BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Hans vraagt aan Brian wat een streamlock is

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 14 februari 2008 - 15:25   quote  deeplink  
Hans vraagt aan Brian wat een streamlock is

Hans is in de villa voor Brian met de laatste training voor het grote gevecht van zondag. Brian verteld over vannacht waarbij Huub flink door het lint gegaan was en Hans vraagt aan Brian wat een streamlock nou is.... en hij wordt op z'n wenken bediend!

Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 14 februari 2008 - 15:45   quote  deeplink  
Ik hoop dat Hns achter praat met de regie,om als Huub niet naar huis gaat vanavond,hem het k-1 uitje af te nemen,+ alle optredens....die er waarschijnlijk toch al niet meer komen....
mc-bjorn
 mc-bjorn - donderdag 14 februari 2008 - 16:09   quote  deeplink  
ik had al van verschillende mensen gehoord dat Brain een klap in het gezegt heeft gekregen van huub maar hoe willen hun had weten als er een streamlock is maar nu zegt brain het duidelijk zelf ik denk dat dit huub toch een exit gaat kosten want hij had voor dat hij brain sloeg nog mike geslagen dan persoonlijk breken en dan brain slaan dat is toch wel de drupel voor de emmer laten overlopen Huub zij altijd dat brain zich niet in de hand had als Brain huub zoon klap had gegeven dan had Brain meteen een exit en huub was dan meteen uit zijn dak geflipt
R.spoorenn
 R.spoorenn - donderdag 14 februari 2008 - 16:14   quote  deeplink  
als huub eruit moet. dan ok die brain skkltje
mister
 mister - donderdag 14 februari 2008 - 16:30   quote  deeplink  
Het is trouwen Brian :) maar juist knap dat hij wel netjes zijn handen thuis heeft gehouden.
ilse
 ilse - donderdag 14 februari 2008 - 17:00   quote  deeplink  
wat doet de goudenkooi het toch goed kijk die reacties..en even geheimpje...de bewoners braĆ­n amanda huub jaap en claire kunnen best jmet elkaar overweg hoor,maar niets maakt mooier tv he...oja de bewoners weten ook van te voren wat er gebeuren gaat,als huub de boel op gaat laaien..sssssst weten de anderen dat al,zo werken ze achter de schermen.
ilse
 ilse - donderdag 14 februari 2008 - 17:01   quote  deeplink  
en moeten de tegenparty een tegenaanval bedenken die ook de andere party al weet;-)
R.spoorenn
 R.spoorenn - donderdag 14 februari 2008 - 17:03   quote  deeplink  
kgeloof er niks van
ilse
 ilse - donderdag 14 februari 2008 - 17:46   quote  deeplink  
ze verspreken zich soms,maar ja als je geen streams heb,dan kun je dat idd ook niet weten;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Hans vraagt aan Brian wat een streamlock is

0.0074589