BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FENERBAHÇE SK– FEYENOORD (Donderdag 29 september 2016, 21:05 uur) 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 september 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Jaja, Gio deelt veel tips uit.
Aan de bar.
Alexi
 Alexi - vrijdag 23 september 2016 - 16:54   quote  deeplink  
1-2, Dirk maakt de winnende!
van geil
 van geil - vrijdag 23 september 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2016 - 16:35 schreef FR-Henk het volgende:
Jaja, Gio deelt veel tips uit.
Aan de bar.
En hij mag de rekening ook nog betalen van Dickie .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 september 2016 - 17:41   quote  deeplink  
Yep, het is net een Zeeuw.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 september 2016 - 17:42   quote  deeplink  
Waarom nou..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 september 2016 - 17:46   quote  deeplink  
Sorry, hij was te makkelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 september 2016 - 17:51   quote  deeplink  
d:-))
van geil
 van geil - vrijdag 23 september 2016 - 17:53   quote  deeplink  
Is 0-3 al gezegd?
ar
 ar - vrijdag 23 september 2016 - 19:29   quote  deeplink  
Volgens mij niet.
van geil
 van geil - vrijdag 23 september 2016 - 20:18   quote  deeplink  
0-3
ar
 ar - vrijdag 23 september 2016 - 20:34   quote  deeplink  
Bij deze.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 23:21   quote  deeplink  
Europa league-tegenstander Fenerbahce wint moeizaam

jt6mqh.jpg

Aanstaande donderdag speelt Feyenoord zijn tweede groepswedstrijd tegen Fenerbahce. De ploeg van Dick Advocaat heeft een paar moeizame weken achter de rug, maar boekt vandaag zijn tweede winstpartij op rij. De thuiswedstrijd tegen Gaziantepspor werd met 2-1 gewonnen.

Waar De Kleine Generaal vorig seizoen nog de redder in nood was voor een kwakkelend Feyenoord loopt het dit seizoen anders voor de voormalig bondscoach. Sinds Advocaat aan het roer van de Turkse grootmacht is heeft de ploeg van de eerste zeven wedstrijden, competitie en Europa league, slechts drie keer gewonnen. Vanavond kwam daar een vierde overwinning bij. 

Fenerbahce beleefde een zware generale repetitie voor de aankomende thuiswedstrijd tegen de club in vorm: Feyenoord. Jermaine Lens, deze zomer overgekomen van Sunderland, was belangrijk met twee assists. De winnende treffer van Josef de Souza viel pas in de slotfase. Door deze broodnodige overwinning stijgen De Gele Kanaries naar de zevende plaats in de Süper Lig.

Ook in de Europa League heeft Fenerbahce nog geen indruk achtergelaten. In de uitwedstrijd tegen Zorya Luhansk kwam de ploeg uit Istanbul niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Feyenoord blaakt daarentegen van het zelfvertrouwen na de zevende overwinning op rij in de competitie en een onverwachte, maar verdiende winstpartij tegen Manchester United. 
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 september 2016 - 08:35   quote  deeplink  
300 Feyenoord-supporters naar Turkije

29pszkl.jpg

Feyenoord wordt donderdagavond gesteund door zo'n 400 aanhangers, zo meldt De Telegraf. Het animo voor het duel in Istanbul is logischerwijs minder dan de trip naar Manchester, waar enkele duizenden supporters naartoe zullen gaan.

Ook bij de businessclub  van Feyenoord leeft het duel met Fenerbahce minder. Normaal gesproken vult deze groep bijna een vliegtuig, maar over een paar dagen zijn zij slechts vertegenwoordigd met 30 man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door RenatoBos --
tomson
 tomson - maandag 26 september 2016 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 08:35 schreef RenatoBos het volgende:
300 Feyenoord-supporters naar Turkije

[ afbeelding ]

Feyenoord wordt donderdagavond gesteund door zo'n 300 aanhangers, zo meldt De Telegraf. Het animo voor het duel in Istanbul is logischerwijs minder dan de trip naar Manchester, waar enkele duizenden supporters naartoe zullen gaan.

Ook bij de businessclub  van Feyenoord leeft het duel met Fenerbahce minder. Normaal gesproken vult deze groep bijna een vliegtuig, maar over een paar dagen zijn zij slechts vertegenwoordigd met 30 man
moet voldoende zijn om hier en daar een fonteintje te renoveren ;) Hele gezellige politie ook in Istanbul. OT: Als er zelfs voor Feyenoord zijn weinig aanhang meereist dan is het wel heel duidelijk hoezeer Turkije inmiddels uit de gratie is bij de Nederlandse reiziger/toerist. Zal er de komende jaren niet beter op worden vermoed ik.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 september 2016 - 08:52   quote  deeplink  
driehonderd is zelfs nog veel.
Volgens mijn gingen er 23 snavels naar Rostov ofzo.
Dat ontloopt elkaar qua afstand niet veel, qua ellende wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door Stylzz --
tomson
 tomson - maandag 26 september 2016 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:
driehonderd is zelfs nog veel.
Volgens mijn gingen er 23 snavels naar Rostov ofzo.
Dat ontloopt elkaar qua afstand niet veel, qua ellende wel.
Snavels zijn geen Feyenoorders Stylzz.. is geen vergelijk ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 september 2016 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 08:53 schreef tomson het volgende:

[..]

Snavels zijn geen Feyenoorders Stylzz.. is geen vergelijk ;)
Daarom gaan er ook 13x zo veel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 september 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Advocaat: ''We weten natuurlijk alles van Feyenoord''

24l0was.jpg

Feyenoord neemt het donderdag op tegen Fenerbahçe voor de Europa League. De Rotterdammers treffen een aantal bekende, waaronder trainer Dick Advocaat. Oud-speler van Feyenoord Robin van Persie is niet van de partij.

''Robin van Persie is er op dit moment niet klaar voor,'' vertelde Dick Advocaat na afloop van de gewonnen wedstrijd tegenover Voetbal International. ''De conditietrainer werkt met hem en hij doet zijn best het te verbeteren.''

''We weten natuurlijk alles van Feyenoord. Het is voor ons een zeer sterke tegenstander. Een ploeg die 21 wedstrijden lang niet meer heeft verloren. Daarom weet ik dat we een moeilijke wedstrijd tegemoet gaan. Maar als wij zo spelen als vandaag in de eerste helft dan kunnen we Feyenoord wel problemen bezorgen.''
netsurfer
 netsurfer - maandag 26 september 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Kom maar op Dickie. Praatjes vullen geen gaatjes.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 september 2016 - 12:38   quote  deeplink  
ZWEEDSE ARBITER ERIKSSON LEIDT FENERBAHÇE - FEYENOORD

24fej9l.jpg

De UEFA heeft de Zweed Jonas Eriksson aangesteld als scheidsrechter voor de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Fenerbahçe. Het tweede groepsduel in de Europa League wordt donderdagavond om 21:05 uur gespeeld in het Şükrü Saracoğlu Stadion in Istanbul.

De 42-jarige Eriksson floot vorig seizoen de finale van de Europa League tussen Liverpool en Sevilla. Ook was de Zweed actief tijdens het afgelopen Europees Kampioenschap in Frankrijk. Daar leidde hij drie duels, waaronder de halve finale tussen Portugal en Wales.

Eriksson wordt donderdag ondersteund door vijf landgenoten. Mathias Klasenius en Daniel Wärnmark zijn de assistent-scheidsrechters. Daniel Gustavsson is de vierde official, terwijl  Juan Martin Strömbergsson en Markus Strömbergsson als vijfde en zesde official zijn aangesteld.
JanM
 JanM - maandag 26 september 2016 - 14:26   quote  deeplink  
0-7 zal het niet worden dus ik hou het op 0-1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 september 2016 - 14:44   quote  deeplink  
Neem nog een limoncello joh d:-)
VVout
 VVout - maandag 26 september 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 14:44 schreef RenatoBos het volgende:
Neem nog een limoncello joh d:-)
Wel zelf gemaakte natuurlijk, weet een voortreffelijke op de dorpsstraat in Kapellen :)
ar
 ar - maandag 26 september 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Minimale inspanning 0-1.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 september 2016 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 20:57 schreef ar het volgende:
0-4
Ahum..
de bluffer
 de bluffer - maandag 26 september 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2016 - 21:01 schreef RenatoBos het volgende:
Die zijn de volgende 0-5..
in je droom misschien wel
de bluffer
 de bluffer - maandag 26 september 2016 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2016 - 11:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Stel we gaan winnen van Fenerbahće?
Moeten wij dan weer Dick Advocaat bedanken?
waar voor, Advocaat wint toch niet
ar
 ar - maandag 26 september 2016 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 17:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ahum..
Haha..uhhhh..ok
de bluffer
 de bluffer - maandag 26 september 2016 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 20:53 schreef van geil het volgende:
Die Turken kunnen er overigens niet veel van.
die woorden onthoud ik
de bluffer
 de bluffer - maandag 26 september 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2016 - 17:03 schreef van geil het volgende:

[..]

En hij mag de rekening ook nog betalen van Dickie .
ik denk dat Gio geen drinker is
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 september 2016 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 17:37 schreef de bluffer het volgende:

[..]

in je droom misschien wel
Daar ook..
van geil
 van geil - maandag 26 september 2016 - 21:30   quote  deeplink  
Wat n stunt als je hier gaat winnen.
Daar heeft niemand n dubbeltje op ingezet .
2 wedstrijden 6 punten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 september 2016 - 21:38   quote  deeplink  
Deze winnen is knap, maar niet bijzonder. Fener is dit jaar heel zwak.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 september 2016 - 21:40   quote  deeplink  
Maar goed, winnen en 6 punten.
Had ik ook never nooit verwacht.
van geil
 van geil - maandag 26 september 2016 - 21:41   quote  deeplink  
ik had 7 weken geleden getekend voor 2 punten
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 september 2016 - 21:41   quote  deeplink  
Jawel, maar t is met de kennis van nu.
van geil
 van geil - maandag 26 september 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
Jawel, maar t is met de kennis van nu.
Ik ben ook niet kapot van dit elftal.
Het moet kunnen.
van geil
 van geil - maandag 26 september 2016 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 20:53 schreef van geil het volgende:
Die Turken kunnen er overigens niet veel van.
..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 00:00   quote  deeplink  
'Pi-Air': ''Feyenoord heeft serieuze kans om te winnen''

34t991i.jpg

Feyenoord neemt het aanstaande donderdag in de tweede groepswedstrijd in de Europa League op tegen Fenerbahçe. Na de overwinning op Manchester United reizen de Rotterdammers nu af naar Turkije, waar zij worden gevolgd door zo’n 400 supporters. Voor Pierre van Hooijdonk, oud-speler van beide ploegen, is het een bijzondere wedstrijd: “Beide ploegen hebben een speciaal plekje bij mij.”

“Ik denk dat Feyenoord echt wel een serieuze kans heeft om daar te gaan winnen”, zegt ‘Pi-Air' in Peptalk. “Feyenoord speelt zeker aardig tegen ploegen die het spel moeten maken, dat hebben we goed gezien tegen Manchester United en PSV. Fenerbahçe moet gaan aanvallen in Turkije omdat ze pas één punt hebben, daar zal je het dus weer gaan zien.”

De Rotterdammers verloren dit Eredivisie-seizoen nog geen punten, maar volgens oud-speler is het te vroeg om te praten over een kampioenschap. “Er is wel iets aan het ontstaan. Het zou ontzettend knap zijn als ze dit volhouden tot de winterstop. Dan worden ze echt een serieuze kandidaat voor de titel.”
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 27 september 2016 - 09:29   quote  deeplink  
Een punt halen Donderdag en thuis alles winnen en een punt bij Zorja Loegansk pakken
dan mag verliezen bij M U voldoende zijn om met 11 punten de volgende ronde te halen want M U wint verder alles
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 11:27   quote  deeplink  
Advocaat: ''Feyenoord-succes is succes van Gio''

2s1nghu.jpg

Giovanni van Bronckhorst staat aanstaande donderdag tegen zijn voormalige adviseur Dick Advocaat. De ervaren oefenmeester vindt het leuk dat Feyenoord het goed doet. ''Het succes is echt het succes van Van Bronckhorst en zijn assistenten'', aldus de trainer van Fenerbahce in het Algemeen Dagblad.

''Toen de club de beker won, werd ik keurig uitgenodigd voor de huldiging en de feestavond. Ik ben niet gegaan, die prijs was voor de spelers en de technische staf'', zegt Advocaat, die genoot van zijn drie maanden bij Feyenoord. Donderdag zijn Gio en Advocaat tegenstanders.

En er staat veel op het spel. ''Ik ga ervan uit dat Manchester niet veel meer zal laten liggen in de resterende wedstrijden. Dat betekent dat als wij iets willen, wij donderdag moeten winnen van Feyenoord. Of ik ze al heb geanalyseerd? Cor Pot is tegen PSV gaan kijken. Maar ik weet wel hoe ze spelen, dat lijkt me duidelijk.''
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 12:51   quote  deeplink  
Feyenoord woensdag naar Istanbul

3024awy.jpg

De selectie van Feyenoord geniet vandaag (dinsdag) van een rustdag. Het team kan zodoende herstellen van de serie wedstrijden van de afgelopen weken en zich tevens opladen voor de laatste twee duels tot aan de naderende interlandbreak. Donderdag speelt Feyenoord tegen Fenerbahçe, waarna de periode van zeven wedstrijden in tweeëntwintig dagen komende zondag wordt afgesloten in Tilburg (Willem II-uit).

De selectie van trainer Giovanni van Bronckhorst meldt zich woensdagochtend op Rotterdam/The Hague Airport voor vertrek naar Istanbul, waar donderdag de eerste Europese uitwedstrijd van dit seizoen op het programma staat. Na aankomst in de Turkse hoofdstad werkt Feyenoord later op de dag een training af in het Şükrü Saracoğlustadion, de thuishaven van Fenerbahçe.

Tegen de formatie van trainer Dick Advocaat hoopt Feyenoord de uitstekende start in de Europa League (1-0 overwinning op Manchester United) een goed vervolg te geven. Fenerbahçe begon de groepsfase van het toernooi met een 1-1 gelijkspel op bezoek bij Zorya Luhansk. De wedstrijd in Istanbul begint donderdagavond om 21:05 uur.

Feyenoord keert vrijdagmiddag terug uit Turkije en richt het vizier dan direct weer op de Eredivisie. De ploeg neemt het aankomende zondag in Tilburg vanaf 14:30 uur op tegen Willem II. Dat duel is het laatste tot de interlandperiode, waarmee voor Feyenoord een adempauze aanbreekt van twee weken waarin geen wedstrijden op het programma staan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 15:34   quote  deeplink  
Feyenoord komt met 'Feyenoord Fan Embassy' in Istanbul

21d545z.jpg

Voor het eerst rondom een Europese uitwedstrijd richt Feyenoord in Istanbul de Feyenoord Fan Embassy in. Dit is een vaste locatie waar Feyenoord-supporters op de wedstrijddag terecht kunnen voor vragen, extra informatie of andere zaken waarbij de club van dienst kan zijn. De Feyenoord Fan Embassy wordt bemand door medewerkers van Feyenoord.

Alle Feyenoord-supporters met een wedstrijdkaart hebben maandag per mail belangrijke informatie ontvangen over hun reis naar Istanbul en het wedstrijdbezoek. De wedstrijd tussen Fenerbahçe en Feyenoord begint donderdag om 21:05 uur.

Overige Europese uitduels
Kaartverkoopinformatie over de volgende Europese uitwedstrijd (tegen Zorya Luhansk op donderdag 3 november) wordt volgende week bekend gemaakt. Dit duel wordt niet gespeeld in Luhansk, maar in het Chornomorets Stadium in Odessa. Naar verwachting wordt kaartverkoopinformatie over het uitduel met Manchester United (donderdag 24 november) half oktober bekendgemaakt.

Hoewel Feyenoord streeft naar het verkrijgen van zoveel mogelijk uitkaarten, geldt voor de Europese uitduels het voorbehoud dat bepaalde omstandigheden de club ertoe kunnen dwingen haar beleid ten aanzien van de kaartverkoop aan te passen. De randvoorwaarden voor elke wedstrijd worden bepaald door de ontvangende club en lokale autoriteiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Van Persie over toekomst: ''Ik sta open voor alles''

5lzc46.jpg

Robin van Persie werd vandaag in Feyenoord TV geïnterviewd. Het ging er ondermeer over hoe hij de loting van de Europa League ervaren heeft, hoe hij het bij zijn nieuwe club vindt en over de kansen van Fenerbache komende donderdag. Ook spreekt de 33-jarige aanvaller over zijn toekomst.

‘’Door de jaren heen heb ik gezien dat je je carrière niet echt kunt plannen'', vertelt Van Persie. ''Je moet het nemen zoals het komt en toch heb je zelf de grootste invloed op hoe je carrière verloopt. Er komen allerlei dingen op je pad en daar ga je op in of niet. Dat is hoe ik het de laatste jaren benader'', vervolgt hij.

''Ik sta open voor alles. Ik ben nu dertien jaar weg uit Nederland en ook dat bevalt me goed. Mijn thuis is waar mijn vrouw en kinderen zijn. Of dat nou in Engeland, Turkije of waar dan ook is'', gaat de aanvaller verder. ''Zo staan de kinderen er ook in. Ze zijn zelfs meer Engels dan Nederlands omdat ze daar zijn opgegroeid. Er komt een moment dat zij ook een grotere zeggenschap krijgen over waar ze graag willen leven en zijn.''

''Ik kan nu nog niet zeggen wat precies die ambitie is omdat ik het met de dag neem'', verklaart Van Persie. ''Ik kijk pas naar situaties als ze concreet worden en dan maak ik op het moment zelf, samen met mijn vrouw en kinderen, een keuze. Zo proberen we alles mee te nemen in de beslissing: privé, voetbal en noem het maar op. Zo hebben we het de afgelopen jaren gedaan en dat bevalt me erg goed'', sluit hij af.

(https://youtu.be/crFiuGySflU)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2016 - 07:31   quote  deeplink  
Te oud.
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 28 september 2016 - 09:21   quote  deeplink  
Lekker naar Excelsior gaan op het KUTkunstgras
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 september 2016 - 10:37   quote  deeplink  
Voorbij de uiterste THT.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 september 2016 - 18:34   quote  deeplink  
1-1.
Omdat het kan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 september 2016 - 18:50   quote  deeplink  
Zou op zich ook al een mooi resultaat zijn maar ik vermoed dat we toch gaan winnen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 september 2016 - 22:40   quote  deeplink  
GROTE BELANGSTELLING VOOR FEYENOORD BIJ AANKOMST IN TURKIJE

k48ens.jpg

De selectie van Feyenoord is woensdagmiddag veilig geland in Istanbul, waar het donderdagavond Fenerbahçe treft voor de Europa League. Iets na half één plaatselijke tijd (in Turkije is het één uur later dan in Nederland) zetten de twintig spelers en de staf voet op Turkse bodem, nadat ze zo’n drie uur eerder waren vertrokken vanaf Rotterdam The Hague Airport.

De meeste aandacht ging uiteraard uit naar Dirk Kuyt, die drie jaar voor Fenerbahçe speelde. Al direct na het passeren van de douane kreeg de aanvoerder talloze verzoeken om op de foto te gaan, terwijl buiten vele cameraploegen hem opwachtten. Een tv-zender zond de aankomst van Feyenoord zelfs live uit.

Na de aankomst op het vliegveld vertrok Feyenoord per bus naar het hotel. Rond 19:00 uur plaatselijke tijd (18:00 uur in Nederland) zal de selectie de laatste training afwerken in aanloop naar het Europa League-duel met Fenerbahçe. Dat doet de ploeg in het Sükrü Saracoglustadion van Fenerbahçe, waar 386 Feyenoord-supporters de ploeg donderdagavond zullen aanmoedigen vanuit het bezoekersvak.

Voor de training schuiven Kuyt en hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst aan voor een persconferentie, waarin zij vooruitblikken op het tweede groepsduel. Een verslag van deze persconferentie vind je vanavond op Feyenoord.nl en via de officiële accounts van de club op Twitter, Facebook en Instagram. Volg de social media kanalen de komende dagen ook voor meer updates vanuit Istanbul.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FENERBAHÇE SK– FEYENOORD (Donderdag 29 september 2016, 21:05 uur) 1-0

0.0075240