|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Hoelang kan de trainer de spelers opstellen die niet invorm zijn? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Weet je wie ook drama zijn veltman viergever gudelj en younes |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:29 schreef 046afca het volgende:Ajax heeft ziyech toch gekocht om er via het middenveld door te komen ipv te breien en altijd via de flanken op te bouwen Tja toptrainer! Speler kopen om hem vervolgens te mishandelen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, keurig afgemaakt maar wel wat gelukkig Traore gevonden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Heb je gezien hoe Younes wordt gestopt? Door 3 man, maar niemand die hem hulp bied! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Al een tijdje geen kansen voor Panatinaikos. Ajax nog altijd slecht maar wel beter in de wedstrijd. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Is gewoon niet in vorm ook |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Sorry maar dat is heel Ajax |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vandaag met Sanchez tot nu toe de enige die wel in vorm is.
En niet meer dergelijke ziektes, dat hoort gewoon niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij moet gewoon je bek houden met je kk! Stuk onbenul! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens, Ajax zwak maar panatinaikos ook alleen de beginfase redelijk. Hun goal was echt een cadeautje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Iedereen is wel familie of vrienden verloren aan deze ziekte. Helaas zijn er nog steeds mensen in Nederland die dat besef gewoon niet hebben, die echt geen idee hebben wat ze zeggen. Het is meer onbenulligheid en dommigheid als kwade wil denk en hoop ik.
Ik denk dat betrokkene de boodschap wel heeft begrepen nu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Hoe vaak draait een keeper zijn rug naar de bal? Nooit, maar wij hebben er 1 en we stellen hem nog lekker op ook.
Carlo Lami mag van mij ook zijn biezen pakken, irriteer ik me al jaren aan. Is ook nog eens verantwoordelijk voor de korte kutcorners en de nutteloze vrije trappen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:51 schreef JOOD het volgende:Hoe vaak draait een keeper zijn rug naar de bal? Nooit, maar wij hebben er 1 en we stellen hem nog lekker op ook. Krul is nog niet wedstrijdfit en Boer is echt wel in de diepe hersft van z'n voetballeven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:51 schreef JOOD het volgende:Hoe vaak draait een keeper zijn rug naar de bal? Nooit, maar wij hebben er 1 en we stellen hem nog lekker op ook. Carlo Lami mag van mij ook zijn biezen pakken, irriteer ik me al jaren aan. Is ook nog eens verantwoordelijk voor de korte kutcorners en de nutteloze vrije trappen.. Hij is nog jong. Heeft zeker kwaliteiten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....is de enige manier |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zelfs Younes vind ik uit vorm. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:46 schreef Ajax Warrior het volgende:Hey 3sterren, ik nodig je uit dit recht in mijn bek te zeggen! Vuil stuk onbenul wat je er bent! Fuck it, geef me maar een ban. Stom klootzakje! Hey gast chill out Ten eerste was het niet de bedoeling om dat zo te zeggen! En ten tweede had ik het niet tegen jou! mijn excuses voor het woordje kk! En je hoeft niet direct internetgangster te gaan spelen nergens voor nodig Nogmaals mijn excuses |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:51 schreef JOOD het volgende:Hoe vaak draait een keeper zijn rug naar de bal? Nooit, maar wij hebben er 1 en we stellen hem nog lekker op ook. Carlo Lami mag van mij ook zijn biezen pakken, irriteer ik me al jaren aan. Is ook nog eens verantwoordelijk voor de korte kutcorners en de nutteloze vrije trappen.. Hoezo is hij verantwoordelijk voor corners en vrije trappen?
Overigens heeft deze man Stekelenburg, Cillessen en Vermeer gewoon hun beste jaren bij Ajax gegeven hoor. Erna werd het bij alle minder. L'ami is zeker geen slechte keeperstrainer |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Daarom had hij hem nooit daar neer gebokst. Het eerste wat mijn oud keeperstrainer vertelde: niet boksen, maar als je echt moet raak je die bal zo gruwelijk dat hij zeker ergens aan de zijkant verdwijnt, NOOIT door het midden.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Prima, zand erover. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:55 schreef Loetje het volgende:[..] Hoezo is hij verantwoordelijk voor corners en vrije trappen? Overigens heeft deze man Stekelenburg, Cillessen en Vermeer gewoon hun beste jaren bij Ajax gegeven hoor. Erna werd het bij alle minder. L'ami is zeker geen slechte keeperstrainer Dat wordt regelmatig tussen neus en lippen door verteld door Bosz en ook al door Frank de Boer als ik me niet vergis. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: De enige die gevaarlijk is !! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Echt opmerkelijk. Dat ene woord mag niet worden gezegd, maar de reactie daarop met alle andere verwensingen mogen wel? Sorry maar dat is hypocriet. Wil je beschaving hier, begin dan eerst bij je zelf. PA.... doe normaal. De wereld is niet zwart/wit. De ene opmerking is de andere niet. Je kan gerust mensen aanspreken op gedrag maar je strijkt nu allerlei opmerking over één kam en dat is wat onbenullig als je het mij vraagt.
Daarnaast, excuses zijn aangeboden, kunnen we er dan misschien over ophouden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 21:54 schreef 3sterren het volgende:[..] Hey gast chill out Ten eerste was het niet de bedoeling om dat zo te zeggen! En ten tweede had ik het niet tegen jou! mijn excuses voor het woordje kk! En je hoeft niet direct internetgangster te gaan spelen nergens voor nodig Nogmaals mijn excuses Ik voel mij wel degelijk aangesproken omdat ik 1 van de weinigen ben die openlijk mijn frustratie omtrent Traore benoem. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Van onze grabbelaar Onana |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tja, Vermeer 2. Jongen met talent en knappe reflexen maar af en toe onberekenbaar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Welke Grieken ??....er speelt er maar 1 in dat elftal |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Maar zulke reacties die daarop werden gezegd is net zo slecht als roepen van dat ene woord. Nee PA, dat zijn ze niet. Vragen om een postverbod en de zeer milde "krachttermen" die zijn gebruikt staat in geen vergelijking met die ziekte. Tenzij je de term natnek in dezelfde categorie wilt scharen als ****** als krachtterm. Ik geloof niet dat je dat zelf serieus gelooft of wel? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
In de eerste wedstrijden vond ik het spel nog vrij goed, maar het is nog slechter als ooit tevoren. Terwijl als je de eerste week wedstrijden zou kunnen winnen je al een heel eind bent. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat mij betreft snel Gudelj eraf, Ziyech naar het middenveld. Traore dan naar rechts en lekker Dolberg laten ballen in de spits. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:19 schreef Eide het volgende:Wat mij betreft snel Gudelj eraf, Ziyech naar het middenveld. Traore dan naar rechts en lekker Dolberg laten ballen in de spits. Iedere keer als Kasper erin komt loopt het ook beter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die jongen loopt zo makkelijk vrij dat anderen ook makkelijker gaan voetballen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wat mij betreft voor Traoré! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dat we ons uberhaupt druk maken over dingen die mensen zeggen op het internet..
On: Kan Dolberg er eindelijk in? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zou Ajax niet in een soort 4-4-2 kunnen spelen en dan de ruit variant? En dan jongens als Nouri en Ziyech met een vrije rol laten spelen daar. En dan Dolberg met Traoré, Younes of El Ghazi daar in een vrije rol omheen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Waarom die verwensingen erbij? Voegt niets toe en kunnen wel mensen beledigen of kwetsen. Bijvoorbeeld, smurf er zijn mensen die daar mee gepest worden, omdat ze ziek zijn. Ziekte dat ze blauwe huid hebben. Dus waarom die verwensingen? Wat een slapgelul zeg....mensen met een blauwe huid hebben het koud, die moet je bij de kachel zetten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Frank de Boer thuis achter tegen Hapoël Beer Sheva, de regerend landskampioen van Israël. Benieuwd hoeveel tijd die krijgt. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Klaassen is echt zo slecht, wissel die gozer eens |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Waar zit ik nou naar te kijken? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Of hem op links. Alhoewel Cerny en El Ghazi ook niet ineens zo ver uit beeld hoeven te zijn. Hoe slecht ze soms ook spelen.
Maar dat die jongens uit Jong Ajax gewoon geen kans krijgen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: SlaapTV. Dit wordt niet beter meer denk ik.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
yyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeees riedewald hahahahahahahhahahahahahahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker hoor, Riedewald in de rebound. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En die schieten we er niet in. Vind dat hier echt een wedstrijd voor en ook typisch Nederlands. Cadeautjes moet je uitpakken, zeker Europees en daar laat Ajax veel na. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Gvd BIER OVER ME POTEN HEEN KUT KLAASSSEN HAHAHAHAHAHAHHA |
|
|
|