BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jones of Vermeer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 januari 2017 - 22:21   quote  deeplink  
Vermeer dan toch maar.
Over een maand of twee.
Nibke
 Nibke - maandag 16 januari 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 21:28 schreef Alexmem het volgende:
Never change a winning team.
Juist, gewoon zo laten staan!
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 17 januari 2017 - 12:18   quote  deeplink  
beker wedstrijd zou ik Vermeer opstellen
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 17 januari 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Allebei opstellen, Jones op doel bij corners en vrije trappen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 februari 2017 - 23:51   quote  deeplink  
''Drie volwaardige doelmannen is te veel van het goede''

5cyohk.jpg

Kenneth Vermeer heeft afgelopen maandag zijn rentree gemaakt bij de beloften van Feyenoord. De doelman is snel weer inzetbaar voor de Rotterdammers en hoopt spoedig op speelminuten bij het eerste. Giovanni van Bronckhorst heeft straks een luxe probleem onder de lat. Vervanger Brad Jones presteert namelijk uitstekend. Volgens Mario Been moet Jones daarom ook eerste doelman blijven.

“Feyenoord staat bovenaan en dat komt mede door de inbreng van Jones,'' zegt de oud-Feyenoorder. ''Hij heeft het tot nu toe uitstekend gedaan. Ik kan hem niet betrappen op fouten en ik zou hem dan ook lekker laten staan. Hij is rustig en ontzettend sterk op hoge ballen, wat niet echt de kwaliteit van Vermeer is. Daar komt bij dat Vermeer eerst nog weer een serie wedstrijden moet gaan keepen om echt fit te worden.''

Brad Jones heeft een aflopend contract in De Kuip. Feyenoord heeft aangegeven graag langer door te gaan met de 34-jarige doelman. ''Maar de vraag is ook wat hij zelf wil. Kan hij zich eventueel schikken in een rol als tweede keeper? Warner Hahn komt straks natuurlijk ook weer terug. Drie volwaardige doelmannen is te veel van het goede,'' geeft de huidige assistent-trainer van Fenerbahçe aan in gesprek met ELFVoetbal.nl.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 februari 2017 - 08:35   quote  deeplink  
Been wil ook weer eens wat zeggen.
ar
 ar - zaterdag 04 maart 2017 - 16:54   quote  deeplink  
Doe maar lekker bijtekenen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 maart 2017 - 17:09   quote  deeplink  
Dan moet je Vermeer verkopen..
ar
 ar - zaterdag 04 maart 2017 - 17:10   quote  deeplink  
Dat is ook wat
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 maart 2017 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 maart 2017 - 17:10 schreef ar het volgende:
Dat is ook wat
Mwah je hebt ook Hahn nog (en Bijlow), ik bedoel te zeggen 1 van de drie moet echt weg,
ar
 ar - zaterdag 04 maart 2017 - 17:13   quote  deeplink  
Dan maar 1 van die 2.
Liever geen Vermeer.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 maart 2017 - 17:13   quote  deeplink  
Snap..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 maart 2017 - 17:18   quote  deeplink  
Is Hahn bij Excelsior een puntenhaler gebleken?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 maart 2017 - 17:19   quote  deeplink  
Volgens mij nog geen wedstrijd gewonnen sinds hij er zit..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 maart 2017 - 17:20   quote  deeplink  
Laatste overwinning in november geloof ik.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 21:33   quote  deeplink  
Vond Vermeer niet helemaal vrij uit gaan vandaag..
Els
 Els - zondag 12 maart 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 21:33 schreef RenatoBos het volgende:
Vond Vermeer niet helemaal vrij uit gaan vandaag..
Was niet erg sterk bij de 2 doelpunten, maar Vilhena ging ook niet vrijuit.
MightyAce
 MightyAce - maandag 13 maart 2017 - 05:59   quote  deeplink  
Met Jones op doel hadden we gisteren nooit 2 tegengoals gehad.
JanM
 JanM - maandag 13 maart 2017 - 07:20   quote  deeplink  
Vermeer verkopen!
Joeyyy
 Joeyyy - maandag 13 maart 2017 - 07:34   quote  deeplink  
Jones 100%. Geweldig seizoen. Vermeer prima backup en evt volgend jaar 1e doelman. Laat ze dan maar concurreren. Vermeer heeft m.i. twee verbeterpunten: 1. hoge ballen zijkant. Dat komt ook door zijn lengte maar hij vangt ze vaak op borsthoogte ipv met gestrekte armen boven hoofd. 2. Het ALTIJD naar de grond gaan in 1 tegen 1. Stiftje is bijna altijd goal en dat weten spitsen gewoon.. Desondanks alle vertrouwen in onze sluitposten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 maart 2017 - 07:51   quote  deeplink  
En Hahn ook nog
netsurfer
 netsurfer - maandag 13 maart 2017 - 08:50   quote  deeplink  
Zat er een beetje in dat Vermeer nu extra kritisch benaderd zou gaan worden. Bij elk tegendoelpunt bij hem ga je krijgen 'dat was Jones niet overkomen'.
Eerlijk is eerlijk, ik vond Vermeer gisteren ook nog niet briljant spelen, maar wat verwacht je na bijna 10 maanden niet gespeeld te hebben.

