|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee serieus, zelfde met fakkels, mogen ze van mij afsteken, zo.ang ze ze maar niet op het veld gooien. Beken maar door in de prijs.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Anastasiou: ''Feyenoord is op papier het beste team van Nederland''
Na de zeperd in de beker (4-0 verlies tegen PSV) richt Roda JC zich nu op de aankomende wedstrijd tegen een andere topclub: Feyenoord. Roda JC Club TV interviewde trainer Yannis Anastasiou in aanloop naar de wedstrijd in De Kuip.
"We moeten ons nu focussen op zondag, want zondag is een totaal andere wedstrijd. We spelen tegen de op papier beste club van Nederland, in De Kuip: mooi stadion, mooie sfeer. We weten dat het moeilijk is, maar wij kunnen het gemakkelijk of moeilijk maken voor de tegenstander en het is onze taak om het Feyenoord zo lang mogelijk, zoveel mogelijk moeilijk te maken."
''In dit soort wedstrijden kun je makkelijk worden weggespeeld met vijf of zes tegendoelpunten. Deze teams stoppen nooit. Ze kennen geen genade.'' Roda JC staat met drie punten op plek zeventien en in Rotterdam zijn Christian Kum en Abdul Ajagun ook nog eens niet inzetbaar: zij zijn geschorst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, Limburg hoort op papier ook bij Nederland. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Op papier worden geen wedstrijden gewonnen. Alleen op (kunst)gras.
quote: :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voordat ik ga kijken: is het boeiend of slaapverwekkend? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij kijkt wat verveeld, dus zou het er niet op gokken. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Tis geen echte horde, we pakken die koempels gewoon en hoppa 3punten blijven in Rotterdam! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Interessant , wilde eigenlijk met de Supercup starten met Kramer/Jorgensen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hadden de 1-0 moeten maken en is niet gebeurt, duidelijk toch. Voor de rest verder, we zijn door en daar mee is de kous af....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD OOK TEGEN RODA JC IN UITVERKOCHTE KUIP
Feyenoord speelt zondag voor de vijfde keer dit seizoen in een uitverkochte Kuip. Na de drie eerdere thuisduels in de competitie en het bekerduel met FC Oss van afgelopen donderdag is ook de thuiswedstrijd tegen Roda JC Kerkrade volledig uitverkocht.
Na FC Twente (2-0), Excelsior (4-1) en ADO Den Haag (3-1) hoopt de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst ook de Limburgers te verslaan en zodoende de reeks overwinningen te vervolgen. Feyenoord gaat na zes speelrondes aan kop in de Eredivisie en kan tegen Roda JC de zevende achtereenvolgende zege in de competitie boeken.
Feyenoord – Roda JC Kerkrade begint zondag om 16:45 uur. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: je hebt toch wel lagere school gehad omdat te weten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: *om dat (ook lagere school) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, daarom zeg ik t ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Avondje stappen met bluffert. Lijkt me leerzaam, over de jeugd en D K enzo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vooral de jeugd in Denenmarken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En maken van jeugd in Denenmarken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
IK ben nu op het strand van KIjkduin in Den Haag even nog lekker wandelen en dan eten en dan op naar de volle kuip allemaal veel succes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 10:16 schreef de bluffer het volgende:IK ben nu op het strand van KIjkduin in Den Haag even nog lekker wandelen en dan eten en dan op naar de volle kuip allemaal veel succes Veel plezier! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dank je wel het is zo lekker naar zo'n lange rit gisteren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Net ff een zootje oude hardcore op USB geknald. Zo de auto in, stukkie touren, boodschappie doen en als een asoback met keiharde beats rondrijden. Je moet wat doen voor zo'n 16:45 wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja waardeloze tijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:Net ff een zootje oude hardcore op USB geknald. Zo de auto in, stukkie touren, boodschappie doen en als een asoback met keiharde beats rondrijden. Je moet wat doen voor zo'n 16:45 wedstrijd. heb jij dat gedaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Toch las ik van de week dat de 16:45 wedstrijd 1 van de best bekeken is elk weekend...maar ik vind het ook niks. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nou 20.45 uur in de week en zaterdags dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ook dat bluf. Gewoon alles op zondag 14.30 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: en wat vond je dan van de beker loting dat de gloeilampen, 020, de kaasboeren en Feyenoord niet tegen elkaar mochten echt nederlands |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Waar is de tijd dat je je horloge er op gelijk kon stellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 11:29 schreef de bluffer het volgende:[..] en wat vond je dan van de beker loting dat de gloeilampen, 020, de kaasboeren en Feyenoord niet tegen elkaar mochten echt nederlands Het gaat om geld, ja. Waar niet? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dit gebeurd alleen in Nederland hoor nou kijk maar naar de laatste bekerwedstrijden alleen onze kuip was uitverkocht en vandaag ook weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 11:47 schreef de bluffer het volgende:[..] dit gebeurd alleen in Nederland hoor nou kijk maar naar de laatste bekerwedstrijden alleen onze kuip was uitverkocht en vandaag ook weer Die UEFA lotings met groepen die niet bij elkaar in de poule kunnen komen dan? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat vind ik ook belachelijk gewoon alles in één koker we gaan nu richting Rotterdam eerst wat eten nogmaals allemaal veel succes
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga richting de Kuip, iedereen een fijne wedstrijd gewenst en natuurlijk de drie punten..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Shit man. Kom net in Zwolle in een coffieshop met mn Feyenoord petje op, gaan mensen me spontaan geluk wensen tegen Roda, onderweg ook al. Een mevrouw zei geen voorkeur te hebben maar ze gunt t ons zo, en das niet de enige deze maand. Dus de algehele gunfactor hebben we denk ik te pakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Roda is natuurlijk een concurrent van Zwolle in strijd om degradatie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 14:49 schreef johan mansveld het volgende:Shit man. Kom net in Zwolle in een coffieshop met mn Feyenoord petje op, gaan mensen me spontaan geluk wensen tegen Roda, onderweg ook al. Een mevrouw zei geen voorkeur te hebben maar ze gunt t ons zo, en das niet de enige deze maand. Dus de algehele gunfactor hebben we denk ik te pakken. Ben jij dat, die ene die nog een Feyenoord petje draagt :P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wachten wachten wachten.. en dan zijn er me toch 2 afschuwelijke zaadpartijen te zien op fox :( hopen dat er bij ons meer amusement in t verschiet ligt. prettige wedstrijd alvast allemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door tomson -- |
|
|
|