|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wat ik van PSV gister zag, denk ik dat het nog wel een maatje te groot is voor ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aan de andere kant hebben wij ook meer ruimte om te voetballen dan |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gewoon spelen als psv dat doet, verdedigen en geniepig scoren op de counter. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Veleden jaar konden we dat. Verdedigen op eigen helft en dan opeens druk zetten en counteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we dit jaar verder zijn, ik ben dan ook erg benieuwd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ben ook zeer benieuwd, maar heb weinig geloof in een positieve afloop.
Hopelijk heb ik het mis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Positive things, happens to positive thinkers. 2-0 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Doe ik bijna altijd Pierre.... alleen verval ik soms in oersaai realisme. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Karma.... in mijn beste Duits |
|
|
|
|
ar
|
|
|
You kan speak ook wel een piece over de grens? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
PSV heeft momenteel twee punten minder dan Feyenoord en kan de koppositie dus veroveren. Dat zal echter nog een hele klus worden, denkt Cocu: "Je kunt niet zeggen dat wij verder zijn dan Feyenoord", vindt hij. "Feyenoord doet het erg goed. En ik heb aan het begin van het seizoen al aangegeven dat ik verwacht dat ze samen met ons en Ajax om de titel gaan strijden. Dat bevestigen ze, ook Europees." Donderdag versloeg Feyenoord Manchester United, met 1-0.
Lafaards! Regerend landskampioen en cl-deelnemer durft niet te zeggen beter te zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Precies! Wat een halfbakken lulverhaal zeg! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zal niet meevallen, want dit is, om met Van Gaal te spreken, different cookie. Deze wedstrijd volgt ook wel erg snel op de energievretende pot van gisteren. Verwacht er niet veel van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik juist wel, het dun loopt ze door de broek.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Jij vindt psv blijkbaar dus veel beter? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sterkere selectie, meer ervaring, prima pot tegen Atleti. Niet voor niets landskampioen. En dan ook nog 2 dagen langer kunnen rusten. Ja, PSV is beter en dat is geen schande. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 16:02 schreef MightyAce het volgende:[..] Sterkere selectie, meer ervaring, prima pot tegen Atleti. Niet voor niets landskampioen. En dan ook nog 2 dagen langer kunnen rusten. Ja, PSV is beter en dat is geen schande. Ja, PSV is goed en het wordt een lastige wedstrijd. En ja, PSV is landskampioen en hebben een goed team. En ja, ze speelden een prima pot tegen Atletico. Maar wij hebben ook een goede selectie, eentje die dit jaar vooralsnog heel goed spelen. Veel beter dan voorgaande jaren. Bovendien hebben we gisteren gezien dat we het ook clubs van topniveau moeilijk kunnen maken. Dus geen reden om al te veel te gaan twijfelen. We gaan het zondag zien, maar of we echt de underdog zijn? Nee, ik denk dat het heel dicht bij elkaar zit. De tweede helft van de JC schaal is eerder het niveau dat wij hebben dan de eerste helft, gezien de laatste paar weken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zonder blessures zijn de elftallen redelijk gelijkwaardig, maar als je kijkt naar bank en tribune dan kun je niet anders dan concluderen dat Eindhoven sterker is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 16:32 schreef Barabas het volgende:Zonder blessures zijn de elftallen redelijk gelijkwaardig, maar als je kijkt naar bank en tribune dan kun je niet anders dan concluderen dat Eindhoven sterker is. Kan ik me in vinden, maar momenteel zijn we in vorm en zijn de blessures goed opgevangen, dus is er geen reden om te denken dat het zondag niet zou kunnen ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Daar laten we meest van tijd wel punten liggen. Dit jaar is ons team onvermurwbaar, ik ben reuze benieuwd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moeilijk te zeggen, maar potjandorie wat zou het toch mooi zijn als je in 1 week de nummer 2 en drie van de eredivisie en de top van de wereld verslaat.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop dat ze uitgerust zijn , gewoon fris beginnen met woudenberg, Kramer, laat die maar laten zien dat ze een basisplaats willen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel Brabanders tegenwoordig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 17:31 schreef RenatoBos het volgende:Moeilijk te zeggen, maar potjandorie wat zou het toch mooi zijn als je in 1 week de nummer 2 en drie van de eredivisie en de top van de wereld verslaat.. Vooraf teken je er voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoezo, stinkt het dan zo geile..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: We SHALL NOT BE MOVED.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Na gisteren minder benauwd voor zondag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Onze spelers hebben zichzelf compleet gesloopt, bang dat we dat met name in de tweede helft gaan merken zondag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We hebben een goede bank. Kat int bakkie..:) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nelomp Kraamvogel en Bassie de Clown. Meer een knijpkat... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 21:25 schreef MightyAce het volgende:[..] Onze spelers hebben zichzelf compleet gesloopt, bang dat we dat met name in de tweede helft gaan merken zondag. Het zou n wereld prestatie zijn om daar n goed resultaat te halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zijn profs, hersteldagen zat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Juist bij profs zijn dit doorslaggevende details denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies. Ik moet ook elke dag knallen op m'n werk.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je zult het wel merken zondag... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feit is wel dat Psv meer rustdagen heeft gehad. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 21:25 schreef MightyAce het volgende:[..] Onze spelers hebben zichzelf compleet gesloopt, bang dat we dat met name in de tweede helft gaan merken zondag. Gewoon heel gesloten op eigen helft voetballen en dan via drie gluiperige counters winnen. Kost niet veel energie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke opstellingen:
PSV: Zoet, Arias, Isimat-Mirin, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Hendrix, Narsingh, De Jong, Pereiro
Feyenoord: Jones, Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, El Ahmadi, Kuyt, Vilhena, Berghuis, Jorgensen, Toornstra |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En Feyenoord daarvoor. Dingen tellen altijd op. Maar do-zo is zat |
|
|
|