|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Als dat zo zou zijn, dan nog met trots hoor;-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een casual petje is nog ok..:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Petjes... zijn voor mensen met een Golf ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha..of een cabrio. Maarja,dan ben je 65. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Fijne voetbalmiddag Feyenoord vrienden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Beek heeft een leuk vrouwtje! Tropical.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toss valt niet goed. Gelijk kapotspelen 1e helft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dat had een 2de gele kaart mogen zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jaaaaaa..hahaha. Peppen sukkel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beauty van El Al ! Weer ! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Yes! Hopelijk kunnen we nog even lekker aan het doelsaldo werken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Twijfel nog steeds over het buitenspel voor Jens |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was verdomde krap iig |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ken niet anders dan dat ie getwijfeld heeft. En bij twijfel voordeel aanvaller. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Redelijke pot vooralsnog tegen een defensieve tegenstander. Niet goed, maar wel goed genoeg. Anyway, Jorgensen belangrijk met de goal en assist. En Van Peppen en Botteghin ontsnappen in mindere of meerdere mate aan rood. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Botteghin wordt wel wat wild. Als hij Roda begin van de wedstrijd rood had gekregen, had Botte dat ook gehad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jens stond wel net aan buitenspel leek het me, dus wat dat betreft terecht afgekeurd denk ik. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 17:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Redelijke pot vooralsnog tegen een defensieve tegenstander. Niet goed, maar wel goed genoeg. Anyway, Jorgensen belangrijk met de goal en assist. En Van Peppen en Botteghin ontsnappen in mindere of meerdere mate aan rood. We hebben het standaard moeilijk tegen dit soort ploegen. Normaal scoren we moeizaam, met een 2-0 hoor je mij niet klagen :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 17:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Jens stond wel net aan buitenspel leek het me, dus wat dat betreft terecht afgekeurd denk ik. Na de videobeelden wel, maar in de wedstrijd geloof ik nooit dat hij zeker was over die teennagel buitenspel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 17:37 schreef Fart het volgende:[..] Na de videobeelden wel, maar in de wedstrijd geloof ik nooit dat hij zeker was over die teennagel buitenspel oh ja, dat denk ik ook al gauw inderdaad. Vaak kan je een redelijke inschatting maken, maar dit is gewoon een muntje opgooien. Dat gaat zo snel, dat kan ie nooit met zekerheid inschatten. En dat kan je die grensrechter ook niet kwalijk nemen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 17:36 schreef Fart het volgende:[..] We hebben het standaard moeilijk tegen dit soort ploegen. Normaal scoren we moeizaam, met een 2-0 hoor je mij niet klagen :) Ik klaag ook zeker niet, maar de belangrijke 1-0 was wel een mazzeltje natuurlijk. Al anticipeert Jorgensen goed. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 17:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] oh ja, dat denk ik ook al gauw inderdaad. Vaak kan je een redelijke inschatting maken, maar dit is gewoon een muntje opgooien. Dat gaat zo snel, dat kan ie nooit met zekerheid inschatten. En dat kan je die grensrechter ook niet kwalijk nemen. Nee kwalijk niet ofzo hoor, maar je moet wat te zeiken hebben toch? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 17:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik klaag ook zeker niet, maar de belangrijke 1-0 was wel een mazzeltje natuurlijk. Al anticipeert Jorgensen goed. Wilde zeggen, dat was nog geen makkelijk goaltje van Jorgensen. Beetje geluk wel idd, maar tussen de palen was al niet makkelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kruipen weer wat slordigheidjes in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is geen kampioenselftal. Kunnen het niet opbrengen geconcentreerd te blijven. Dat gaat je opbreken |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het is dat Roda zo bizar slecht is en Jones je een keer red, maar anders had het al minimaal 2-1 gestaan. Gewoon zonde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kramer dr bij? Jorgensen achter Kramer? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Beschamend vind ik ver gaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Roda mag komen en je speelt nu meerdere counters slecht uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Start van de tweede helft wel, maar de eerste helft vond ik echt niet beschamend |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk