|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap maar vind dat wat Krabbendam zegt ook niet zo verkeerd, we hebben twee prima keepers staan. Een voor in de competitie en 1 voor in de beker.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik had Vermeer verkocht en Hahn gehouden ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens hoor Jan, we hadden met Hahn zo ongeveer de 4 beste keepers van Nederland. Vermeer had aardig wat opgeleverd, heb zo'n vermoeden dat ie ons op termijn niets op gaat leveren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bedoel Hahn hebben we zowat weggegeven aan Heerenveen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Laat Jones maar eerste keeper blijven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Veel te goedkoop weg gedaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, ja dat vond ik ook.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 - 13:25 schreef RenatoBos het volgende:Snap maar vind dat wat Krabbendam zegt ook niet zo verkeerd, we hebben twee prima keepers staan. Een voor in de competitie en 1 voor in de beker.. Zit wat in maar ik vind Jones qua rust en lange ballen erg prettig |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote: Ben blij dat jij geen verstand van voetballen heb |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Wat een gezeik over hahn zeg gewoon een slechte keeper voegt niets toe aan onze club......en dan het vergelijk maken met Vermeer dat is de beste keeper van Nederland met alle respect voor Jones....sorry hoor maar mensen die het vergelijk maken met Vermeer en hahn snappen het niet zal wel te maken hebben met Vermeer zijn Ajax verleden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 04:31 schreef rene rotterdam het volgende:Wat een gezeik over hahn zeg gewoon een slechte keeper voegt niets toe aan onze club......en dan het vergelijk maken met Vermeer dat is de beste keeper van Nederland met alle respect voor Jones....sorry hoor maar mensen die het vergelijk maken met Vermeer en hahn snappen het niet zal wel te maken hebben met Vermeer zijn Ajax verleden Nee met het feit dat Vermeer als enigste ons goed geld had opgeleverd. Er word geen vergelijk gemaakt of Hahn beter is dan Vermeer. Het gaat erom dat we 3 prima keepers hebben in onze selectie (dan reken ik Bijlow nog niet eens mee) en dat is er sowieso 1 teveel. Hahn als tweede keeper is prima, snap echt niet waarom jij dat een slechte keeper vind en dan Jones of Vermeer op doel. Dus 1 van die twee kan weg en aangezien Jones een aflopend contract had en dus transfervrij weg kon lijkt mij het beste Vermeer te verkopen want die levert geld op. Vanuit mijn optiek heeft het dus niks met zijn verleden te maken, zelfs Hahn heeft bij Ajaks gespeeld en zelfs ook nog bij dat KutSparta.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 04:31 schreef rene rotterdam het volgende:Wat een gezeik over hahn zeg gewoon een slechte keeper voegt niets toe aan onze club......en dan het vergelijk maken met Vermeer dat is de beste keeper van Nederland met alle respect voor Jones....sorry hoor maar mensen die het vergelijk maken met Vermeer en hahn snappen het niet zal wel te maken hebben met Vermeer zijn Ajax verleden Ik vond Hahn ook niet zo best. Wel met potentie, dus had nog wat kunnen worden. Maar ik had er niet gerust op geweest als hij in t doel kwam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 06:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee met het feit dat Vermeer als enigste ons goed geld had opgeleverd. Er word geen vergelijk gemaakt of Hahn beter is dan Vermeer. Het gaat erom dat we 3 prima keepers hebben in onze selectie (dan reken ik Bijlow nog niet eens mee) en dat is er sowieso 1 teveel. Hahn als tweede keeper is prima, snap echt niet waarom jij dat een slechte keeper vind en dan Jones of Vermeer op doel. Dus 1 van die twee kan weg en aangezien Jones een aflopend contract had en dus transfervrij weg kon lijkt mij het beste Vermeer te verkopen want die levert geld op. Vanuit mijn optiek heeft het dus niks met zijn verleden te maken, zelfs Hahn heeft bij Ajaks gespeeld en zelfs ook nog bij dat KutSparta.. Precies dat! Maar jij hebt er dus ook geen verstand van volgens ene rene whahahahahaha |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 - 13:25 schreef RenatoBos het volgende:Snap maar vind dat wat Krabbendam zegt ook niet zo verkeerd, we hebben twee prima keepers staan. Een voor in de competitie en 1 voor in de beker.. En wie dan voor CL wedstrijden wordt dat dan Bijlow
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juli 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Weet jij dan het bedrag |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoerenveen kon het betalen, dus onder de 500.000? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hahn heeft het zelf gedaan. Als jij rond loopt met een staartje, weet je dat je wordt afgeserveerd als een chick. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij bent echt een kaal mannetje he..(?)d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tegen SDC Putten staat Kenneth Vermeer negentig minuten onder de lat. ''Brad Jones heeft vorige week gespeeld. Een halve wedstrijd keepen is vrij kort, dus ik kies ervoor om ze beide een heel duel te laten spelen. Het is een compleet open strijd tussen hen.'' Aldus Gio.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 15:58 schreef RenatoBos het volgende:Tegen SDC Putten staat Kenneth Vermeer negentig minuten onder de lat. ''Brad Jones heeft vorige week gespeeld. Een halve wedstrijd keepen is vrij kort, dus ik kies ervoor om ze beide een heel duel te laten spelen. Het is een compleet open strijd tussen hen.'' Aldus Gio.. Jammer dat er na afloop wat spreekkoren tegen Vermeer te horen waren. Heeft ie niet verdiend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 17:44 schreef MightyAce het volgende:[..] Jammer dat er na afloop wat spreekkoren tegen Vermeer te horen waren. Heeft ie niet verdiend Triest inderdaad.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En als ie met pensioen gaat met een toupetje naar de soos zeker, heb nu nog haar en dan zullen ze het weten ook. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ik zou niet kunnen kiezen, allebei maar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 20:19 schreef VVout het volgende:[..] En als ie met pensioen gaat met een toupetje naar de soos zeker, heb nu nog haar en dan zullen ze het weten ook. Ouwe krullebol.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghehe, 45 op 22 Augustus en niks kapper hé.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tnx, die heeft er al een paar meters op zitten ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koning Juan Carlos verbleekt erbij.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 17:44 schreef MightyAce het volgende:[..] Jammer dat er na afloop wat spreekkoren tegen Vermeer te horen waren. Heeft ie niet verdiend Pfff zijn er nu nog steeds van die vervelias ? Je hoorde het net na zijn overgang naar ons nog wel eens in kleine plukjes in de Kuip maar na een paar jaar zet je jezelf harder mee voor schut dan Vermeer zelf. Die lapte dat altijd al aan zijn laars. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 21:35 schreef tomson het volgende:[..] Pfff zijn er nu nog steeds van die vervelias ? Je hoorde het net na zijn overgang naar ons nog wel eens in kleine plukjes in de Kuip maar na een paar jaar zet je jezelf harder mee voor schut dan Vermeer zelf. Die lapte dat altijd al aan zijn laars. Tot aan ruzies toe op het vak. Belachelijk.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 21:35 schreef tomson het volgende:[..] Pfff zijn er nu nog steeds van die vervelias ? Je hoorde het net na zijn overgang naar ons nog wel eens in kleine plukjes in de Kuip maar na een paar jaar zet je jezelf harder mee voor schut dan Vermeer zelf. Die lapte dat altijd al aan zijn laars. Waren in Putten niet de meest intelligente figuren die dat riepen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst maakt na Sociedad keuze over keeper
Giovanni van Bronckhorst heeft voor de start van de competitie nog een moeilijke beslissing te maken. De trainer gaat na de wedstrijd tegen Real Sociedad zijn keuze bekend nemen tussen doelmannen Brad Jones en Kenneth Vermeer.
Dit meldt het Algemeen Dagblad. Beide doelmannen krijgen nog één volledige wedstrijd de kans om zich te laten zien. Morgen speelt Feyenoord tegen Freiburg in Oostenrijk. 29 juli ontvangt de landskampioen Real Sociedad in De Kuip. Daarna volgt een definitieve beslissing. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vermeer kan nog ruim 5 weken verkocht worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je marktplaats al geprobeerd Jan..(?) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik ben in gesprek met de Hoer ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)) Kan je hem wel verstaan..(?) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb Ronald mee als tolk ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond Warner Hahn helemaal niet goed vorig seizoen. Kan helemaal niet mee voetballen. Prima zo ,Jones eerste keeper en Vermeer ook speeltijd gunnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|