Laat Jones, mits fit, het seizoen maar afmaken. Maar volgend seizoen moet Vermeer weer de nummer 1 zijn.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 maart 2017 - 08:52   quote  deeplink  
Waarom moet Vermeer de nummer 1 zijn? Wat mij betreft mag dat ook Hahn zijn. Of een andere goede keeper. De beste speelt.
netsurfer
 netsurfer - maandag 13 maart 2017 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2017 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:
De beste speelt.
Precies. Daarom.
MMM
 MMM - woensdag 15 maart 2017 - 18:28   quote  deeplink  
Jones heeft mijn voorkeur, misschien ook wel voor komend seizoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 15 maart 2017 - 23:29   quote  deeplink  
We hebben 3 keepers die niet zo gek veel van elkaar zitten op hun topniveau. Best een luxe en dan komt er nog een talentvolle jongen erachter aan. Dus qua keepers mogen we niet klagen denk ik. Denk dat Vermeer op zijn best, de beste keeper is die we hebben, maar kan me voorstellen dat een ander volgend jaar eerste keeper is.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 maart 2017 - 23:59   quote  deeplink  
En aan alle drie word getrokken, 1 kan er sowieso weg, je hebt ook nog Bijlow..
Milo
 Milo - donderdag 16 maart 2017 - 06:55   quote  deeplink  
Vermeer blijft mijn nummer 1. Iedereen speelt fantastisch dit seizoen. Maar laat Jones het seizoen afmaken. En dan mogen ze het volgend seizoen weer uitvechten.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 16 maart 2017 - 08:57   quote  deeplink  
Dit seizoen nog Jones naar dit seizoen gewoon Vermeer weer
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 maart 2017 - 09:07   quote  deeplink  
Dit seizoen Jones, Vermeer verkopen, nog een beetje cashen. En Jones en Hahn die t uit mogen vechten.
JanM
 JanM - donderdag 16 maart 2017 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 maart 2017 - 09:07 schreef Stylzz het volgende:
Dit seizoen Jones, Vermeer verkopen, nog een beetje cashen. En Jones en Hahn die t uit mogen vechten.
Gelukkig dat er meer zijn die zo over denken! Vind dat Hahn inmiddels de kans verdient, maar denk dat noch Jones, noch Vermeer als tweede doelman willen blijven ... Mijn voorspelling is dus:

- Hahn wordt eerste keeper
- Jones verlengt niet
- Vermeer wordt verkocht
- Bijlow blijft derde doelman'
- er wordt een nieuwe stand in voor Hahn aangetrokken
MMM
 MMM - donderdag 16 maart 2017 - 12:35   quote  deeplink  
Hahn vind ik niet echt overtuigend en absoluut nog niet klaar om de nummer 1 van Feyenoord te worden.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 16 maart 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 maart 2017 - 10:07 schreef JanM het volgende:

[..]

Gelukkig dat er meer zijn die zo over denken! Vind dat Hahn inmiddels de kans verdient, maar denk dat noch Jones, noch Vermeer als tweede doelman willen blijven ... Mijn voorspelling is dus:

- Jones verlengt niet
- Vermeer wordt verkocht
Mag het toch echt niet hopen, hoor. Je laat twee topkeepers vertrekken en gaat dan met Hahn verder? Sorry, maar die is echt (nog) niet goed genoeg om eerste keeper te worden bij ons. Daarmee ga je niet meespelen om de prijzen. Daar is een goede, stabiele keeper voor nodig. Sowieso of Jones of Vermeer behouden. Ik verwacht ook wel dat Van Geel minimaal één van de twee gaat behouden. Als Jones niet verlengt, zal Vermeer sowieso niet verkocht gaan worden.
MMM
 MMM - donderdag 16 maart 2017 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 maart 2017 - 15:50 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Mag het toch echt niet hopen, hoor. Je laat twee topkeepers vertrekken en gaat dan met Hahn verder? Sorry, maar die is echt (nog) niet goed genoeg om eerste keeper te worden bij ons. Daarmee ga je niet meespelen om de prijzen. Daar is een goede, stabiele keeper voor nodig. Sowieso of Jones of Vermeer behouden. Ik verwacht ook wel dat Van Geel minimaal één van de twee gaat behouden. Als Jones niet verlengt, zal Vermeer sowieso niet verkocht gaan worden.
Helemaal eens.
R()b
 R()b - donderdag 16 maart 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 maart 2017 - 12:35 schreef MMM het volgende:
Hahn vind ik niet echt overtuigend en absoluut nog niet klaar om de nummer 1 van Feyenoord te worden.
Nee inderdaad, en ik denk ook niet dat je wil gokken met keepers.
Gewoon een goede kerel in de goal klaar.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 17 maart 2017 - 09:37   quote  deeplink  
Hahn is geen top voor Feyenoord
hij heeft het wel goed gedaan in Zwolle en is goed voor de sub top clubs
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 maart 2017 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 maart 2017 - 10:07 schreef JanM het volgende:

[..]

- Jones verlengt niet
- Vermeer wordt verkocht
Zo dan ,jij maak er echt een puinzooi van !
Lees het nog even terug misschien ontdek je wat foutjes ?of je bent echt van t pad af Jan haha
MMM
 MMM - vrijdag 17 maart 2017 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 10:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lees het nog even terug misschien ontdek je wat foutjes ?of je bent echt van t pad af Jan haha
Doet me denken aan de Been/Bruins tijd met Jan.

Hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2017 door MMM --
JanM
 JanM - vrijdag 17 maart 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 10:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hoor, voel me prima. Vind het gewoon tijd voor Hahn want anders kun je die beter verkopen (interesse genoeg). Maar dan heb je binnen enkele jaren weer een keepersprobleem aangezien Jones dan te oud is en Vermeer nog wel een keer een stap wil maken verwacht ik. Beiden willen niet als tweede keeper blijven lijkt mij dus dan is dit m.i. voor iedereen de beste oplossing. En een mooie transfersom voor Vermeer kunnen we meer dan goed gebruiken! Win win win dus, tenzij je geen vertrouwen hebt in de kwaliteiten van Hahn natuurlijk ...
JanM
 JanM - vrijdag 17 maart 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 10:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Doet me denken aan de Been/Bruins tijd met Jan.

