|
|
RenatoBos
|
|
|
FENERBAHÇE – FEYENOORD (Donderdag 29 september 2016, 21:05 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 29 september 2016, 21:05 uur Locatie: Şükrü Saracoğlustadion, Istanbul Scheidsrechter: Jonas Eriksson (Zwe)
Op donderdag 29 september as. speelt Feyenoord in Istanbul de eerste Europese uitwedstrijd van dit seizoen tegen Fenerbahçe. Feyenoord kan voor haar supporters beschikken over ruim 2.000 kaarten. De club verwacht niet dat het legioen in zulke grote getale naar Turkije zal afreizen en brengt in eerste instantie 800 kaarten in de verkoop. Voor deze wedstrijd stelt Feyenoord uitkaarthouders, seizoenkaarthouders en Legioen Clubkaarthouders in de gelegenheid om via de club een kaart te kopen.
Verkoopdatums Diamond- en Goldcardhouders Maandag 12 september vanaf 12.00 uur
Silvercardhouders Woensdag 14 september vanaf 18.00 uur
Seizoenkaarthouders Zaterdag 17 september vanaf 09.00 uur
Legioen Clubkaarthouders Zaterdag 17 september vanaf 10.00 uur
Einde verkoop Donderdag 23 september om 23.59 uur
Let op:
Anders dan voorheen het geval was, dient er al in Nederland te worden omgewisseld. Dat dient te gebeuren bij De Kuip en kan op de volgende dagen:
Omwisseldagen Zaterdag 17 september Van 9:00 – 1:00 bij loket 1 t/m 6 Feyenoord Service & Tickets)
Zondag 18 september (PSV-uit) Van 10:00 – 11:30 bij loket 1 t/m 6 Feyenoord Service & Tickets
Zaterdag 24 september Van 9:00 – 12:00 bij loket 1 t/m 6 Feyenoord Service & Tickets
Zondag 25 september (Roda JC-thuis) Van 13:00 – 17:00 uur bij loket 7 t/m 12 (tussen poort 52 en 53)
Het omwisselen hoeft niet persoonlijk te gebeuren en je kunt voor meerdere supporters tegelijk omwisselen. Omwisselen gaat uitsluitend op vertoon van de seizoenkaart (of Legioen Clubkaart). Tussen het kopen van een kaart en het omwisselen moet altijd minimaal een dag zitten. De prijs bedraagt 33 euro. Dit bedrag bestaat uit de netto kaartprijs van 30 euro plus een opslag van 3 euro als bijdrage aan de organisatiekosten.
Voor minder-valide supporters is een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Om hiervoor in aanmerking te komen kunnen supporters zich telefonisch wenden tot Feyenoord Service en Tickets.
Iedereen die een kaart koop ontvangt enkele dagen voor de wedstrijd een e-mail met aanvullende informatie.
In het seizoen 2002-2003 speelden we twee keer tegen de Turken in de champions League. Thuis wonnen we met 1-0 en uit wonnen we met 0-2.
Samenvatting Fenerbahçe - Feyenoord 0-2
(https://youtu.be/wwC7wgDeBjI)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die zijn de volgende 0-5.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet niet of het al zal verraden . |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Perfect is winst he.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Hou het nog maar even spannend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vooralsnog Weinig animo vooralsnog, slechts 276 kaarten verkocht tot nu toe voor deze wedstrijd.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 20:46 schreef RenatoBos het volgende:Vooralsnog Weinig animo vooralsnog, slechts 276 kaarten verkocht tot nu toe voor deze wedstrijd.. Niet zo gek toch? Praktisch een derde wereldland inclusief couppogingen en dictator. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Valt wel nee hoor, uk ken de stad Istanbul niet, maar ga er elk jaar op vakantie, mooi land.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga liever naar Griekenland. @Renato
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door ar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie wat bedoel je zegt is een eikel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar Griekenland is zeker ook een mooi land. Vrouwtje van me wilt niet meer naar Turkije vanwege die Erdogan. Zal nu wel twee keer per jaar naar Griekenland worden.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 21:25 schreef RenatoBos het volgende:Maar Griekenland is zeker ook een mooi land. Vrouwtje van me wilt niet meer naar Turkije vanwege die Erdogan. Zal nu wel twee keer per jaar naar Griekenland worden.. Dat is geen ramp. Turkije is best te oen, maar Griekenland heeft echt mooie eilanden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker geen ramp nee..d:-) |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Samos Marathokambus 1uurtje rijden van Pythagorio daar heb je de "new center-taverne" komen veel Engelsen ,Belgen,Zweden,Noren, Turkse voetballiefhebbers en een trip naar Turkeye met de Ferry is zo geboekt paspoort mee . Je vliegt s,ochtends om 6.00 vanaf schiphol en komt om 10.00 op het vliegveld van Pythagorio. Koop gewoon een retour . Kamers,appartementen ,Hotel genoeg gelegenheid om te huren voor een paar dagen dan hier dan daar . Voor mij het mooiste eiland veel groen en vriendelijke behulpzame Grieken. Wij zijn er nog nooit bestolen of afgezet .terugreis is altijd rond 11 uur s,ochtends kom je op 15.00 aan op schiphol . Jammas ouzo& metaxa . En ze hebben zelf gestookte likeurtjes. Kijk uit met auto rijden de Grieken zijn Gek in een Auto of Motor de meeste doden en gewonden in het verkeer van heeeeel Europa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha mooi man. In Griekenland huur ik altijd een auto om te gaan touren dat doe ik in Turkeye dus echt niet. Die kunnen echt niet rijden.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Metaxa..daar ben ik een keer flink van mijn giechel gegaan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ouzo ook, gevaarlijk spullie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met een biertje weg spoelen, vandaar *.* |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stel we gaan winnen van Fenerbahće? Moeten wij dan weer Dick Advocaat bedanken? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 20:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Valt wel nee hoor, ik ken de stad Istanbul niet, maar ga er elk jaar op vakantie, mooi land.. Was altijd een geweldige stad. Zal vast nog zo zijn, maar het is inmiddels 15 jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Heb begrepen dat er steeds meer lelijke hoogbouw staat, maar ook dat de Gouden Hoorn intact is gelaten. Daar staan de pareltjes van de stad en die zijn echt aan te raden: Blauwe Moskee, Aya Sofia, Cisterne, Topkapi en de Grote Bazaar. Als je er bent en je hebt de tijd.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2016 - 12:02 schreef Barabas het volgende:[..] Was altijd een geweldige stad. Zal vast nog zo zijn, maar het is inmiddels 15 jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Heb begrepen dat er steeds meer lelijke hoogbouw staat, maar ook dat de Gouden Hoorn intact is gelaten. Daar staan de pareltjes van de stad en die zijn echt aan te raden: Blauwe Moskee, Aya Sofia, Cisterne, Topkapi en de Grote Bazaar. Als je er bent en je hebt de tijd.... Ik woon er nu.. Vind vooral het Laakkwartier de Schilderswijk en Moerwijk aanraders. Hier heb je diverse kleuren moskeeën, en twee leuke markten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Haha!
Heb zelf bij de Hoefkade gewoond; best gezellig daar, maar erg weinig oorspronkelijke bewoners.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2016 - 12:07 schreef Barabas het volgende:Haha! Heb zelf bij de Hoefkade gewoond; best gezellig daar, maar erg weinig oorspronkelijke bewoners.... De hoefkade is zeker een mooi stukje. Ben overigens opzoek naar oorspronkelijke bewoners.. Kan jij er 1 ? :,D |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pfff die laatste 2 zijn schijnbaar in 2005 vertrokken.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha Maar toch ik vind het hier over het algemeen geweldig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik heb ook genoten van mijn tijd daar. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 21:25 schreef RenatoBos het volgende:Maar Griekenland is zeker ook een mooi land. Vrouwtje van me wilt niet meer naar Turkije vanwege die Erdogan. Zal nu wel twee keer per jaar naar Griekenland worden.. Gelijk heeft ze. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Maar Fener moet toch te doen zijn voor ons. En als Van Persie ziet hoe sterk we zijn, wil ie volgend jaar wel terugkomen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vraag me hardop af of er wel supporters naar Istanbul af moeten reizen.
Behoorlijk nare sfeer daar, anti-Nederlandse sentimenten en zo... en de manier waarop Erdo te werk gaat... straks breekt ie een minaret van de Blauwe Moskee en geeft ie Feyenoord de schuld.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2016 - 12:10 schreef Barabas het volgende:Ik vraag me hardop af of er wel supporters naar Istanbul af moeten reizen. Behoorlijk nare sfeer daar, anti-Nederlandse sentimenten en zo... en de manier waarop Erdo te werk gaat... straks breekt ie een minaret van de Blauwe Moskee en geeft ie Feyenoord de schuld.... Lekker thuis blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Turken kunnen er overigens niet veel van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Precies. Thuis minimaal een punt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ssst straks wordt er om je uitlevering gevraagd joh! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weerzien met voormalig klankbord bijzonder voor Gio
Terwijl Giovanni van Bronckhorst met Feyenoord uitstekend is begonnen aan het nieuwe seizoen heeft Dick Advocaat het beduidend lastiger met Fenerbahce. De Turkse grootmacht heeft afgelopen maandagavond voor het eerst sinds drie duels weer eens de drie punten binnengehaald. In de uitwedstrijd tegen Kasimpasa werd het 1-5 voor de club uit Istanbul. Opvallend is deze situatie waarin Advocaat zich bevind aangezien het vorig jaar nog de redder in nood was voor Van Bronckhorst.
Komende donderdag staat de uitwedstrijd tegen Fenerbahce voor de groepsfase van de Europa League op het programma. Nu zijn er veel parallellen te vinden tussen de twee clubs. Beide clubs hebben de beschikking over een fanatiek publiek, maar ook verschillende actieve spelers hebben een verleden (en toekomst) voor beide voetbalclubs. Dirk Kuyt heeft drie jaar het shirt van Fenerbahce mogen dragen en is nu terug op het oude nest. Andersom is oud-Feyenoorder Robin van Persie de spits van de Turkse ploeg. Hoewel Van Persie niet altijd een basisplaats heeft, staat het wel buiten kijf dat het een speler met uitzonderlijke kwaliteiten is voor Fenerbahce.
Sinds medio augustus staat 'De Kleine Generaal' aan het roer van Fenerbahce. Opvallend is dat het vorig seizoen nog de baan van Giovanni van Bronckhorst min of meer redde met zijn tactische adviezen en ervaring op trainersgebied. Giovanni van Bronckhorst in gesprek met RTV Rijnmond: "Het zal raar zijn om donderdag tegenover Dick te staan. Hij is natuurlijk heel belangrijk voor mij geweest." |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zeker leuk weerzien tussen de leerling en meester.
Misschien heeft Gio nu wat tips voor Dickie. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2016 - 15:59 schreef netsurfer het volgende:Zeker leuk weerzien tussen de leerling en meester. Misschien heeft Gio nu wat tips voor Dickie. :) Waarom denk je dat Dickie eindelijk n keer gewonnen heeft ? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Omdat ze een (of meer) doelpunt(en) meer hebben gescoord dan hun tegenstander? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dankzij de tips van Gio natuurlijk. |
|
|
|