|
|
netsurfer
|
|
|
Willem van Hanegem:
Ik heb niet zoveel met computers weet je niet? De gasten bij mij zijn er wel altijd mee in de weer, maar of ze ook op het headlinert forum komen kent ik niet zeggen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Leo Beenhakker:
Moeten we het nou weer over dat Headliner hebben? Ik word daar zo moe van. We zijn toch allemaal grote jongens? We weten toch allemaal dat daar alles besproken wordt en de dag daarna met gewassen piemeltjes opnieuw? Zucht. Nou dan, laten we toch op houden met die flauwekul. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
goeie start van een topic :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind het een prima forum, er komen allen wel veel rare gasten.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je bedoelt droeftoeters ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wie zijn die gasten dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Johan Derksen:
Ik heb niet zo'n hoge pet op van dat forum. Prietpraat van hele modale posters, waarbij de lezer doorgaans geminacht wordt. Ze missen daar duidelijk een personality. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die mensen hebben duidelijk het officiële ik zit op de pot topic nog niet doorgespit, de sterke punten die daar gemaakt worden zijn van ongekend niveau. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 15:03 schreef Gerard_FR het volgende:Die mensen hebben duidelijk het officiële ik zit op de pot topic nog niet doorgespit, de sterke punten die daar gemaakt worden zijn van ongekend niveau. Mee eens.
Maar:
R. Erdogan:
O forum hakkında rahatsız edici hikayeler duymak. Ben Türk halkına yönelik bir tehdit olarak görüyorum. Ben kesinlikle akılda onları tutacak. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
G. Wilders:
Sinds wanneer is Erdogan een Bekende Nederlander? Mevrouw de voorzitter, nogmaals, ik heb niets tegen headliner maar wel tegen de excessen van het headliner forum. De berichten op deze uit de hand gelopen linkse hobby klinken mij als theedrinken met pvda-ers. Minder, minder graag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
B. Obama:
We're proud to announce that we, the American and European people, will nominate the most innovative member and also greatest asshole of this forum, Mr. FR-Henk. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
J.F.K.:
Ich bin ein Headliner. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liner. Head Liner.
Sean Connery AKA James Bond |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lil Kleine:
Ik heb 1,2,3,4 clubs op mijn sjaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dank.
Jan Mulder:
Headliner? Schit-te-rend forum natuurlijk. Prachtig, Henk (en Frits). |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Rob Geus:
Headliner? Daar wordt ik niet vrolijk van! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mark Rutte:
Forum Feyenoord? Tuig van de richel! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Gijppie:
Je bent het toch wel met mijn eens dat een Real Madrid, een Barcelona of een Chelsea niet zo'n forum hebben. Feyenoord wel. Mooi toch ouwe reus? Niet mis mee hoor dat headlinertje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sjaak Swart:
Ik hoop dat ze degraderen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
A. Merkel:
Es liegt nicht in unserer Macht, wie viele nach Headliner Forum kommen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Barrels: Angela, wir schaffen das! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Seth Gaaikema:
Mijn buurman heeft liever een Headliner Forum dan achterum. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Beugelsdijk:
Rustaaaaahg!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mart Smeets:
Headliner. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Patat! Goedemorgen, gaat u zitten mevrouw van Zetten uit Emmen. Knotsgek forum, wat een heerlijke mallerds. Senk you! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Van Geel (Martin):
Wij zijn erg blij met headliner en zien ze als een welkome versterking. Dit wordt breed gedragen binnen de club. We waren al langer op zoek naar een forum en zijn er van overtuigd dat we veel voor elkaar kunnen betekenen in de nabije toekomst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Cruijff: Headliner...als je het eenmaal begrijpt dan weet je het.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Krol: Jaaah..god ehh, dat forum is..jahh god ehhh, is goed....of niet... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat wordt geen sticker :P |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wennemars:
hhh. head..l.l.lliner...head...liner...er i.s. toch toch n.n.ik.ks... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hans Kraay Godverdomme paardenlullen . |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Mourinho:
Wij hebben forum om te discussiëren, Headliner is om te posten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hans Teeuwen:
Sjaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dikke lul zei de raaf |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jan Boskamp:
Als je als Manchester United zijnde tweemaal verliest, tja... Dan kan je beter fietsen gaan stelen in het park! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 14:25 schreef netsurfer het volgende:Johan Derksen: Ik heb niet zo'n hoge pet op van dat forum. Prietpraat van hele modale posters, waarbij de lezer doorgaans geminacht wordt. Ze missen daar duidelijk een personality. Hahahahaha Gijp |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Geel
Wij wensen headliner veel succes met hun toekomst..De deur zal altijd voor hun opstaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanuit de hel kan ik jullie vertellen dat ik met lucifer en andere duivels me kostelijk amuzeer met het forum |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Patricia Paay:
ik heb een keer sex gehad met het Feyenoord-forum |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Van Gaal: Zijn die gasten op het forum nou zo dom of ben ik nou zo slim..... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Moszkowicz:
Dat geneuzel op het forum is abject en infaam..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toetanchamon:
Hmmmmmmff hmmmmmf hmmmmmmf |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bassie: Allememachies Adriaantje,B0001 en de plaaggeest zijn beide actief op het headliner forum. |
|
|
|