord. Opzouten met die gast en slotje op dit topic lijken mij gepast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet voor dat Project X geweest is. Ik ben er dinsdag. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik niet.... thuis met de duimen in de lucht... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 12:18 schreef Barabas het volgende:Mij interesseert die gast echt HELEMAAL NIKS. Heeft zijn loyaliteit aan een ander land uitgesproken, kiest twee keer overduidelijk NIET voor Feyenoord. Opzouten met die gast en slotje op dit topic lijken mij gepast. Gewoon een eigenwijs mannetje, maar laat hem lekker op zijn neus gaan in Jeruzalem. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zoals hij daar speelt, is het een stuk minder bijzonder, een aardige rechtsbuiten. En dan te bedenken dat hij niet voor Feyenoord koos, omdat hij wellicht op links moest beginnen. Ze zoeken het daar maar uit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Barrels..even serieus. Wanneer kunnen we een keer komen eten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk ergens tussen N en ooit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zou flauw zijn. Volgens mij denkt hij dat wij schorem zijn, en z, n tent verbouwen of zo. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat boeit ons die Zyech nou, let maar op marokanen op het veld dan draait alles om geld.Ktijgen ze van de trainer een preek,dan laten ze het team in de steek.zijn dit van mij loze kreten, nou nee ik heb er jaren lang mee gezeten. Je ziet het bij alle klassen , dat deze mensen niet in de voetbal cultuur passen. De nationale marokaanse ploeg maakt niets klaar, dat vinden zij zelf ook raar. Dus 020 veel succes en dank over een paar weken na over deze les. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik werd onlangs nog voor een nette man uitgemaakt dus ik distantieer me van jullie hooligans.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Een blinde geholpen met oversteken en daarna zijn portemonnee gerold? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pas je op anders gooi ik een tomaat naar je hoofd.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: In mijn geval niet. ik weet niet hoe jij bent b.v..:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik pb je wel ff..d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2016 - 20:32 schreef piet de paler het volgende:Wat boeit ons die Zyech nou, let maar op marokanen op het veld dan draait alles om geld.Ktijgen ze van de trainer een preek,dan laten ze het team in de steek.zijn dit van mij loze kreten, nou nee ik heb er jaren lang mee gezeten. Je ziet het bij alle klassen , dat deze mensen niet in de voetbal cultuur passen. De nationale marokaanse ploeg maakt niets klaar, dat vinden zij zelf ook raar. Dus 020 veel succes en dank over een paar weken na over deze les. Nederlanders denken nooit aan geld. Ken de geschiedenis man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar