|
|
MightyAce
|
|
|
Je haalt de aanvoerder eruit? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja jammer genoeg denk ik dat hij vroeg of laat niet meer mee kan, je speelt nu zo veel wedstrijden dat je Kuijt rust moet gaan geven. De geest wil wel maar het lichaam. Dat is nu eenmaal een natuurwet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vrees zo'n wedstrijd waarin beide teams lang afwachtend spelen en een toevalstreffer pas remmen los laat gaan. De gelukkige wint. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of diegene die de scheids mee heeft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan zijn we dus de lul |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kuyt natuurlijk ! Die moet gaan pensioeneren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of Vilhena, kan er ook vaak wel uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tegen de kleintjes is hij te vaak aan het lopen,tegen de grote speelt hij vaak weer goed. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Allemaal veel succes wij zijn al in de Gloeilampen stad naam FEYENOORD hoog houden graag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 12:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tegen de kleintjes is hij te vaak aan het lopen,tegen de grote speelt hij vaak weer goed. Vandaag heb je m weer nodig denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat denk ik ook , Vaak word ik gezien als negatief maar voor mij is het de realiteit dat Feyenoord het echt moeilijk gaat krijgen vandaag. Psv is verder. Psv heeft het thuisvoordeel. En Psv heeft 2 dagen meer rust gehad nadat het voor vele bij Feyenoord de zwaarste wedstrijd was die ze ooit hadden gespeeld. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het zal beslist worden door het middenveld...een slim middenveld (psv) tegen een krachtig middenveld (Feyenoord)... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 12:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat denk ik ook , Vaak word ik gezien als negatief maar voor mij is het de realiteit dat Feyenoord het echt moeilijk gaat krijgen vandaag. Psv is verder. Psv heeft het thuisvoordeel. En Psv heeft 2 dagen meer rust gehad nadat het voor vele bij Feyenoord de zwaarste wedstrijd was die ze ooit hadden gespeeld. Eens. Eens. Eens. Eens, maar de dagen ervoor had Feyenoord meer rust, telt ook op. Maar ons middenveld zal het verschil inderdaad moeten maken. Maar als je denkt dat het middenveld van PSV geen kracht hebt, kom je van een kouwe kermis thuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Eens. Eens. Eens. Eens, maar de dagen ervoor had Feyenoord meer rust, telt ook op. Maar ons middenveld zal het verschil inderdaad moeten maken. Maar als je denkt dat het middenveld van PSV geen kracht hebt, kom je van een kouwe kermis thuis. Ook mee eens ,daarbij komt nog dat elke verdediger bij Psv die doorschuift behoorlijk voetballende capaciteiten hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar hopen op een wonder! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch denk ik dat we minimaal gelijkspelen en dat is gebaseerd op niets. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vorm van de dag, wie komt er mentaal het sterkste uit de Europese wedstrijd, wie is 1 moment niet geconcentreerd, en nog eens...wie maakt de toevalstreffer. Zo'n wedstrijd denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ik mag het hopen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mentaal zijn we ook verder dan vorig seizoen. Laat dat nou misschien het belangrijkste zijn. Interessante pot! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste kwartier zal wel bepalend zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verliezen vanmiddag vind ik alleen erg als het onterecht is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan staat pisvee. 1 punt voor , alleen het gelul erna van de competitie is beslist ..................tegen de kleintjes word je kampioen. Maar pisvee heeft nog niet gewonnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
0-10.. gewoon omdat ze het verdienen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sinds Lijdensweg dol is op Verstappen doet tie t niet zo best meer ...
Come on Feyenooooooooooooord! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2016 - 14:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Sinds Lijdensweg dol is op Verstappen doet tie t niet zo best meer ... Come on Feyenooooooooooooord! Haha daarom gaat het nu goed met ons.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga maar weer zitten Bilal..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar