|
|
MightyAce
|
|
|
Sven Kramer: ik werkte eerst met Gio maar die wilde me telkens wisselen voor Bilal als ik bijna bij de finish was |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bilal: Was helemaal overrompelt en kon het veertje van mijn klapschaats niet vinden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Boetius: ook met schaatsen kom ik niemand voorbij |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Waylon: Everybody's got a little headliner in 'em. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sjaak Swart ,zonder Renato Bos word t nooit meer wat hier. Hoop dan ook dat Feyenoord headliner degradeert! !! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Waylon van Hanegem? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
De Kromme: Verdimme, hebt jij het nou tegen mij? Ik vind dat headliner niet onaardig, zo is het niet. Er zitten hier in wezen best goede gasten. Maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vind gaat te ver. Om daarom omdat het lekker wegleest, weet je niet. |
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
Van der Gijp: Hihihihihiiiiiiih, dat is toch lachen man! Die spelertjes van dat Feyenoord, man, hebbie dat gezien? Het leek wel of die met z'n allen op die Victoria Koblenko hebben gelegen, vannacht. Jaaaaa, echt man, dat zag er toch niet uit man? Kijk hier, een passje van die Bottegrien over de hele, naar die ...... Ja, naar wie eigenlijk? Dat kan toch niet, man. Heeeh, Hanssie. Dat kan toch nie? Kan ik het nog één keertje zien? Spoel effe terug man...... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een lekkere gravert deze. I just giggeled :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 - 11:51 schreef Leon FR1908 het volgende:Sjaak Swart ,zonder Renato Bos word t nooit meer wat hier. Hoop dan ook dat Feyenoord headliner degradeert! !! Whahahaa zie hem nu pas d:-)) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dijkhoff: de arbitrage moeten 020 en 040 veel meer Rode kaarten geven dan elders. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Baudet: 'Dit geneuzel, vliegen afvangen en goedkoop scoren voor de bühne is beneden mijn waardigheid' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Of te wel in Rotterdam, de tering. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Thierry Baudet:
'Headliner, hoc est locus ubi sentire domi et ubi volo esse.' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen plek voor hem hier.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Martin Gaus hondsbrutaal dat vind ik lekker he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Koen Khardisian Ooh echt is mijn voornaam dezelfde als de beste speler van Feyenpoort. Ooh echt maar anders geschreven ach maakt niet uit een en al glamour het forum. Ga je mee MMM gaan we het Steef vertellen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Marijnissen van de SP hengelde ook naar een bestuursfunctie hahahaahaah |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 - 17:40 schreef piet de paler het volgende:Die Marijnissen van de SP hengelde ook naar een bestuursfunctie hahahaahaah Naar wel meer haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die dochter is wel te doen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Jazeker erelid maken! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 - 17:24 schreef Positivo het volgende:Koen Khardisian Ooh echt is mijn voornaam dezelfde als de beste speler van Feyenpoort. Ooh echt maar anders geschreven ach maakt niet uit een en al glamour het forum. Ga je mee MMM gaan we het Steef vertellen Heh? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Nr 10: Is dit dan het Wouter Burger topic? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 - 17:24 schreef Positivo het volgende:Koen Khardisian Ooh echt is mijn voornaam dezelfde als de beste speler van Feyenpoort. Ooh echt maar anders geschreven ach maakt niet uit een en al glamour het forum. Ga je mee MMM gaan we het Steef vertellen Zit jij aan de ghb ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Helaas niet gewoon broodje nuchter |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Louis van Gaal zijn jullie nou zo slim of Ik zo dom |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
George Johnston: Headliner feels like a warm bath. The guys over here made me feel welcome from the start. A special shoutout to VieVieOut (VVout for intimi), what a great guy. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
To say it in Louisiaans, de beuk er in, the death or the gladiolen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alissia17: niemand beoordeelt mijn ezel zoals Renato dat kan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lulring; Zachtaardige warme mensen die welbespraakt zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lulring; Zachtaardige warme mensen die welbespraakt zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb je stiekem al een fles leeg? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik heb dankzij dit forum tijgernootjes ontdekt Heb je niet in Rusland |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gele tijgernootjes? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Oh ja, ik vis ze eruit. Zonde om op te eten eigenlijk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: De meeuw van Minerva |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
MMM: Geertruida mag pas beoordeeld worden wanneer hij (een tijd) op zijn eigen plek staat.
Fart: Op Headliner heb ik geleerd mijzelf in de spiegel van een volle lift te bekijken. Ik weet nu 'samen is niet alleen'.
Ar: Is deze topic niet beetje overbodig?
CobusIII: Laten we deze topic vergeten. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Positivo: neuzel maar lekker door maar ik ben helemaal klaar met headliner voorlopig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jaap van Dissel: Headliner? Zie ik geen probleem in. Komen niet al te veel mensen, dus is die anderhalve meter prima te doen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Akwasi: Headliner, als ik die zie schop ik hem voor zijn kop. (Maar ik mag dat ook, want ben een woordkunstenaar, weet je wel..) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Arie Boomsma; Heerlijk leesvoer, mijn favoriet is boezemvriend Henk. |
|
|
|