BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Panatinaikos - Ajax (Europa League, Donderdag 15 september 2016, 21:00); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2016 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 00:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Onana was voornamelijk in het begin onwennig en maakte daardoor een fout. Vaak wordt gezegd dat we jonge spelers niet moeten afbranden! Is Onana niet ook gewoon nog een talent die dit soort momenten nog wel vaker zal hebben??
Hij is momenteel erg ongelukkig in zijn acties.. En volgens mij nog geen goal of assists achter zijn naam...

Het lijkt wel complete willekeur bij Bosz. Ghazi moet banken terwijl die wel assists geeft..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 september 2016 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 08:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is momenteel erg ongelukkig in zijn acties.. En volgens mij nog geen goal of assists achter zijn naam...

Het lijkt wel complete willekeur bij Bosz. Ghazi moet banken terwijl die wel assists geeft..
Huh, geeft Onana nu ook al assists?? ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 september 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 00:43 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Toch nog hoop in de wereld ;)
Nee maar wat ik wilde zeggen is dat het woord kanker niet gezegd kan worden, en dat is begrijpelijk..maar tegelijk ook hypocriet" want sommige personen die beweren tegen kanker te zijn vragen wel openlijk om hun verdoemenis.. waarvan kanker een middel is.. je hoeft hier niet op de reageren.. ik vraag je er alleen over na te denken..

Sterkte met je vader hoop het allerbeste..voor jullie, en gezondheid.
Ik hoef ook niet te reageren, aangezien ik mij niet aangesproken voel! ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 16 september 2016 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2016 - 23:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vanavond ontstond er een kleine woordenwisseling op het forum. Aanleiding was een bepaald woord wat door een forummer werd gebruikt. Er zijn vervolgens genoeg woorden aan vuil gemaakt. De forummer heeft mij via PB persoonlijk zijn excuses gemaakt en dat waardeer ik ten zeerste. Wat mij betreft is het dan ook klaar! Ikzelf ben ook niet helemaal netjes geweest, maar dat woord zorgde voor een trigger bij mij. Mede doordat mijn vader op dit moment diverse onderzoeken en operaties ondergaat ivm een bepaalde ziekte. Excuses aan alle forumleden. Niet netjes hoe ik mij vervolgens heb opgesteld. Ik vraag Boudewijn deze reactie te laten staan, zodat iedereen kan zien dat het "opstootje" is opgelost!
Netjes man, van beide trouwens.
Zand erover.

Als we de ziekte willen omschrijven, is het toch wel oke om het bij de naam te noemen?
Zolang we het niet als scheldwoord gebruiken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 september 2016 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 08:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Netjes man, van beide trouwens.
Zand erover.

Als we de ziekte willen omschrijven, is het toch wel oke om het bij de naam te noemen?
Zolang we het niet als scheldwoord gebruiken!
Dan inderdaad wel natuurlijk. Alleen ik krijg het zo lastig uit mijn strot of in dit geval uit mijn toetsenbord! ;-)
Eide
 Eide - vrijdag 16 september 2016 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 07:02 schreef Loetje het volgende:
Wat is onze Sanchez goed mannen...
Ik ben fan van de man. Heerlijk, zo'n kerel achterin.
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2016 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 08:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Huh, geeft Onana nu ook al assists?? ;-)
?
p111
 p111 - vrijdag 16 september 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 07:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ondanks dat die laffe Veltman steeds terug naar hem speelde en hem steeds de oplossing liet zoeken deed Sánchez dit gewoon goed. Ik moet nog een beetje wennen aan het type Sánchez het ziet er soms wat vreemd uit. Toch staat hij goed en is hij fysiek erg sterk.
Ik was een fan van Veltman in zijn begin periode, maar wat ik op dit moment zie is gewoon een onzeker Ajaxspeler die eigenlijk niet meer opgesteld mag worden in deze vorm.Gisteren speelt Ajax tegen een dramatisch slecht team en dan nog presteerd Veltman het om 80x die bal terug te spelen,dit kan echt niet meer wat is er in godsnaam met die man aan de hand? En ja gelukkig hebben we Sanchez die voor hem wel de oplossing zoekt een prima aanwinst.
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 12:16 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik was een fan van Veltman in zijn begin periode, maar wat ik op dit moment zie is gewoon een onzeker Ajaxspeler die eigenlijk niet meer opgesteld mag worden in deze vorm.Gisteren speelt Ajax tegen een dramatisch slecht team en dan nog presteerd Veltman het om 80x die bal terug te spelen,dit kan echt niet meer wat is er in godsnaam met die man aan de hand? En ja gelukkig hebben we Sanchez die voor hem wel de oplossing zoekt een prima aanwinst.
Kijk eens iets verder dan alleen naar de man die de bal heeft.. Was Zyech aanspeelbaar? Nee want die was structureel uit zijn positie.. Mensen bij Ajax zijn heel weinig aanspeelbaar en doen daar ook heel weinig moeite voor..

Bal terug of breed ligt heel vaak juist niet aan de man aan de bal..
remco k
quote:

[..]

Kijk eens iets verder dan alleen naar de man die de bal heeft.. Was Zyech aanspeelbaar? Nee want die was structureel uit zijn positie.. Mensen bij Ajax zijn heel weinig aanspeelbaar en doen daar ook heel weinig moeite voor..

Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 september 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja inderdaad Veltman durfde niet vooruit en met een klein beetje druk speelde hij snel terug naar Sanchez met de gedachte van los jij het maar op! Heel zwak als hij zo speelt kun je net zo goed Tete opstellen want dan brengen je backs voetballend niks.

Aan de andere kant vind ik dijks ook geen geweldenaar hoor. Begon sterk in zijn tweede periode maar zwakt langzaam af. Aanvallend wel iets gevaarlijker. Younes valt met tegen en Traore werd hier als ideale man gezien maar twijfel nu zelfs of ik Dolberg niet liever zie.
Viergever ook niet bijzonder.

Kortom nog steeds teveel spelers uitvorm of niet van de juiste kwaliteit.
remco k
quote:

[..]

p111
 p111 - vrijdag 16 september 2016 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ha ha daar hebben we onze wijsneus weer, dit is niet alleen nu met Zyech maar dat was ook al met Anwar en ook in het Nederlands elftal,en daar had hij geen Zyech voor zich effe wat beter opletten Remco.Het is gewoon dramatisch zoals hij loopt te voetballen en ja ik vind dat zonde omdat ik weet dat hij veel beter kan.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 september 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt maar de man met de bal kan in veel gevallen ook niets.. Ga er een keertje overheen maak een actie. Die wil is er bij bepaalde spelers ook helemaal niet. Veilig inleveren lijkt ze beter te bevallen.
Eide
 Eide - vrijdag 16 september 2016 - 16:56   quote  deeplink  
De vraag is of het aan de backs ligt dat ze weinig opkomen of dat dat instructies van Bosz zijn. Het gebeurt beide backs en dan vooral nu het verdedigend kwetsbaar is. Bovendien houden de buitenspelers meer de buitenkant als onder FdB.

Ze presteren ondermaats hoor, maar dat geldt voor vrijwel iedereen. Ik kan mij echter wel voorstellen dat de tactische instructies van Bosz hierin meespelen, anders kan ik niet verklaren waarom zowel Dijks als Veltman nauwelijks meer opkomt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 september 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

?
Ik heb het in de post waar jij op reageert enkel over Onana. Ga jij het hebben over Younes! Vandaar mijn vraag! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 september 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

?
Dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - vrijdag 16 september 2016 - 17:02   quote  deeplink  
Dat zou kunnen dat is dan anders als wat Bosz had beloofd hoogstaande backs met veel druk op de tegenstander.Ik heb Vitesse niet gezien dus heb ik het nu alleen over de EL wedstrijd dat zou kunnen dat het opdracht van Bosz is, maar het was niet om aan te zien het voetbal jammer, maar ik ben wel blij met de 3 punten omdat ik het idee heb dat ze veel beter kunnen.
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:28 schreef p111 het volgende:

[..]

Ha ha daar hebben we onze wijsneus weer, dit is niet alleen nu met Zyech maar dat was ook al met Anwar en ook in het Nederlands elftal,en daar had hij geen Zyech voor zich effe wat beter opletten Remco.Het is gewoon dramatisch zoals hij loopt te voetballen en ja ik vind dat zonde omdat ik weet dat hij veel beter kan.
Lees nou eens gewoon wat er staat en niet alleen 1 puntje. Of ga je nu ook nog beweren dat de beweging op het middenveld en in de aanval wel top is?
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:28 schreef p111 het volgende:

[..]

Lees nou eens gewoon wat er staat en niet alleen 1 puntje. Of ga je nu ook nog beweren dat de beweging op het middenveld en in de aanval wel top is?
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar de man met de bal kan in veel gevallen ook niets.. Ga er een keertje overheen maak een actie. Die wil is er bij bepaalde spelers ook helemaal niet. Veilig inleveren lijkt ze beter te bevallen.
Een back die er overheen moet gaan met de bal en een actie maken? Sorry maar liever niet.
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het in de post waar jij op reageert enkel over Onana. Ga jij het hebben over Younes! Vandaar mijn vraag! ;-)
Aha. Verkeerde gequote.
Eide
 Eide - vrijdag 16 september 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 17:02 schreef p111 het volgende:
Dat zou kunnen dat is dan anders als wat Bosz had beloofd hoogstaande backs met veel druk op de tegenstander.Ik heb Vitesse niet gezien dus heb ik het nu alleen over de EL wedstrijd dat zou kunnen dat het opdracht van Bosz is, maar het was niet om aan te zien het voetbal jammer, maar ik ben wel blij met de 3 punten omdat ik het idee heb dat ze veel beter kunnen.
Tja, Bosz kan van alles zeggen maar na 4-1 tegen Rostov en veel tegengoals in de Eredivisie zal hij toch even achter z'n oren hebben gekrabbeld. Met name Dijks kwam juist aan de start van het seizoen pauzeloos mee op. Nu is dat helemaal weg. Ik denk dat het een opdracht van Bosz is.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 16 september 2016 - 21:10   quote  deeplink  
Laat Bosz nu verdomme eens kappen met zyjech op rechts te zetten!!! Dat is nu klaar.
Dolberg is op dit moment de beste optie voor de spits en zet dan Traore lekker op rechts.
Zo heb je volgens mij alle ajax waardige voetballers op het veld staan.