Hahahaha
Babovic, meer zeg ik niet hahaha
MMM
 MMM - vrijdag 17 maart 2017 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 12:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Babovic, meer zeg ik niet hahaha
Was beter dan Bruins
JanM
 JanM - vrijdag 17 maart 2017 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 13:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Was beter dan Bruins
Maakt niet (meer) uit, ze hebben het allebei helaas niet gered bij Feyenoord en kunnen allebei niet keepen. Daar ging het over volgens mij ;-P
MMM
 MMM - vrijdag 17 maart 2017 - 14:15   quote  deeplink  
Hahahaha
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 17 maart 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 12:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Nee hoor, voel me prima. Vind het gewoon tijd voor Hahn want anders kun je die beter verkopen (interesse genoeg). Maar dan heb je binnen enkele jaren weer een keepersprobleem aangezien Jones dan te oud is en Vermeer nog wel een keer een stap wil maken verwacht ik. Beiden willen niet als tweede keeper blijven lijkt mij dus dan is dit m.i. voor iedereen de beste oplossing. En een mooie transfersom voor Vermeer kunnen we meer dan goed gebruiken! Win win win dus, tenzij je geen vertrouwen hebt in de kwaliteiten van Hahn natuurlijk ...
Op basis van wat ik vooralsnog gezien heb van Hahn, loop ik inderdaad nog niet over van vertrouwen om hem een vol seizoen als eerste keeper bij Feyenoord te hebben. Als tweede keeper kan het wel, maar niet als eerste. Maar goed, verhuren heeft wellicht meer zin dan hem als tweede keeper te gebruiken. Jones en Vermeer steken naar mijn idee ver boven Hahn uit. Vermeer kan overigens nog jaren door als keeper. Wellicht wil hij ooit nog een stap maken, maar ik vind dat geen reden om dan nu maar met een keeper te gaan werken die eigenlijk (nog) niet goed genoeg is voor ons. Hahn heeft simpelweg nog een paar stappen te maken voordat hij een goede eerste keeper voor ons is. Tot die tijd gewoon Jones of Vermeer in de goal. En als de keuze komende zomer gaat tussen Jones en/of Vermeer behouden tov het behoud van Hahn, dan zou ik er toch voor kiezen om Hahn te verkopen. Als je nu twee topkeepers (voor eredivisie begrippen dan) in huis hebt, ga je er toch niet twee van de hand doen en door met een derde keeper die het beoogde niveau nog niet heeft? Lijkt met niet slim als je om de prijzen mee wil doen. En dan heb ik het nog niet eens over de Europese wedstrijden van aankomend jaar..
JanM
 JanM - vrijdag 17 maart 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 14:19 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Op basis van wat ik vooralsnog gezien heb van Hahn, loop ik inderdaad nog niet over van vertrouwen om hem een vol seizoen als eerste keeper bij Feyenoord te hebben. Als tweede keeper kan het wel, maar niet als eerste. Maar goed, verhuren heeft wellicht meer zin dan hem als tweede keeper te gebruiken. Jones en Vermeer steken naar mijn idee ver boven Hahn uit. Vermeer kan overigens nog jaren door als keeper. Wellicht wil hij ooit nog een stap maken, maar ik vind dat geen reden om dan nu maar met een keeper te gaan werken die eigenlijk (nog) niet goed genoeg is voor ons. Hahn heeft simpelweg nog een paar stappen te maken voordat hij een goede eerste keeper voor ons is. Tot die tijd gewoon Jones of Vermeer in de goal. En als de keuze komende zomer gaat tussen Jones en/of Vermeer behouden tov het behoud van Hahn, dan zou ik er toch voor kiezen om Hahn te verkopen. Als je nu twee topkeepers (voor eredivisie begrippen dan) in huis hebt, ga je er toch niet twee van de hand doen en door met een derde keeper die het beoogde niveau nog niet heeft? Lijkt met niet slim als je om de prijzen mee wil doen. En dan heb ik het nog niet eens over de Europese wedstrijden van aankomend jaar..
Jones gaat niet (bij)tekenen als hij niet de garantie heeft eerste keeper te blijven en Vermeer wil ongetwijfeld liever weg dan als tweede keeper achter Jones nog een seizoen draaien ... Dat betekent dus dat je er sowieso eentje kwijtraakt en dan zou ik altijd voor het geld kiezen en dus Vermeer verkopen en dan Jones nog een jaar aan je binden.

Maar dat betekent m.i. ook het einde van Hahn, want ik kan me niet voorstellen dat die nog een seizoen op zijn kans wil gaan zitten wachten. Die moet wekelijks op hoog niveau keepen om een echte topkeeper te worden. En blijkbaar ziet Feyenoord dat in hem, anders hadden ze 'm niet een meerjarig contract laten tekenen, toch?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 17 maart 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 15:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Jones gaat niet (bij)tekenen als hij niet de garantie heeft eerste keeper te blijven en Vermeer wil ongetwijfeld liever weg dan als tweede keeper achter Jones nog een seizoen draaien ... Dat betekent dus dat je er sowieso eentje kwijtraakt en dan zou ik altijd voor het geld kiezen en dus Vermeer verkopen en dan Jones nog een jaar aan je binden.

Maar dat betekent m.i. ook het einde van Hahn, want ik kan me niet voorstellen dat die nog een seizoen op zijn kans wil gaan zitten wachten. Die moet wekelijks op hoog niveau keepen om een echte topkeeper te worden. En blijkbaar ziet Feyenoord dat in hem, anders hadden ze 'm niet een meerjarig contract laten tekenen, toch?
Die kans is inderdaad klein, maar je weet nooit zeker of Jones niet nog een jaar erbij wil blijven en toch wil vechten voor zijn kans als eerste keeper. Want met een concurrentiestrijd vind ik het echt geen uitgemaakte zaak dat Vermeer zomaar weer eerste doelman zou worden, hoor. Buiten dat gaat het nu even niet om de keuze Vermeer/Jones wanneer je over het einde van Hahn spreekt. Wanneer Jones immers vertrekt, maar Vermeer blijft, zal de situatie voor Hahn hetzelfde zijn als wanneer Jones blijft. Wanneer Hahn niet op zijn kans wil wachten, zou ik hem verkopen. Hij heeft zeker talent en potentie, maar is nu gewoon nog niet ver genoeg. Die ervaring moeten we hem niet gaan laten opdoen in het eerste van Feyenoord, gezien de keeper een sleutelpositie is. Daar moet een betrouwbare, zekere doelman staan en niet iemand die nog veel moet leren. Dat kost je simpelweg teveel punten. We waren immers niet zo blij dat we weer goede keepers hebben sinds jaren (voorheen Mulder, Van Dijk; dat waren niet bepaald toppers). Feyenoord ziet ongetwijfeld potentie in hem, maar dat wil niet zeggen dat je hem komend jaar maar als eerste doelman moet gebruiken. Dat vind ik nog (veel) te vroeg. Daarom zou ik hem gebruiken als tweede doelman of verhuren. Wanneer hij dat niet wil, zou ik hem verkopen. Liever een Vermeer of Jones als eerste doelman dan een heel seizoen met Hahn als eerste keeper door te moeten. Dat gaat niet als je om de prijzen wil spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2017 door feyenoord!!! --
Milo
 Milo - vrijdag 17 maart 2017 - 18:14   quote  deeplink  
Zolang hanh een staartje heeft neem ik hem sowieso niet serieus
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 maart 2017 - 23:42   quote  deeplink  
Hier druipt de jaloezie vanaf kale..
van geil
 van geil - zaterdag 18 maart 2017 - 09:04   quote  deeplink  
:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 maart 2017 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 16:31 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Die kans is inderdaad klein, maar je weet nooit zeker of Jones niet nog een jaar erbij wil blijven en toch wil vechten voor zijn kans als eerste keeper. Want met een concurrentiestrijd vind ik het echt geen uitgemaakte zaak dat Vermeer zomaar weer eerste doelman zou worden, hoor. Buiten dat gaat het nu even niet om de keuze Vermeer/Jones wanneer je over het einde van Hahn spreekt. Wanneer Jones immers vertrekt, maar Vermeer blijft, zal de situatie voor Hahn hetzelfde zijn als wanneer Jones blijft. Wanneer Hahn niet op zijn kans wil wachten, zou ik hem verkopen. Hij heeft zeker talent en potentie, maar is nu gewoon nog niet ver genoeg. Die ervaring moeten we hem niet gaan laten opdoen in het eerste van Feyenoord, gezien de keeper een sleutelpositie is. Daar moet een betrouwbare, zekere doelman staan en niet iemand die nog veel moet leren. Dat kost je simpelweg teveel punten. We waren immers niet zo blij dat we weer goede keepers hebben sinds jaren (voorheen Mulder, Van Dijk; dat waren niet bepaald toppers). Feyenoord ziet ongetwijfeld potentie in hem, maar dat wil niet zeggen dat je hem komend jaar maar als eerste doelman moet gebruiken. Dat vind ik nog (veel) te vroeg. Daarom zou ik hem gebruiken als tweede doelman of verhuren. Wanneer hij dat niet wil, zou ik hem verkopen. Liever een Vermeer of Jones als eerste doelman dan een heel seizoen met Hahn als eerste keeper door te moeten. Dat gaat niet als je om de prijzen wil spelen.
Feyenoord heeft toch de keuze Jan ,dus dan ga je toch geen afscheid nemen van Jones en ook nogeens Vermeer?
2 van de 3 beste keepers van Nederland samen met Onana

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 maart 2017 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jones of Vermeer

0.0056219