|
|
van geil
|
|
|
quote: Internationaal wel. Maar nationaal is er wel n beeld gevormd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zich gaat omdraaien, omdat de leugen dan naar buiten gaat komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat mij betreft verbreken we alle diplomatieke banden met dit niet-Europese land. Ook al die vluchtelingenverdragen mogen opgezegd worden en iedere Nederlander die in het Turkse leger gaat dienen mag zijn Nederlandse paspoort én nationaliteit inleveren. Opzouten met die gasten zolang die Turkse Poetin daar zit. Hele hele enge man die tegen het secularisme is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, angst bij bevolking bepaalt. Voor zolang het duurt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2016 - 21:44 schreef Barabas het volgende:Wat mij betreft verbreken we alle diplomatieke banden met dit niet-Europese land. Ook al die vluchtelingenverdragen mogen opgezegd worden en iedere Nederlander die in het Turkse leger gaat dienen mag zijn Nederlandse paspoort én nationaliteit inleveren. Opzouten met die gasten zolang die Turkse Poetin daar zit. Hele hele enge man die tegen het secularisme is. Mee eens. Rare kronkel inderdaad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Erdogan is gekozen door het volk. En alle tegenstanders zijn bang. Dus Erdogan bepaald. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij is t uitblijven van antwoord helder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Het begint er op te lijken, zonder dat hij zelf nog helemaal top is! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met zo'n verdediging als bij Zwolle kunnen wij ook 3 assisten geven. Wat een hopeloos elftal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908