Krul

Tete          Veltman/Sanchez     Riedewald

Bazoer
      Klaassen                            Ziyech

Traore               Dolberg              Younes
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 16 september 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 21:10 schreef bertus bikkel het volgende:
Laat Bosz nu verdomme eens kappen met zyjech op rechts te zetten!!! Dat is nu klaar.
Dolberg is op dit moment de beste optie voor de spits en zet dan Traore lekker op rechts.
Zo heb je volgens mij alle ajax waardige voetballers op het veld staan.

Krul

Tete          Veltman/Sanchez     Riedewald

Bazoer
      Klaassen                            Ziyech

Traore               Dolberg              Younes
Hier ben ik het mee eens......
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 16 september 2016 - 21:23   quote  deeplink  
Met Krul dan een beetje meer in het midden......:)
enough
 enough - vrijdag 16 september 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dubbel
Belasting vrije ouzo meegenomen ofzo
Btw is die taxfree door ned belasting betaler betaald ....zomaar een vraagje
Drink je toch van je zelf ....
Dubbel
enough
 enough - vrijdag 16 september 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 21:23 schreef bertus bikkel het volgende:
Met Krul dan een beetje meer in het midden......:)
Jij zuipt teveel ....geeft niet we snappen het wel ;-)
Of Riedewald op 6 evt
enough
 enough - vrijdag 16 september 2016 - 22:17   quote  deeplink  
Denk dat ajax ook eens meer de 3-4-3 formatie moet spelen .

Krul /onana /Boer

Tete-veltman -Sanchez -

Klaassen - Riedewald -Bazoer -ziyech

TrAore -Dolberg - younes

Hoeft alleen Riedewald in de omschakeling verdedigend naar(4-3-3) lb te gaan en Bazoer pakt dan de 6 en aanvallend weer
Riedewald op 6.
Kan Ziyech in een ""vrije rol"" op het midden veld en als een evt 10 fungeren .
Klaassen of bazoer kunnen als diep gaande middelvelders afwisselend gaan
Er zijn zoveel mogelijkheden met dit middenveld
Oja en Nouri en cerny bij de selectie .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door enough --
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 16 september 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 21:54 schreef enough het volgende:

[..]

Jij zuipt teveel ....geeft niet we snappen het wel ;-)
Of Riedewald op 6 evt
Jij weet ook alles;)
enough
 enough - vrijdag 16 september 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 22:29 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Jij weet ook alles;)
Dat weet ik nu juist weer niet :-)
Stanley
 Stanley - vrijdag 16 september 2016 - 23:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal mee eens!!!
+14
Stanley
 Stanley - vrijdag 16 september 2016 - 23:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

+14
Helemaal mee eens!
Eide
 Eide - zaterdag 17 september 2016 - 13:46   quote  deeplink  
Wel een aardige compilatie van alle verdedigende acties van Sanchez tegen Panathinaikos.

Link

Hij heeft letterlijk geen enkel duel verloren. Ook goed te zien hoe veel hij op kracht en in de lucht wint.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 17 september 2016 - 23:13   quote  deeplink  
Hoi vrienden, hier ben ik weer na een lange verblijf wegens omstandigheden.
Helaas kon ik daarom lange tijd niet meepraten over Ajax.

Wel had ik begrepen dat Ajax een moeilijke start heeft / had, en nu probeert om er weer bovenop te komen. Laten we hopen op betere tijden, zowel in de competitie als in de EL League.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 17 september 2016 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2016 - 23:13 schreef Onze Ajax het volgende:
Hoi vrienden, hier ben ik weer na een lange verblijf elders wegens omstandigheden.
Helaas kon ik daarom lange tijd niet meepraten over Ajax.

Wel had ik begrepen dat Ajax een moeilijke start heeft / had, en nu probeert om er weer bovenop te komen. Laten we hopen op betere tijden, zowel in de competitie als in de EL League.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 18 september 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2016 - 13:46 schreef Eide het volgende:
Wel een aardige compilatie van alle verdedigende acties van Sanchez tegen Panathinaikos.

Link

Hij heeft letterlijk geen enkel duel verloren. Ook goed te zien hoe veel hij op kracht en in de lucht wint.
Mooi overzicht idd, vooral in de lucht erg sterk en zeker niet bang!
Ook geen domme dingen ala Atouba, gewoon bal buiten spelen als er dreiging komt.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2016 - 15:20   quote  deeplink  
Vooralsnog een prima aankoop. Nog niet op het niveau van zijn oude club. Hij kan dus zeker nog een stuk beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Panatinaikos - Ajax (Europa League, Donderdag 15 september 2016, 21:00); 1 - 2

0.0089499