|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geil; Ik haat gehuurde spelers,daar kun je niet mee cashen😠|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Het spel is op de wagen. Het Feyenoord headliner forum wordt voor 10 miljoen overgenomen. It's Happening!
- 1908 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tottenham:
'We voelen ons gebruikt door Slot om meer posts op headliner te krijgen'. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 25 mei 2023 - 22:59 schreef DMD het volgende:Het spel is op de wagen. Het Feyenoord headliner forum wordt voor 10 miljoen overgenomen. It's Happening! - 1908 Ah.. vandaar dat Boudewijn al maanden MIA is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Liu Fuzhi, goeie zaak die iedeeen op HL, alleen die Sambal-bij kan ik niet echt waarderen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Priske: 'Ik kijk terug op mooie tijd op headliner. That's football'. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Te Kloese bevestigt transfer Headliner eigenaar Boudewijn naar de zandbak. Er zijn nu alleen nog wat details te regelen", zegt Te Kloese, die bevestigt dat Feyenoord Headliner 'nog nooit zo’n transfersom heeft geïncasseerd'. Volgens Fabrizio Romano wordt een vast bedrag van 2 snickers en een consumptiebon betaald. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 14:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Te Kloese bevestigt transfer Headliner eigenaar Boudewijn naar de zandbak. Er zijn nu alleen nog wat details te regelen", zegt Te Kloese, die bevestigt dat Feyenoord Headliner 'nog nooit zo’n transfersom heeft geïncasseerd'. Volgens Fabrizio Romano wordt een vast bedrag van 2 snickers en een consumptiebon betaald. :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 14:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Te Kloese bevestigt transfer Headliner eigenaar Boudewijn naar de zandbak. Er zijn nu alleen nog wat details te regelen", zegt Te Kloese, die bevestigt dat Feyenoord Headliner 'nog nooit zo’n transfersom heeft geïncasseerd'. Volgens Fabrizio Romano wordt een vast bedrag van 2 snickers en een consumptiebon betaald. Die consumptiebon is met inflatie 1 pinda waard inmiddels. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het is niet anders. Misschien dat Feyenoord Headliner bij de volgende transfer hoger in de boom kan zitten. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Chriet Titulaer in 1995: 'Een kennis van mij, ene Boudewijn, is bezig met het ontwikkelen van een forum op internet, headliner. Dat zal hij klaar hebben rond 2007. Ik voorspel dat het in 2025 nog altijd in de lucht, of zoals ze het dan noemen 'de cloud', zal zijn. |
|
|
|