|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik voelde dat hij mis ging, dus wat ben ik blij met Jairo! ;-) |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Sorry, wel een ,mooie assist |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Niet goed, maar toch wel terecht. Sinds die eerste 15 minuten is er nog één ploeg die wil voetballen. het lukt alleen voor geen meter. Maar goed, uit, 2 goals, mogelijk winst. Dat is uitstekend als resultaat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nu doorpakken met ook nog Rood. Maak alleen geen goede beurt bij mijn Griekse vrienden! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En rood voor panatinaikos. Keurig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beeld valt uit... Op het moment dat Klaassen mist en heb nu helemaal geen tv meer. Kan iemand me even het vervolg vertellen aangezien ik hier de naam Riedewald hoor... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dans je erna de sirtaki voor ze ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:34 schreef Loetje het volgende:Beeld valt uit... Op het moment dat Klaassen mist en heb nu helemaal geen tv meer. Kan iemand me even het vervolg vertellen aangezien ik hier de naam Riedewald hoor... Ajax 1-2 en nu rood voor speler van Panathinaikos. Vrije trap vervolgens op de vuisten van keeper! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gaat nu los op het veld! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ajax 1-2 en nu rood voor speler van Panathinaikos. Vrije trap vervolgens op de vuisten van keeper! Thanks. Moet het nu van jullie hebben. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Panatnaikos is helemaal de weg kwijt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Je mag blij zijn dat er metershoge hekken staan. Die gasten van Gate13 zijn echt waus! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kijken of we het typisch Hollands doen en dit nog weggeven of stoppen met voetballen, of ze eens gaan uitlopen. Ik volg jullie want volgens mij heeft Ziggo storing hier... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:37 schreef Loetje het volgende:Kijken of we het typisch Hollands doen en dit nog weggeven of stoppen met voetballen, of ze eens gaan uitlopen. Ik volg jullie want volgens mij heeft Ziggo storing hier... Kut Ziggo! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:37 schreef Loetje het volgende:Kijken of we het typisch Hollands doen en dit nog weggeven of stoppen met voetballen, of ze eens gaan uitlopen. Ik volg jullie want volgens mij heeft Ziggo storing hier... Liggen ook de andere kanalen eruit? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zijn sowieso altijd wel fanatiek. Zou die wedstrijd tegen Olympiacos wel eens willen bijwonen of de strijd tussen PAOK en Aris. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Typisch Grieken. Bij Turken zie je het ook vaak |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu maar doordrukken dan als ik jullie zo lees. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Yup, dan zit het tegen en gaan ze gekke dingen doen. Ze zijn nu wat gekalmeerd na de pingel, 3 gele kaarten en een rode. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Daar speelt Ajax niet goed genoeg voor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En die Sanchez is wel een beest zeg. Heerlijk, doet niet alsof hij goed kan voetballen maar houdt wel een spits volkomen uit de wedstrijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:41 schreef Eide het volgende:[..] Yup, dan zit het tegen en gaan ze gekke dingen doen. Ze zijn nu wat gekalmeerd na de pingel, 3 gele kaarten en een rode. Vorig jaar een aantal keer bij Trabzonspor en Fenerbahçe gezien, die mafketels pakken gewoon 4x (!!) rood op zo'n moment. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:42 schreef Eide het volgende:En die Sanchez is wel een beest zeg. Heerlijk, doet niet alsof hij goed kan voetballen maar houdt wel een spits volkomen uit de wedstrijd. Precies wat een verdediger moet doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Knullig van Ziyech, zeker omdat hij zo in de slachtofferrol kruipt erna.
@Loetje: 2x geel voor Ziyech na een overtreding op de helft van de tegenstander (2 keer).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
wtf man ....beetje dom ,maar rood ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ziyech >>>> El Ghazi 1.0 = lood om oud ijzer |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Was natuurlijk geen 2de gele kaart maar wel erg stom. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Frustratie van ziyech, er is helemaal niemand die hem helpt en vervolgens verliest hij logisch de bal tegen 3 man. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat wij altijd de grootst mogelijke mafketels als scheidsrechters krijgen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:44 schreef Eide het volgende:Knullig van Ziyech, zeker omdat hij zo in de slachtofferrol kruipt erna. @Loetje: 2x geel voor Ziyech na een overtreding op de helft van de tegenstander (2 keer). Thanks. Dat is wel echt enorm dom! Op de helft van de tegenstander nog wel... Waar is de voetbalinteligentie gebleven... Zit allemaal tussen de oren tegenwoordig met die rare acties allemaal. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Cool blijven ajax ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat is dan wel weer knap gekeept van Onana, wacht wel heel lang of die speler er nog bij kan. Ik was echt bang dat hij bleef staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoe is het mogelijk dat wij al jaren het vertikken om Europees veel zakelijker te gaan spelen? Ik zie die pot nu niet maar dit moet je toch volwassen uitspelen...? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Mooie katachtige redding van Onana! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:46 schreef Eide het volgende:Dat is dan wel weer knap gekeept van Onana, wacht wel heel lang of die speler er nog bij kan. Ik was echt bang dat hij bleef staan. Knap? Wat een grabbelaar zeg. Die moet ie gewoon pakken zonder problemen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Als het geen geel is is het ook niet dom. Die scheidsrechter moet zich doodschamen. Veltman wordt twee keer geslagen en wordt er slechts geel getrokken. Verder nog die sliding van die zwarte op het middenveld oom geel en zet daar de veel lichtere overtredingen van Ziyech tegenover en het is lachwekkend wat de man doet. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Is gewoon heel erg lastig omdat ie lang moet wachten of die speler m nog gaat raken. Erg knap gekeept dus. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax helpt Panatinaikos weer in de wedstrijd. Dit is helemaal nergens voor nodig, ook met 10 tegen 10 mogen die gasten er niet in geloven. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:48 schreef Brandje het volgende:[..] Als het geen geel is is het ook niet dom. Die scheidsrechter moet zich doodschamen. Veltman wordt twee keer geslagen en wordt er slechts geel getrokken. Verder nog die sliding van die zwarte op het middenveld oom geel en zet daar de veel lichtere overtredingen van Ziyech tegenover en het is lachwekkend wat de man doet. Het is geen geel, maar je weet wat voor scheids je hebt. Dus het blijft een risico. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Grote kans Younes na prima pass Dolberg! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Er komt wel een speler inlopen. Hij geeft zichzelf de kans eventueel op die speler te reageren. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 22:47 schreef Loetje het volgende:[..] Hoe is het mogelijk dat wij al jaren het vertikken om Europees veel zakelijker te gaan spelen? Ik zie die pot nu niet maar dit moet je toch volwassen uitspelen...? Sorry maar als je niet kijkt dan kan je nu niet oordelen dat het een niks met ander te maken heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dolberg laat dus andere weer beter spelen. Heb me beeld terug maar me huistelefoon ligt er nu uit, haha. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heb het tot de pingel gezien en nu weer. Maar dit gebeurd ieder jaar gewoon weer hoor. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dan is alles een risico maar deze man is echt een aanfluiting. Schandalig gewoon |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik vind em echt de beste spits van Ajax op dit moment. |
|
|
|