|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geil; Ik haat gehuurde spelers,daar kun je niet mee cashen😠|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Het spel is op de wagen. Het Feyenoord headliner forum wordt voor 10 miljoen overgenomen. It's Happening!
- 1908 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tottenham:
'We voelen ons gebruikt door Slot om meer posts op headliner te krijgen'. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 25 mei 2023 - 22:59 schreef DMD het volgende:Het spel is op de wagen. Het Feyenoord headliner forum wordt voor 10 miljoen overgenomen. It's Happening! - 1908 Ah.. vandaar dat Boudewijn al maanden MIA is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Liu Fuzhi, goeie zaak die iedeeen op HL, alleen die Sambal-bij kan ik niet echt waarderen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Priske: 'Ik kijk terug op mooie tijd op headliner. That's football'. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Te Kloese bevestigt transfer Headliner eigenaar Boudewijn naar de zandbak. Er zijn nu alleen nog wat details te regelen", zegt Te Kloese, die bevestigt dat Feyenoord Headliner 'nog nooit zo’n transfersom heeft geïncasseerd'. Volgens Fabrizio Romano wordt een vast bedrag van 2 snickers en een consumptiebon betaald. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 14:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Te Kloese bevestigt transfer Headliner eigenaar Boudewijn naar de zandbak. Er zijn nu alleen nog wat details te regelen", zegt Te Kloese, die bevestigt dat Feyenoord Headliner 'nog nooit zo’n transfersom heeft geïncasseerd'. Volgens Fabrizio Romano wordt een vast bedrag van 2 snickers en een consumptiebon betaald. :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 14:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Te Kloese bevestigt transfer Headliner eigenaar Boudewijn naar de zandbak. Er zijn nu alleen nog wat details te regelen", zegt Te Kloese, die bevestigt dat Feyenoord Headliner 'nog nooit zo’n transfersom heeft geïncasseerd'. Volgens Fabrizio Romano wordt een vast bedrag van 2 snickers en een consumptiebon betaald. Die consumptiebon is met inflatie 1 pinda waard inmiddels. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het is niet anders. Misschien dat Feyenoord Headliner bij de volgende transfer hoger in de boom kan zitten. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Chriet Titulaer in 1995: 'Een kennis van mij, ene Boudewijn, is bezig met het ontwikkelen van een forum op internet, headliner. Dat zal hij klaar hebben rond 2007. Ik voorspel dat het in 2025 nog altijd in de lucht, of zoals ze het dan noemen 'de cloud', zal zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ilja Gort: Dit forum is goed bezig! Ga zo door! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Deng Yue: Headliner is an excellent place for selling medicines.
Talking about medicines, did you know that China’s NMPA officially approved Xeligekimab Injection (Jinlixi), developed by Chongqing Zhixiang Jintai Biopharmaceutical Co., Ltd., for the treatment of adult patients with moderate-to-severe plaque psoriasis requiring systemic therapy or phototherapy.
Xeligekimab is a fully human anti-IL-17A monoclonal antibody that inhibits IL-17A signaling and inflammation, offering a novel mechanism for managing chronic inflammatory skin disease.
This milestone adds a new biologic option for Chinese psoriasis patients, and further reflects the growing innovation capacity of China’s biopharmaceutical sector.
—
DengYue Medicine is a Hong Kong-based pharmaceutical wholesaler specializing in the export of Chinese innovative medicines, oncology and hematology treatments, and orphan drugs. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sommige pillen ga je lekker hard op 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feest bij headliner forum na verkiezingswinst
Feyenoord headliner was woensdagavond door het dolle heen na de stunt bij Tweede Kamerverkiezingen. Van geil kroonde zich tot held bij het forum door in de slotseconden van de verlenging de winnende treffer te maken. Van geil was blij dat hij niet met de auto naar het forum was gekomen. "Ik ben met de fiets, dus kan gelukkig een biertje drinken. Ik ging er niet helemaal van uit, maar je weet het nooit. Straks kan ik zo weer naar huis met het fietsie. Morgen ben ik gelukkig vrij." |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Borsato: Ik heb niet met mijn hand aan het toetsenbord gezeten om een post op feyenoord headliner te zetten!!! Ik zou dat nooit doen!! Ik voel veel liefde voor het forum, maar ik zou er nooit sex mee willen hebben!!! Ik heb het niet gedaan!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2025 - 11:04 schreef CobusIII het volgende:Borsato: Ik heb niet met mijn hand aan het toetsenbord gezeten om een post op feyenoord headliner te zetten!!! Ik zou dat nooit doen!! Ik voel veel liefde voor het forum, maar ik zou er nooit sex mee willen hebben!!! Ik heb het niet gedaan!!! Borsato vervolgt zijn verhaal: 'Het had ook te maken met de seksuele mores die heerst op dat forum. Achteraf had ik daar eerder weg moeten gaan, maar ik voelde me verantwoordelijk.' |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ach ja als AR in zijn blote reet gaat behangen in het café… |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zelden zo’n kraterlandschap gezien, beter het café een volgende keer sluiten.. |
|
|
|